Зміни до порядку формування тарифів

Тут можна ділитися новинами, або обговорювати останні новини ;)
Аватар користувача
Брусенцова Яна
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 954
З нами з: 03 лютого 2014, 07:44
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Брусенцова Яна »

10.10.14 р. на офіційному сайті Мінрегіону розміщено повідомлення про оприлюднення проекту постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій» (доопрацьований з урахуванням зауважень та пропозицій, отриманих від зацікавлених центральних органів виконавчої влади та громадських організацій).

Розробником проекту є Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства.


Проектом постанови Кабінету Міністрів України передбачається удосконалити діючий Порядок формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 № 869, а також забезпечити можливість формування економічно обґрунтованих тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.

Проект постанови «Про внесення змін до Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій», пояснювальну записку та аналіз регуляторного впливу розміщено на офіційному веб-сайті Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства в мережі Інтернет (www.minregion.gov.ua).

Зауваження та пропозиції приймаються протягом місяця на адресу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства. Управління економіки систем життєзабезпечення:

01601, м. Київ, вул. Велика Житомирська, 9, тел. 207-17-11, ekonom_2008@ukr.net.

Державна служба України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва:

01001, м. Київ, вул. Арсенальна, 9/11, тел. 285-05-55, факс 254-43-93

info@dkpp.gov.ua.

Зауваження та пропозиції надсилати електронною та звичайною поштою.

Зокрема, в пояснювальній записці до проекту постанови зазначено, що Постановою Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 р. №o 869
«Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово
-комунальні послуги» затверджено Порядок формування тарифів
на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (далі
- Порядок), який визначає механізм розрахунку тарифів на
вказані послуги і поширюється на суб'єктів
господарювання всіх форм власності, які надають послуги (виконавців), суб'єктів господарювання всіх форм власності, що спеціалізуються на виконанні окремих послуг, на умовах субпідрядних договорів з виконавцями (субпідрядників), органи місцевого самоврядування, власників, орендарів житлових будинків (гуртожитків), власників (наймачів) квартир (житлових приміщень у гуртожитках), власників нежитлових приміщень у житлових будинках (гуртожитках).
Практична реалізація Порядку вказала на ряд питань, які потребують
врегулювання, зокрема, шляхом внесення змін до цього Порядку.
По-перше, на сьогодні норми Порядк у передбачають, що при розрахунку
витрат з прибирання прибудинкової території, прибирання сходових кліток,
вивезення побутових відходів та інших послуг, враховуються площі, які зазначені у технічному паспорті житлового будинку (гуртожитку) квартир (житлових приміщень у гуртожитку) та нежитлових приміщень у житловому будинку(гуртожитку). Однак на практиці є випадки коли технічні паспорти будинку відсутні, або їх положення не відповідають дійсності (площа,
яка наведена у паспорті не відповідає фактичній площі будинку).
Відновлення та коригування технічних паспортів вимагає значних фінансових
ресурсів та є досить тривалим у часі. Тому, проектом передбачається визначити альтернативу, яка дозволить підприємству (у разі
якщо в технічному паспорті житлового будинку не відображені та невідкореговані площі, необхідні для розрахунку тарифу на послуги)
в цілях розрахунк у тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій використати дані стосовно площ,
як і зазначені в описах або інших документах в яких зафіксовані
результати проведених обмірів житлового фонду.
По-друге, положеннями Порядку не передбачено механізму визначення
витрат на деякі послуги (наприклад, прибирання прибудинкової території,
прибирання сходових кліток тощо), які є складовими тарифу на послуги з
утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, у разі якщо вони
надаються відповідно до укладених угод з іншими організаціями, тобто
субпідрядним способом.
Наразі в багатьох випадках запроваджуються саме субпідрядні відносини на
виконання окремих (або усіх) послуг, які входять до переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, що має свої позитивні аспекти.
Крім того, на сьогодні стає досить поширеною практика, коли прибирання
прибудинкової території та сходових кліток здійснюється механізованим способом (за допомогою спеціалізованих машин (механізмів), що дозволяє оперативно та якісно виконувати необхідний обсяг робіт, скорочу
ючи при цьому витрати обслуговуючого підприємства.
За таких обставин виникає необхідність врегулювати ціпитання,
передбачивши відповідні норми у Порядку.
При цьому з метою уникнення необґрунтованого зростання тарифів на
послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій
проектом передбачаються норми, що зобов’язують субпідрядників
здійснювати розрахунок вартості послуг, що ними надаватимуться,
з дотриманням вимог Порядку. Також проектом передбачено, що під час розрахунку нормативних витрат субпідрядником враховуються
плановані трудовитрати, що не можуть перевищувати розмір, передбачений нормами часу та нормами обслуговування для робітників і виробничого персоналу, що встановлюються Мінрегіоном.
По-третє, при запровадженні субпідрядних відносин Порядок
має передбачати механізм визначення накладних витрат
(як загальновиробничих, так і адміністративних).
Також доцільно визначити механізм розподілу накладних
витрат у разі коли виконавець послуг з утримання будинків і споруд та
прибудинкових територій надає інші види послуг, що не пов’язані з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій (наприклад,
вивезення побутових відходів, централізоване водопостачання та водовідведення, централізоване опалення та постачання гарячої води тощо).
По-четверте, у ході реалізації Порядку визначено деякі норми, які потребують
редакційних змін та уточнень.
Таким чином, відповідно до положень проекту постанови пропонується у
досконалити діючий Порядок та забезпечити можливість формування економічно обґрунтованих тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, враховуючи останні зміни, які відбулися в організації надання вказаних послуг.

(За матеріалами офіційного сайта Мінрегіону http://www.minregion.gov.ua)

Відповісти

Повернутись до “Новини”