Прошу допомогти у вирішенні питання.
Придбання акумуляторної батареї для ноутбука Як відобразити в обліку придбання цієї батареї?
Чи являється це покращенням, чи ремонтом цього ноутбука з подальшою амортизацією? Як правильно це все провести по документам?
Придбання акумуляторної батареї для ноутбука
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 34
- З нами з: 15 червня 2016, 10:02
- Регіон: Запорожская область
- Дякував (ла): 5 разів
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Вважаю, що у Вашому випадку йдеться про ремонт ноутбука, адже заміна акумуляторної батареї має на меті перш за все усунення неполадок, підтримання експлуатаційних якостей та попередження передчасного зносу обладнання. Виконання таких робіт не передбачає поліпшення технічних чи експлуатаційних характеристик ноутбука (до слова, приклади поліпшення об’єктів ОЗ наведені в абз. 3 п. 3 розд. VI Методрекомендацій з бухобліку основних засобів). Відтак заміну акумуляторної батареї ноутбука слід оформляти як звичайний ремонт. Порядок оформлення залежатиме від способу проведення ремонтних робіт (власними силами чи із залученням сторонньої організації).kazna-orexov@mail.ru писав:Прошу допомогти у вирішенні питання.
Придбання акумуляторної батареї для ноутбука Як відобразити в обліку придбання цієї батареї?
Чи являється це покращенням, чи ремонтом цього ноутбука з подальшою амортизацією? Як правильно це все провести по документам?
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 34
- З нами з: 15 червня 2016, 10:02
- Регіон: Запорожская область
- Дякував (ла): 5 разів
Ми по 2210 купили батарею для ноотбука та самі її замінили, стару витягли а нову встановили. Яким треба документом це оформити?
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Питання документування операцій з ремонту ОЗ власними силами чинним законодавством чітко не регламентовано. Обов’язково потрібно оформи Акт списання за типовою формою № З-2, в якому потрібно указати які саме запчастини та на яке обладнання було встановлено. Такий акт буде підставою для списання батареї на факт. видатки установи після проведення ремонту.kazna-orexov@mail.ru писав:Ми по 2210 купили батарею для ноотбука та самі її замінили, стару витягли а нову встановили. Яким треба документом це оформити?
Але передусім я б радила оформити щось на зразок Акта дефектів (довільної форми), де було б визначено характер поломки, деталі, що підлягають заміні, та перелік робіт, які необхідно провести. Це буде свого роду обґрунтування для виконання ремонтних робіт. Далі має бути оформлено розпорядження керівника установи про здійснення ремонту. На підставі останнього слід скласти накладну -вимогу (форма № З-3) для отримання запчастин зі складу (місця їх зберігання).
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 34
- З нами з: 15 червня 2016, 10:02
- Регіон: Запорожская область
- Дякував (ла): 5 разів
Дякую за відповідь
А якщо цю батарею поставили на приход по 113?
А якщо цю батарею поставили на приход по 113?
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Будь ласкаkazna-orexov@mail.ru писав:Дякую за відповідь
А якщо цю батарею поставили на приход по 113?
Якщо поставили на 113, то виправляйте помилку, бо це не вірно.
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 34
- З нами з: 15 червня 2016, 10:02
- Регіон: Запорожская область
- Дякував (ла): 5 разів