А як тоді розуміти п. 46. Постанови КМУ №563:"Керівник органу не пізніше ніж на третій день після призначення особи на посаду, передбачену підпунктами 1-10 пункту 2 цього Порядку (крім посади судді), одночасно надсилає до органів перевірки у порядку, передбаченому пунктами 17-19 цього Порядку, запити." Виходить призначати, а потім перевіряти, і якщо висновок негативний - то потім звільняти відповідно вже до чинного законодавства?
Про це і йде мова: це є і відповідь і запитання. При призначенні без спецперевірки (наприклад, за переведенням) - призначаємо й починаємо перевірку, а при призначенні зі спецперевіркою претиндент проходить люстраційну перевірку, яка є невід’ємною частиною спецперевірки.
Чи були у когось випадки що термін проведення люстраційної перевірки минув, (60 днів), а усіх відповідей на запити немає (немає від МВС), відіслали з повідомленням про вручення, прийшло що вручено, дозвонитись неможливо, людина працює. на сайті Мінюсту, (що проводиться перевірка ) - є . Але як підготувати довідку без однієї відповіді? Чи буде правильно надіслати повторно цей запит?
Kateryna.N писав:1.Чи були у когось випадки що термін проведення люстраційної перевірки минув, (60 днів), а усіх відповідей на запити немає (немає від МВС), 2.відіслали з повідомленням про вручення, прийшло що вручено, дозвонитись неможливо, людина працює. на сайті Мінюсту, (що проводиться перевірка ) - є . 3.Але як підготувати довідку без однієї відповіді? 4.Чи буде правильно надіслати повторно цей запит?
1.випадки такі є, нажаль.
2.дійсно, на дзвінки відповідати почали рідше.
3.зверніть увагу на довідку податкової, в якій розписано куди були направлені відповіді і, що нас цікавить, що відповіді отримуються не звідусіль. Але це не привід надати позитивний висновок. Може й для нас це не проблема?
4.можливо краще лист-нагадування?
Шановні дописувачі, оскільки Люстраційна перевірка є невід'ємною частиною спецперевірки, то вирішила задати і тут своє питання, бо дуже потрібна думка кваліфікованих спеціалістів.
При переводі головного спеціаліста з одного відділу в інший відділ на рівнозначну посаду,в межах одного управління, чи потрібно проводити перевірку, згідно Закону України "Про очищення влади? ми є територіальне управління органу виконавчої влади, перевіра відповідно до цього Закону у нас запланована на вересень 2015 р.
"Постанова КМУ563 від16.10.14
2. Перевірка проводиться щодо:
10) інших посадових та службових осіб (крім виборних посад) органів державної влади, органів місцевого самоврядування;
11) осіб, які претендують на зайняття посад, зазначених у підпунктах 1-10 цього пункту
49.
ч.2
У разі призначення особи на іншу посаду в межах апарату органу державної влади чи в межах органу місцевого самоврядування перевірка щодо неї не проводиться."
1.при переведенні в межах одного ргану спецперевірку можна не проводити. Порядок спецперевірки не розглядає такий випадок як призначення.
2.щодо перевірки за нормами люстраційного Порядку питання трошечки не однозначне: хоча це не перехід в межах апарату, а вмежах одного підрозділу, та всеж і не перехід зі структури в структуру. Тому що заважає провести люстраційну перевірку щодо цього працівника не у вересні, а зараз? Тим більше, що її процедуру можна проводити вже після переведення, і на вересень буде менше.
Тобто, якщо я правильно зрозуміла, то переводити можна без результатів Люстраціної перевірки, тільки при переводі її розпочати?
якщо можна то чим це регламетовано,а то вже "всі очі продивилась", напевно пропустила.Дякую.
З цього приводу порядок проведення спеціальної перевірки все уточнює і спрощує. Для цілей цього Порядку не вважається призначенням:
1) призначення в порядку переведення особи на іншу посаду в межах одного і того ж органу державної влади (державного органу) чи органу місцевого самоврядування, призначення в порядку переведення на посаду з одного органу державної влади (державного органу) чи органу місцевого самоврядування до іншого ...
Отже спецперевірку за Порядком №33 можна не проводити і призначати в порядку переведення.
Потім переходимо до люстраційного Порядку №563 і читаємо з п.42, а особливо з п.46.
Kateryna.N писав:1.Чи були у когось випадки що термін проведення люстраційної перевірки минув, (60 днів), а усіх відповідей на запити немає (немає від МВС), 2.відіслали з повідомленням про вручення, прийшло що вручено, дозвонитись неможливо, людина працює. на сайті Мінюсту, (що проводиться перевірка ) - є . 3.Але як підготувати довідку без однієї відповіді? 4.Чи буде правильно надіслати повторно цей запит?
1.випадки такі є, нажаль.
2.дійсно, на дзвінки відповідати почали рідше.
3.зверніть увагу на довідку податкової, в якій розписано куди були направлені відповіді і, що нас цікавить, що відповіді отримуються не звідусіль. Але це не привід надати позитивний висновок. Може й для нас це не проблема?
4.можливо краще лист-нагадування?
Лист - нагадування "канув в лету" так же само, що дальше?
І щодо завершення перевірки. На підставі відповіді/висновку/копії судового рішення, що надійшли від органів перевірки за результатами перевірки, відповідальний структурний підрозділ в одноденний строк (з дня надходження останньої відповіді/висновку/копії судового рішення або з дня надходження відповіді/висновку/копії судового рішення, який є підставою для застосування заборони, передбаченої частиною третьою або четвертою статті 1 Закону) готує довідку про результати перевірки за формою згідно з додатком 5 Порядку № 563 та подає її керівнику органу.
Керівник органу не пізніше ніж на третій день з дня надходження відповіді (відповідей)/висновку/копії судового рішення розглядає довідку про результати перевірки щодо особи, надсилає у той самий день Мін’юсту в паперовій та електронній формі (у форматі Microsoft Word) копію довідки про результати перевірки щодо особи, до якої не застосовуються заборони, визначені частинами третьою та четвертою статті 1 Закону, або у разі встановлення недостовірності відомостей, зазначених у пунктах 1 та/або 2 частини п’ятої статті 5 Закону, приймає рішення про звільнення особи та у той самий день надсилає Мін’юсту копію згаданого рішення в паперовій та електронній формі (скановану копію у форматі pdf) та копію довідки про результати перевірки в паперовій та електронній формі (у форматі Microsoft Word), інформація з яких протягом трьох днів з дня їх надходження вноситься до Реєстру.
До особової справи долучаються всі відповіді від органів перевірки і, зрозуміло, кінцева довідка!
Виникло запитання по місцевому самоврядуванню: чи проводити спецперевірку щодо секретаря міської ради (обирається на сесії шляхом таємного голосування), і якщо проводиться то до чи після обрання на сесії?
Kateryna.N писав:Виникло запитання по місцевому самоврядуванню: чи проводити спецперевірку щодо секретаря міської ради (обирається на сесії шляхом таємного голосування), і якщо проводиться то до чи після обрання на сесії?
Не спеціалізуюся на місцевому самоврядуванні, але мабуть, що рішення сесії - підстава для:
1) початку процедури спецперевірки, після якої готується лист міського голови для направлення за місцем роботи обраної особи про клопотання звільнення за п.5 ч.1 ст.36 КЗпПУ;
2) звільнення особи за попереднім місцем роботи;
3) розпорядження міського голови про початок виконання повноважен секретаря, прийняття присяги, встановлення рангу, надбавок. все це після розірвання трудового договору за попереднім місцем роботи і за результатами спецперевірки.
Доброго дня та гарних свят! Допоможіть, будь ласка, вирішити питання. Чи можна прийняти на посаду державного службовця кандидата, якщо за результатами спецперевірки в анткорупційній декларації податковою службою були виявлені розбіжності (не всі доходи вказані). Декларація була розміщена на нашому сайті та інших сайтах для проведення люстраційної перевірки. Які подальші дії кадрової служби? Щиро вдячна за допомогу.
з Порядку №33:
12. ...
"Орган, що проводить перевірку, зобов'язаний надати інформацію, яка містить висновок щодо того, чи є відомості, що стали предметом перевірки, достовірними або недостовірними та чи перешкоджають або не перешкоджають ці відомості зайняттю претендентом відповідної посади."
для виконання цього:
"15. У разі встановлення за результатами спеціальної перевірки факту розбіжностей у поданих кандидатом ... декларації про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за минулий рік посадовою особою (органом), яка (який) проводить спеціальну перевірку, надається можливість кандидату протягом п'яти робочих днів надати письмове пояснення за таким фактом та/або виправити розбіжності."
Тобто, "попросити" податкову надати висновок, який би відповідав вимогам абзацу 3 п.12 Порядку і, на підставі цього, призначати/відмовити кандидату на посаду.
хочу уточнити кандидат надає пояснення тільки податковій чи і керівнику органу, куди піде працювати? Да, і ще "попросити" податкову певне буде важко, а як не получиться?
достатньо тільки податковій. а вже податкова нехай робить висновок згідно з вищеперейменованими вимогами. скоріше це можна вирішити й на неофіційному рівні, а можна написати офіційний лист з цитатою п.12 і попросити уточнити свій висновок. і напишіть що все це потрібно не вам, а для забезпечення права на державну службу претендента, який може все пояснити.
Людина була прийнята на роботу, пройшла спец.перевірку, пропрацювала десь пів року і звільнилась. Тепер хоче повернутись на роботу знову, чи проходить спец.перевірку ще раз? Дякую
нехай у заяві про призначення вкаже про наявність довідки про спецперевірку, щоб ні в кого не виникло зайвих питань. А ось без люстрації, до набрання чинності постанови КМУ від 25.03.2015 №167, не обійтись.
З 26 квітня 2015 року вступає в дію Закон України "Про запобігання корупції" та набирає чинності постанова КМУ від 25 березня 2015 р. N 171 "Про затвердження Порядку проведення спеціальної перевірки стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком, і внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України".
Згідно з вищезазначеними нормативно-правовими актами -
Спеціальна перевірка проводиться стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком (далі - претенденти на посаду) (крім випадків, передбачених законодавством), у тому числі щодо відомостей, поданих особисто.
Посадами, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, є:
посади, передбачені частиною першою статті 9 Закону України "Про державну службу";
посади, віднесені згідно із статтею 25 Закону України "Про державну службу" та частиною першою статті 14 Закону України "Про службу в органах місцевого самоврядування" до першої - третьої категорії посад державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування;
посади суддів, прокурорів і слідчих;
посади, що підлягають заміщенню вищим офіцерським складом військовослужбовців;
посади керівників, заступників керівників державних органів, юрисдикція яких поширюється на всю територію України, їх апаратів та самостійних структурних підрозділів;
посади керівників, заступників керівників органів влади Автономної Республіки Крим, державних органів, юрисдикція яких поширюється на територію однієї або кількох областей, мм. Києва або Севастополя;
посади керівників державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, юрисдикція яких поширюється на територію одного або кількох районів, міст республіканського в Автономній Республіці Крим або обласного значення, районів у місті, міст районного значення.
Перелік посад з підвищеним корупційним ризиком затверджується Національним агентством з питань запобігання корупції (далі - Національне агентство).
Таким чином, можна зробити висновок, що з 26.04.2015 року кандидати на посади простих державних службовців не підлягатимусь спецперевірці.
Скажіть, будь-ласка, закон про очищення влади поширюється на працівників, які перебувають по догляду за дитиною до 3-х років? І чи можуть такого працівника звільнити?
Про початок проведення в апараті Міністерства юстиції України перевірки, передбаченої Законом України «Про очищення влади»
...
4. Керівникам структурних підрозділів апарату Міністерства забезпечити ознайомлення працівників підрозділів, у тому числі працівників, які відсутні на роботі (знаходяться у відрядженні, щорічних основних та додаткових відпустках, відпустках без збереження заробітної плати, навчальних відпустках, відпустках по вагітності та пологах, відпустках для догляду за дитиною та перебувають на листку непрацездатності) з цим наказом.
..."
чи вже хтось бачив список посад з підвищеним корупційним ризиком? у нас якраз завтра конкурс, чи можна вже буде призначати з 27.04.2015 р. і не надсилати спецперевірку? Ще ж і в "люстраційну" перевірку внесли зміни.
Який може бути на даний момент список посад з підвищеним корупційним ризиком, якщо його має затвердити Нацагентство, якого ще немає, тому що закон ще не вступив у дію. Те саме і щодо спецперевірки. Вона ще є чинною процедурою по старому закону і Порядку організації проведення спецперевірки. Тому думаю варто провести перевірку.