Витяг із Рекомендацій парламентських слухань на тему: "Доступність та якість загальної середньої освіти: стан і шляхи поліпшення", схвалених Постановою Верховної Ради України
від 5 червня 2014 року № 1327-VII
<...> 4. Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям, районним державним адміністраціям, органам місцевого самоврядування:
1) вжити заходів щодо забезпечення доступності дошкільної і загальної середньої освіти шляхом збереження та розвитку мережі навчальних закладів;
2) переглянути та, у разі потреби, доповнити регіональні інвестиційні програми будівництва і реконструкції недобудованих та фізично зношених приміщень навчальних закладів у сільській місцевості, утримання автопарку шкільних автобусів;
3) при формуванні місцевих бюджетів на 2014 рік та наступні роки передбачати видатки на фінансування регіональних програм розвитку загальної середньої освіти, придбання шкільних автобусів для перевезення учнів і педагогічних працівників у сільській місцевості та малих монофункціональних містах, селищах (зокрема шахтарських), які проживають за межею пішохідної доступності, до місць навчання, роботи і назад додому, комп’ютеризацію загальноосвітніх навчальних закладів та стовідсоткове підключення шкіл до мережі Інтернет; періодичне оновлення комп’ютерної техніки та її ефективну експлуатацію. Зобов’язати виконавчі комітети місцевих рад, місцеві державні адміністрації щороку виділяти на це необхідні кошти;
4) при формуванні місцевих бюджетів на 2014 рік та наступні роки передбачати кошти на фінансування гурткової роботи в позашкільних навчальних закладів на базі малокомплектних загальноосвітніх шкіл відповідно до Положення про порядок організації індивідуальної та групової роботи в позашкільних навчальних закладах, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 11 серпня 2004 року № 651;
5) вжити заходів щодо недопущення перевищення граничної чисельності учнів та вихованців у навчальних закладах, зокрема в дошкільних навчальних закладах та перших класах загальноосвітніх навчальних закладів;
6) налагодити взаємодію з органами внутрішніх справ щодо ефективної профілактики із застосуванням відновних практик для запобігання конфліктам та іншим негативним проявам учнів загальноосвітніх навчальних закладів;
7) забезпечити належне технічне обслуговування та модернізацію технологічного обладнання харчових блоків загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів, вжити заходів щодо забезпечення учнів навчальних закладів харчуванням та безперебійного постачання якісних харчових продуктів;
8) здійснювати контроль за роботою харчоблоків, організацією харчування, дотриманням температурного режиму у приміщеннях, фізичним вихованням, раціональним режимом навчально-виховної діяльності та навчально-виховного навантаження, виконанням санітарно-гігієнічного та протиепідеміологічного режиму в навчальних закладах;
9) забезпечити перехід усіх загальноосвітніх навчальних закладів на однозмінний режим роботи;
10) вжити заходів щодо забезпечення загальноосвітніх навчальних закладів медичними кабінетами з сучасним обладнанням з метою створення безпечних умов перебування дітей у школі та організації проходження профілактичних медичних оглядів на базі освітніх закладів;
11) забезпечувати проведення заходів щодо гігієнічного виховання та формування у дітей навичок здорового способу життя, своєчасну госпіталізацію дітей з підозрою та хворих на інфекційні хвороби, надання їм якісної медичної допомоги.
<...>
Схвалено Рекомендації парламенту щодо освіти
Тут можна ділитися новинами, або обговорювати останні новини ;)
- Брусенцова Яна
- Місцевий
- Повідомлень: 954
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:44
- Регіон: Харків
- Подякували: 3 рази
- Контактна інформація:
Перейти
- Бухгалтерський облік
- ↳ Новини
- ↳ Медичні установи із КУ в КНП
- ↳ Облік основних засобів, ІНМА, нематеріальних активів та капінвестицій
- ↳ Облік запасів
- ↳ Інші питання обліку активів (ТМЦ)
- ↳ Бухгалтерська служба
- ↳ Перевірки та відповідальність
- ↳ Надання платних послуг
- ↳ Кореспонденція субрахунків
- ↳ Інвентаризація
- ↳ Позабалансовi рахунки
- ↳ Документи, бланки, форми
- ↳ Різне
- Оплата праці та кадрова справа
- ↳ Виплати працівникам
- ↳ Індексація і компенсація заробітної плати
- ↳ Лікарняні та декретні
- ↳ Відпускні
- ↳ Середня зарплата
- ↳ ЄСВ, ПДФО, ВЗ
- ↳ Військовий збір
- ↳ Податкова соціальна пільга (ПСП)
- ↳ Стипендії, соціальні виплати та пільги
- ↳ Трудові відносини
- ↳ Звітність
- ↳ Інші питання оплати праці
- ↳ Відрядження
- Казначейське обслуговування
- ↳ Застосування КЕКВ
- ↳ Закупівлі за рахунок бюджетних коштів
- ↳ Складання та виконання кошторису
- ↳ ПРОГРАМНО-ЦІЛЬОВИЙ МЕТОД СКЛАДАННЯ БЮДЖЕТУ
- ↳ Різне
- Звітність
- ↳ Оприлюднення публічних коштів, робота з e-data
- ↳ Звітність до казначейства
- ↳ Звітність до фіскальної служби
- ↳ Статистична звітність
- ↳ Звітність до Пенсійного фонду
- Автоматизацiя облiку бюджетних установ
- ↳ FIT-Бюджет
- ↳ Звітність в Excel яка викладена на сайті
- ↳ Наш помічник - Excel
- ↳ Програма Payments (фіндокументи)
- ↳ СДО "Клієнт Казначейства - Казначейство" та "Є-звітність"
- ↳ Безкоштовні програми
- ↳ Платні програми
- ↳ Різне
- Законодавство
- ↳ Виборче законодавство
- ↳ Земельне законодавство у бюджетній сфері
- ↳ Антикорупційне законодавство
- ↳ Люстрація влади
- Галузеві напрямки
- ↳ Освіта
- ↳ Соціальна політика (УПСЗН)
- ↳ Медицина
- ↳ МВС та армія
- ↳ Державна служба
- ↳ Інші
- Різне
- ↳ Архів чату buhgalter.com.ua
- ↳ Дiловодство
- ↳ Новое в законодательстве
- ↳ Ваші пропозиції та побажання, щоб ви ще хотіли бачити на сайті?!?
- ↳ Курилка
- ↳ Свіжі плітки
- ФОРУМ (АРХІВ)
- ↳ Діяльність органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб
- ↳ Місцеве самоврядування
- ↳ Регламент районної ради
- ↳ Проходження служби в органах місцевого самоврядування
- ↳ Прийняття рішень органами місцевого самоврядування
- ↳ Вчинення нотаріальних дій посадовими особами органів місцевого самоврядування
- ↳ Реформа місцевого самоврядування
- ↳ Правовий супровід реформи (децентралізація)
- ↳ Правові питання реорганізації ОМС ОТГ
- ↳ Інвентаризація
- ↳ Питання передачі майна
- ↳ Кадрові питання
- ↳ Питання передачі документації
- ↳ Бюджетний процес у ОМС ОТГ
- ↳ Статути та інші публічні документи ОТГ
- ↳ Реалізація ОМС ОТГ нових повноважень: реєстрація, держархбудконтроль тощо
- ↳ Земельні відносини у зв'язку зі створенням громади
- ↳ Питання діяльності комунальних підприємств та установ, що належать ОТГ
- ↳ Сторінки видань
- ↳ Бюджетна бухгалтерія
- ↳ Оплата праці
- ↳ Місцеве самоврядування
- ↳ Держслужбовець
- ↳ Правила форума
- ↳ Как пользоваться форумом
- ↳ Как создавать темы
- ↳ Куда заливать файлы и скриншоты
- ↳ Архів тем
- ↳ Всі бланки з єдиного внеску на соціальне страхування
- ↳ Увійти на форум стало ще легше!!!
- ↳ Всі бланки податкової звітності
- ↳ Бланки кошторису
- ↳ Робота з інформацією у бюджетних установах
- ↳ Загальні питання
- ↳ Акції та пропозиції
- ↳ Безкоштовні вебінари та література
- ↳ Ваші коментарії та побажання по бюджетним виданням