Донарахування зарплати за попередній місяць. Відображення в пенсійному звіті.
Додано: 27 жовтня 2016, 09:19
Підкажіть, будь ласка, як правильно відобразити донарахування або зняття заробітної плати в пенсійному звіті!!!
У нас часто в організації виникають такі ситуації, коли потрібно донарахувати або зняти з працівника кошти за попередній місяць (наприклад, в жовтні за вересень).
Для прикладу ось така ситуація:
Організація - дитячий садок. Працівниця заочно навчається. Вона відбуває на сесію 26 вересня, а прибуває 15 жовтня. Оплату можна здійснити тільки після закінчення курсів, коли працівниця надасть завірену довідку про виклик на сесію, задля достовірності її перебування там. Отже оплату ми проводимо в жовтні, але відображаємо 5 днів версня і 15 днів жовтня.
Виникає спірне питання по пенсійному звіту. Тип нарахування має бути 2, і воно тягне за собою штраф.
Як вирішити це питання? Допоможіть, будь ласка!!!
У нас часто в організації виникають такі ситуації, коли потрібно донарахувати або зняти з працівника кошти за попередній місяць (наприклад, в жовтні за вересень).
Для прикладу ось така ситуація:
Організація - дитячий садок. Працівниця заочно навчається. Вона відбуває на сесію 26 вересня, а прибуває 15 жовтня. Оплату можна здійснити тільки після закінчення курсів, коли працівниця надасть завірену довідку про виклик на сесію, задля достовірності її перебування там. Отже оплату ми проводимо в жовтні, але відображаємо 5 днів версня і 15 днів жовтня.
Виникає спірне питання по пенсійному звіту. Тип нарахування має бути 2, і воно тягне за собою штраф.
Як вирішити це питання? Допоможіть, будь ласка!!!