Автоматизована система «Є-Звітність»

Тут обговорюємо питання Системи Дистанційного обслуговування "Клієнт Казначейства - Казначейство" та Система подачі звітності "Є-звітність"
Minzdrav
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 117
З нами з: 02 листопада 2015, 14:06
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 37 разів

Повідомлення Minzdrav »

Евдокимова Оксана писав:заявку подавали в казне ничего не могут ответить на прошлой неделе я заходила под этим ключом инициализация проходит успешно,а зайти не могу пишет неверный идентификатор или пароль.
 С ключом проводились какие-либо манипуляции? В другие сервисы с этим же самым ключом входите нормально?

Евдокимова Оксана
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 10
З нами з: 26 червня 2019, 08:52

Повідомлення Евдокимова Оксана »

в е дате подписывает нормально

Minzdrav
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 117
З нами з: 02 листопада 2015, 14:06
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 37 разів

Повідомлення Minzdrav »

Евдокимова Оксана писав:в е дате подписывает нормально
В Барскрипторе ключ валидацию проходит нормально?

Mockingbird
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 11
З нами з: 12 січня 2014, 14:06
Регіон: Николаевская Область
Звідки: Николаев
Дякував (ла): 3 рази

Повідомлення Mockingbird »

Доброго дня. Підкажіть, де в балансі відображати дт та кт заборгованість з допомоги на поховання від фсс, будь ласка.

Lubocka
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 56
З нами з: 11 листопада 2012, 16:11
Регіон: Закарпатская Область
Звідки: Мукачево
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення Lubocka »

відправили фінансову звітність. Казна повернула, мол невірні дані минулого періода. Пропала сума з рядка 2210 минулого періоду.
Перед відправкою була цифра , є роздрукований звіт. Відправили, вона зникла. ДКСУ вимагає її заповнити, поле закрито для редагування.
Як покласти цифру?
доказати, що самі не видаляли , а видалилось в ДКСУ не є можливим.

leonavgust@
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 17 липня 2019, 11:41
Регіон: Черновицкая область

Повідомлення leonavgust@ »

Добрий день!
Підскажіть будь - ласка що робити у  такому випадку:
На цих днях треба здати ліквідаційний звіт фінансова звітність ліквідаційна  все добре коли доходжу до бюджетної звітність ліквідаційна в протоколі перевірки по всіх колонках написано не відповідає даним ДКСУ та відхилення на всю суму, а на сам перед сума відповідє даним ДКСУ та квартальному звіту в якому все будо добре та прийняли його
???

buh_9
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 05 січня 2012, 11:22
Регіон: Сумская Область
Звідки: Путивль
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення buh_9 »

Не могу зайти в є-звітність на разных браузерах, пишет, что отсутствует BarsCryptor , хотя я его уже загрузила несколько раз и компьютер перезагружала

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10296
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

buh_9 писав:Не могу зайти в є-звітність на разных браузерах, пишет, что отсутствует BarsCryptor , хотя я его уже загрузила несколько раз и компьютер перезагружала
Его мало загрузить! Нужно его УСТАНОВИТЬ

buh_9
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 05 січня 2012, 11:22
Регіон: Сумская Область
Звідки: Путивль
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення buh_9 »

это понятно, там файл выскакивает и я его устанавливаю пока не высветится что все готово , может он не тянет мою винду , у меня Windows XP

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10296
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

buh_9 писав:это понятно, там файл выскакивает и я его устанавливаю пока не высветится что все готово , может он не тянет мою винду , у меня Windows XP
а браузери обновили? Вам переустанвоили виндовс? Или после чего перестало заходить в е-звітність?

buh_9
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 05 січня 2012, 11:22
Регіон: Сумская Область
Звідки: Путивль
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення buh_9 »

Подскажите, BarsCryptor в   Windows XP нормально работает? Я все еще не могу установить его на свой компьютер, пишет что его нет и все

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

buh_9 писав:Подскажите, BarsCryptor в   Windows XP нормально работает? Я все еще не могу установить его на свой компьютер, пишет что его нет и все
Так, а от чи Ваш браузер буде корректно працювати - то питання...

Marfa2012
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 17 січня 2017, 14:09
Регіон: Херсонская область

Повідомлення Marfa2012 »

Доброго дня. Не відкриватися сайт е звіту з закордону. Встановили український айпі. Не допомогах. З одного смартфону відчиняється. З лептопу ні. Ні з яких браузерів. В чому можлива проблема?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10296
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Marfa2012 писав:Доброго дня. Не відкриватися сайт е звіту з закордону. Встановили український айпі. Не допомогах. З одного смартфону відчиняється. З лептопу ні. Ні з яких браузерів. В чому можлива проблема?
Мені просто цікаво, а як ви встановили Український айпі??

mari3
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 04 вересня 2019, 18:44
Регіон: Запорожская область

Повідомлення mari3 »

Добрый день. Подскажите пожалуйста в версии 3.1.0.0 на странице диагностики, в списке центров сертификации нет АЦСК Приватбанк. Как проверить сертификаты Приватбанка? Не могу зайти в Е-Звітність.

Marfa2012
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 17 січня 2017, 14:09
Регіон: Херсонская область

Повідомлення Marfa2012 »

EVGENIY писав:
Marfa2012 писав:Доброго дня. Не відкриватися сайт е звіту з закордону. Встановили український айпі. Не допомогах. З одного смартфону відчиняється. З лептопу ні. Ні з яких браузерів. В чому можлива проблема?
Мені просто цікаво, а як ви встановили Український айпі??
Існують платні сервіси

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

mari3 писав:Добрый день. Подскажите пожалуйста в версии 3.1.0.0 на странице диагностики, в списке центров сертификации нет АЦСК Приватбанк. Как проверить сертификаты Приватбанка? Не могу зайти в Е-Звітність.
АЦСК пропускаєте.

Аватар користувача
crl admin
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 03 вересня 2019, 14:37
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення crl admin »

[font="Noto Sans", sans-serif]Доброго дня. При створені бюджетної ліквідаційної звітності, у полі "коди бюджетів" не має жодного варіанту вибору? Отже, надалі неможливе продовження створення звіту. Це системна помилка чи є шляхи вирішення цього питання? Дякую.[/font]

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

crl admin писав:[font="Noto Sans", sans-serif]Доброго дня. При створені бюджетної ліквідаційної звітності, у полі "коди бюджетів" не має жодного варіанту вибору? Отже, надалі неможливе продовження створення звіту. Це системна помилка чи є шляхи вирішення цього питання? Дякую.[/font]
Заповніть коректно довідники.

mari3
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 04 вересня 2019, 18:44
Регіон: Запорожская область

Повідомлення mari3 »

yaoleg писав:
mari3 писав:Добрый день. Подскажите пожалуйста в версии 3.1.0.0 на странице диагностики, в списке центров сертификации нет АЦСК Приватбанк. Как проверить сертификаты Приватбанка? Не могу зайти в Е-Звітність.
АЦСК пропускаєте.
Дальше не пускает

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

mari3 писав:
yaoleg писав:
mari3 писав:Добрый день. Подскажите пожалуйста в версии 3.1.0.0 на странице диагностики, в списке центров сертификации нет АЦСК Приватбанк. Как проверить сертификаты Приватбанка? Не могу зайти в Е-Звітність.
АЦСК пропускаєте.
Дальше не пускает
Значить у Вас щось не так налаштовано. В мене все ініціалізується.
ЗображенняЗображення

mari3
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 04 вересня 2019, 18:44
Регіон: Запорожская область

Повідомлення mari3 »

yaoleg писав:
mari3 писав:
yaoleg писав:
mari3 писав:Добрый день. Подскажите пожалуйста в версии 3.1.0.0 на странице диагностики, в списке центров сертификации нет АЦСК Приватбанк. Как проверить сертификаты Приватбанка? Не могу зайти в Е-Звітність.
АЦСК пропускаєте.
Дальше не пускает
Значить у Вас щось не так налаштовано. В мене все ініціалізується.
ЗображенняЗображення
[font="Helvetica Neue", Helvetica, Arial, sans-serif]Помилка ініціалізації програмного забезпечення для накладення ЕЦП. Зверніться до адміністратора. Не знайдено приватного ключа Key-6.dat[/font]

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Ну так скопіюйте свій таємний ключ у папку Барскріптор-Key.

mari3
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 04 вересня 2019, 18:44
Регіон: Запорожская область

Повідомлення mari3 »

yaoleg писав:Ну так скопіюйте свій таємний ключ у папку Барскріптор-Key.
Ключ в папке(

Надежда Данко
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 41
З нами з: 13 червня 2019, 13:37
Регіон: Одесская область
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення Надежда Данко »

Доброго дня. Вчора зранку нормально зайшла в Є-Звітність, сформувала, відправила звіти. Пізніш - після обіду - знов треба зайти туди - не змогла.    Все роблю, як завжди. Вибір є - "Токен автор", "ПІБ..." Вводжу пароль, а воно пише: "Невірний індентифікатор користувача або пароль..."

Надежда Данко
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 41
З нами з: 13 червня 2019, 13:37
Регіон: Одесская область
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення Надежда Данко »

Сьогодні теж саме.   Зробила ініціалізацію - все добре. Глянула у властивості - "устройство работает нормально".    Що таке робиться?

Vombat
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 19
З нами з: 28 березня 2017, 16:05
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 2 рази

Повідомлення Vombat »

Підкажіть, будь ласка, заходимо до Є-звітності і під бухгалтером і під директором - на головному екрані тільки Новини, а зліва меню нема. Пробували через різні браузери кругом нема лівого меню. В чому може бути проблема?

Sneman
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 184
З нами з: 27 січня 2012, 22:31
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 61 раз

Повідомлення Sneman »

Vombat писав:Підкажіть, будь ласка, заходимо до Є-звітності і під бухгалтером і під директором - на головному екрані тільки Новини, а зліва меню нема. Пробували через різні браузери кругом нема лівого меню. В чому може бути проблема?
Думаю, что параметры монитора не подходят для полного отображения меню. В левом верхнем углу есть квадрат с разноцветными полосками? Его нажимайте, "выедет" меню. Ну есть и второй вариант, но маловероятный - при регистрации в казначействе Вам не выдали ни одного АРМа для работы, только завели пользователя. Если первый совет не поможет - уточните в своем казначействе, какие функции для работы Вам выдали (если, конечно, Вы только зарегистрировались в Е-звитности)

dyuhaaa
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 03 жовтня 2019, 14:14
Регіон: Днепропетровская область

Повідомлення dyuhaaa »

Доброго дня. Браузери не бачать Bars Cryptor, хоча вона працює на інших сайтах. В чому проблема?

Vombat
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 19
З нами з: 28 березня 2017, 16:05
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 2 рази

Повідомлення Vombat »

Sneman писав:
Vombat писав:Підкажіть, будь ласка, заходимо до Є-звітності і під бухгалтером і під директором - на головному екрані тільки Новини, а зліва меню нема. Пробували через різні браузери кругом нема лівого меню. В чому може бути проблема?
Думаю, что параметры монитора не подходят для полного отображения меню. В левом верхнем углу есть квадрат с разноцветными полосками? Его нажимайте, "выедет" меню. Ну есть и второй вариант, но маловероятный - при регистрации в казначействе Вам не выдали ни одного АРМа для работы, только завели пользователя. Если первый совет не поможет - уточните в своем казначействе, какие функции для работы Вам выдали (если, конечно, Вы только зарегистрировались в Е-звитности)
Ноутбук. Замучав його параметрами екрана. Полоски є але меню не з'являлось.
Виявилось дійсно не були надані права користувачам )))
Все працює

Відповісти

Повернутись до “СДО "Клієнт Казначейства - Казначейство" та "Є-звітність"”