lilia88 писав:Доброго дня. З Фонду розвитку було придбано підручники (рах.112), чи необхідно робити другий запис (Дт 813 - Кт 401, а потім Дт 401 Кт 132)
А чому ось так не хочете?
1.1
Відображення сум придбання, створення (виготовлення) власними силами, поліпшення, капітального будівництва, розробки об'єктів необоротних активів
141 - 143
364, 675, 825
Водночас відображаються фактичні видатки
801, 802, 811 - 813
402
1.5
Зарахування об'єктів капітальних інвестицій після введення їх в експлуатацію до складу основних засобів та нематеріальних активів
101 - 122
141 - 143
Водночас відображаються зміни в капіталі
402
401
1.20
Нарахування суми зносу (накопиченої амортизації) на необоротні активи
841
131 - 133
Водночас проводиться другий запис
401
841
Основний документ -ПОРЯДОК списання об'єктів державної власності, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 8 листопада 2007 р. N 1314.
Якщо виникнуть якісь запитання після цього, звертайтесь. Будемо разом шукати відповідь. Також на цьому форумі було багато цікавого з цього питання, тому, будь ласка, користуйтесь пошуком
Просто зараз на основні засоби ставиться від 6000,00 грн., я думала може і для списання щось змінилося.
Вище 10000,00 грн. для списання потрібно погоджувати з вище стоячим керівництвом. Може цей бар'єр змінився?
добрый день, подскажите пожалуйста как правильно поступить, у меня в основных средствах числится сварочный аппарат стоимостью 2000 грн, его нужно дооценить до 6000 грн или перенести на 113 счет?
спасибо за помощь.
Антонина328 писав:добрый день, подскажите пожалуйста как правильно поступить, у меня в основных средствах числится сварочный аппарат стоимостью 2000 грн, его нужно дооценить до 6000 грн или перенести на 113 счет?
спасибо за помощь.
Думаю що з інвентарними номерами поспішати не варто, треба вивчити стандарт ще раз, щось мені здається що можна залишити їх старими. Зараз ніколи поки що розбиратися.
Матвєєва Вікторія писав:Для інших необоротних матеріальних активів немає окремих форм. Тому використовуйте ті, що затверждені наказом Мінфіну від 13 вересня 2016 року N 818
а якщо нам передають у довільній формі, то чи не буде це порушення?
Матвєєва Вікторія писав:Для інших необоротних матеріальних активів немає окремих форм. Тому використовуйте ті, що затверждені наказом Мінфіну від 13 вересня 2016 року N 818
Так документи затверджені цим наказом якраз і є для основних та необоротних активів - в документі ж вказано Інвентарний (номенклатуний) номер. По номенклатурним якраз і обліковуються інші нематеріальні активи тому окремих форм і не потрібно.
Префікс номера (що позначає рахунок і групу обліку) потрібно змінити (але за значноі кількості об'єктів це дуже складно), а власне інвентарний номер за Журналом реєстраціі, позначений на об'єкті - на якій підставі? Думаю, не потрібно.
Які документи необхідно оформити при продажу будівлі бюджетною установою, наразі є договір на проведення аукціону та протокол про результати аукціону. Чи потрібен акт на списання ОЗ, чи акт приймання -передачі ОЗ?
Кузя писав:Які документи необхідно оформити при продажу будівлі бюджетною установою, наразі є договір на проведення аукціону та протокол про результати аукціону. Чи потрібен акт на списання ОЗ, чи акт приймання -передачі ОЗ?
Кузя писав:Які документи необхідно оформити при продажу будівлі бюджетною установою, наразі є договір на проведення аукціону та протокол про результати аукціону. Чи потрібен акт на списання ОЗ, чи акт приймання -передачі ОЗ?
При продажі основного засобу використовують акт приймання-передачі основних засобів затверджений наказом МФУ від 13.09.16 №818
Кузя писав:Які документи необхідно оформити при продажу будівлі бюджетною установою, наразі є договір на проведення аукціону та протокол про результати аукціону. Чи потрібен акт на списання ОЗ, чи акт приймання -передачі ОЗ?
При продажі основного засобу використовують акт приймання-передачі основних засобів затверджений наказом МФУ від 13.09.16 №818
Доброго дня. Виникло питання щодо нарахування зносу на основні засоби.
До 01.01.2017 року ОЗ обліковувались по Дебету рахунків 101-109 (відображалася первісна вартість), по Кредиту рахунка 401 - залишкова вартість ОЗ та по Кредиту рахунка 131 - сума нарахованого зносу. Таким чином виконувалася рівність: Д-т р-ків 101-109 дорівнює кредиту рахунків 131, 401.
З 01.01.2017 року рахунки перенесли: 101-109 на 1011-1018; 401 на 5111; 131 на 1411, 1412, 1414.
В Типовій кореспонденціі субрахунків бухгалтерського обліку п. 1.20 вказано: нарахована амортизація основних засобів: Д-т 8014 К-т 1411, 1412, 1414; п. 6.2 Закриття рахунків витрат: Д-т 5511 К-т 8014. (Або правильно буде: Д-т 5111 К-т 1411, 1412, 1414? Напрошується проводка, виходячи з практики минулих років).
Якщо робити проводку нарахування зносу Д-т 8014 К-т 1411, 1412, 1414, то як буде виконуватися рівність, та щотоді робити з р-ком 5111 на якому обліковується залишкова вартість ОЗ?
Буду щиро вдячний за вичерпну відповідь по питаннях нарахування зносу.
судячи по коментаріях ще буде задіяний рах. 5411 "Цільове фінансування", а воно повинно закритися ще якимсь рах., ще будемо довго ламати голови. Ждемо коментаріїв від фахівців. Дякуємо, що хоч форум є і маємо змогу почитати, спитати та поділитися думками.
В кінці року чи кварталу нар.знос Д-т8014 Кт 1411-примерно1000,00грн.
Зактиття рах витрат Д-т 5511-Кт 8014( на фін рез)
Д-т 5512-Кт5511
На К-т 1411 накоп.знос.1000,00грн.
Когда будет списание осн.средства :
Знос Д-1411-Кт10
ост.стоимость ОЗ Д-т 8411-К-т10
Думаю так