виплата колишньому депутату середнього заробітку

Федченко Леся
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Федченко Леся »

Так, у ч. 2 ст. 33 Закону України від 11.07.02 р. № 93-IV “Про статус депутатів місцевих рад” визначено, що депутату місцевої ради, який працював у раді на постійній основі, після закінчення повноважень надається попередня робота (посада), а за її відсутності — інша рівноцінна робота (посада) на тому ж самому або, за за згодою депутата, на іншому підприємстві, в установі, організації. Отже, ця норма Закону № 93 гарантує працівнику, звільненому з роботи у зв'язку із обранням його на виборну посаду, повернутися на попереднє місце роботи (посаду) на тому ж підприємстві, в установі, організації або отримання рівноцінної роботи (посади).
А от у разі, якщо надати депутату попередню або рівноцінну роботу неможливо — Законом № 93 передбачається збереження на період його працевлаштування, але не більше 6 місяців, середнього заробітку, який він одержував на виборній посаді у раді. Така виплата здійснюється за рахунок відповідного місцевого бюджету.
Зверніть увагу: у разі призначення колишньому депутату пенсії за віком, по інвалідності, у зв'язку із втратою годувальника, за вислугу років або коли він має право на пенсійне забезпечення — середня зарплата на виборній посаду за ним не зберігається.
Увага! Гарантія, про яку йдеться у цій статті, не поширюється на випадки, коли депутат місцевої ради до його обрання не перебував у трудових відносинах з підприємством, установою, організацією.
Отже, для отримання середньої заробітної плати на період працевлаштування колишній депутат має подати до місцевої ради:
1) особисту заяву на ім'я керівника місцевої ради (заява довільної форми, у якій викладено прохання розглянути питання про збереження середнього заробітку на період працевлаштування з посиланням та наданням підтвердних документів);
2) довідку, видану підприємством, установою, організацією, де він працював до обрання на виборну посаду, про неможливість його працевлаштування на попередній роботі (посаді) або надання йому рівноцінної роботи (довідка довільної форми, у тексті якої буде вказано як про неможливість працевлаштування на попередній посаді, так і про неможливість надання іншої рівноцінної роботи);
3) трудову книжку (оригінал трудової книжки депутат надає для ознайомлення, а до пакета документів долучається її копія, завірена особою, відповідальною за кадрову роботу в раді).
На законодавчому рівні вказаний вище перелік документів, звісно, не передбачено. Але, як ви знаєте, витрачання бюджетних коштів у законний спосіб неможливе без наявності підтвердних документів.
Так, особиста заява колишнього депутата буде первинним документом, з яким він звертається до ради з метою отримання передбаченої законом гарантії. Дійсно, на практиці важко уявити випадок, коли будь-якій особі надавалась будь-яка гарантія (а ще й у вигляді грошових коштів) без відома цієї особи, тобто заявника. У свою чергу, довідка з попереднього місця роботи буде підтвердженням дійсної неможливості працевлаштування колишнього депутата. А от наявність трудової книжки на руках у працівника свідчитиме про те, що він дійсно на даний час не працює та йому не призначено будь-який вид пенсії.
Як вже згадувалося, за депутатом середня заробітна плата зберігається протягом періоду його працевлаштування, але не більше 6 місяців. Тоді як і коли припиняється виплата середнього заробітку таким особам?
Так, підставою для припинення виплати середнього заробітку колишньому депутату можуть бути:
1) його працевлаштування у 6-місячний період;
2) реєстрація його у центрі зайнятості як таким, що шукає роботу;
3) виникнення у нього права на пенсійне забезпечення;
4) закінчення 6-місячного строку для працевлаштування.
Коли ж Выдлык шестимысячного строку починається з наступного дня після припинення повноважень.
Оформлюється припинення виплати у всіх чотирьох випадках однаково - шляхом видання керівником ради відповідного розпорядження. А от підстави для видання розпорядження — різні залежно від причини припинення виплати. Наприклад, у разі працевлаштування колишнього депутата у 6-місячний строк — буде його особиста заява з повідомленням про факт працевлаштування, або копія наказу (розпорядження) про прийняття (призначення) на роботу (посаду), або копія трудової книжки із внесеним записом про працевлаштування. Реєстрація в центрі зайнятості підтверджується відповідною довідкою, виникнення права на будь-який вид пенсії — довідкою управління Пенсійного фонду. А от для останньої підстави припинення виплати підтвердження не потрібне, виплата припиняється на підставі розпорядження про її призначення (якщо у ньому чітко визначений строк виплати — число, місяць, рік), або видається окреме розпорядження про припинення виплати у зв'язку із закінченням 6-місячного строку.
Якщо у вас виникли додаткові запитання з цієї теми — звертайтеся, разом знайдемо відповіді на них. Дякую за запитання!

dubrovitsa
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 21 вересня 2014, 00:59

Повідомлення dubrovitsa »

Якщо депутат був обраний на посаду секретаря сільської ради на час догляду за дитиною до 3-х років основного працівника, пропрацював три роки і втратив попередню роботу, чи має він право на виплату середнього заробітку

Федченко Леся
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Федченко Леся »

Звісно, має право.

dubrovitsa
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 21 вересня 2014, 00:59

Повідомлення dubrovitsa »

В статті 33 п.2 ЗУ "Про статус депутатів місцевих рад" вказано, що колишній депутат має право на виплату середнього заробітку, а я на даний час залишаюся чинним депутатом сільської ради, але закінчено повноваження секретаря сільської ради зг. ст 36 п.2 ЗКпП, чи не буде то причиною відмови у иплаті мені середнього заробітку.

Федченко Леся
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Федченко Леся »

Ситуація непроста. Розгорнуту відповідь на Ваше запитання читайте у № 10 газети "Місцеве самоврядування" за жовтень 2014 р.

dubrovitsa
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 21 вересня 2014, 00:59

Повідомлення dubrovitsa »

І як скоро вийде цей номер газети? Бо з 1 жовтня 2014 року мені потрібно писати заяву на виплату середнього заробітку.

dubrovitsa
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 21 вересня 2014, 00:59

Повідомлення dubrovitsa »

Стаття 36. Підстави припинення трудового договору

Підставами припинення трудового договору є:

2) закінчення строку (пункти 2 і 3 статті 23), крім випадків, коли трудові відносини фактично тривають і жодна з сторін не поставила вимогу про їх припинення;

Стаття 23. Строки трудового договору

Трудовий договір може бути:

1) безстроковим, що укладається на невизначений строк;

2) на визначений строк, встановлений за погодженням сторін;

3) таким, що укладається на час виконання певної роботи.

Строковий трудовий договір укладається у випадках, коли трудові відносини не можуть бути встановлені на невизначений строк з урахуванням характеру наступної роботи, або умов її виконання, або інтересів працівника та в інших випадках, передбачених

Строковий договір заключається як із постійним секретарем так і в моєму випадку, а звільнення згідно ст.36 п.2 це закінчення строкового договору і його можна тлумачити як закінчення повноважень секретаря сільської ради так само як і по пункту 1 статті 50 "Про місцеве самоврядування в Україні" при закінченні повноважень ради відповідного скликання.

dubrovitsa
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 21 вересня 2014, 00:59

Повідомлення dubrovitsa »

Я оплатив електронний номер газети "Місцеве самоврядування" на жовтень місяць і сподіваюсь на обгрунтовану відповідь на моє питання.

Федченко Леся
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Федченко Леся »

Підставою для виплати колишньому депутату, який працював у раді на постійній основі, є, перш за все - припинення повноважень у зв'язку із закінченням їх строку. Так, згідно з ч. 1 ст. 49 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" повноваження депутата ради починаються з моменту офіційного оголошення відповідною територіальною виборчою комісією на сесії ради рішення про підсумки виборів та визнання повноважень депутатів і закінчуються в день першої сесії ради нового скликання.

Федченко Леся
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Федченко Леся »

У своєму запитання Ви акцентуєте на припинення Вами повноважень секретаря ради...А для вирішення питання виплати середнього заробітку повинно мати місце припинення повноважень ДЕПУТАТА.

Vikesta
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 20
З нами з: 14 вересня 2015, 17:44
Регіон: Николаевская область

Повідомлення Vikesta »

Федченко Леся писав:Так, у ч. 2 ст. 33 Закону України від 11.07.02 р. № 93-IV “Про статус депутатів місцевих рад” визначено, що депутату місцевої ради, який працював у раді на постійній основі, після закінчення повноважень надається попередня робота (посада), а за її відсутності — інша рівноцінна робота (посада) на тому ж самому або, за за згодою депутата, на іншому підприємстві, в установі, організації. Отже, ця норма Закону № 93 гарантує працівнику, звільненому з роботи у зв'язку із обранням його на виборну посаду, повернутися на попереднє місце роботи (посаду) на тому ж підприємстві, в установі, організації або отримання рівноцінної роботи (посади).
А от у разі, якщо надати депутату попередню або рівноцінну роботу неможливо — Законом № 93 передбачається збереження на період його працевлаштування, але не більше 6 місяців, середнього заробітку, який він одержував на виборній посаді у раді. Така виплата здійснюється за рахунок відповідного місцевого бюджету.
Зверніть увагу: у разі призначення колишньому депутату пенсії за віком, по інвалідності, у зв'язку із втратою годувальника, за вислугу років або коли він має право на пенсійне забезпечення — середня зарплата на виборній посаду за ним не зберігається.
Увага! Гарантія, про яку йдеться у цій статті, не поширюється на випадки, коли депутат місцевої ради до його обрання не перебував у трудових відносинах з підприємством, установою, організацією.
Отже, для отримання середньої заробітної плати на період працевлаштування колишній депутат має подати до місцевої ради:
1) особисту заяву на ім'я керівника місцевої ради (заява довільної форми, у якій викладено прохання розглянути питання про збереження середнього заробітку на період працевлаштування з посиланням та наданням підтвердних документів);
2) довідку, видану підприємством, установою, організацією, де він працював до обрання на виборну посаду, про неможливість його працевлаштування на попередній роботі (посаді) або надання йому рівноцінної роботи (довідка довільної форми, у тексті якої буде вказано як про неможливість працевлаштування на попередній посаді, так і про неможливість надання іншої рівноцінної роботи);
3) трудову книжку (оригінал трудової книжки депутат надає для ознайомлення, а до пакета документів долучається її копія, завірена особою, відповідальною за кадрову роботу в раді).
На законодавчому рівні вказаний вище перелік документів, звісно, не передбачено. Але, як ви знаєте, витрачання бюджетних коштів у законний спосіб неможливе без наявності підтвердних документів.
Так, особиста заява колишнього депутата буде первинним документом, з яким він звертається до ради з метою отримання передбаченої законом гарантії. Дійсно, на практиці важко уявити випадок, коли будь-якій особі надавалась будь-яка гарантія (а ще й у вигляді грошових коштів) без відома цієї особи, тобто заявника. У свою чергу, довідка з попереднього місця роботи буде підтвердженням дійсної неможливості працевлаштування колишнього депутата. А от наявність трудової книжки на руках у працівника свідчитиме про те, що він дійсно на даний час не працює та йому не призначено будь-який вид пенсії.
Як вже згадувалося, за депутатом середня заробітна плата зберігається протягом періоду його працевлаштування, але не більше 6 місяців. Тоді як і коли припиняється виплата середнього заробітку таким особам?
Так, підставою для припинення виплати середнього заробітку колишньому депутату можуть бути:
1) його працевлаштування у 6-місячний період;
2) реєстрація його у центрі зайнятості як таким, що шукає роботу;
3) виникнення у нього права на пенсійне забезпечення;
4) закінчення 6-місячного строку для працевлаштування.
Коли ж Выдлык шестимысячного строку починається з наступного дня після припинення повноважень.
Оформлюється припинення виплати у всіх чотирьох випадках однаково - шляхом видання керівником ради відповідного розпорядження. А от підстави для видання розпорядження — різні залежно від причини припинення виплати. Наприклад, у разі працевлаштування колишнього депутата у 6-місячний строк — буде його особиста заява з повідомленням про факт працевлаштування, або копія наказу (розпорядження) про прийняття (призначення) на роботу (посаду), або копія трудової книжки із внесеним записом про працевлаштування. Реєстрація в центрі зайнятості підтверджується відповідною довідкою, виникнення права на будь-який вид пенсії — довідкою управління Пенсійного фонду. А от для останньої підстави припинення виплати підтвердження не потрібне, виплата припиняється на підставі розпорядження про її призначення (якщо у ньому чітко визначений строк виплати — число, місяць, рік), або видається окреме розпорядження про припинення виплати у зв'язку із закінченням 6-місячного строку.
Якщо у вас виникли додаткові запитання з цієї теми — звертайтеся, разом знайдемо відповіді на них. Дякую за запитання!
До деяких пунктів у мене є питання, на що Ви посилаєтесь в даних роз ясненнях:
Увага! Гарантія, про яку йдеться у цій статті, не поширюється на випадки, коли депутат місцевої ради до його обрання не перебував у трудових відносинах з підприємством, установою, організацією.

Так, підставою для припинення виплати середнього заробітку колишньому депутату можуть бути:
1) його працевлаштування у 6-місячний період;
2) реєстрація його у центрі зайнятості як таким, що шукає роботу;

Федченко Леся
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Федченко Леся »

Все це випливає із положень ст. 33 Закону України "Про статус депутатів місцевих рад".

Vikesta
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 20
З нами з: 14 вересня 2015, 17:44
Регіон: Николаевская область

Повідомлення Vikesta »

В ст. 33 Закону України "Про статус депутатів місцевих рад", не має пункта:
Так, підставою для припинення виплати середнього заробітку колишньому депутату можуть бути:
1) його працевлаштування у 6-місячний період;
2) реєстрація його у центрі зайнятості як таким, що шукає роботу;
Це є в листі МІНІСТЕРСТВА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ від 16.05.2014 р. N 746/13/74-14
Щодо соціальних гарантій депутатів місцевих рад.
То кому вірити?
В нас не пройшли ні голова с/р, а ні секретар, які до обрання були безробітними. Як бути з виплатами.

Аватар користувача
berezka_ubr
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 131
З нами з: 31 січня 2013, 20:26
Регіон: Луганская область
Дякував (ла): 8 разів
Подякували: 4 рази

Повідомлення berezka_ubr »

У нас у районі голові кажуть, що секретар становиться на облік у центр зайнятості, а сільська рада виплачує 6 місяців зарплату, і тільки після цього будуть виплати у центрі зайнятості.
Пані Лесю, ви пишете, що підставою для припинення виплат є реєстрація його у центрі зайнятості як таким, що шукає роботу.
Завтра буду у районі, піду в ЦЗ на консультацію.

Vikesta
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 20
З нами з: 14 вересня 2015, 17:44
Регіон: Николаевская область

Повідомлення Vikesta »

berezka_ubr писав:У нас у районі голові кажуть, що секретар становиться на облік у центр зайнятості, а сільська рада виплачує 6 місяців зарплату, і тільки після цього будуть виплати у центрі зайнятості.
Пані Лесю, ви пишете, що підставою для припинення виплат є реєстрація його у центрі зайнятості як таким, що шукає роботу.
Завтра буду у районі, піду в ЦЗ на консультацію.

У нас аналогічна ситуація. Поділіться що Вам роз яснив центр зайнятості.
Дякую за відповідь.

Федченко Леся
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Федченко Леся »

Так, вибачте, реєстрація у центрі зайнятості не є підставою для припинення виплати середнього заробітку.
Особа реєструється у центрі зайнятості, йому відкладають виплату допомоги по безробітттю на строк отримання компенсації середнього заробітку з місцевого бюджету.

lashulginova
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 21 листопада 2015, 21:26
Регіон: Харьковская область

Повідомлення lashulginova »

Доброго дня! У нас виникла наступна ситуація. В 2010 році на посаду секретаря міської ради було обрано, з числа депутатів, працівника міської ради, який працював на постійній основі на посаді начальника відділу з питань забезпечення діяльності ради. У 2015 році цей же працівник має статус депутата міської ради, але його не обрали секретарем міської ради. На першій сесії міської ради колишній секретар ради склав свої повноваження, але продовжує бути депутатом міської ради (зарплата депутатам не сплачується). Колишній секретар ради звернувся з заявою до кадрової служби міської ради з проханням надати йому попереднє місце роботи. На посаді, де раніше працював колишній секретар (посада начальника відділу) працює інший працівник за безстроковим трудовим договором. Відповідно до ст. 33 ЗУ "Про статус депутатів місцевих рад" кадрова служба підготувала письмову відповідь колишньому секретарю про неможливість працевлаштування на попередній посаді та запропонувала вакантну посаду заступника начальника управління, яка за оплатою праці є вищою ніж посада начальника відділу, та запропонувала посприяти пошуку посад в інших структурних підрозділах міської ради та на інших підприємствах міста. Працівник письмово відмовився від запропонованої роботи, послаючись на те, що запропонована посада заступника начальника управління є тимчасовою (на період декретної відпустки працівника) і не надає згоди щодо пошуку інших посад в інших установах та оргапнізаціях, та вважає їх нерівноцінними, тому що в інших організаціях він не матиме статусу посадової особи місцевого самоврядування. Простіше кажучи, відмовляється від усієї запропонованої і навіть ще не запропонованої роботи. Після цього кадрова служба готує довідку, в якій вказано про неможливість надання попередньої посади (і вона дійсно зайнята) та неможливість надання рівноцінної роботи (тому що колишній секретар рахує ці посади нерівноцінними) та додає, що працівник відмовляється від будь-якої іншої роботи. Після цього міська рада приймає рішення про виплату середньої заробітної плати колишньому секретарю протягом 6-ти місяців.
ЧИ правомірно надані гарантії колишньому секретарю в даному випадку? Чи надаються ці гарантії у разі відмови від запропонованої роботи? До речі, в міській раді є ще вільна вакансія заступника начальника загального відділу, яка не є тимчасовою, але ця посада не була запропонована кадровиком, тому що там встановлена нижча надбавка ніж у начальника відділу. Надбавки працівникам в міській раді встановлюються щомісячно за окремим розпорядженням міського голови. Чи не виникнуть питання у контролюючих органів щодо виплати середнього заробітку колишньому секретарю при такій ситуації?

Федченко Леся
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Федченко Леся »

Доброго дня! Для вирішення цього питання уточніть, будь ласка, за якою статтею був звільнений це працівник, коли його обрали секретарем (який запис у його трудовій книжці)?

lashulginova
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 21 листопада 2015, 21:26
Регіон: Харьковская область

Повідомлення lashulginova »

В трудовій книжці записано: "Обрана секретарем міської ради", підстава - рішення І сесії міської ради.

Федченко Леся
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Федченко Леся »

Я мала на увазі запис про звільнення з попереднього місця роботи

Олександр86
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 24 листопада 2015, 09:15
Регіон: Черниговская область

Повідомлення Олександр86 »

Доброго дня! Допоможіть вирішити проблему з "непереобраним" головою сільської ради.
20 листопада відбулася сесія сільської ради на якій до виконання своїх повноважень приступив новообраний голова, а "непереобраний" голова сільської ради 19 листопада пішла на лікарняний. В який термін "непереобраний" голова повинен повернутися на раніше займану посаду (до обрання була директором сільської школи)?

Федченко Леся
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Федченко Леся »

Лікарняний жодним чином не "продовжить" повноваження сільського голови, що захворів, так як його повноваження припиняються в силу Закону, а саме відповідно до ч. 1 ст. 42 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні".
Щодо строку для повернення на попереднє місце роботи, з якого особа звільнилася у зв'язку із переходом на виборну посаду (п. 5 ст. 36 КЗпП) відповідь можна знайти у ч. 1 ст. 33 Закону України "Про статус депутатів місцевих рад", відповідно до якої з працівіником, якого прийнято на роботу (посаду), що її виконував (займав) депутат місцевої ради, укладається строковий трудовий договір; цей договір розривається у разі повернення депутата місцевої ради на роботу, але не пізніш як через 3 місяці після припинення повноважень депутата місцевої ради.
Тобто, у "непереобраного" сільського голови є 3 місяці для повернення на попереднє місце роботи.

Олександр86
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 24 листопада 2015, 09:15
Регіон: Черниговская область

Повідомлення Олександр86 »

Дякую за змістовну відповідь!

lashulginova
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 21 листопада 2015, 21:26
Регіон: Харьковская область

Повідомлення lashulginova »

Доброго вечора! Колишній секретар працював у міській раді на посаді начальника відділу з питань забезпечення діяльності ради. В розпорядженні про призначення на посаду написано: "керуючись пп.19,20 ч.4 ст.42 ЗУ "Про місцеве самоврядування в Україні", у зв'язку з обранням на виборну посаду, з 18 листопада 2010 року перевести на посаду секретаря міської ради. В трудовий книжці зроблено запис: "Обрано на посаду секретаря міської ради", підстава рішення сесії від 18.11.2010року № 2.

Аватар користувача
berezka_ubr
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 131
З нами з: 31 січня 2013, 20:26
Регіон: Луганская область
Дякував (ла): 8 разів
Подякували: 4 рази

Повідомлення berezka_ubr »

У сільському бюджеті дуже мало коштів. колишньому секретарю треба виплатити 6 середніх зарплат: за 2 місяці виплачую в цьому році, а за 4 буду в слідуючому. А питання таке: можно в 2016 р. середній заробіток виплатити не в січні-квітні, а в липні? Так як на початку року доходів надходить небагато. Може голова може видати розпорядження, що виплату зробити в такому-то місяці.

ksenya82
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 26 листопада 2015, 17:33
Регіон: Херсонская область

Повідомлення ksenya82 »

Підкажіть будь ласка! Ситуація така: голова НЕ подавала свою кандидатуру на виборах, чи виплачувати їй середній заробіток протягом 6 місяців. (до обрання вона працювала землевпорядником тимчасово на час декретної відпустки працівника)

lashulginova
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 21 листопада 2015, 21:26
Регіон: Харьковская область

Повідомлення lashulginova »

Доброго дня! Чекаю на відповідь. Запитання було надіслано 22.11.2015 р. , уточнено 24.11.2015р.

Федченко Леся
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Федченко Леся »

Доброго дня! Міська рада мала б зберегти за колишім секретарем посаду, прийнявши на цю посаду на час перебування його на виборній посаді іншого працівника за строковим трудовим договром, а коли колишній секретар припинив повноваження - звільнити "тимчасового" працівника і надати колишньому секретарю його законом передбачене робоче місце.
Тобто, рада сама порушила право цієї особи на передбачену законом гарантію і мала запропонувати інші посади, які, я так розумію, не влаштували її з різних причин.   
Питання у контролюючих органів, звичайно, можуть виникнути. Але, з іншого боку - звільнити особу, яка зараз займає посаду, на якій працював колишній секретар на законних підставах неможливо, адже трудовий договір з ним укладено (хоча і помилково) безстроковий.

lashulginova
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 21 листопада 2015, 21:26
Регіон: Харьковская область

Повідомлення lashulginova »

Доброго вечора! Так все -таки, в нашому випадку, гарантії депутату надані правомірно? Відмова депутута від запропонованої йому рівноцінної роботи не дає права міській раді запропонувати депутату звернутися до Центру зайнятості?

ndymchuk
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 76
З нами з: 24 січня 2016, 08:43
Регіон: Черновицкая область
Дякував (ла): 11 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення ndymchuk »

Секретаря було звільнено у звязку з закінченням повноважень, призначено допомогу через 2 місяці зявилось місце . Чи маємо право взяти його без конкурсу?

Відповісти

Повернутись до “Проходження служби в органах місцевого самоврядування”