Основні засоби

Обговорюємо бухоблік на рахунках 10 "Основні засоби", 11 "Інші необоротні матеріальні активи", 12 "Нематеріальні активи", 13 "Капітальні інвестиції"
kazna-orexov@ukr.net
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 34
З нами з: 15 червня 2016, 10:02
Регіон: Запорожская область
Дякував (ла): 5 разів

Повідомлення kazna-orexov@ukr.net »

Доброго дня! Допоможіть будь ласка, бюджетній установі  необхідно списати штампи кутові у к-ті 2 шт вартістю 236,00 грн. На даний час як правильно це зробити?

Дт       Кт
1412   1113   236,00 грн
8014   1412   118,00 грн (50%) донарах. знос???

а далі?

viktoriya_konon
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 07 жовтня 2015, 12:42
Регіон: Кировоградская область

Повідомлення viktoriya_konon »

Добрий день!!! Підскажіть будь ласка як правильно оприбуткувати літературу для поповнення бібліотечного фонду.

Арина
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 09 квітня 2015, 09:15
Регіон: Полтавская область

Повідомлення Арина »

Добрый день Підскажіть будь-ласка, чи вірні проводки при придбанні і введенні в експлуатацію МНМА (рахунок 1113) на сьогоднішній день "по-новому"
 
Відображення суми придбання МНМА (1113)              1312      6211  1000,00
Вилучення з доходу асигнувань суми витрат на МНМА           7011      5411        1000,00
Введення в експлуатацію МНМА         1113      1312        1000,00
Водночас проведення другого запису               5411      5111        1000,00
Нараховано амортизацію МНМА         8014      1412        500,00
 
Допоможіть дуже потрібно

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10285
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1367 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Арина писав:Добрый день Підскажіть будь-ласка, чи вірні проводки при придбанні і введенні в експлуатацію МНМА (рахунок 1113) на сьогоднішній день "по-новому"
 
Відображення суми придбання МНМА (1113)              1312      6211  1000,00
Вилучення з доходу асигнувань суми витрат на МНМА           7011      5411        1000,00
Введення в експлуатацію МНМА         1113      1312        1000,00
Водночас проведення другого запису               5411      5111        1000,00
Нараховано амортизацію МНМА         8014      1412        500,00
 
Допоможіть дуже потрібно
я ж вам дал ссылку на проводки! Ещё раз даю ссылку на тему http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f ... 71&e=71971

kazna-orexov@ukr.net
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 34
З нами з: 15 червня 2016, 10:02
Регіон: Запорожская область
Дякував (ла): 5 разів

Повідомлення kazna-orexov@ukr.net »

Доброго дня! Мені дуже потрібна допомога.
У зв'язку з утворенням громад нам необхідно по рішенню сесіїї передати деякі основні засоби (будинки і споруди).
Я складаю акт приймання передачі основних засобів (затверджений наказом Міністерства фінансів України 13.09.2016 № 818).
Як правильно відобразити кореспонденцією рахунків, якщо на декілька об'єктів повністю нарахования знос, а на 2 споруди ще нараховується знос?
Дякую.

ОльгаК
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 45
З нами з: 03 листопада 2015, 16:07
Регіон: Херсонская область
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення ОльгаК »

Добрий день. Скажіть будь ласка чи є в 1113 субрахунку підгрупи? Прийшов журнал № 7 і там є таблиця  по 10 та 11 рахункам,в ній розписані які цьому рахунку належать субрахунки та підгрупи, а ось по субрах 1113 підгрупи відображені не цифрами а дефізами.Дякую!

yrina
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 17 березня 2015, 11:33
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Комсомольск

Повідомлення yrina »

Добрий день. Підкажіть бухгалтеські проведення для відображення передачі від бюджетної установи іншій бюджетній установі основні засоби, які не були введені в експлуатацію.

Самогородская Екатерина
Новачок
Новачок
Повідомлень: 9
З нами з: 21 березня 2017, 11:45
Звідки: Украина, Кременчуг

Повідомлення Самогородская Екатерина »

Підкажіть будь ласка, якщо в мене є субрахунки:
1014/01 - загальний фонд,
1014/02 - спеціальний фонд,
1014/04 - безоплатна передача
то нарахування амортизації буде:
8014 - 1411/01 - загальний фонд
8114 - 1411/02 - спеціальний фонд
????  - 1411/04 - безоплатна передача - ЩО ТУТ СТАВИТИ В Дт?????

Tatyana_vik
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 27 січня 2017, 14:02
Регіон: Полтавская область

Повідомлення Tatyana_vik »


Маринка marinka
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 08 квітня 2017, 08:50
Регіон: Харьковская область

Повідомлення Маринка marinka »

  • Доброго дня. Виникло питання щодо нарахування зносу на основні засоби. 
    До 01.01.2017 року ОЗ обліковувались по Дебету рахунків 101-109 (відображалася первісна вартість), по Кредиту рахунка 401 - залишкова вартість ОЗ та по Кредиту рахунка 131 - сума нарахованого зносу. Таким чином виконувалася рівність: Д-т р-ків 101-109 дорівнює кредиту рахунків 131, 401. 
    З 01.01.2017 року рахунки перенесли: 101-109 на 1011-1018; 401 на 5111; 131 на 1411, 1412, 1414. 
    В Типовій кореспонденціі субрахунків бухгалтерського обліку п. 1.20 вказано: нарахована амортизація основних засобів: Д-т 8014 К-т 1411, 1412, 1414; п. 6.2 Закриття рахунків витрат: Д-т 5511 К-т 8014. (Або правильно буде: Д-т 5111 К-т 1411, 1412, 1414? Напрошується проводка, виходячи з практики минулих років). 
    Якщо робити проводку нарахування зносу Д-т 8014 К-т 1411, 1412, 1414, то як буде виконуватися рівність, та щотоді робити з р-ком 5111 на якому обліковується залишкова вартість ОЗ? 
    Буду щиро вдячна за вичерпну відповідь по питаннях нарахування зносу.


[font=-apple-system, BlinkMacSystemFont, Roboto, 'Open Sans', 'Helvetica Neue', sans-serif]Ещё
[/font]



[font=-apple-system, BlinkMacSystemFont, Roboto, 'Open Sans', 'Helvetica Neue', sans-serif]Напишите сообщение…[/font]

Rina_M
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 16 лютого 2017, 16:33
Регіон: Николаевская область
Дякував (ла): 3 рази

Повідомлення Rina_M »

Маринка marinka писав:
  • Доброго дня. Виникло питання щодо нарахування зносу на основні засоби. 
    До 01.01.2017 року ОЗ обліковувались по Дебету рахунків 101-109 (відображалася первісна вартість), по Кредиту рахунка 401 - залишкова вартість ОЗ та по Кредиту рахунка 131 - сума нарахованого зносу. Таким чином виконувалася рівність: Д-т р-ків 101-109 дорівнює кредиту рахунків 131, 401. 
    З 01.01.2017 року рахунки перенесли: 101-109 на 1011-1018; 401 на 5111; 131 на 1411, 1412, 1414. 
    В Типовій кореспонденціі субрахунків бухгалтерського обліку п. 1.20 вказано: нарахована амортизація основних засобів: Д-т 8014 К-т 1411, 1412, 1414; п. 6.2 Закриття рахунків витрат: Д-т 5511 К-т 8014. (Або правильно буде: Д-т 5111 К-т 1411, 1412, 1414? Напрошується проводка, виходячи з практики минулих років). 
    Якщо робити проводку нарахування зносу Д-т 8014 К-т 1411, 1412, 1414, то як буде виконуватися рівність, та щотоді робити з р-ком 5111 на якому обліковується залишкова вартість ОЗ? 
    Буду щиро вдячна за вичерпну відповідь по питаннях нарахування зносу.


[font=-apple-system, BlinkMacSystemFont, Roboto, 'Open Sans', 'Helvetica Neue', sans-serif]Ещё
[/font]

Тоже волнует этот вопрос. Тем более если еще делать списание согласно корреспонденции 1.32 то счет 5111 непонятно что будет отображать. Интересен вопрос, а Минфин видит свои коллизии?

user
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 475
З нами з: 15 березня 2012, 11:34
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Полтава
Дякував (ла): 44 рази
Подякували: 39 разів

Повідомлення user »

Хтось модерує форум? Що це за новини??? :24: Ліньки знайти потрібну тему?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10285
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1367 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

user писав:Хтось модерує форум? Що це за новини??? :24: Ліньки знайти потрібну тему?
Я модерую  :7: Ну таких багато, хто пише щоб написати, а де не важливо! Я згодом тему переношу!

user
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 475
З нами з: 15 березня 2012, 11:34
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Полтава
Дякував (ла): 44 рази
Подякували: 39 разів

Повідомлення user »

Ну є ж якісь правила на форумі. На інших за таке банять. Понавідкривали кучу тем про інвентаризацію і т.п., тепер щоб знайти потрібну треба півгодини витрачати.

Аватар користувача
Buxgalter
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 28
З нами з: 05 січня 2012, 09:18
Регіон: Харьковская Область
Звідки: Харьков

Повідомлення Buxgalter »

Шановні, допоможіть з проводкою по ОЗ. Все зрозуміло, якщо отримано фінансування на придбання ОЗ. Моя ситуація така, що нас не фінансували, а ми придбали ОЗ за власні кошти спецрахунку . Я зробила                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   1) 6211              2313
2) 1311              6211
3)10,11              1311
Питання: Яку  зробити проводку на 51 "Внесений капітал"????

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10285
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1367 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Buxgalter писав:Шановні, допоможіть з проводкою по ОЗ. Все зрозуміло, якщо отримано фінансування на придбання ОЗ. Моя ситуація така, що нас не фінансували, а ми придбали ОЗ за власні кошти спецрахунку . Я зробила                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   1) 6211              2313
2) 1311              6211
3)10,11              1311
Питання: Яку  зробити проводку на 51 "Внесений капітал"????
І це залишок який був на початок року? Чи кошти надійшли в цьому році?

Аватар користувача
Buxgalter
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 28
З нами з: 05 січня 2012, 09:18
Регіон: Харьковская Область
Звідки: Харьков

Повідомлення Buxgalter »

Це був залишок на початок року

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10285
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1367 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Buxgalter писав:Це був залишок на початок року
Дт 5512 кр 5111 мне ничего другого в голову не приходит!

Аватар користувача
Buxgalter
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 28
З нами з: 05 січня 2012, 09:18
Регіон: Харьковская Область
Звідки: Харьков

Повідомлення Buxgalter »

Так, EVGENIY, мабуть що так, а якщо придбання за рахунок надходження цього року то знімаємо з доходів? Д-т 7111 К-т 5111?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10285
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1367 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Buxgalter писав:Так,  EVGENIY, мабуть що так, а якщо  придбання за рахунок надходження цього року то знімаємо з доходів?  Д-т 7111    К-т  5111?
Так тільки через 5411
Дт 7111 кр 5411
Дт 5411 Кр 5111

Аватар користувача
Buxgalter
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 28
З нами з: 05 січня 2012, 09:18
Регіон: Харьковская Область
Звідки: Харьков

Повідомлення Buxgalter »

Дякую

Аватар користувача
Buxgalter
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 28
З нами з: 05 січня 2012, 09:18
Регіон: Харьковская Область
Звідки: Харьков

Повідомлення Buxgalter »

Підкажіть ще проводки по придбанню ІНМА. Придбали малоцінну річ, вартістю 400,00 грн термін використання більше року.Нас профінансували  по загальному фонду на рах 7011. Чи правильно я думаю: 1)6211 - 2313; 2) 1312 - 6211; 3)1113 - 1312; 4)7011 - 5411; 5) 5411 - 5111. Особливо цікавить проводка № 4. Ми повинні зняти з доходів цю суму?

tanyaslavdon
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 146
З нами з: 07 травня 2015, 16:25
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 6 разів
Подякували: 3 рази

Повідомлення tanyaslavdon »

Доброго дня!
Підкажіть, будь ласка: були встановлені кондиціонери  в 2015 році. Витрати на установку включили до вартості. Зараз треба перевісити до інших кабінетів декілька штук. Витрати на нову установку треба знову включати до вартості?

user
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 475
З нами з: 15 березня 2012, 11:34
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Полтава
Дякував (ла): 44 рази
Подякували: 39 разів

Повідомлення user »

Buxgalter писав:Підкажіть ще проводки по придбанню ІНМА. Придбали малоцінну річ, вартістю 400,00 грн термін використання більше року.Нас профінансували  по загальному фонду на рах 7011. Чи правильно я думаю: 1)6211 - 2313; 2) 1312 - 6211; 3)1113 - 1312; 4)7011 - 5411; 5) 5411 - 5111. Особливо цікавить проводка № 4. Ми повинні зняти з доходів цю суму?
четверте проведення зайве, зразу фінансування треба ставити на 5411(Дт2313 Кт5411)

tatyanaw1@ukr.net
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 221
З нами з: 10 липня 2015, 21:29
Регіон: Житомирская область
Дякував (ла): 53 рази
Подякували: 29 разів

Повідомлення tatyanaw1@ukr.net »

EVGENIY писав:
Buxgalter писав:Так,  EVGENIY, мабуть що так, а якщо  придбання за рахунок надходження цього року то знімаємо з доходів?  Д-т 7111    К-т  5111?
Так тільки через 5411
Дт 7111 кр 5411
Дт 5411 Кр 5111
EVGENIY,Buxgalter,поясните мне.а если у меня залишок по спецу 60 тис., за квартал надийшло 50 тис.хочу купить принтер.так что мне его оприходывать используя залишок(60 тис.)5512-5111.господи дурдом какой-то натворили.

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10285
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1367 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

tatyanaw1@ukr.net писав:
EVGENIY писав:
Buxgalter писав:Так,  EVGENIY, мабуть що так, а якщо  придбання за рахунок надходження цього року то знімаємо з доходів?  Д-т 7111    К-т  5111?
Так тільки через 5411
Дт 7111 кр 5411
Дт 5411 Кр 5111
EVGENIY,Buxgalter,поясните мне.а если у меня залишок по спецу 60 тис., за квартал надийшло 50 тис.хочу купить принтер.так что мне его оприходывать используя залишок(60 тис.)5512-5111.господи дурдом какой-то натворили.
у вас принтер что 110 тыс стоит??? 
5512 5111 это не оприходование!!!

tanyaslavdon
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 146
З нами з: 07 травня 2015, 16:25
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 6 разів
Подякували: 3 рази

Повідомлення tanyaslavdon »

EVGENIY, помогите, пожалуйста!

Re: Основні засоби
Татьяна » 20 апр 2017, 11:54

Доброго дня!
Підкажіть, будь ласка: були встановлені кондиціонери в 2015 році. Витрати на установку включили до вартості. Зараз треба перевісити до інших кабінетів декілька штук. Витрати на нову установку треба знову включати до вартості?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10285
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1367 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Татьяна писав:EVGENIY, помогите, пожалуйста!

Re: Основні засоби
Татьяна » 20 апр 2017, 11:54

Доброго дня!
Підкажіть, будь ласка: були встановлені кондиціонери  в 2015 році. Витрати на установку включили до вартості. Зараз треба перевісити до інших кабінетів декілька штук. Витрати на нову установку треба знову включати до вартості?
III. Оцінка після первісного визнання та переоцінка основних засобів
1. Витрати на поліпшення об'єкта основних засобів (реконструкцію (реставрацію), модернізацію, добудову, дообладнання) збільшують його первісну вартість протягом усього строку використання, якщо існує ймовірність отримання суб'єктом державного сектору майбутніх економічних вигід, що перевищують первісно оцінений рівень його продуктивності, та/або збільшення потенціалу корисності цього об'єкта.
2. Витрати на утримання об'єкта основних засобів (проведення технічного нагляду, технічного обслуговування та ремонту), які здійснюються для відновлення або підтримання суб'єктом державного сектору майбутніх економічних вигід або потенціалу корисності на первісно оціненому рівні продуктивності об'єкта основних засобів, визнаються витратами звітного періоду, в якому вони були понесені.


Подробиці: https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/natsstandarti-buhobliku-v-derzhavnomu-sektori/natsionalne-polozhennya-standart-buhgalterskogo-obliku-v-derzhavnomu-sektori-121-osnovni-zasobi/
Я особисто думаю що у вас НЕ реконструкція (реставрація), модернізація, добудова, дообладнання - тому збільшувати вартість ОЗ не має смислу!


Облік ремонту та поліпшення основних засобів
VI. Облік ремонту та поліпшення основних засобів
1. Приймання закінчених робіт з ремонту і поліпшення основних засобів (модернізація, добудова, реконструкція тощо) оформлюється відповідним первинним документом.

2. Рішення про характер і ознаки здійснюваних суб'єктом державного сектору робіт, тобто, чи спрямовані вони на підвищення техніко-економічних можливостей (модернізація, модифікація, добудова, дообладнання, реконструкція тощо) об'єкта, що приведе у майбутньому до збільшення економічних вигод, чи здійснюються вони для підтримання об'єкта в придатному для використання стані та одержання первісно визначеної суми майбутніх економічних вигод від його використання, приймається керівником суб'єкта державного сектору з урахуванням результатів аналізу існуючої ситуації та суттєвості таких витрат. Роботи з поліпшення об'єкта основних засобів (модернізація, модифікація, добудова, дообладнання, реконструкція тощо) здійснюються за рахунок капітальних витрат, передбачених у кошторисах на виконання зазначених робіт.

3. Витрати на поліпшення об'єкта основних засобів (реконструкцію (реставрацію), модернізацію, добудову, дообладнання) збільшують його первісну вартість протягом усього строку використання, якщо існує ймовірність отримання суб'єктом державного сектору майбутніх економічних вигід, що перевищують первісно оцінений рівень його продуктивності, та/або збільшення потенціалу корисності цього об'єкта. Вартість робіт, що приводять до збільшення очікуваних майбутніх вигод від об'єкта основних засобів, включається до капітальних інвестицій з майбутнім збільшенням первісної вартості основних засобів. Підставою для визнання витрат, пов'язаних з поліпшенням основних засобів, є зростання внаслідок цих витрат очікуваного терміну корисного використання об'єкта, кількості та/або якості робіт, послуг, які надаються цим об'єктом.

Прикладами такого поліпшення є:
1) модифікація, модернізація об'єкта основних засобів з метою подовження терміну його корисної експлуатації або збільшення його виробничої потужності;
2) заміна окремих частин устаткування для підвищення якості робіт, послуг;
3) впровадження ефективнішого технологічного процесу, що дасть змогу зменшити витрати;
4) добудова (надбудова) будівлі, що збільшить кількість місць (площу) будівлі, обсяги та/або якість виконуваних робіт (послуг) чи умови їх виконання.

4. Витрати на утримання об'єкта основних засобів (проведення технічного нагляду, технічного обслуговування та ремонту), які здійснюються для відновлення або підтримання суб'єктом державного сектору майбутніх економічних вигід або потенціалу корисності на первісно оціненому рівні продуктивності об'єкта основних засобів, визнаються витратами звітного періоду, в якому вони були понесені. 5. В інвентарні картки або інші регістри аналітичного обліку відповідних об'єктів основних засобів заносяться дані про змінені техніко-економічні характеристики (вартість, потужність, площа тощо) в результаті їх поліпшення.


Подробиці: https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/metod-recomendacii-buhobliku-subjektiv-derjavnogo-sektoru/metodichni-rekomendatsiyi-z-bo-osnovnih-zasobiv/

tanyaslavdon
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 146
З нами з: 07 травня 2015, 16:25
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 6 разів
Подякували: 3 рази

Повідомлення tanyaslavdon »

EVGENIY писав:
Татьяна писав:EVGENIY, помогите, пожалуйста!
III. Оцінка після первісного визнання та переоцінка основних засобівhavnomu-sektori-121-osnovni-zasobi/
Я особисто думаю що у вас НЕ реконструкція (реставрація), модернізація, добудова, дообладнання - тому збільшувати вартість ОЗ не має смислу!
Меня смущает р.3. п. 3 Методрекомендаций
Первісна вартість об'єкта основних засобів у разі придбання за плату складається з таких витрат:

суми, що сплачують постачальникам активів та підрядникам за виконання будівельно-монтажних робіт (без непрямих податків);

реєстраційні збори, державне мито та аналогічні платежі, що здійснюються у зв'язку з придбанням (отриманням) прав на об'єкт основних засобів;

суми ввізного мита;

суми непрямих податків у зв'язку з придбанням (створенням) основних засобів (якщо вони не відшкодовуються суб'єктові державного сектору);

витрати зі страхування ризиків доставки основних засобів;

витрати на транспортування, установку, монтаж, налагодження основних засобів;

інші витрати, безпосередньо пов'язані з доведенням основних засобів до стану, у якому вони придатні для використання із запланованою метою.
Думаете, не стоит? относить на текущие расходы?

KSENIJA
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 61
З нами з: 29 травня 2014, 08:23

Повідомлення KSENIJA »

Татьяна писав:
EVGENIY писав:
Татьяна писав:EVGENIY, помогите, пожалуйста!
III. Оцінка після первісного визнання та переоцінка основних засобівhavnomu-sektori-121-osnovni-zasobi/
Я особисто думаю що у вас НЕ реконструкція (реставрація), модернізація, добудова, дообладнання - тому збільшувати вартість ОЗ не має смислу!
Меня смущает р.3. п. 3 Методрекомендаций
Первісна вартість об'єкта основних засобів у разі придбання за плату складається з таких витрат:

суми, що сплачують постачальникам активів та підрядникам за виконання будівельно-монтажних робіт (без непрямих податків);

реєстраційні збори, державне мито та аналогічні платежі, що здійснюються у зв'язку з придбанням (отриманням) прав на об'єкт основних засобів;

суми ввізного мита;

суми непрямих податків у зв'язку з придбанням (створенням) основних засобів (якщо вони не відшкодовуються суб'єктові державного сектору);

витрати зі страхування ризиків доставки основних засобів;

витрати на транспортування, установку, монтаж, налагодження основних засобів;

інші витрати, безпосередньо пов'язані з доведенням основних засобів до стану, у якому вони придатні для використання із запланованою метою.
Думаете, не стоит? относить на текущие расходы?
Так, відносити на видатки установи.

Відповісти

Повернутись до “Облік основних засобів, ІНМА, нематеріальних активів та капінвестицій”