У нас виникло питання, яке стосується поновлення на виборній посаді заступника голови районної ради. Рішенням суду було визнане протиправним та скасоване рішення районної ради про дострокове припинення повноважень заступника голови районної ради та прийняте рішення негайно поновити на посаді звільненого працівника. На цю посаду вже було обрану іншу особу. В зв'язку з чим головою райради було ініційоване на розгляд сесії ради два питання 1. про дострокове припинення повноважень обраного заступника у зв'язку з поновленням працівника; 2. Про поновлення на посаді працівника згідно рішення суду. При проведенні таємного голосування депутати ради не прийняли рішення про дострокове припинення повноважень заступника голови райради, який зараз працює на посаді, тому і друге рішення про понолення на посаді було зняте з порядку денного сесії. Така ситуація скаладється впродовж чотирьох сесій ради. Чи є чіткий механізм виконання рішення суду та поновлення на виборній посаді працівника за рішенням суду? Чи можливо проводити таке поновлення без проведення сесії ради, без проведення таємного голосування про дострокове припинення поноважень заступника голови ради, який зараз працює на цій посаді? Допоможіть будь ласка в цьому питанні. Як правильно виконати рішення суду? Хто має нести відповідальність у разі невиконання рішення суду?
Шановна пані Леся!!!! Дуже потрібна ваша фахова допомога!!! Ситуація склалася така: у 2011 році на час відпустки по догляду за дитиною провідного спеціаліста відділу культури міської ради (спеціаліст 1) прийняли по СТД іншу жінку (спеціаліст 2). на початку 2015 року спеціаліст 2 теж пішла в декретну відпустку. В 2017 році спеціаліст 1 не виходячи з декретної відпустки звільнилась. Було прийняте рішення не оголошувати конкурс та дочекатися виходу з відпустки спеціаліста 2. Спеціаліст 2 (СТД вже став безстроковим, так як спеціаліста 2 не звільнили) вийшла з відпустки на роботу. Через місяць був проведений конкурс, у якому спеціаліст 2 перемогла. Питання: 1. Чи звільняти та по новій приймати цього спеціаліста? Якщо звільняти то за якою статтею? Чи можна звільнити та прийняти одним днем? 2. Що робити зі стажем? Чи заробила ця людина надбавку за вислугу років? 3. Є дні не використаної відпустки, чи можна їх не компенсувати?
Буду дуже вдячна за відповідь!
Новопсков райрада писав:У нас виникло питання, яке стосується поновлення на виборній посаді заступника голови районної ради. Рішенням суду було визнане протиправним та скасоване рішення районної ради про дострокове припинення повноважень заступника голови районної ради та прийняте рішення негайно поновити на посаді звільненого працівника. На цю посаду вже було обрану іншу особу. В зв'язку з чим головою райради було ініційоване на розгляд сесії ради два питання 1. про дострокове припинення повноважень обраного заступника у зв'язку з поновленням працівника; 2. Про поновлення на посаді працівника згідно рішення суду. При проведенні таємного голосування депутати ради не прийняли рішення про дострокове припинення повноважень заступника голови райради, який зараз працює на посаді, тому і друге рішення про понолення на посаді було зняте з порядку денного сесії. Така ситуація скаладється впродовж чотирьох сесій ради. Чи є чіткий механізм виконання рішення суду та поновлення на виборній посаді працівника за рішенням суду? Чи можливо проводити таке поновлення без проведення сесії ради, без проведення таємного голосування про дострокове припинення поноважень заступника голови ради, який зараз працює на цій посаді? Допоможіть будь ласка в цьому питанні. Як правильно виконати рішення суду? Хто має нести відповідальність у разі невиконання рішення суду?
И у нас сложилась подобная ситуация, только с секретарем сельского совета, исполнительная служба наложила штраф за невыполнение решения суда, но секретаря так и не восстанавливают уже на протяжении нескольких сессий. Кто должен нести ответственность, если депутаты против ? Ждем очередной сессии.
Доброго дня! Я головний бухгалтер сільської ради. При прийнятті на роботу давала присягу державного службовця, так же і землевпорядник і секретар. Виплачую надбавку за вислугу років у відсотках до посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг. З виходом постанови 363 у мене з колегою вийшла суперечка з приводу виплати надбавки. Вона вважає, що ми не державні службовці, а просто службовці, а тому повинні отримувати надбавку за вислугу років у відсотках до посадового окладу. Підкажіть, будь-ласка.
Федченко Леся, скажіть, будь-ласка, чи можливе прийняття за конкурсом на посаду керуючого справами ОМС особи, яка пішла декілька років тому на пенсію з такої ж посади в нашій установі, в зв'язку із станом здоров'я та отримавши матеріальну допомогу в розмірі 10 посадових окладів????? Дуже потрібна ваша допомога, або посилання де це можливо почитати.
ndymchuk писав:Доброго дня! В ОМС переходить по переводу, за результатами конкурсу державний службовець якому присвоєно 9 ранг по новому закону. Який ранг місцевого самоврядування йому присвоїти , якщо в мажах категорії посад йому може бути нижчий ранг? Раніше в таких ситуаціях ми присвоювали на рівні наявного, не нижче. Чи з новим законом про держслужбу щось змінилось?
Доброго дня! Нічого не змінилося - позбавити особу раніше присвоєного рангу вправі лише суд. Тому маєте залишити наявний ранг.
Відгукніться хто як виходив з даної ситуації на практиці після прийняття нового закону про держслужбу? Постанова №306 не поширюється на ОМС і діє лише в односторонньому порядку при переході посадової особи на держслужбу?
Добрый день, подскажите, какой строкой приложения 51 постановления 268 Вы пользуетесь для установления оклада начальнику отдела находящегося в управлении департамента (со статусом юр.лица)
ndymchuk, відповідь на ваше запитання є у журналі "Місцеве самоврядування", № 4 за квітень 2018 р. Головний редактор журналу "Держслужбовець" зробив такий висновок: можна зберегти ранг держслужовця або можна присвоїти ранг в межах категорії посад в ОМС. У разі незгоди службовець звертаєтьсяя до суду, рішення якого є остаточним для позивача і ОМС.
Федченко Леся.
Будь ласка, проясніть ситуацію. Вона хвилює багатьох у нашому управлінні.
Спеціаліста 1 категорії 13 ранг, яка пропрацювала 2 роки, перевели на вакантну посаду головного спеціаліста. Кадрова служба пояснила, що наступний ранг ій присвоять через 2 роки роботи на цій посаді. Склалась абсурдна ситуація: ті хто залишився спеціалістом 1 категорії вже мають наступний ранг, а підвищений працівник ще два роки буде 13 рангу.
Суть питання: чи "обнуляється" стаж при підвищенні в межах однієї категорії посад? Чи враховується в сумі стаж в межах однієї категорії при підвищенні?
Будемо дуже вдячні.
Фахівці або консультанти.
Будь ласка, проясніть ситуацію. Вона хвилює багатьох у нашому управлінні.
Спеціаліста 1 категорії 13 ранг, яка пропрацювала 2 роки, перевели на вакантну посаду головного спеціаліста. Кадрова служба пояснила, що наступний ранг ій присвоять через 2 роки роботи на цій посаді. Склалась абсурдна ситуація: ті хто залишився спеціалістом 1 категорії вже мають наступний ранг, а підвищений працівник ще два роки буде 13 рангу.
Суть питання: чи "обнуляється" стаж при підвищенні в межах однієї категорії посад? Чи враховується в сумі стаж в межах однієї категорії при підвищенні?
Будемо дуже вдячні.
Krinevaelena писав:Фахівці або консультанти.
Будь ласка, проясніть ситуацію. Вона хвилює багатьох у нашому управлінні.
Спеціаліста 1 категорії 13 ранг, яка пропрацювала 2 роки, перевели на вакантну посаду головного спеціаліста. Кадрова служба пояснила, що наступний ранг ій присвоять через 2 роки роботи на цій посаді. Склалась абсурдна ситуація: ті хто залишився спеціалістом 1 категорії вже мають наступний ранг, а підвищений працівник ще два роки буде 13 рангу.
Суть питання: чи "обнуляється" стаж при підвищенні в межах однієї категорії посад? Чи враховується в сумі стаж в межах однієї категорії при підвищенні?
Будемо дуже вдячні.
Відповідаю сама собі.
Обрахунок стажу в межах однієї категорії сумарно при переведенні на вищу посаду ведеться в держслужбовців (розділ IV п.6). Для посадових осіб місцевого самоврядування діє ще старий закон, де дійсно прописано, що ранг підвищується через 2 роки після призначення на нову посаду (ст.15). А вже в проекті нового Закону про проходження служби в ОМС буде як у держслужбовців. Чекаєм закінчення "абсурду" з 2011 року (коли розробили проект нового закону).
Федченко Леся, доброго ранку. Я вже на форумі задавала це запитання, але так і не отримала відповіді. Чи є можливим прийняття на посаду ОМС за конкурсом особу, яка декілька років тому пішла з цієї посади на пенсію (отримавши 10 посадових окладів, тоді діяла ця норма)??? Дуже потрібна ваша думка.
Доброго дня! Прошу надати пояснення чи може призначатися в.о першого заступника або заступників міського голови за контрактом (конкретно виконуючий обов'язки)?
Доброго дня! Прошу надати пояснення чи може призначатися в.о першого заступника або заступників міського голови за контрактом (конкретно виконуючий обов'язки)?
ndymchuk, подивіться, будь ласка, лист НАДС від 07.03.2018 № 1815/10-18: НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ
ЛИСТ
від 07.03.2018 р. N 1815/10-18
Щодо співвідношення рангів державних службовців та рангів посадових осіб органів місцевого самоврядування
Національне агентство України з питань державної служби в межах повноважень розглянуло <...> лист <...> щодо співвідношення рангів державних службовців та рангів посадових осіб органів місцевого самоврядування.
Ранги державним службовцям присвоюються відповідно до статті 39 Закону України від 10 грудня 2015 року № 889-VIII «Про державну службу» (далі — Закон) та Порядку присвоєння рангів державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2016 року № 306 (далі — Порядок).
Відповідно до частини другої статті 39 Закону встановлюються дев’ять рангів державних службовців.
Порядок присвоєння рангів державних службовців та співвідношення між рангами державних службовців і рангами посадових осіб місцевого самоврядування, військовими званнями, дипломатичними рангами та іншими спеціальними званнями визначаються Кабінетом Міністрів України:
Співвідношення між рангами державних службовців і рангами посадових осіб місцевого самоврядування, військовими званнями, дипломатичними рангами та іншими спеціальними званнями встановлюється для випадків призначення осіб, яким присвоєно такі спеціальні звання, на посади державних службовців, на яких може бути присвоєно нижчий ранг. У такому разі особі присвоюється ранг державного службовця на рівні рангу, який вона мала відповідно до спеціальних законів.
Пунктом 3 Порядку передбачено, що у разі призначення посадової особи органу місцевого самоврядування на посаду державного службовця, на якій може бути присвоєно нижчий ранг, особі присвоюється такий ранг державного службовця, який вона мала відповідно до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування».
Враховуючи викладене, у разі призначення особи, яка має 5 ранг посадової особи місцевого самоврядування, на посаду державної служби категорії «В», їй має бути присвоєно 5 ранг державного службовця.
Відповідно до статті 15 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» при прийнятті на службу в органи місцевого самоврядування присвоюються ранги у межах відповідної категорії посад.
Ранги присвоюються відповідно до займаної посади, рівня професійної кваліфікації, результатів роботи.
Пунктом 4 розділу VII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» визначено, що у разі переходу посадової особи органу місцевого самоврядування на державну службу рівнозначної чи нижчої категорії посад їй присвоюється ранг державного службовця на рівні рангу, який вона мала відповідно до цього Закону.
Вказане положення Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» застосовується при призначенні на державну службу особи, якій присвоєно ранг посадової особи місцевого самоврядування, а не навпаки.
Чинним законодавством не передбачено при переході особи з посади державного службовця на посаду в орган місцевого самоврядування присвоєння їй рангу посадової особи місцевого самоврядування на рівні присвоєного їй рангу державного службовця.
Таким чином, ранги посадовим особам місцевого самоврядування присвоюються в межах відповідної категорії посад в органах місцевого самоврядування.
Окремо повідомляємо, що листи міністерств, інших центральних органів виконавчої влади мають лише роз’яснювальний (інформаційний) характер і не встановлюють правових норм.
Доброго вечора!
Допоможіть розібратися!
На сьогодні я тимчасово виконую обовязки секретаря ради, при призначенні на посаду проходила спецперевірку!
Сільський голова пропонує працювати на посаді заступника сільського голови з питаньдіяльності виконавчих органів ради.
Цікавить питання:
1. Спецперевірка як заступника, потрібна?
2. Звільнення буде в порядку КЗПп п5, ст36 чи можливе Переведення між посадами
Допоможіть як правильно діяти, начиталася купу інформації, запуталася!
Дякую!
Доброго дня. Допоможіть у вирішення питанн. Ситуація - працівника за проведеднням конкурсу 07.06.2016 року прийнято на посаду спеціалісті І категорії загального відділу в орган місцевого самоврядування, в жовтні 2018 року переведено на посаду спеціаліста І категорії апарату ради. Чи можна в січні 2019 року перевести на посаду головного спеціаліста загального відділу шляхом стажування?