дві допомоги на оздоровлення - не можна, в нас перевіряла фінінспекція, на це було вказано. Ми беремо довідку - що не отримувала в держоргані за попереднім місцем роботи і тоді надаємо
Держорган - цікаве поняття...
Можливо, має значення той факт, що державні службовці отримують зарплатню з державного бюджету, а посадовці ОМС - з місцевих бюджетів.
lubka писав:Колеги, хотілося б почути вашу думку. Особа до 7 червня 2016 року була державним службовцем, а з 7 червня 2016 року – ПОМС. Всі відпустки за попереднім місцем роботи або використала, або отримала за них компенсацію. У 2016 році отримала і допомогу на оздоровлення як держслужбовець. У грудні 2016 року йде у щорічну відпустку і просить виплатити допомогу на оздоровлення. Як думаєте, можна виплатити?
Прийнята особа на посаду в ОМС на загальних підставах чи по переведенню?
Федченко Леся, у мене слідуюче запитання: чи може заступник сільського голови бути депутатом районної ради? У чому різниця між заступником і заступником з питань діяльності виконавчого органу?
Доброго дня! Сільський голова достроково склав повноваження (заява за власним бажанням). На секретаря сільської ради тимчасово покладено обов'язки сільського голови. Те, що секретар повинен не пізніше ніж на 15-й день звернутися з клопотанням до Верховної Ради про призначення дострокових виборів я знайшла в Законі. А чи є якесь обмеження по строку скільки секретар може сільським головою? По селу пустили слухи, що півроку)
Підскажіть будь-ласка, як перевести чи присвоїти спеціалісту землевпоряднику без категорії, категорію І чи ІІ? чи йому не потрібно призначати категорію?
доброго дня. прощу допомогти. постанова КМУ №268 у редакції від 2017 року і інші роки зміни не передбачено додатком 54 непередбачено розміру посадового окладу для заступника сільського голови з питань діяльності виконавчого органу ради якщо населення ради менше 3 тис. а в нас 2350 населення. Фінвідділ у головний бухгалтер каже що треба скоротити дану посаду бо вона не передбачена постановою "268, оскільки фонд оплати нашої сільської ради не може потянути оплату посадових окладів для голови, секретаря і заступника у звязку з збільшенням розміру посадового окладу цих посад, тому бухгалтер нашов вихід щоб скоротити мою посаду з 01.06.2017 року.Будь ласка допоможіть захисти свою посаду як державного службовця.
доброго дня. прощу допомогти. постанова КМУ №268 у редакції від 2017 року і інші роки зміни не передбачено додатком 54 непередбачено розміру посадового окладу для заступника сільського голови з питань діяльності виконавчого органу ради якщо населення ради менше 3 тис. а в нас 2350 населення. Фінвідділ у головний бухгалтер каже що треба скоротити дану посаду бо вона не передбачена постановою "268, оскільки фонд оплати нашої сільської ради не може потянути оплату посадових окладів для голови, секретаря і заступника у звязку з збільшенням розміру посадового окладу цих посад, тому бухгалтер нашов вихід щоб скоротити мою посаду з 01.06.2017 року.Будь ласка допоможіть захисти свою посаду як державного службовця.
Довгаль Інна писав:доброго дня. прощу допомогти. постанова КМУ №268 у редакції від 2017 року і інші роки зміни не передбачено додатком 54 непередбачено розміру посадового окладу для заступника сільського голови з питань діяльності виконавчого органу ради якщо населення ради менше 3 тис. а в нас 2350 населення. Фінвідділ у головний бухгалтер каже що треба скоротити дану посаду бо вона не передбачена постановою "268, оскільки фонд оплати нашої сільської ради не може потянути оплату посадових окладів для голови, секретаря і заступника у звязку з збільшенням розміру посадового окладу цих посад, тому бухгалтер нашов вихід щоб скоротити мою посаду з 01.06.2017 року.Будь ласка допоможіть захисти свою посаду як державного службовця.
У вас є заступник голови при такій кількості населення? У нас 4 населених пункти, 2976 населення і така посада не може бути передбачена штатним розписом, має бути не менше як 3 тис. населення.
Федченко Леся, добрий день !Чи може міський голова скликати чергову сесію та піти у відпустку ? Чи має право в такому випадку сесію вести секретар міської ради ? Чи може секретар міської ради, в такому випадку , своїм розпорядженням вносити зміни до вже сформованого міським головою порядку денного сесії ? Буду вдячна за відповідь з посиланнями на ЗУ , так як на цю сесію виносяться питання важливі для життєдіяльності міста , тож чи не визнають в такому випадку рішення сесії незаконними ?
Доброго дня!
Відповідно до ч. 3 ст. 50 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" секретар сільської, селищної, міської ради:
1) у випадку, передбаченому ч. 1 ст. 42 цього Закону (1. Повноваження новообраного сільського, селищного, міського голови починаються з моменту складення ним присяги відповідно до Закону України "Про службу в органах місцевого самоврядування" на пленарному засіданні відповідної сільської, селищної, міської ради, на якому відповідною територіальною виборчою комісією були оголошені рішення щодо його обрання та реєстрації. Повноваження сільського, селищного, міського голови закінчуються в день відкриття першої сесії відповідної сільської, селищної, міської ради, обраної на наступних чергових місцевих виборах, або, якщо рада не обрана, з моменту вступу на цю посаду іншої особи, обраної на наступних місцевих виборах, крім випадків дострокового припинення його повноважень відповідно до частин першої та другої статті 79 цього Закону.), здійснює повноваження сільського, селищного, міського голови;
2) скликає сесії ради у випадках, передбачених ч. 6 ст. 46 цього Закону (6. У разі немотивованої відмови сільського, селищного, міського голови, голови районної у місті, районної, обласної ради або неможливості його скликати сесію ради сесія скликається: сільської, селищної, міської ради - секретарем сільської, селищної, міської ради; районної у місті, районної, обласної ради - відповідно заступником голови районної у місті, районної ради чи першим заступником, заступником голови обласної ради.); повідомляє депутатам і доводить до відома населення інформацію про час і місце проведення сесії ради, питання, які передбачається внести на розгляд ради;
3) веде засідання ради та підписує її рішення у випадках, передбачених ч. 6 ст. 46 цього Закону (6. У разі немотивованої відмови сільського, селищного, міського голови, голови районної у місті, районної, обласної ради або неможливості його скликати сесію ради сесія скликається: сільської, селищної, міської ради - секретарем сільської, селищної, міської ради; районної у місті, районної, обласної ради - відповідно заступником голови районної у місті, районної ради чи першим заступником, заступником голови обласної ради.);
4) організує підготовку сесій ради, питань, що вносяться на розгляд ради, забезпечує оприлюднення проектів рішень ради відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації" та інших законів;
5) забезпечує своєчасне доведення рішень ради до виконавців і населення, організує контроль за їх виконанням, забезпечує оприлюднення рішень ради відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації", забезпечує офіційне оприлюднення рішень ради, які відповідно до закону є регуляторними актами, а також документів, підготовлених у процесі здійснення радою регуляторної діяльності, та інформації про здійснення радою регуляторної діяльності;
6) за дорученням сільського, селищного, міського голови координує діяльність постійних та інших комісій ради, дає їм доручення, сприяє організації виконання їх рекомендацій;
7) сприяє депутатам ради у здійсненні їх повноважень;
8) організує за дорученням ради відповідно до законодавства здійснення заходів, пов'язаних з підготовкою і проведенням референдумів та виборів до органів державної влади і місцевого самоврядування;
9) забезпечує зберігання у відповідних органах місцевого самоврядування офіційних документів, пов'язаних з місцевим самоврядуванням відповідної територіальної громади, забезпечує доступ до них осіб, яким це право надано у встановленому порядку;
10) вирішує за дорученням сільського, селищного, міського голови або відповідної ради інші питання, пов'язані з діяльністю ради та її органів.
Zoya15041977 писав:Федченко Леся, добрий день !Чи може міський голова скликати чергову сесію та піти у відпустку ? Чи має право в такому випадку сесію вести секретар міської ради ? Чи може секретар міської ради, в такому випадку , своїм розпорядженням вносити зміни до вже сформованого міським головою порядку денного сесії ? Буду вдячна за відповідь з посиланнями на ЗУ , так як на цю сесію виносяться питання важливі для життєдіяльності міста , тож чи не визнають в такому випадку рішення сесії незаконними ?
А що у таких випадках говориться у регламенті Вашої міської ради? (щодо внесення змін до Порядку денного)
В регламенті нічого про це не сказано , тільки те , що є і в законі , що під час пленарного засідання рада може відкласти на наступну сесію питання , як невивчене . Та про те , що голова формує порядок денний , а затверджує рада, що він має бути сформований за 10 днів до початку сесії . Поясню ситуацію .Я помічник депутата , проект рішення , який не внесли в порядок денний , який формував міський голова , був просто проігнорований . Після того як я побачила порядок денний на сесію та звернулась письмово , щоб мені вказали причину чому проект рішення над яким працював депутат не включений в порядок денний (при цьому проект був оприлюднений на офіційному сайті вже більше місяця , відповідає чинному законодавству , опрацьований в комісії ) то він з'явився додатковим розпорядженням в порядку денному на сесію , але розпорядженням секретаря міської ради , так як голова пішов у відпустку , при цьому до сесії залишається вже 7 днів.
Доброго дня всім! Прошу допомоги в такому питанні. Голова сільської ради на доготривалому лікарняному. Секретар сільської ради звільняється за власним бажанням. Залишається один бухгалтер. Як має функціонувати сільська рада?
Доброго дня, дуже прошу допомогти в такому питанні, яке хвилює і торкається багатьох посадових осіб з нашого району. Питання в тім, що я являюся детутатом місцевої ради, не входжу в затверджений склад виконавчого комітету, який створений та затверджений сесією ради, в склад виконкому входить керівники закладів, які діють у нас на території та інші особи, які працюють в нашій раді на громадських засадах. Але, окрім депутатства, я працюю головним бухгалтером в цій раді, являюсь посадовою особою ОМС , зг. до статті 3 Про службу в органах місцевого самоврядування, призначена на конкурсній основі. Мене хвилює питання чи не порушую я статтю 7 п.1 ЗУ Про статус депутатів місцевих рад, оскільки я не працюю в даній раді як депутат на постійній основі. Дякую, на перед за допомогу!
Федченко Леся, Доброго дня, дуже прошу допомогти в такому питанні, яке хвилює і торкається багатьох посадових осіб з нашого району. Питання в тім, що я являюся детутатом місцевої ради, не входжу в склад виконавчого комітету, який створений та затверджений сесією ради, в склад виконкому входить керівники закладів, які діють у нас на території та інші особи, які працюють в нашій раді на громадських засадах. Але, окрім депутатства, я працюю головним бухгалтером в цій раді, являюсь посадовою особою ОМС , зг. до статті 3 Про службу в органах місцевого самоврядування, призначена на конкурсній основі. Мене, хвилює питання чи не порушую я статтю 7 п.1 ЗУ Про статус депутатів місцевих рад чи [font="Roboto Condensed", sans-serif]ст. 51 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»[/font], оскільки я не працюю в даній раді як депутат на постійній основі, як це робить секретар. Дякую, на перед за допомогу!
У нас виникло питання, яке стосується поновлення на виборній посаді заступника голови районної ради. Рішенням суду було визнане протиправним та скасоване рішення районної ради про дострокове припинення повноважень заступника голови районної ради та прийняте рішення негайно поновити на посаді звільненого працівника. На цю посаду вже було обрану іншу особу. В зв'язку з чим головою райради було ініційоване на розгляд сесії ради два питання 1. про дострокове припинення повноважень обраного заступника у зв'язку з поновленням працівника; 2. Про поновлення на посаді працівника згідно рішення суду. При проведенні таємного голосування депутати ради не прийняли рішення про дострокове припинення повноважень заступника голови райради, який зараз працює на посаді, тому і друге рішення про понолення на посаді було зняте з порядку денного сесії. Така ситуація скаладється впродовж чотирьох сесій ради. Чи є чіткий механізм виконання рішення суду та поновлення на виборній посаді працівника за рішенням суду? Чи можливо проводити таке поновлення без проведення сесії ради, без проведення таємного голосування про дострокове припинення поноважень заступника голови ради, який зараз працює на цій посаді? Допоможіть будь ласка в цьому питанні. Як правильно виконати рішення суду? Хто має нести відповідальність у разі невиконання рішення суду?
Шановна пані Леся!!!! Дуже потрібна ваша фахова допомога!!! Ситуація склалася така: у 2011 році на час відпустки по догляду за дитиною провідного спеціаліста відділу культури міської ради (спеціаліст 1) прийняли по СТД іншу жінку (спеціаліст 2). на початку 2015 року спеціаліст 2 теж пішла в декретну відпустку. В 2017 році спеціаліст 1 не виходячи з декретної відпустки звільнилась. Було прийняте рішення не оголошувати конкурс та дочекатися виходу з відпустки спеціаліста 2. Спеціаліст 2 (СТД вже став безстроковим, так як спеціаліста 2 не звільнили) вийшла з відпустки на роботу. Через місяць був проведений конкурс, у якому спеціаліст 2 перемогла. Питання: 1. Чи звільняти та по новій приймати цього спеціаліста? Якщо звільняти то за якою статтею? Чи можна звільнити та прийняти одним днем? 2. Що робити зі стажем? Чи заробила ця людина надбавку за вислугу років? 3. Є дні не використаної відпустки, чи можна їх не компенсувати?
Буду дуже вдячна за відповідь!
Новопсков райрада писав:У нас виникло питання, яке стосується поновлення на виборній посаді заступника голови районної ради. Рішенням суду було визнане протиправним та скасоване рішення районної ради про дострокове припинення повноважень заступника голови районної ради та прийняте рішення негайно поновити на посаді звільненого працівника. На цю посаду вже було обрану іншу особу. В зв'язку з чим головою райради було ініційоване на розгляд сесії ради два питання 1. про дострокове припинення повноважень обраного заступника у зв'язку з поновленням працівника; 2. Про поновлення на посаді працівника згідно рішення суду. При проведенні таємного голосування депутати ради не прийняли рішення про дострокове припинення повноважень заступника голови райради, який зараз працює на посаді, тому і друге рішення про понолення на посаді було зняте з порядку денного сесії. Така ситуація скаладється впродовж чотирьох сесій ради. Чи є чіткий механізм виконання рішення суду та поновлення на виборній посаді працівника за рішенням суду? Чи можливо проводити таке поновлення без проведення сесії ради, без проведення таємного голосування про дострокове припинення поноважень заступника голови ради, який зараз працює на цій посаді? Допоможіть будь ласка в цьому питанні. Як правильно виконати рішення суду? Хто має нести відповідальність у разі невиконання рішення суду?
И у нас сложилась подобная ситуация, только с секретарем сельского совета, исполнительная служба наложила штраф за невыполнение решения суда, но секретаря так и не восстанавливают уже на протяжении нескольких сессий. Кто должен нести ответственность, если депутаты против ? Ждем очередной сессии.
Доброго дня! Я головний бухгалтер сільської ради. При прийнятті на роботу давала присягу державного службовця, так же і землевпорядник і секретар. Виплачую надбавку за вислугу років у відсотках до посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг. З виходом постанови 363 у мене з колегою вийшла суперечка з приводу виплати надбавки. Вона вважає, що ми не державні службовці, а просто службовці, а тому повинні отримувати надбавку за вислугу років у відсотках до посадового окладу. Підкажіть, будь-ласка.