Адмінпорушення у сфері пожежної безпеки

Тут можна ділитися новинами, або обговорювати останні новини ;)
Аватар користувача
Брусенцова Яна
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 954
З нами з: 03 лютого 2014, 07:44
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Брусенцова Яна »

Протокольно фіксувати порушення у сфері пожежної безпеки мають право лише посадові особи контролюючого органу

Держпідприємництво повернуло на доопрацювання ДСНС проект наказу через спробу розробника поширити право складати протоколи й на молодших інспекторів.

Із набранням чинності Кодексу цивільного захисту України (з 1.07.2013) виникла необхідність у врегулюванні процедури оформлення матеріалів про адміністративні правопорушення посадовими особами контролюючого органу у сфері пожежної та техногенної безпеки.

У зв’язку з цим ДСНС, як контролюючий орган у цій сфері, розробило проект наказу МВС «Про затвердження Інструкції з оформлення матеріалів про адміністративні правопорушення та визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів МНС України».

На сьогодні, виходячи з норм Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі – КУпАП) та Кодексу цивільного захисту України складати протоколи про адміністративні правопорушення мають право дві категорії осіб ДСНС:

уповноважені на те посадові особи будь-яких органів державного нагляду у сфері пожежної і техногенної безпеки;
посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки.

У Держпідприємництві зауважили, запропонований проект не вказує на таке розмежування, тим самим поширюючи право складання протоколів на всіх посадових осіб ДСНС аж до молодших інспекторів. Разом з тим, зазначений пункт вказує на можливість складання адміністративних протоколів членами добровільних пожежних дружин (команд) та протипожежних об’єднань громадян, хоча вони не перебувають в юрисдикції ДСНС.

Крім того, проектом наказу не прописані строки накладення адміністративного стягнення на справи про адмінправопорушення підвідомчі суду, тим самим повністю змінюючи змістовне наповнення встановленої КУпАП норми статті 38.

Додатково у Держпідприємництві звернули увагу розробника на недотримання закону про регуляторну політику в частині недопущення прийняття регуляторних актів, які не узгоджуються з діючими регуляторними актами, а також у частині неналежної підготовки аналізу регуляторного впливу щодо даного проекту наказу.

(За матеріалами офіційного сайта Держпідприємництва http://www.dkrp.gov.ua)

Відповісти

Повернутись до “Новини”