Виконання обов'язків

admin
АдминистраторАдминистратор
Повідомлень: 3
З нами з: 12 грудня 2013, 09:57
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення admin »

Доброго дня.
У ПТНЗ після звільнення директора тимчасово виконує обов'язки директора заступник директора з виробничої роботи. Чи правомірно найняти працівника тимчасово виконувати обов'язки заступника директора з виробничої роботи?

admin
АдминистраторАдминистратор
Повідомлень: 3
З нами з: 12 грудня 2013, 09:57
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення admin »

Доброго дня!
Перш за все відзначимо, що за цих обставин посада директора є вакантною. Трудовим законодавством передбачено низку випадків виконання обов'язків працівників, посада яких є вакантною. Однак слід пам'ятати, що посада керівника закладу має свої специфічні риси.
Враховуючи це, Мінсоцполітики (див. лист від 21.07.2011 р. № 590/13/84-11) наполягає: у разі звільнення керівника закладу порядок виконання обов'язків за його посадою регламентується нормами роз'яснення Держкомпраці СРСР і Секретаріату ВЦРПС «Про порядок оплати тимчасового замісництва» від 29.12.65 р. № 30/39.
Цими роз'ясненнями передбачено, що призначення працівника виконувачем обов’язків за вакантною посадою не допускається. Це можливо тільки за посадою, призначення на яку здійснюється вищим за рівнем органом управління.
Таким чином, призначення працівника виконуючим обов'язки по вакантній посаді допускається тільки за посадою, призначення на яку робиться вищим органом управління.
На період виконання обов'язків керівника працівник звільняється від виконання своїх обов'язків, передбачених укладеним з ним трудовим договором. Тобто, як у нашому випадку, заступник директора повинен виконувати лише обов'язки директора.
Тоді постає запитання, хто виконуватиме обов'язки такого заступника на час його виконання обов'язків директора. Окремо відзначимо, що посада заступника директору за цих обставин не є вакантною.
Якщо говорити про штатних працівників, то їх можна залучити до виконання обов'язків заступника директора на умовах тимчасового замісництва. Або на цей період можна прийняти нового працівника (який не значиться у штаті), з яким обов'язково необхідно укласти строковий трудовий договір.

mamochka
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 358
З нами з: 29 січня 2014, 14:18
Дякував (ла): 7 разів

Повідомлення mamochka »

Чи можу я прийняти на посаду заступником директора по строковому договору лише на 1 місяць, якщо це є нова наймана особа?

Аватар користувача
Бєлєвцова Людмила
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 104
З нами з: 03 лютого 2014, 07:45
Регіон: Харків
Подякували: 2 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Бєлєвцова Людмила »

miron!звісно, можете, КЗпП не містить обмежень з приводу тривалості строкового трудового договору.

mamochka
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 358
З нами з: 29 січня 2014, 14:18
Дякував (ла): 7 разів

Повідомлення mamochka »

тобто в наказі на прийняття я маю зазначити ..............прийняти на умовах строкового трудового договору з 22.08.2014 по 30.09.2014.

а якщо у вересні він буде переведений на іншу посаду з меншою з/п, тоді буде на підставі заяви про переведення виданий новий наказ про переведення, де вказати .........на умовах безстрокового трудового договору?

Аватар користувача
Бєлєвцова Людмила
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 104
З нами з: 03 лютого 2014, 07:45
Регіон: Харків
Подякували: 2 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Бєлєвцова Людмила »

miron! Щодо строкового трудового договору, то тут ви можете обрати будь-який строк його дії. Це ви і зробили. Йдемо далі. Якщо після закінчення дії строкового трудового договору трудові відносини тривають і жодна із сторін не вимагає їх припинення, то строковий трудовий договір трансформується у безстроковий (ст. 391 КЗпП). У вас як раз така ситуація. Ви також бажаєте перевести працівника. Для цього працівник повинен надати згоду про переведення – вона може бути оформлена і у формі заяви. Ви видаєте наказ про переведення. Прописувати зміну строкового трудового договору на безстроковий необов’язково.

Аватар користувача
Бєлєвцова Людмила
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 104
З нами з: 03 лютого 2014, 07:45
Регіон: Харків
Подякували: 2 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Бєлєвцова Людмила »

Положення № 59 не містить прямих рекомендацій з приводу виконання обов’язків головного бухгалтера у проміжок часу, коли попередник з цієї посади звільнився, а наступна кандидатура ще знаходиться на погодженні. Констатуємо, що як тільки головний бухгалтер звільнився його посада стала вакантною. Призначення працівника виконуючим обов'язки за вакантною посадою не допускається. Зазначене можливо лише за посадою, призначення на яку провадиться вищим органом управління (лист Мінпраці від 19.04.2011 р. № 126/06/186-11). У вашому випадку як раз і йдеться про призначення головного бухгалтера вищім за рівне органом. Отже, у вашому випадку можна говорити про тимчасове замісництво. Для запровадження такої форми відсутності «основного» працівника залучають як працівників установи, так й нових працівників. При цьому трудовим законодавством чітко не прописані нюанси із призначення працівника виконуючим обов’язки на умовах тимчасового замісництва. Зокрема, не уточнено, чи обов’язково призначати виконуючим обов’язки особу, кандидатура якої як раз і проходить погодження на обіймання нею посади, на яку її призначено тимчасово виконуючим обов’язки.
Отже, вважаю, що бухгалтера можна призначити тимчасово виконуючим обов’язки головного бухгалтера. Тепер щодо строку, протягом якого бухгалтер може бути в.о. Для цього поглянемо на Порядок, затверджений наказом Мінфіну від 21.02.2011 р. № 214. Воно приписує, що керівник повинен подати подання про призначення головного бухгалтера у місячний строк з дня утворення вакансії. Для надання висновку про погодження Казаначейству відводиться 10 робочих днів із дня отримання подання. Виходить, що бухгалтер може виконувати обов’язки головного бухгалтера на умовах тимчасового замісництва протягом 1 місяця і 10 робочих днів (загальний випадок).
Оскільки бухгалтер ІІ категорії виконує свої обов’язки тимчасово, то його посада не є вакантною. Для виконання обов’язків самого бухгалтера ви можете залучити іншого працівника (пам’ятайте про обмеження із виплати доплати за виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника згідно із постановою № 65) або укласти строковий трудовий договір із новим працівником про виконання ним обов’язків бухгалтера на період виконання останнім обов’язків головбуха (тут не забувайте про фонд оплати праці).
Якщо ви погоджуєте бухгалтера ІІ категорії на посаду головного бухгалтера, то після призначення його головним бухгалтером, посада бухгалтера стає вакантною.

Иван
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 26
З нами з: 28 січня 2015, 10:01

Повідомлення Иван »

Доброго дня, підкажіть будь-ласка, пораду у наступному питанні. В структурі громадської організації змінено штатний розпис утворено самостійний структурний підрозділ з посадою керівника (посада вакантна), та в складі якого утворено інший структурний підрозділ з керівником (на посаду прийнято особу), чи можливо покласти виконання обов'язків керівника самостійного структурного підрозділу на цю особу? Та чи буде у такому випадку посада по якій виконується виконання обовязків вважатися вакантною*

Иван
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 26
З нами з: 28 січня 2015, 10:01

Повідомлення Иван »

Як на мене, у разі не скасування цієї вимоги щодо стажу, то її необхідно дотримувати.

ya-prezident
Новачок
Новачок
Повідомлень: 9
З нами з: 24 березня 2015, 17:26
Регіон: Закарпатская область

Повідомлення ya-prezident »

Чи може виконувати посадові обов"язки державного службовця (начальника відділу) особа, яка не є державним службовцем, але, при цьому, перебуває у безпосередньому підпорядкуванні начальника відділу, - на час перебування начальника відділу у відпустці?

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Дивлячись, що передбачено посадовими інструкціями.

ya-prezident
Новачок
Новачок
Повідомлень: 9
З нами з: 24 березня 2015, 17:26
Регіон: Закарпатская область

Повідомлення ya-prezident »

Посада називається старший інспектор. Що у посадовій інструкції - поки невідомо.

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Навіть якщо в посадовій про нічого не написано, то такі обов’язки повинні бути передбачені наказом!

Аватар користувача
Рябчина Александра
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 15 лютого 2012, 10:32
Звідки: Украина

Повідомлення Рябчина Александра »

Допоможіть.
Завідувача відділення, яка не є штатним заступником головного лікаря, призначено вищим органом в.о. головного лікаря на час його відпустки. "...Призначити такую-то виконуючою обов'язки головного лікаря на час його відпустки...". Заплуталась - це заступництво чи замісництво. Згідно Держкомпраці СРСР і Секретаріату ВЦРПС «Про порядок оплати тимчасового замісництва» від 29.12.65 р. № 30/39 на час заступництва виплачується різниця в окладах.
Як оплатити ЗП завідувачу відділення на час замісництва (заступництва):
1. Для оплати різниці в окладах береться оклад по тариф. розряду, чи оклад з підвищеннями?;
2. Якщо Оклад з підвищенням у завідувача відділення вище окладу головного лікаря - залишати ЗП завідувача без змін?;
3. На час замісництва (заступництва) завідувача відділення потрібно когось призначать в.о. завідувача відділення?. Дякую за відповідь.

mamochka
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 358
З нами з: 29 січня 2014, 14:18
Дякував (ла): 7 разів

Повідомлення mamochka »

у мене така ситуація - зовнішній сумісник звільняється 30.06.16. Крім окладу він мав доплату за виконання обов'язків зав.кафедрою. У штатному посади зав.кафедрою немає - але графа "доплата за зав.кафедрою" є . Як мені оформити працівника на період літніх канікул, щоб він отримував лише доплату по завкафедри?

nnataliya
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 25 грудня 2015, 20:04
Регіон: Николаевская область

Повідомлення nnataliya »

Начальник відділу кадрів на лікарняному. Виконує його і свої обав'язки спеціаліст 1 категорії відділу юридичного забезпечення. Доплата 50% посадового окладу відсутнього працівника добавляється до основного окладу, чи до нарахованої заробітної плати?

ЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛ
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 29 грудня 2012, 09:56
Регіон: Львовская Область
Звідки: Львов

Повідомлення ЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛ »

Доброго дня !  Така ситуація . Державна установа (держслужба) , штатна чисельність 11 чол. Чи може керівник покласти виконання обов"язків ведення кадрів на головного спеціаліста - бухгалтера ?

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Может, почему нет.

Svet
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 22
З нами з: 03 квітня 2015, 16:10
Регіон: Винницкая область

Повідомлення Svet »

Доброго дня, потребую кваліфікованої консультації. Державна служба.
Ситуація перша. Начальник відділу іде в декретну відпустку. Його обов'язки має виконувати один із гол спеціалістів. Доплату встановлюємо згідно ст. 50 ЗУ "Про державну службу" п.4) виплати за додаткове навантаження у зв’язку з виконанням обов’язків тимчасово відсутнього державного службовця у розмірі 50 відсотків посадового окладу тимчасово відсутнього державного службовця? 
Чи це має бути різниця в окладах? 
Ситуація друга. Стала вакантною посада начальника управління. З певних причин маємо покласти виконання обов'язків за цією посадою на начальника відділу цього ж управління. Доплату встановлюємо згідно ст. 50 ЗУ "Про державну службу" п.5)  виплати за додаткове навантаження у зв’язку з виконанням обов’язків за вакантною посадою державної служби за рахунок економії фонду посадового окладу за відповідною посадою? Який може бути розмір ?

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Поки діє ПКМУ № 65 не радив би встановлювати якісь доплати.

novi4ok
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 77
З нами з: 12 жовтня 2012, 08:21
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 8 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення novi4ok »

Постанова №65 п.12
"Тимчасове припинення встановлення доплат за виконання обов’язків тимчасово відсутніх працівників…".
ЗУ "Про ДС" ст.50
… п.п. 4) виплати за додаткове навантаження у зв’язку з виконанням обов’язків тимчасово відсутнього державного службовця у розмірі 50 відсотків посадового окладу тимчасово відсутнього державного службовця;
п.п. 5) виплати за додаткове навантаження у зв’язку з виконанням обов’язків за вакантною посадою державної служби за рахунок економії фонду посадового окладу за відповідною посадою.
 Я бачу різницю, тому виплачую надбавку за вакантною посадою.

Svet
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 22
З нами з: 03 квітня 2015, 16:10
Регіон: Винницкая область

Повідомлення Svet »

novi4ok писав:Постанова №65 п.12
"Тимчасове припинення встановлення доплат за виконання обов’язків тимчасово відсутніх працівників…".
ЗУ "Про ДС" ст.50
… п.п. 4) виплати за додаткове навантаження у зв’язку з виконанням обов’язків тимчасово відсутнього державного службовця у розмірі 50 відсотків посадового окладу тимчасово відсутнього державного службовця;
п.п. 5) виплати за додаткове навантаження у зв’язку з виконанням обов’язків за вакантною посадою державної служби за рахунок економії фонду посадового окладу за відповідною посадою.
 Я бачу різницю, тому виплачую надбавку за вакантною посадою.
а як встановлювали надбавку? у % від окладу вакантної посади? у якому розмірі?

novi4ok
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 77
З нами з: 12 жовтня 2012, 08:21
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 8 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення novi4ok »

відповідно до нормативного документу "...за рахунок економії фонду посадового окладу за відповідною посадою." Керівник визначив економію в 1/2 частині вакантного окладу.

Svet
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 22
З нами з: 03 квітня 2015, 16:10
Регіон: Винницкая область

Повідомлення Svet »

усім дуже дякую за консультацію

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

novi4ok писав:Постанова №65 п.12
"Тимчасове припинення встановлення доплат за виконання обов’язків тимчасово відсутніх працівників…".
ЗУ "Про ДС" ст.50
… п.п. 4) виплати за додаткове навантаження у зв’язку з виконанням обов’язків тимчасово відсутнього державного службовця у розмірі 50 відсотків посадового окладу тимчасово відсутнього державного службовця;
п.п. 5) виплати за додаткове навантаження у зв’язку з виконанням обов’язків за вакантною посадою державної служби за рахунок економії фонду посадового окладу за відповідною посадою.
 Я бачу різницю, тому виплачую надбавку за вакантною посадою.
Посада працівника, який знаходиться у декреті хіба не є "тимчасово відсутня", чи "вакантна посада". Адже, на час декрету зазвичай приймаємо на роботу працівника за строковим договором!?
Наскільки я розумію "тимчасово відсутній працівник" - це працівник, який знаходиться у відрядженні, ВІДПУСТЦІ або на лікарняному!!!

novi4ok
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 77
З нами з: 12 жовтня 2012, 08:21
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 8 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення novi4ok »

і я так розумію..., а вакантна посада це та на яку організація МОЖЕ оголосити конкурс (але для створення економії ФОП не завжди оголошує) і прийняти працівника на роботу)))))))))))

aya
Новачок
Новачок
Повідомлень: 6
З нами з: 22 липня 2016, 11:28
Регіон: Днепропетровская область

Повідомлення aya »

Доброго дня. в мене така ситуація:держслужба.
керівник підрозділу у відпустці, штатного заступника немає. виконуючим обовязки керівника на час його відпустки призначають головного спеціаліста з 12 го серпня, а 15го серпня вводять до штату заступника та беруть людину на цю посаду. Що робити з оплатою праці головного спеціаліста?чи скасовується його наказ тим що є тепер штатний зам

mamochka
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 358
З нами з: 29 січня 2014, 14:18
Дякував (ла): 7 разів

Повідомлення mamochka »

розробляю колективний договір і частина виконання обов'язків покладається на відділ кадрів ( взяла зразок). В установі немає, згідно штатного, кадровика, а всю кадрову роботу виконує бухгалтер. Кого прописувати виконавцем: бухгалтера, чи кадровика( а раптом колись він у штаті появиться)?

І тоді ще уточнене питання: посадові інструкції мають бути на всі посади, що є в штатному розписі чи на посади, обов'язки яких виконуються.
Якщо кадровика немає в штаті, посадової інструкції немає, а на бухгалтера покладено виконання обов'язків кадровика, без доплати, то в наказі на покладання обов'язків розписувати всі обов'язки, які має виконувати бухгалтер як кадровик чи, все-таки, зробити посадову і в наказі написати "згідно посадової інструкції"?

запуталась, бо сьогодні поклали обов'язки на бухгалтера, завтра можуть на когось іншого.

...якось так )))

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Якщо найближчими місяцями не планується внесення змін до штатного в якому додається посада кадровика, то обов'язки мусите покласти тільки на бухгалтера. Відповідно у посадовій інструкції бухгалтера маєте прописати усі обов'язки, які УМОВНО є обов'язками кадровика. Посадова інструкція розробляється і затверджується керівником на ВСІ посади, які затверджені штатним розписом організації.

rnmk2017
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 10
З нами з: 07 вересня 2017, 17:07
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 6 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення rnmk2017 »

Доброго дня ! Така ситуація . Державна установа , штатна чисельність 17 чол. Чи може керівник покласти обов'язок ведення кадрового обліку на головного бухгалтера. Посада кадровика штатним розкладом не передбачена. Яку доплату та в я ких розмірах можна встановити? Дякую!

Відповісти

Повернутись до “Трудові відносини”