Щодо повідомлення ОВВ про прийняття працівника на роботу

Тут можна ділитися новинами, або обговорювати останні новини ;)
Аватар користувача
Брусенцова Яна
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 954
З нами з: 03 лютого 2014, 07:44
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Брусенцова Яна »

Чи потрібно повідомляти органу виконавчої влади про прийняття працівників на роботу (13.02.2015 р.)

Законом України від 28.12.14 р № 77-VII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування загальнообов’язкового державного соціального страхування та легалізації фонду оплати праці» внесено зміни до ст. 24 Кодексу законів про працю України від 10 грудня 1971 року зі змінами і доповненнями. А саме, що працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Разом з тим повідомляємо, що роз’яснення щодо застосування вказаної норми законодавства буде надано ДФС України після розробки та затвердження Кабінетом Міністрів України порядку повідомлення роботодавцями центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (дане роз’яснення у категорії 301.11).

(За матеріалами офіційного сайту Державної фіскальної служби України http://sfs.gov.ua/nove-pro-podatki--novini-/183859.html)

Відповісти

Повернутись до “Новини”