Сторінка 1 з 1

Щодо застосування деяких положень закону про держзакупівлі

Додано: 15 травня 2014, 14:55
Брусенцова Яна
Роз’яснення АМКУ щодо застосування деяких положень закону «Про здійснення державних закупівель»

Антимонопольний комітет України дає роз’яснення у зв’язку з набранням чинності Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 р. № 1197-VII.

Статтею 5 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» передбачено, що Антимонопольний комітет здійснює свою діяльність відповідно до Конституції України, законів України «Про захист економічної конкуренції», «Про захист від недобросовісної конкуренції», цього Закону, інших законів та нормативно-правових актів, прийнятих відповідно до цих законів.

Двадцятого квітня 2014 року набрав чинності Закон України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 № 1197-VII.

Відповідно до пункту 3 частини першої статті 17 вказаного Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику, учаснику попередньої кваліфікації в участі у процедурі закупівлі, попередній кваліфікації учасників та зобов’язаний відхилити пропозицію конкурсних торгів (кваліфікаційну, цінову пропозицію) учасника (учасника попередньої кваліфікації) у разі, якщо суб’єкт господарювання (учасник або учасник попередньої кваліфікації) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).

Чинним законодавством не передбачено ведення Антимонопольним комітетом реєстру суб’єктів господарювання (учасників або учасників попередньої кваліфікації), які протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів), а також надання органами Антимонопольного комітету інформації про непритягнення (притягнення) таких суб’єктів господарювання до відповідальності.

Відповідно до частини першої статті 56 Закону України «Про захист економічної конкуренції» рішення органів Антимонопольного комітету України, голів його територіальних відділень надається для виконання шляхом надсилання або вручення під розписку чи доведення до відома в інший спосіб.

Таким чином, такою інформацію володіють безпосередньо самі суб’єкти господарювання (учасники або учасники попередньої кваліфікації), які були (не були) притягнуті до відповідальності.

Отже, замовники можуть отримувати таку інформацію безпосередньо від учасників торгів.

(За матеріалами офіційного сайта Кабінету Міністрів України http://www.kmu.gov.ua)

Re: Щодо застосування деяких положень закону про держзакупів

Додано: 01 лютого 2016, 11:21
natag1211
Підкажіть будь-ласка: оголошено відкриті торги на очікувану вартість 800,0 тис. грн., після акцепту вартість договору 700,0 тис. грн., а кошторис дали всього 400,0 тис.грн. На яку вартість укладати угоду, що робити?

Re: Щодо застосування деяких положень закону про держзакупів

Додано: 08 лютого 2016, 12:03
Матвєєва Вікторія
Установа укладає договір про закупівлю на 700 тис. грн., тобто орієнтуючись на розмір  акцептованої пропозиції.
Але у вашому випадку потім необхідно зменшити суму закупівлі, на яку був укладено договір, до затверджених кошторисних призначень, а саме: до 400 тис.грн.

Re: Щодо застосування деяких положень закону про держзакупів

Додано: 08 лютого 2016, 13:20
Матвєєва Вікторія
Саме так, додаткову угоду на зменшення суми договору укладаєте на вищезазначеній підставі

Re: Щодо застосування деяких положень закону про держзакупів

Додано: 09 лютого 2016, 08:47
svetlana@@@
Доброго дня!!! Шановні колеги!! проясніть ситуацію із системою електронних публічних закупівель «ProZorro» , з 01.08. всі використ. лише електрон.закупівлі ??? Чи я щось невірно зрозуміла????

Re: Щодо застосування деяких положень закону про держзакупів

Додано: 09 лютого 2016, 10:10
Матвєєва Вікторія
При закупівлях, що перевищують 200 тис. грн. та 1,5 млн. грн. - електронні закупівлі необхідно буде застосовувати  обов*язково. Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою зазначені суми, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель.
Як тільки буде підписано текст Закону України "Про публічні закупівлі", ми обов*язково розповімо по нього нашим читачам на сторінках газети "Бюджетна бухгалтерія".
До 01.08.2016 р. час ще є, але вже зараз раджу почати знайомитися з системою ProZorro. З цього питання в газеті "Бюджетна бухгалтерія" 2016, № 4  була стаття  "Проводимо електронні закупівлі"

Re: Щодо застосування деяких положень закону про держзакупів

Додано: 12 березня 2016, 12:51
4er_oksi
Матвєєва Вікторія писав:При закупівлях, що перевищують 200 тис. грн. та 1,5 млн. грн. - електронні закупівлі необхідно буде застосовувати  обов*язково. Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою зазначені суми, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель.
Як тільки буде підписано текст Закону України "Про публічні закупівлі", ми обов*язково розповімо по нього нашим читачам на сторінках газети "Бюджетна бухгалтерія".
До 01.08.2016 р. час ще є, але вже зараз раджу почати знайомитися з системою ProZorro. З цього питання в газеті "Бюджетна бухгалтерія" 2016, № 4  була стаття  "Проводимо електронні закупівлі"
Підкажіть, будь ласка, якщо [font='Noto Sans', sans-serif]сума кошторису 4800 грн. на рік (400 грн. на місяць) на канцтовари, чи є необхідність проводити закупівлі через систему ProZorro? [/font]

Re: Щодо застосування деяких положень закону про держзакупівлі

Додано: 21 березня 2016, 08:43
mamochka
в кого з яких сум починається закупівля через Прозорро?

Re: Щодо застосування деяких положень закону про держзакупівлі

Додано: 21 березня 2016, 09:57
Матвєєва Вікторія
Вартісна межа, з якої починається закупівля через Прозорро, визначається у Регламенті (Положенні) про проведення електронних державних закупівель, яким керується ваша установа.
Таке Положення замовник або затверджує власним рiшенням, або керується Положенням, яке розробив та затвердив орган управління замовника для своїх підвідомчих організацій.
З цього питання ражду почитати матеріал "Електронні закупівлі6 відповіді на актуальні запитання" в газеті "Бюджетна бухгалтерія", № 10, 2016.

Re: Щодо застосування деяких положень закону про держзакупівлі

Додано: 21 березня 2016, 10:54
mamochka
а поділіться, будь ласка, статтею )

Re: Щодо застосування деяких положень закону про держзакупівлі

Додано: 21 березня 2016, 11:02
EVGENIY
mamochka писав:а поділіться, будь ласка, статтею )
а цю читали?

Re: Щодо застосування деяких положень закону про держзакупівлі

Додано: 21 березня 2016, 14:47
mamochka
EVGENIY, дякую.

Re: Щодо застосування деяких положень закону про держзакупівлі

Додано: 01 листопада 2016, 16:05
pppppppppp*
Допоможіть молодому бухгалтеру. Що оприлюднювати в прозорро,якщо наприклад в серпні оплачували тільки за тепло на суму 3500 грн,була оформлена додаткова угода, також в вересні оплачували канцтовари на суму 700 грн, в жовтні оплачували тепло(4200)та і канцтовари на суму 200 грн,також оформляли додаткові угоди.. Це потрібно прилюднювати? Чи що робити ????

Re: Щодо застосування деяких положень закону про держзакупівлі

Додано: 01 листопада 2016, 17:00
Матвєєва Вікторія
Всі ці суми необхідно занести до додатку до річного плану, який і потрібно оприлюднити на Прозорро