Вітаємо у розділі "Проходження служби в ОМС"!

Федченко Леся
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Федченко Леся »

У зв'язку із особливим статусом посадових осіб місцевого самоврядування у щоденній роботі працівників кадрових служб цих установ виникає чимало запитань.

Але навіть знання законодавства у сфері місцевого самоврядування (закони України “Про місцеве самоврядування в Україні” та “Про службу в органах місцевого самоврядування”) не завжди допомагає вирішити ті чи інші питання. Адже на посадових осіб місцевого самоврядування, як і на всіх працюючих у нашій державі осіб, поширюється дія Кодексу законів про працю України, Закону України “Про відпустки”, Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників та інших нормативно-правових актів.

Готова надати відповідь на Ваші запитання щодо: прийняття на службу в ОМС, звільнення із служби; обрання, затвердження на посади, припинення повноважень посадових осіб ОМС; особливостей оформлення трудових відносин в ОМС; ведення трудових книжок в ОМС та іншої кадрової документації; розробки та затвердження посадових інструкцій працівників ОМС; оформлення розпоряджень голови та рішень ради з деяких кадрових питань; проведення атестації та щорічної оцінки посадових осіб ОМС; випробування, стажування в ОМС; та інших питань проходження служби в ОМС

Федченко Леся
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Федченко Леся »

У разі, коли наприклад, посадова особа місцевого самоврядування оформила відпустку для догляду за дитиною до досягнення нею шестирічного віку, як правильно заповнити цю тимчасову вакансію? Така тимчасово (на час відпустки для догляду за дитиною до 6 років основного працівника) вакантна посада може бути зайнята лише тимчасово, тобто на час відсутності основного працівника. У цьому разі необхідно пам'ятати, що основний працівник може перервати таку відпустку (вийти на роботу) у будь-який час, він має на це право. І робоче місце за цим працівником, звісно, має зберігатися. Отже, якщо основний працівник пішов у таку відпустку, для того, щоб тимчасово його роботу виконував інший працівник, в установі має бути оголошено конкурс на зайняття цієї вакантної посади та здійснено всі необхідні процедури відповідно до чинного законодавства. Існує лише одна відмінність - вакантна посада ТИМЧАСОВО (на час відсутності основного працівника). По-перше, у розпорядженні про оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади обов'язково вказуйте про тимчасовий характер роботи. Особливу увагу зверніть на те, що в усіх документах треба вказати "на час відпустки основного працівника", а не "до досягнення дитиною 6 років". Це дуже важливо, адже основний працівник може у будь-який час вийти на роботу, а догляд за дитиною буде здійснювати інший член сім'ї...наприклад, чоловік, бабуся, дід і т.п. По-друге, не забудьте зазначити про тимчасовий характер роботи в оголошенні про вакансію з тих самих підстав. По-третє, коли претендент пройде за конкурсом на цю посаду, спецперевірку і т.д....у розпорядженні про призначення цієї особи на посаду не забувайте також зазначити "за строковим трудовим договором на час відпустки основного працівника" та вказати прізвище та ініціали основного працівника, який знаходиться у відпустці. До того ж, у трудовій книжці особи, яку призначите на цю посаду, обов'язково вказати "Призначений (-на) на посаду ...... як такий (-ка), що пройшов (-ла) за конкурсом, на час відсутності основного працівника". Коли вийде на роботу основний працівник (коли закінчиться його відпустка (дитині виповниться 6 років), чи до закінчення строку відпустки - це не має жодного значення), тимчасово прийнятого на його місце працівника треба звільнити на підставі п. 2 ст. 36 Кодексу законів про працю України по закінченню строку трудового договору.

novodneprovka
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 30 травня 2014, 17:12

Повідомлення novodneprovka »

Здравствуйте, у нас такая ситуация. В штате есть
специалист-землеустроитель, посадова особа органа местного самоуправления, 05.06.2014 ему исполняется 65 лет -
предельный возраст для службы, насколько мы знаем, и закончились 5 лет продления службы, с 60-ти лет получает обычную пенсию. В штате председатель, секретарь, главный бухгалтер,
специалист-землеустроитель - посадові особи, 2 инспектора - служащих, техработник. Население - 2100 человек. Подскажите,
пожалуйста, как можно оставить землеустроителя на работе. Можно ли ввести ставку землеустроителя - служащего и
сохранится ли в таком случае доплата за выслугу лет? И как правильно сделать запись в трудовой книжке?

Заранее спасибо.

Федченко Леся
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Федченко Леся »

К сожалению, оставить на службе в органе местного самоуправления Вашего землеустроителя не представляется возможным. Во-первых, он достиг предельного возраста пребывания на службе в органах местного самоуправления. То есть в этот день он увольняется в связи с достижением предельного возраста пребывания на службе. Во-вторых, "идея" с должностью земелеустроителя, который будет только служащим, но не должностным лицом местного самоуправления - в данном случа неуместна, т.к. должность специалист-землеутроителя предусмотрена Типовыми штатами сельських, поселковых советов и их исполнительных комитетов, утвержденными постановлением Кабмина от 03.12.1997 г. № 1349. Согласно упомянутых Типовых штатов должность специалиста-землеустроителя относится к должностным лицам местного самоуправления. На должностных лиц местного самоуправления распространяется Закон Украины от 07.06.2001 г. № 2493 "О службе в органах местного самоуправления",в ст. 18 которого предусмотрен предельный возраст пребывания на службе в ОМС - 65 лет. Эти ограничения не распространяются на должностных лиц местного самоуправления, которые выбираются на соотвествующие должности (выборные должности) - но это не касается Вашей ситуации, к сожалению. Но! Этой же статьей Закона № 2493 предусмотрена возможность после достижения предельного возраста перебывания на службе в ОМС оставлять специалистов на должностях советников или консультантов. Этой нормой Вы можете воспользоваться в данном случае. Для этого нужно: 1) чтобы должность советника (консультатнта) была в штате сельского совета (если ее нет сейчас - ее можно решением совета ввести); 2) для того, чтобы "оставить" землеустроителя советником (консультантом), сельский голова должен выдать соответствующее распоряжение ("назначить на должность советника (консультанта) по земельным вопросам"); 3) советник (консультантом) принимается на работу на условиях СРОЧНОГО трудового договора (т.е. принимаете его советником (консультантом), например, на год, по истечении этого срока продлеваете еще на год).
На что нужно обратить особое внимание! - С момента принятия этого человека на должность советника (консультанта) он уже не будет должностным лицом местного самоуправления, его ни в коем случае нельзя называть "землеустроителем" - он у вас советник по земельным вопросам. Из этого следует, что этот советник НЕ ИМЕЕТ ПОЛНОМОЧИЙ ЗЕМЛЕУСТРОИТЕЛЯ, не вправе принимать решения, которые принимал он будучи земелустроителем. То есть, официально он только вспомогательное звено в работе сельского севета по земельным вопросам. Зато за время пребывания на должности советника этот человек сможет подготовить достойную замену себе.
Как оформить весь этот процесс документально - напишу позже. Спасибо за вопрос!

Федченко Леся
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Федченко Леся »

Относительно сохранения надбавки за выслугу лет в случае принятия на должность советника (консультанта) - НЕ СОХРАНЯЕТСЯ.

Федченко Леся
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Федченко Леся »

По поводу заполнения трудовой книжки.
1) 5 июня сельский голова выдает распоряжение об увольнении землеустроителя в связи с достижением предельного возраста пребывания на службе в органах местного самоуправления (ст. 18 Закона Украины "О службе в органах местного самоуправления").
в трудовую книжку в этот же день вносим запись об увольнении, это день будет последним днем работы землеустроителя на этой должности;
2) вносим на рассмотерние очередной сессии совета вопрос о введении должности советника (консультанта);
3) как только решение совета принято, и оно вступило в силу - можем принимать на эту должность "бывшего земелеустроителя", т.е. сельский голова выдает распоряжение о принятии на эту должность, в котором указывается обязательно срок.
Внимание! Всё это возможно сделать, если в бюджете есть средства на оплату труда этого советника.

Самоврядування
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 12
З нами з: 21 липня 2014, 11:40

Повідомлення Самоврядування »

Чи може сесія ради за неможливістю міського голови виконувати свої обовязки прийняти рішення, яким обовязки по повноваженнях ради покласти на секретаря, а по виконавчому комітету - на першого заступника міського голови?
Дякую

Федченко Леся
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Федченко Леся »

Уточніть, будь ласка, з якої причини міський голова не може виконувати свої повноваження.

Самоврядування
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 12
З нами з: 21 липня 2014, 11:40

Повідомлення Самоврядування »

В звязку зі смертю

Федченко Леся
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Федченко Леся »

Відповідно до ч. 1 ст. 12 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (далі – Закон) сільський, селищний, міський голова (далі – голова) є головною посадовою особою територіальної громади відповідно села (добровільного об'єднання в одну територіальну громаду жителів кількох сіл), селища, міста. Згідно з ч. 3 цієї ж статті Закону він очолює виконавчий комітет відповідної сільської, селищної, міської ради, головує на її засіданнях.
Згідно з ч. 2 ст. 42 Закону у разі, зокрема, смерті голови його повноваження здійснює секретар відповідної сільської, селищної, міської ради. Секретар сільської, селищної, міської ради тимчасово здійснює зазначені повноваження з моменту дострокового припинення повноважень сільського, селищного, міського голови і до моменту початку повноважень сільського, селищного, міського голови, обраного на позачергових виборах відповідно до закону, або до дня відкриття першої сесії відповідної сільської, селищної, міської ради, обраної на чергових місцевих виборах.
Саме на цю норму Закону треба зсилатися при виданні секретарем ради розпорядження про здійснення ним повноважень голови. Також у розпорядженні необхідно зазначити серію та номер свідоцтва про смерть голови та додати копію цього документа до розпорядження.
Після цього секретар ради буде мати всю повноту повноважень голови. Прийняття рішення радою з цього питання не потрібно.
Щодо очолення виконкому першим заступником голови: у ст. 53 Закону вказано, що засідання виконкому скликаються сільським, селищним, міським головою (головою районної у місті ради), а в разі його відсутності чи неможливості здійснення ним цієї функції - заступником сільського, селищного, міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради (районної у місті ради - заступником голови ради

Федченко Леся
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Федченко Леся »

...продовження...
Отже, для того, щоб покласти на першого заступника голови обов'язки з очолення виконкому, потрібне також розпорядження секретаря ради (після того, як він покладе на себе виконання повноважень голови), видане на підставі згаданої вище ст. 53 Закону.

fvp
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 24 червня 2015, 13:33
Регіон: Днепропетровская область

Повідомлення fvp »

Доброго дня. Я працюю у міському фінансовому управлінні міської ради міста обласного підпорядкування (населення міста 24 000 осіб)на посаді заступника начальника управління - начальника бюджетного відділу. Управління має статус юридичної особи, положення про управління, затверджене рішенням міської ради. У відповідності до структури виконавчих органів ради, затвердженої рішенням ради, положення міського фінансового управління - міське фінансове управління очолює заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради-начальник міського фінансового управління, посада якого входить до штату міського фінансового управління. Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради - начальник міського фінансового управління прийнятий на посаду шляхом затвердження міською радою.
У відповідності до посадової інструкції заступник начальника управління-начальника бюджетного відділу на період відсутності керівника фінансового управління виконує його обовязки.
У складі виконавчих органів міської ради є виконавчий комітет, який також є окремою юридичною особою. До його штатного розкладу входять посади міського голови, секретаря міської ради, першого заступника міського голови та керуючої справи. У звязку з достроковим припиненням повноважень міського голови - секретар міської ради виконує обовязки міського голови.
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради - начальник міського фінансового управління захворів. Чи може т.в.о. міського голови - секретар міської ради своїм розпорядженням тимчасово покласти виконання обовязків відсутнього заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради - начальника міського фінансового управління на першого заступника міського голови без звільнення його від основних обовязків за посадою?
Дякую.

Федченко Леся
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Федченко Леся »

Доброго дня!
Судячи з Вашого запитання заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради - начальник міського фінансового управління прийнятий на посаду шляхом затвердження міською радою, а відповідно до посадової інструкції заступник начальника управління-начальника бюджетного відділу на період відсутності керівника фінансового управління виконує його обов'язки. З цього формулювання попередньо можна дійти висновку, що заступник начальника управління-начальника бюджетного відділу на період відсутності керівника фінансового управління виконує його обов'язки в частині обов'язків начальника управління, але не обов'язки заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.

fvp
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 24 червня 2015, 13:33
Регіон: Днепропетровская область

Повідомлення fvp »

Так. Але питання стосувалося того, чи може т.в.о. міського голови тимчасово покладати обовязки працівника однієї юридичної особи (організації) на працівника іншої юридичної особи (організації)?

Федченко Леся
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Федченко Леся »

Як Управління, а так само й виконавчий комітет міської ради (хоча вони і є юридичними особами), знаходяться у прямому підпорядкуванні міської ради і міського голови. Тому тиммчасове покладення обов'язків відсутнього з поважних причин заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради - начальника міського фінансового управління на першого заступника міського голови цілком можливе.

Kateryna.N
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 145
З нами з: 19 березня 2015, 18:49
Регіон: Хмельницкая область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення Kateryna.N »

Доброго дня! Просимо допомоги у вирішенні наступного питання. Як взяти по переведенню у виконавчий комітет міської ради на посаду посадової особи (начальника відділу), сільського голову сільської ради сусіднього села. На кого (на самого сільського голову, чи на сільську раду) писати листа на звільнення по переведенню ? Крім того він ще повинен скласти повноваження на сесії сільської ради, і при цьому не втратити статусу посадової особи місцевого самоврядування, щоб ми змогли прийняти його без конкурсу, по переведенню. Як правильно, у даному випадку, це все здійснити?

Федченко Леся
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Федченко Леся »

Доброго дня! З радістю Вам відповім. Про все по-черзі:
1) листа писати доречно на сільського голову, так як на даний час керівництво сільською радою здійснює він, а вже після його звільнення повноваження сільського голови буде здійснювати секретар цієї сільської ради (хоча лист і стосується його переведення, нічого страшного в цьому немає);
У цьому листі зазначаємо, що "з такого-то числа (П.І.Б. вашого майбутнього працівника) буде призначений на посаду начальника такого-то відділу виконавчого комітету такої-то міської ради, по переведенню з такої-то сільської ради"
2) нинішній сільський голова подає до ради заяву про складення ним повноважень з такого-то числа за власним бажанням у зв'язку із переведенням на іншу посаду (вказує яку і де);
3) питання про складення сільським головою повноважень за його заявою вноситься на розгляд чергової (або -позачергової) сесії сільської ради, яка бере до відома цей факт;
4) на наступний робочий день після складення повноважень бувший сільський голова приймається на посаду начальника такого-то відділу виконавчого комітету міської ради по переведенню без проведення конкурсу.
Якщо у Вас виникли додаткові запитання - рада допомогти.

Kateryna.N
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 145
З нами з: 19 березня 2015, 18:49
Регіон: Хмельницкая область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення Kateryna.N »

Федченко Леся писав:Доброго дня! З радістю Вам відповім. Про все по-черзі:
1) листа писати доречно на сільського голову, так як на даний час керівництво сільською радою здійснює він, а вже після його звільнення повноваження сільського голови буде здійснювати секретар цієї сільської ради (хоча лист і стосується його переведення, нічого страшного в цьому немає);
У цьому листі зазначаємо, що "з такого-то числа (П.І.Б. вашого майбутнього працівника) буде призначений на посаду начальника такого-то відділу виконавчого комітету такої-то міської ради, по переведенню з такої-то сільської ради"
2) нинішній сільський голова подає до ради заяву про складення ним повноважень з такого-то числа за власним бажанням у зв'язку із переведенням на іншу посаду (вказує яку і де);
3) питання про складення сільським головою повноважень за його заявою вноситься на розгляд чергової (або -позачергової) сесії сільської ради, яка бере до відома цей факт;
4) на наступний робочий день після складення повноважень бувший сільський голова приймається на посаду начальника такого-то відділу виконавчого комітету міської ради по переведенню без проведення конкурсу.
Якщо у Вас виникли додаткові запитання - рада допомогти.
дуже вдячні за відповідь! але п.4) - приймати бувшого сільського голову на посаду начальника відділу побуде вже наш міський голова, та загальний алгоритм зрозумілий :69:

Kateryna.N
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 145
З нами з: 19 березня 2015, 18:49
Регіон: Хмельницкая область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення Kateryna.N »

Доброго дня, пані Леся, підкажіть ще будь -ласка, який запис має бути, у даному випадку, у трудовій книжці при звільнені сільського голови: Звільнений у зв’язку з достроковим припиненням повноважень за власним бажанням, пункт 1 частини першої статті 79 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», рішення сесії ради його дата і номер, чи ще треба стаття 36 п.5 КЗпП України, бо для нас важливо факт переведення (щоб без конкурсу)?

Федченко Леся
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Федченко Леся »

Доброго дня, пані Катерино!
У графі 3 (відомості про роботу): "Повноваження сільського голови достроково припинені на підставі п. 1 ч. 1 ст. 79 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні". Звільнений з посади у зв'язку із переведенням на посаду начальника такого-то відділу виконавчого комітету такої-то міської ради, ч. 5 ст. 36 Кодексу законів про працю України."
У графі 4 (підстава внесення запису): "Рішення такої-то сесії такої-то ради від (дата), номер."
Підпис секретаря сілської ради, печатка сільської ради.
Наступний запис про призанчення на посаду у міськвиконкомі:
"Виконавчий комітет такої-то міської ради.
Призначений на посаду начальника такого-то відділу по переведенню.
Підстава: "Розпорядження міського голови від (дата), номер.

Kateryna.N
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 145
З нами з: 19 березня 2015, 18:49
Регіон: Хмельницкая область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення Kateryna.N »

Дякую!!!

Kateryna.N
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 145
З нами з: 19 березня 2015, 18:49
Регіон: Хмельницкая область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення Kateryna.N »

Доброго дня, пані Леся! Пройшли вибори до місцевих рад. У зв'язку із особливим статусом посадових осіб місцевого самоврядування виникло запитання щодо проведення спецперевірки відносно заступників міського голови, які будуть затверджуватись відповідною радою. А якщо будуть перезатверджуватись ці ж заступники, які працювали і працюють на посадах? Чи проводити щодо них спецперевірку? Чи тільки відносно вперше затверджених? А "люстраційну" ? Чому виникло питання по "люстраційній". Відповідно до статті 3 ЗУ "Про місцеве самоврядування в Україні" посади заступників належать до виборних посад, водночас відповідно до статті 1 (останній пункт) ЗУ №1700: виборні особи - Президент України, .......сільські, селищні, міські голови і все.

lubka
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 159
З нами з: 03 квітня 2015, 12:17
Регіон: Львовская область
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 16 разів

Повідомлення lubka »

Шановні колеги! Чи потрібно, на Вашу думку, робити запис про звільнення у зв'язку із закінченням строку повноважень виконавчого комітету ради до трудової книжки заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, якщо він знову затверджується на цій посаді?

Kateryna.N
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 145
З нами з: 19 березня 2015, 18:49
Регіон: Хмельницкая область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення Kateryna.N »

Чи проводити спеціальну перевірку щодо міського голови, який знову обраний на посаду вже на другий термін? посада належить до третьої категорії посад в органах місцевого самоврядування.
Відповідно до п.2 Порядку №171:
2. Спеціальна перевірка не проводиться щодо:
1) кандидатів на пост Президента України, кандидатів у народні депутати України, депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та на посади сільських, селищних, міських голів; А відповідно до п.1 Порядку №171: Спеціальна перевірка проводиться щодо осіб,які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища...а це є...посади, … віднесені частиною першою статті 14 Закону України “Про службу в органах місцевого самоврядування” до першої - третьої категорії посад посадових осіб місцевого самоврядування, третя категорія - ...посади міських голів. Чи є обраний міський голова кандидатом чи претендентом. А ще є п.21 Порядку №171 - по проведенню спецперевірки стосовно претендентів на посади в органах місцевого самоврядування, але в нашому випадку міський голова не призначається, не обирається і не затверджується місцевою радою, а відповідно до ст.42 ЗУ "Про місцеве самоврядування в Україні» ..набуває повноважень.

Федченко Леся
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Федченко Леся »

Ні, не проводиться.

lubka
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 159
З нами з: 03 квітня 2015, 12:17
Регіон: Львовская область
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 16 разів

Повідомлення lubka »

Kateryna.N, заступники міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради та керуючий справами виконавчого комітету "люстраційну" перевірку не проходять, оскільки ці посади статтею 3 ЗУ "Про службу в органах місцевого самоврядування" віднесені до виборних. З цього приводу маємо офіційну відповідь Міністерства юстиції.
Поділіться, будь ласка, чи робите Ви запис до трудової книжки заступника міського голови, який перезатверджується, про звільнення у зв'язку із закінченням строку повноважень виконавчого комітету ради?

lubka
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 159
З нами з: 03 квітня 2015, 12:17
Регіон: Львовская область
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 16 разів

Повідомлення lubka »

Kateryna.N, я вже бачила на іншому форумі Вашу відповідь щодо запису до трудової книжки заступника міського голови, який перезатверджується, про звільнення у зв'язку із закінченням строку повноважень виконавчого комітету ради. На чому грунтується Ваше твердження? Кадровики на форумі Гарячої лінії кадровика пишуть, що повинні бути такі записи: "Якщо попередній секретар і новообраний секретар - це одна особа, то записи у трудовій будуть такі :
1. Звільнений у зв'язку із закінченням строку повноважень ради, пункт 1 статті 50 Закону України " Про місцеве самоврядування в Україні".
2. Обраний на посаду...."

Kateryna.N
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 145
З нами з: 19 березня 2015, 18:49
Регіон: Хмельницкая область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення Kateryna.N »

[quote="lubka"] заступники міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради та керуючий справами виконавчого комітету "люстраційну" перевірку не проходять, оскільки ці посади статтею 3 ЗУ "Про службу в органах місцевого самоврядування" віднесені до виборних. З цього приводу маємо офіційну відповідь Міністерства юстиції...

я мала на увазі не "люстраційну" а спецперевірку відповідно до Порядку №171, А щодо виборних посад , то відповідно до статті 3 ЗУ "Про службу в органах місцевого самоврядування" посади заступників міських голів - виборні. Але як ви прокоментуєте те, що відповідно до статті 1 ЗУ "Про запобігання корупції": виборні особи - Президент України, народні депутати України, депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутати місцевих рад, сільські, селищні, міські голови. ? Хотілось би подивитись ту відповідь Мінюсту.

lubka
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 159
З нами з: 03 квітня 2015, 12:17
Регіон: Львовская область
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 16 разів

Повідомлення lubka »

Kateryna.N писав:Доброго дня, пані Леся! Пройшли вибори до місцевих рад. У зв'язку із особливим статусом посадових осіб місцевого самоврядування виникло запитання щодо проведення спецперевірки відносно заступників міського голови, які будуть затверджуватись відповідною радою. А якщо будуть перезатверджуватись ці ж заступники, які працювали і працюють на посадах? Чи проводити щодо них спецперевірку? Чи тільки відносно вперше затверджених? А "люстраційну" ? Чому виникло питання по "люстраційній". Відповідно до статті 3 ЗУ "Про місцеве самоврядування в Україні" посади заступників належать до виборних посад, водночас відповідно до статті 1 (останній пункт) ЗУ №1700: виборні особи - Президент України, .......сільські, селищні, міські голови і все.
Все ж таки, Ви запитувли і про люстраційну перевірку. А виборні посади і виборні особи - це не тотожні поняття.

Kateryna.N
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 145
З нами з: 19 березня 2015, 18:49
Регіон: Хмельницкая область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення Kateryna.N »

а в чому різниця? виборна посада і особа на виборній посаді?

Відповісти

Повернутись до “Проходження служби в органах місцевого самоврядування”