щодо перевірки декларації

svetlana.b
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 33
З нами з: 03 липня 2014, 22:01

Повідомлення svetlana.b »

Відповідно до пункту 1 статті 12 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» суб’єкти декларування, які звільнилися або іншим чином припинили діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави, зобов’язані протягом одного року подавати за своїм останнім місцем роботи (служби) декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою і в порядку, визначеними цим Законом. Працівник райдержадміністрації звільнився в 2014 році та відповідно до вказаних вимог Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» подав у січні 2015 року декларацію за 2014 рік до райдержадміністрації.
Відповідно до пункту 9 статті 12 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» перевірка достовірності зазначених у декларації відомостей здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, у порядку, визначеному цим органом. Чи необхідно здійснювати перевірку такої декларації уповноваженою особою на своєчасність подачі (на кофлікт інтересів така перевірка не є необхідною, поскільки особа вже не працює в рда) та подавати її копію на перевірку логічного та арифметичного контролю центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, враховуючи, що вказана особа вже не працює в райдержадміністрації? Адже перевірці підлягають всі декларації суб’єктів декларування, бо для чого тоді така декларація повинна подаватись?
Якщо така перевірка проводиться, то які дії кадрової служби в разі встановлення за результатами перевірки недостовірності відомостей, зазначених у декларації цієї особи, враховуючи, що відповідно до частини десятої статті 12 вказаного Закону подання завідомо недостовірних відомостей в декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру є підставою для притягнення суб’єкта декларування до дисциплінарної, адміністративної відповідальності відповідно до закону (знову ж таки - суб’єкт декларування вже не є працівником райдержадміністрації)?

Аватар користувача
Козіна Віра
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 720
З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
Регіон: Харків
Подякували: 8 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Козіна Віра »

Добрий день! Дякую за гарне запитання.

1. Згідно з ч. 7 ст. 12 Закону № 3206 перевірка факту своєчасності подання декларації здійснюється протягом п'ятнадцяти робочих днів з дня, у який така декларація повинна бути подана.
Оскільки у 2015 році цей термін завершується 22 квітня включно, тобто до дати введення у дію нового антикорупційного Закону № 1700, уповноважена особа зобов'язана здійснити перевірку своєчасності подання декларацій у старому порядку. Тобто 23 квітня ви маєте подати своєму керівнику (керівнику установи, у якій ви працюєте) звіт з переліком посадових осіб, які своєчасно не подали декларацію. Форма звіту має бути затверджена у вас з минулого року відповідно до положення про уповноважений підрозділ (особу).
З Вашого запиту не зовсім зрозуміло, чи подала звільнена особа Вам у січні 2015 року декларацію за весь 2014 рік, чи це малась на увазі декларація, яку він мав подати при звільненні.
Якщо перше, то, коли ви будете формувати загальний звіт про своєчасність подання декларацій - відображуєте інформацію і по цій особі як по такій, що подала декларацію своєчасно (до 01.04.15 р.).
Якщо мова йде про другий варіант - щоб надати вам вичерпну відповідь потрібна додаткова інформація. Напишіть мені "у лічку" (приватне повідомлення) - я задам кілька запитань додатково.

2. Необхідність здійснювати логічний та арифметичний контроль відпала у вас ще у минулому році після того, як був прийнятий ЗУ від 13.05.14 р. № 1261-VII
"Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у сфері державної антикорупційної політики у зв'язку з виконанням Плану дій щодо лібералізації Європейським Союзом візового режиму для України". Цей закон набрав чинності 04.06.14 р., з цього дня припис про проведення логічного та арифметичного контролю скасовано.

3. Перевірка декларації на наявність конфлікту інтересів має бути проведена, адже незважаючи на звільнення щодо цієї особи ще діють обмеження осіб, які звільнилися з посад або припинили діяльність, пов'язану з виконанням функцій держави, місцевого самоврядування, передбачені ст. 10 Закону № 3206.
Ця перевірка здійснюється протягом тридцяти днів з дня подання декларації і полягає у порівнянні службових обов'язків суб'єкта декларування з його та членів його сім'ї фінансовими інтересами. Оскільки порядку проведення цього виду контролю фактично не існує, ви можете, посилаючись на ч. 2 ст. 19 Конституції України його і не здійснювати. Однак ви можете перевірити, чи не вступала звільнена особа у господарські чи цивільно-правові відносини з вашою установою самостійно чи як представник третьої особи після звільнення. Цього на разі буде досить.

4. Перевірку достовірності зазначених у декларації відомостей ви не здійснюєте. Однак згідно з абз. 2 ч. 9 ст. 12 Закону № 3206 ви маєте протягом десяти днів з дня одержання декларації від суб'єкта декларування надіслати її копію центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику.

svetlana.b
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 33
З нами з: 03 липня 2014, 22:01

Повідомлення svetlana.b »

Дякую за компетентну і вичерпну відповідь. Прошу також надати роз'яснення з наступного.
В пункті 9 статті 12 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» зазначається, що перевірка достовірності зазначених у декларації відомостей здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, у порядку, визначеному цим органом. Поскільки Порядок такої перевірки не розроблений, не зрозуміло - куди саме необхідно подавати копію декларації для перевірки: в Фіскальну службу України, що і є саме центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику чи регіональний (територіальний) орган Фіскальної служби України, наприклад, районну об’єднану державну податкову інспекцію за місцем розташування райдержадміністрації? Районна державна податкова інспекція наголошує, що вони не є центральним органом, а є територіальним органом. Питання це не вирішено і якщо вже прийде час, коли необхідно буде здавати перед 1 квітня 2015 року «масово» копії декларацій - можуть виникнути проблеми.
До речі , хоч, як Ви пишете, що припис про проведення логічного та арифметичного контролю скасовано ЗУ від 13.05.14 р. № 1261-VII "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у сфері державної антикорупційної політики у зв'язку з виконанням Плану дій щодо лібералізації Європейським Союзом візового режиму для України" і необхідність здійснювати логічний та арифметичний контроль відпала ще у минулому році з моменту набрання чинності цього Закону з 04.06.14 р., однак, зміни до Типового положення про уповноважений підрозділ (особу) з питань запобігання та виявлення корупції, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 4 вересня 2013 р. № 706 (в даний час ця постанова чинна) ще не внесені. Так, згідно частини 5 пункту 4 даного положення:
4.Основними завданнями уповноваженого підрозділу є:
5)проведення перевірки фактів своєчасності подання декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру, перевірки таких декларацій на наявність конфлікту інтересів, а також здійснення їх логічного та арифметичного контролю.

Аватар користувача
Козіна Віра
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 720
З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
Регіон: Харків
Подякували: 8 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Козіна Віра »

Дякую ще раз, пані Світлано, за цікаві запитання!
Щодо достовірності даних. Порядку перевірок декларацій податковими органами дійсно немає. Принаймні у відкритих джерелах). Водночас це не ваша проблема. У законі чітко написаний обов'язок органу, у якому працює суб'єкт декларування - надіслати декларацію центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику. Тому ви виконуйте свій обов'язок, і не турбуйтеся про проблеми податківців.
Ми надіслали запит до мінюсту та Фіскальної служби з цього приводу. Як тільки одержимо відповідь - оприлюднимо її.
Щодо логічного контролю. Згідно з прикінцевими положеннями Закону № 1261 припис п. 3 ч. 6 ст. 12 Закону 3 3206 втратив чинність з 01.01.15 р., отже на законодавчому рівні скасований обов'язок здійснення логічного та арифметичного контролю. Ця норма має переважну силу над приписами будь-якої постанови КМУ. відповідно постанова № 706, якою затверджений типовий порядок, може застосовуватись лише у частині, що не суперечить чинному Закону. те, що Кабмін не встигає приводити свої акти у відповідність до "польоту думки" законодавства - не дуже гарний факт, але що вдієш. Це знову ж таки проблема уряду, а не наша з Вами.

svetlana.b
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 33
З нами з: 03 липня 2014, 22:01

Повідомлення svetlana.b »

Дякую за пояснення! Згодна з Вами в тому, що Закон має вищу юридичну силу - цим і керуємося. Просто складається враження, що законотворець "мислить глобально", а той хто реалізує "польоти думок" знаходиться в таких умовах, що "був би розумний - здурів" - перепрошую за простоту! Коли ми працює в умовах економії (про що неодноразово виходили різні нормативно- правові акти), то навіть розіслати копії тих же декларацій в не зрозуміло які інстанції (в кращому випадку приходиться дублювати цю розсилку) - є проблемою (папір, ксерокс, почтові витрати)! І це не на одну особу . Не треба бути великим спеціалістом, щоб зрозуміти якого об'єму ця робота. Та й кошти для цього не передбачені в кошторисі місцевих рда - а Закон треба виконувати! Та головне, чи дасть це результат - чи саме перевірка декларацій державних службовців, які отримують мінімальну заробітну плату, викорінить корупцію? Ну це вже питання не до Вас - перепрошую, це вже просто думки вслух.
Ще раз щиро дякую. Якщо прийде роз'яснення з Мінюсту - напишіть, будь ласка.

Аватар користувача
Козіна Віра
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 720
З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
Регіон: Харків
Подякували: 8 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Козіна Віра »

:lol:

Ваші емоції цілком зрозумілі.

ga14enok
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 28 листопада 2014, 22:08

Повідомлення ga14enok »

[Порядку перевірок декларацій податковими органами дійсно немає. Принаймні у відкритих джерелах).

Порядок перевірок декларацій податковими органами є , ось він http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z0581-14. Чи я помиляюсь?

Аватар користувача
Козіна Віра
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 720
З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
Регіон: Харків
Подякували: 8 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Козіна Віра »

Дякую, gal4enok!
Однак це Порядок здійснення логічного та арифметичного контролю, який відповідно до змін, внесених до п. 3 ч. 6 чт. 12 Закону № 3206 вже не здійснюється.
У питанні Світлани мова йде про процедуру, за якою податкова має здійснювати перевірку достовірності зазначених у декларації відомостей. Цей тип перевірки визначено ч. 9 ст. 12 Закону № 3206 і актів, які б визначали порядок його проведення я поки що не знайшла.

Таня Ш
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 27 лютого 2015, 09:05

Повідомлення Таня Ш »

Скажіть, будь-ласка, як уповноважена особа може подати декларації на перевірку до податкової інспекції, якщо вони містять конфіденційну інформацію?

Таня Ш
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 27 лютого 2015, 09:05

Повідомлення Таня Ш »

Чи може бути уповноваженою особою з питань запобігання та виявлення корупції посадова особа ОМС?

Аватар користувача
Козіна Віра
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 720
З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
Регіон: Харків
Подякували: 8 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Козіна Віра »

У відповідному органі місцевого самоврядування - так. Більше того, ніхто, крім посадової особи й не може бути уповноваженим з цих питань. Зазвичай призначають працівника кадрового підрозділу

Аватар користувача
Козіна Віра
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 720
З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
Регіон: Харків
Подякували: 8 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Козіна Віра »

Наявність конфіденційної інформації не перешкоджає виконанню обов'язку, передбаченого законодавством. Більш того, якщо обов'язок з передання даних закріплений у законі, згода суб'єктів персональних даних для передачі інформації не потрібна. Відповідальність за збереження інформації з обмеженим доступом буде нести посадова особа органу, до повноважень якої належить здійснення відповідної перевірки.

prudnik
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 35
З нами з: 19 травня 2014, 09:59

Повідомлення prudnik »

Скажіть будь ласка, чи є вже порядок надання декларацій до центрального органу виконавчої служби, що реалізує державну податкову політику, для перевірки достовірності відомостей у деклараціях. Та чи вірно буде користуватися в даному випадку Наказом Мінфіна від 03.11.2014 р. № 1100. Дякую.

svetlana.b
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 33
З нами з: 03 липня 2014, 22:01

Повідомлення svetlana.b »

Думаю, що можна такі обов'язки покладати і на юриста, бо він має безпосереднє відношення до антикорупційного законодавства.

Аватар користувача
Козіна Віра
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 720
З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
Регіон: Харків
Подякували: 8 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Козіна Віра »

Ні, порядок, затверджений наказом № 1100, стосується лише "люстраційних" перевірок. Можливо, найближчим часом і буде якесь розпорядження про його тимчасове використання для цілей перевірок декларацій саме при здійсненні фінансового контролю у порядку, передбаченому ст. 12 Закону № 3206, але на разі такого не передбачено.
Щодо того, як здійснювати перевірку, передбачену ч. 9 ст. 12 Закону № 3206, поки що не можемо нічого сказати. Чекаємо відповідь від ДФС України, вже підходить час, протягом якого нам мають дати відповідь. не можу гарантувати, що вона буде своєчасною - на разі, як ви знаєте, керівництво ДФС тимчасово відсторонено, це може викликати затримку. Але, сподіваюся, що ми її все ж одержимо.

prudnik
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 35
З нами з: 19 травня 2014, 09:59

Повідомлення prudnik »

Дякую за роз"яснення, будемо теж сподіватися. :)

Аватар користувача
Козіна Віра
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 720
З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
Регіон: Харків
Подякували: 8 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Козіна Віра »

У багатьох радах так і зробили. Тому, якщо є юрист - можна й так.
Єдине, що у нього самого подекуди буде виникати конфлікт інтересів, особливо, якщо він у вас у штаті один. Тому чимало роботи йому доведеться виконувати під контролем.

Hrebinka Tsapenko
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 04 березня 2015, 10:51

Повідомлення Hrebinka Tsapenko »

1.Кто проводить перевірку логічного та арифметичного контролю для депутатів місцевих рад?
2.Уточніть методику проведення перевірки конфлікту інтересів.
3. Чи зазначається майно успадковане або отримане в дарунок від батьків?

Аватар користувача
Козіна Віра
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 720
З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
Регіон: Харків
Подякували: 8 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Козіна Віра »

1. Перевірка на логічний та арифметичний контроль у цьому році вже не проводиться. Подивіться, будь ласка, попередні пости, ми це вже обговорювали)
2. Перевірка декларації на наявність конфлікту інтересів суб'єкта декларування здійснюється протягом тридцяти днів з дня подання декларації і полягає у порівнянні службових обов'язків суб'єкта декларування з його та членів його сім'ї фінансовими інтересами. Тобто треба проаналізувати, чи передбачає посада суб'єкта декларування те, що він може приймати рішення по відношенню до третіх осіб (наприклад, давати висноки щодо відчуження на їх користь комунального чи державного майна, укладення з ними договорів тощо). Якщо ні - на цьому перевірка закінчується. Якщо так, то треба перевірити, чи не приймав суб'єкт декларування участь у постановлені відповідних рішень на користь членів своєї сім'ї, чи по відношенню до майна (майнових прав), які знаходяться у власності, володінні чи перебувають на іншому праві користування у членів сім'ї.
Дуже класне запитання, дякую! Я так розумію, нам треба розробити якісь зразки документів щодо проведення перевірок декларацій на наявність конфлікту інтересів.
3. Так, майно має бути зазначене. Але як - залежить від того, подароване воно чи успадковане, а якщо успадковане - то на якій стадії на кінець 2014 року було оформлення успадкованого майна.

Hrebinka Tsapenko
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 04 березня 2015, 10:51

Повідомлення Hrebinka Tsapenko »

Дуже дякую! А як же наказ Мінфіна і Мінюсту від 20.05.2014 № 586/784/5 "Про затвердження Порядку здійснення логічного та арифметичного контролю декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру"?
і ЩЕ РАЗ ЗА ДЕПУТАТІВ місцевих рад: відповідно до ч.9 ст 12 ЗУ "Про засади запобігання і протидії корупції", хто повинен направити копію декларацію до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, для здійснення перевірки достовірності зазначених у декларації відомостей, міська рада, чи кадрова служба з місця роботи депутата?

Валена
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 13 березня 2015, 09:13
Регіон: Сумская область

Повідомлення Валена »

Із набранням чинності змін до Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» (далі – Закон) скасовано проведення логічного та арифметичного контролю декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру (далі – декларація) уповноваженими підрозділами (особами) з питань запобігання та виявлення корупції та натомість п. 9 ст. 12 Закону уведений новий вид перевірки декларацій на достовірність зазначених у них відомостей, що здійснюється Державною фіскальною службою України.
У той же час Порядок здійснення логічного та арифметичного контролю декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру, прийнятого спільним наказом Міністерства фінансів України та Міністерством юстиції України від 20.05.2014 № 586/784/5 (далі – Порядок), не скасований та продовжує діяти.
Зазначеним Порядком встановлені не тільки правила проведення логічного та арифметичного контролю декларацій, але й правила передачі декларацій до органів, в яких не працює декларант, але у зв’язку виконанням функцій в яких, у нього виник обов’язок подання декларації.
Так, виходячи зі змісту п. 6 Правил, орган місцевого самоврядування має запитувати в підприємствах, установах, організаціях, у яких згідно із Законом не передбачено функціонування уповноваженого підрозділу (особи), завірені копії декларації депутатів, які працюють у зазначених органах.
Крім того, керуючись п. 9 Закону, що введений в дію 01.01.2015, орган місцевого самоврядування, що отримав декларацію від суб’єкта декларування, має надсилати її копію до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику.
Відповідно до змісту Закону України «Про захист персональних даних» дані, що містяться в деклараціях депутатів місцевих рад, мають характер персональних даних та будь-які дії з ними мають бути вчинені на підставі згоди депутата на обробку його персональних даних.
Відповідно до норм Закону України «Про захист персональних даних» у випадку відсутності згоди на обробку персональних даних у органа місцевого самоврядування відсутні правові підстави для поширення персональних даних, у т.ч. для направлення копії декларації до іншого органу.
У той же час Законами України «Про захист персональних даних» та «Про статус депутатів місцевих рад» не встановлена вимога щодо надання депутатом згоди на обробку його персональних даних відповідному органу місцевого самоврядування у зв’язку з виконанням депутатських повноважень та не передбачена відповідальність за ненадання такої згоди.
Крім того, відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про захист персональних даних» за органами місцевого самоврядування не закріплено повноважень щодо вчинення впливу на депутатів місцевих рад стосовно подання ними декларацій.

У зв’язку з викладеним цікава Ваша позиція щодо:
1. Чи необхідно витребувати органом місцевого самоврядування копії декларацій депутатів, що подаються ними до органу, в якому не передбачено функціонування уповноваженого підрозділу (особи), та чи необхідно надсилати копії до Державної фіскальної служби України з метою проведення перевірки достовірності зазначених у декларації відомостей?
2. Чи потрібно отримувати від депутатів місцевої ради згоду на обробку персональних даних з метою надсилання її копії до Державної фіскальної служби України?
3. Який алгоритм дій органу місцевого самоврядування при ненаданні згоди на обробку персональних даних депутатом відповідної місцевої ради?
4. Чи має право орган місцевого самоврядування направляти декларацію (копію) депутата місцевої ради за відсутності згоди цього депутата на обробку його персональних даних?

Аватар користувача
Козіна Віра
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 720
З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
Регіон: Харків
Подякували: 8 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Козіна Віра »

Валентино, дякую за уважність і такий професійний підхід! порушено дуже цікаві та складні питання.

Щодо Порядку логічного... контролю. Це - підзаконний акт, який прийнято на виконання приписів закону. оскільки відповідні приписи закону скасовані - порядок ні до чого застосовувати, він по суті вже недійсний. На жаль, урядовці нечасто виконують вимогу щодо своєчасного приведення підзаконних актів у відповідність до змінених норм законів. Але у нашому випадку з логічним та арифметичним контролем це й не критично, оскільки є чіткі роз'яснення з приводу неможливості застосування відповідних актів. Це ст. 4 та 5 Цивільного кодексу України.

Щодо витребування інформації. На жаль, норма закону № 3206, яка передбачає право на витребування такої інформації, залишається суто декларативною, оскільки не розроблено механізмів одержання необхідних відомостей. на разі ми чекаємо від ДФС України відповіді на це питання - запит відправили майже місяць тому, вони зазвичай відповідають у останні дні строку, так що десь днів за 7-10 маємо одержати відповідь. Наскільки вона буде змістовною - не знаю.

Щодо права на витребування копій декларацій. Закон цього не регламентує, але уповноважена особа ради має здійснювати певні види котролю, тому цілком логічно такі декларації вимагати. Щоб якось легалізувати цю процедуру, можна включити цей вид діяльності у одіз з річних заходів із запобігання та виявлення корупції.

Щодо передачі декларацій депутатів для перевірки у податкову у порядку ч. 9 ст. 13 ЗУ № 3206. По самозайнятим, безробітним, пенсіонерам та тимчасово не працюючим - точно потрібно. Щодо депутатів, які працюють у юридичних особах публічного права - точно не потрібно, це мають зробити установи, у яких працюють депутати. А ось щодо декларацій депутатів, які працюють у юридичних особах приватного права - складніше. Справа у тому, що Закон не передбачає обов'язку таких депутатів подавати оригінал декларації саме до ради. де-юре, вони мають подавати за місцем роботи (служби). Але позиція Мінюсту - що такі депутати повинні "декларуватися" у раді. Хоча така позиція існує, і з нею треба рахуватися, офіційно вона не може використовуватись, як керівництво до дії. Тому було б на мою думку більш логічно, радити таким депутатам подавати оригінал за місцем роботи (служби), а копію - до ради, але до ради - виключно з метою контролю за відсутністю конфлікту інтересів при здійсненні представницьких функцій (саме так доцільно прописати і у заходах із запобігання та виявлення корупції, якими ви зобов'яжете депутатів подавати копії декларацій до ради). У такому випадку у вас не буде обов'язку подавати ці декларації до податкової - це має зробити їх роботодавець.

Щодо згоди на передачу декларацій до податкової. Відповідно до ч. 5 ст. 6 Закону України "Про захист персональних даних" обробка персональних даних здійснюється для конкретних і законних цілей, визначених за згодою суб'єкта персональних даних, або у випадках, передбачених законами України, у порядку, встановленому законодавством. Обробка персональних даних - це будь-яка дія або сукупність дій, таких як збирання, реєстрація, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізація, передача), знеособлення, знищення персональних даних, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем (абз. 8 ст. 2 того ж Закону). Оскільки обов'язок направляти копії декларацій для перевірки до податкової встановлено ч. 9 ст. 12 ЗУ № 3206 - згода суб'єктів декларування для цього виду обробки їх персональних даних не потрібна.

Валена
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 13 березня 2015, 09:13
Регіон: Сумская область

Повідомлення Валена »

Дуже дякую за відповідь.
Але у мене залишились ще питання.
З Вашого дозволу я їх озвучу:
1. Щодо витребування копій декларацій.
Мене цікавить конкретний випадок: працювання депутатів міцвевих рад у юридичних особах праватного права.
Згідно п. 6 Порядку здійснення логічного та арифметичного контролю (який не скасований!) міська рада має робити запит до місця роботи депутата (юридичної особи приватного права, де не має уповноваженої особи по корупції) щодо надання їй копії декларації цього депутата.
На Вашу думку, у звязку з відміною проведення логічного та арифметичного контролю, чи має міська рада витребувати копію депутата чи ні?
2. "Але позиція Мінюсту - що такі депутати повинні "декларуватися" у раді". Чи не могли б Ви вислати копію такої рекомендації? не можу знайти в інтернеті.
3. Щодо подання копій декларацій депутатів роботодавцем не залежно від виду цієї юридичної особи (приватного чи публічного права). В п. 9 ст. 12 Закону "Про засади запобігання і протидії корупції" чітко зазначено, що копії декларацій відправляються державним органом, органом місцевого самоврядування, іншою юридичною особою публічного права. За юридичними особами приватного права цей обовязок не встановлений.

Аватар користувача
Козіна Віра
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 720
З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
Регіон: Харків
Подякували: 8 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Козіна Віра »

1. Валено, я вище пояснила, що хоч порядок і не скасований, він фактично є нечинним, бо норма на виконання якої його приймали вже не діє))
2. Трохи пізніше, бо мене так завалили запитаннями, що не маю часу пошукати.
3. Думайте позитивно)). Хіба ваша проблема, чи посилає юридична особа приватного права декларації до податкової (це, до речі, один з аргументів Мінюсту, чому декларації до юридичних осіб приватного права не слід подавати)? Саме тому я й пропоную механізм з копіями. Якщо депутат, який працює у юрособі приватного права, здає оригінал за місцем роботи, а у раду - копію (причому не у порядку виконання вимог ч. 1 ст. 12 ЗУ № 3206, а для здійснення контролю за відсутністю конфлікту інтересів при здійсненні представницьких функцій у порядку реалізації заходів із запобігання та виявлення корупції) - то ані у ради, ані у роботодавця не виникає обов'язку передати декларацію до податкової ;)

Юля Вергун
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 13 березня 2015, 11:43
Регіон: Днепропетровская область

Повідомлення Юля Вергун »

Питання щодо подання декларації для перевірки дуже багато обговорювалось, але прошу Вас всеж таки відповісти на наступне питання!
В Законі чітко вказано, до декларації подаються для перевірки до центрального органу виконавчої служби, що реалізує державну податкову політику. Не дивлячись на це, нами були подані декларації до територіального органу об"єднаної деожавної податкової інспекції ГУ ДФС в області.Наскільки це велика помилка і чи потрібно її виправляти якщо ОДПІ прийняло декларації за вхідним номером.

Аватар користувача
Козіна Віра
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 720
З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
Регіон: Харків
Подякували: 8 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Козіна Віра »

Гадаю, якщо територіальний підрозділ прийняв - можна не виправляти. але для "підстраховки" зверніться із офіційним запитом з цього приводу до ДФС України.

Юля Вергун
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 13 березня 2015, 11:43
Регіон: Днепропетровская область

Повідомлення Юля Вергун »

Дякую за відповідь! Звертались на гарячу лінію - не відповідають!

Аватар користувача
Козіна Віра
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 720
З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
Регіон: Харків
Подякували: 8 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Козіна Віра »

нам також))))чекаємо відповіді на наш офіційний запит

Liliia.rada
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 32
З нами з: 03 березня 2015, 14:45

Повідомлення Liliia.rada »

Постановою КМУ від 4 вересня 2013р. № 706 рекомендовано на підприємствах, в установах та організаціях, що перебувають у комунальній власності, створити уповноважений підрозділ або уповноважену особу з питань запобігання і виявлення корупції.
Але є такі комунальні заклади, які не призначили уповноважену особу. Чи можливо це зробити терміново, так як хтось же повинен збирати та перевіряти декларації керівника, заступника, бухгалтера?
І ще, будь ласка: Чи обов"язково подавати комунальникам декларації на перевірку до податкової? Особливо хочеться уточнити по директорам та заступникам шкіл. Хоче це стосується і медичних закладів (ПМСД, ФАПи, ФП).
Заздалегідь вдячна.

Аватар користувача
Козіна Віра
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 720
З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
Регіон: Харків
Подякували: 8 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Козіна Віра »

1. Створити підрозділ (призначити особу) треба. Інакше за усі порушення персональну відповідальність несе керівник КП. Можете проконсультуватися з цього приводу з радою чи РДА (ОДА), в управлінні яких знаходиться відповідне комунальне підприємство чи заклад.
2. Так, треба. Абзац 2 ч. 9 ст. 12 ЗУ № 3206.

Відповісти

Повернутись до “Антикорупційне законодавство”