Придбання акумуляторної батареї для ноутбука

Тут можна ділитися новинами, або обговорювати останні новини ;)
kazna-orexov@ukr.net
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 34
З нами з: 15 червня 2016, 10:02
Регіон: Запорожская область
Дякував (ла): 5 разів

Повідомлення kazna-orexov@ukr.net »

Прошу допомогти у вирішенні питання.
Придбання акумуляторної батареї для ноутбука Як відобразити в обліку придбання цієї батареї?
Чи являється це покращенням, чи ремонтом цього ноутбука з подальшою амортизацією? Як правильно це все провести по документам?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

kazna-orexov@mail.ru писав:Прошу допомогти у вирішенні питання.
Придбання акумуляторної батареї для ноутбука Як відобразити в обліку придбання цієї батареї?
Чи являється це покращенням, чи ремонтом цього ноутбука з подальшою амортизацією? Як правильно це все провести по документам?
Вважаю, що у Вашому випадку йдеться про ремонт ноутбука, адже заміна акумуляторної батареї має на меті перш за все усунення неполадок, підтримання експлуатаційних якостей та попередження передчасного зносу обладнання. Виконання таких робіт не передбачає поліпшення технічних чи експлуатаційних характеристик ноутбука (до слова, приклади поліпшення об’єктів ОЗ наведені в абз. 3 п. 3 розд. VI Методрекомендацій з бухобліку основних засобів). Відтак заміну акумуляторної батареї ноутбука слід оформляти як звичайний ремонт. Порядок оформлення залежатиме від способу проведення ремонтних робіт (власними силами чи із залученням сторонньої організації).

kazna-orexov@ukr.net
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 34
З нами з: 15 червня 2016, 10:02
Регіон: Запорожская область
Дякував (ла): 5 разів

Повідомлення kazna-orexov@ukr.net »

Ми по 2210 купили батарею для ноотбука та самі її замінили, стару витягли а нову встановили. Яким треба документом це оформити?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

kazna-orexov@mail.ru писав:Ми по 2210 купили батарею для ноотбука та самі її замінили, стару витягли а нову встановили. Яким треба документом це оформити?
Питання документування операцій з ремонту ОЗ власними силами чинним законодавством чітко не регламентовано. Обов’язково потрібно оформи Акт списання за типовою формою № З-2, в якому потрібно указати які саме запчастини та на яке обладнання було встановлено. Такий акт буде підставою для списання батареї на факт. видатки установи після проведення ремонту.
Але передусім я б радила оформити щось на зразок Акта дефектів (довільної форми), де було б визначено характер поломки, деталі, що підлягають заміні, та перелік робіт, які необхідно провести. Це буде свого роду обґрунтування для виконання ремонтних робіт. Далі має бути оформлено розпорядження керівника установи про здійснення ремонту. На підставі останнього слід скласти накладну -вимогу (форма № З-3) для отримання запчастин зі складу (місця їх зберігання).

kazna-orexov@ukr.net
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 34
З нами з: 15 червня 2016, 10:02
Регіон: Запорожская область
Дякував (ла): 5 разів

Повідомлення kazna-orexov@ukr.net »

Дякую за відповідь
А якщо цю батарею поставили на приход по 113?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

kazna-orexov@mail.ru писав:Дякую за відповідь
А якщо цю батарею поставили на приход по 113?
Будь ласка
Якщо поставили на 113, то виправляйте помилку, бо це не вірно.

kazna-orexov@ukr.net
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 34
З нами з: 15 червня 2016, 10:02
Регіон: Запорожская область
Дякував (ла): 5 разів

Повідомлення kazna-orexov@ukr.net »

Дуже дякую за допомогу

Відповісти

Повернутись до “Новини”