У зв'язку з набуттям ряду нових Положень, пропоную почати обговорювати деякі питання: застосування нових положень, нового плану рахунків, перенесення залишків на нові рахунки, тощо....відображення змін в наказі про облікову політику та організацію бухгалтерського обліку установи у 2017 році
З технічної точки зору новий план рахунків став більш громоздким.
Наприклад по старому рахунку облік коштів на реєстраційних рахунків забезпечувався трьома цифрами рахунку 321, 323,324,326 + 2 аналітичними рівнями: розбивка по функціям та КЕКВам - всього 3 цифри рахунку + 2 аналітики = 5 значущих розрядів
По новому рахунки зведені в 1 рахунок 2313 + до цього потрібно 3 аналітичні рівні: фонд, функції, КЕКВ - 4 цифри рахунку + 3 аналітики = 7 значущих розрядів (а у деяких випадках +1 коли відкривають кілька рахунків по одній функції)
І того бачимо зрозтання громіздкості розрахунків на 60-80% при тій же рількості корисної інформації (для розпорядника)
Ідея відмовитися від розподілу по фондах на рівні рахунків була б доцільною коли хоча б разом з тим звітність звели б замість ф2, ф4-1, ф4-2, ф4-3 до однієї форми, вже не говорячи про планування де навпаки введено планування окрім розбивки по фондам так ще й окремо (для деяких розпорядників) по кожній субвенції.
А ще доцільно було б разом з введенням збільшення громіздкості розрахунків на 60-80% хоча б на такий відсоток підвищити і заробітну плату людям які будть з ними працювати...
бухтуб писав:Мінфін України. НАКАЗ від 23.12.2016 № 1135 "Про затвердження Змін до деяких нормативно-правових актів з бухгалтерського обліку в державному секторі". 2016 - з дією цього наказу в установах місцевого рівня не треба застосовувати нові рахунки у 2017 році?
Де ж про це в цьому наказі написано?? Не вигадуйте! там тільки про казначейство!
бухтуб, Ну и??? ГДЕ?????
не застосовуються при здійсненні операцій з виконання державного та місцевих бюджетів органами Державної казначейської служби України
бухтуб писав:Как тогда сопоставить новый план счетов и старую финансовую отчетность? если к бюджетным учреждениям местного подчинения приказ 1135 не относится?
бухтуб писав:Как тогда сопоставить новый план счетов и старую финансовую отчетность? если к бюджетным учреждениям местного подчинения приказ 1135 не относится?
чем вам не угодил приказ 1135, я никак не могу понять!!! Приказ как таковой вносит изменения в некторые приказы! Что вас в нём не устраивает? Как он затронул бюджетные учреждения местного подчинения???
бухтуб писав:примут ли органы казначейства баланс по 101 стандарту в 2017 году, если для казны 101 стандарт с 01.01.2018г?
та откуда вы черпаете информацию??? Где вы про такое прочитали?? В наказе такого нет! Для казны 101 стандарт как и для всех с 01.01.2017!!!
Вы всё перепутали, точнее сказать "смешались в кучу кони люди"
Вот вам ликбез от меня :)
Казначейство ведёт учёт исполнения бюджетов по своему плану счетов этот план счетов вас ни как не касается! Вот именно по этому плану счетов согласно приказу оно и продолжит вести учёт исполнения бюджетов до 01.01.2018!!! бюджетных учреждений это никаким боком не касается!!!
бухтуб писав:примут ли органы казначейства баланс по 101 стандарту в 2017 году, если для казны 101 стандарт с 01.01.2018г?
та откуда вы черпаете информацию??? Где вы про такое прочитали?? В наказе такого нет! Для казны 101 стандарт как и для всех с 01.01.2017!!!
Вы всё перепутали, точнее сказать "смешались в кучу кони люди"
Вот вам ликбез от меня :)
Казначейство ведёт учёт исполнения бюджетов по своему плану счетов этот план счетов вас ни как не касается! Вот именно по этому плану счетов согласно приказу оно и продолжит вести учёт исполнения бюджетов до 01.01.2018!!! бюджетных учреждений это никаким боком не касается!!!
Все одно не чесно. Казначейству дали ще рік попрацювати по їхньому плану рахунків, а бухгалтерів організації попросили на новий. Якраз казначейство і був смисл переводити на новий план рахунків у звязку з впровадженням ПЦМ та зміною функціональної класифікації, під це якраз можна було відкривати нові рахунки і працювати по новому, але чомусть ні...
Помогите разобратся как разделить 234 счет? у нас там былы моющие и канцелярия а теперь получается их надо отнести на МШП??? И надо ли старые остатки разделять??
valyapautenko писав:Помогите разобратся как разделить 234 счет? у нас там былы моющие и канцелярия а теперь получается их надо отнести на МШП??? И надо ли старые остатки разделять??
Виходячі з рекомендацій, які були надані в Бюджетній бухгалтерії - цитую "деякі рахунки укрупнюються шляхом об’єднання декількох старих рахунків в один новий" та зворотня ситуація "коли старий субрахунок ділиться на декілька нових субрахунків (наприклад, залишки по рахунку 234 «Господарські матеріали і канцелярське приладдя» розподіляються на нові субрахунки 1512 «Медикаменти і перев’язувальні матеріали», 1513 «Будівельні матеріали», 1812 «Малоцінні і швидкозношувані предмети» тощо)". Тобто наша задача проаналізувати рахунки та комісійно або одному головбуху оформити бухгалтерськи довідки або відомості перенесення залишків на нові рахунки.
Питання щодо перенесення залишків необоротних активів і запасів:
враховуючи Стандарт 129 та 126 я розумію так, що при перенесені залишків по рахунку 103 "Будівлі та споруди" надо враховувати чи перебувають будівлі та споруди в оренді (установа отримує дохід від оренди) або частина цих будівель та провести перенесення залишку тобто вартості орендованої будівлі та споруди на новий рахунок 1010 "Інвестиційна нерухомість" або якщо частина цієї будівлі орендується (кімната будь якої площі), то вартість будівлі треба пропорційно перенести на на новий рахунок 1010 "Інвестиційна нерухомість" (в частині орендованого приміщення) та 1013 "Будівлі, споруди та передавальні пристрої"?! та обов'язково не забуваючи про знос (теж пропорційно) на 1414 "Знос інвестиційної нерухомості" та 1411 "Знос основних засобів"?!
Bux6109 писав:Питання щодо перенесення залишків необоротних активів і запасів:
враховуючи Стандарт 129 та 126 я розумію так, що при перенесені залишків по рахунку 103 "Будівлі та споруди" надо враховувати чи перебувають будівлі та споруди в оренді (установа отримує дохід від оренди) або частина цих будівель та провести перенесення залишку тобто вартості орендованої будівлі та споруди на новий рахунок 1010 "Інвестиційна нерухомість" або якщо частина цієї будівлі орендується (кімната будь якої площі), то вартість будівлі треба пропорційно перенести на на новий рахунок 1010 "Інвестиційна нерухомість" (в частині орендованого приміщення) та 1013 "Будівлі, споруди та передавальні пристрої"?! та обов'язково не забуваючи про знос (теж пропорційно) на 1414 "Знос інвестиційної нерухомості" та 1411 "Знос основних засобів"?!
Здача в оренду за 1 грн це також інвестиційна нерухомість? А як бути при закінченні договору оренди? Переносити на 1013/1411? А потім при заключенні іншого договору знову нести і актив і знос на 1010/1414 рахунки?
здача в оренду за 1 грн це також інвестиційна нерухомість? А як бути при закінченні договору оренди? Переносити на 1013/1411? А потім при заключенні іншого договору знову нести і актив і знос на 1010/1414 рахунки?
zav.1994 писав:допоможіть бухгалтеру-початківцю!!! бланки лікарняних листів у нас обліковувались на 234 субрах. тепер куди їх віднести??? на 1812 мшп???
Перечитуючи Порядок я більше схиляюсь до віднесення до 1816, але треба чекати роз'яснення
Якбио ви знали, що придумали в структурі МВС.... мало того, що нові рахунки так там ще й за рахунками ціла купа цифр, які щось означають, наприклад: 2313116060000000 - це рахунок загального фонду по одному з кпк..... 1511111010111800 - це продукти харчування які знаходяться на складі, списуються за методом ФіФО, не обліковуються за датою придбання і так далі, я наприклад навіть не хочу закривати січень бо просто в шоці....
yulia25 писав:Якбио ви знали, що придумали в структурі МВС.... мало того, що нові рахунки так там ще й за рахунками ціла купа цифр, які щось означають, наприклад: 2313116060000000 - це рахунок загального фонду по одному з кпк..... 1511111010111800 - це продукти харчування які знаходяться на складі, списуються за методом ФіФО, не обліковуються за датою придбання і так далі, я наприклад навіть не хочу закривати січень бо просто в шоці....
А яка у вас облікова система? Парус?
Це видно так реалізували субрахунки для задоволення всіх потреб які виникли при переході на новий план рахунків. Так як дозволяється вводити субрахунки на свій розсуд то кожна установа (головний розпорядник, чи розробник програмного забезпечення) може вводити будь яку кількість субрахунків (а їх тепер доведеться вводити більше, особливо для сумісності з попереднім обліком по старому плану рахунків). Від цього думаю і виникли такі рахунки.
yulia25 писав:Якбио ви знали, що придумали в структурі МВС.... мало того, що нові рахунки так там ще й за рахунками ціла купа цифр, які щось означають, наприклад: 2313116060000000 - це рахунок загального фонду по одному з кпк..... 1511111010111800 - це продукти харчування які знаходяться на складі, списуються за методом ФіФО, не обліковуються за датою придбання і так далі, я наприклад навіть не хочу закривати січень бо просто в шоці....
А яка у вас облікова система? Парус?
Це видно так реалізували субрахунки для задоволення всіх потреб які виникли при переході на новий план рахунків. Так як дозволяється вводити субрахунки на свій розсуд то кожна установа (головний розпорядник, чи розробник програмного забезпечення) може вводити будь яку кількість субрахунків (а їх тепер доведеться вводити більше, особливо для сумісності з попереднім обліком по старому плану рахунків). Від цього думаю і виникли такі рахунки.
У них Парус, а нам на на ПАрус грошей не дають, тому у нас облік вручну ведеться в екселі.....
yulia25 писав:Якбио ви знали, що придумали в структурі МВС.... мало того, що нові рахунки так там ще й за рахунками ціла купа цифр, які щось означають, наприклад: 2313116060000000 - це рахунок загального фонду по одному з кпк..... 1511111010111800 - це продукти харчування які знаходяться на складі, списуються за методом ФіФО, не обліковуються за датою придбання і так далі, я наприклад навіть не хочу закривати січень бо просто в шоці....
А яка у вас облікова система? Парус?
Це видно так реалізували субрахунки для задоволення всіх потреб які виникли при переході на новий план рахунків. Так як дозволяється вводити субрахунки на свій розсуд то кожна установа (головний розпорядник, чи розробник програмного забезпечення) може вводити будь яку кількість субрахунків (а їх тепер доведеться вводити більше, особливо для сумісності з попереднім обліком по старому плану рахунків). Від цього думаю і виникли такі рахунки.
У них Парус, а нам на на ПАрус грошей не дають, тому у нас облік вручну ведеться в екселі.....
А ще кожну операцію необхідно записувати вручну на кожному первинному документі та платіжному дорученні, писати до якого мо, кекв, дб кт, суму та ПІБ з підписом....
yulia25 писав:Якбио ви знали, що придумали в структурі МВС.... мало того, що нові рахунки так там ще й за рахунками ціла купа цифр, які щось означають, наприклад: 2313116060000000 - це рахунок загального фонду по одному з кпк..... 1511111010111800 - це продукти харчування які знаходяться на складі, списуються за методом ФіФО, не обліковуються за датою придбання і так далі, я наприклад навіть не хочу закривати січень бо просто в шоці....
А яка у вас облікова система? Парус?
Це видно так реалізували субрахунки для задоволення всіх потреб які виникли при переході на новий план рахунків. Так як дозволяється вводити субрахунки на свій розсуд то кожна установа (головний розпорядник, чи розробник програмного забезпечення) може вводити будь яку кількість субрахунків (а їх тепер доведеться вводити більше, особливо для сумісності з попереднім обліком по старому плану рахунків). Від цього думаю і виникли такі рахунки.
У них Парус, а нам на на ПАрус грошей не дають, тому у нас облік вручну ведеться в екселі.....
А ще кожну операцію необхідно записувати вручну на кожному первинному документі та платіжному дорученні, писати до якого мо, кекв, дб кт, суму та ПІБ з підписом....
Ну це вже занадто, вимагати вести бухгалтерію під конкретну облікову систему, не давши її для користування.
Зазвичай головні розпорядники централізовано купують облікову систему з певною кількістю ліцензій для ведення обліку своїми підвіодомчими установами - це ще зрозуміти можна. А те що Ви описуєте, якось виглядає зовсім не логічно.
yulia25 писав:Якбио ви знали, що придумали в структурі МВС.... мало того, що нові рахунки так там ще й за рахунками ціла купа цифр, які щось означають, наприклад: 2313116060000000 - це рахунок загального фонду по одному з кпк..... 1511111010111800 - це продукти харчування які знаходяться на складі, списуються за методом ФіФО, не обліковуються за датою придбання і так далі, я наприклад навіть не хочу закривати січень бо просто в шоці....
А яка у вас облікова система? Парус?
Це видно так реалізували субрахунки для задоволення всіх потреб які виникли при переході на новий план рахунків. Так як дозволяється вводити субрахунки на свій розсуд то кожна установа (головний розпорядник, чи розробник програмного забезпечення) може вводити будь яку кількість субрахунків (а їх тепер доведеться вводити більше, особливо для сумісності з попереднім обліком по старому плану рахунків). Від цього думаю і виникли такі рахунки.
У них Парус, а нам на на ПАрус грошей не дають, тому у нас облік вручну ведеться в екселі.....
А ще кожну операцію необхідно записувати вручну на кожному первинному документі та платіжному дорученні, писати до якого мо, кекв, дб кт, суму та ПІБ з підписом....
Ну це вже занадто, вимагати вести бухгалтерію під конкретну облікову систему, не давши її для користування.
Зазвичай головні розпорядники централізовано купують облікову систему з певною кількістю ліцензій для ведення обліку своїми підвіодомчими установами - це ще зрозуміти можна. А те що Ви описуєте, якось виглядає зовсім не логічно.
Алекс777 писав:це просто жесть.....) у мене теж немає бажання закривати січень , а навіть і на роботу ходити
А спробувати користуватися старим планом рахунків не вихід?
Знаю багатьох бухгалтерів які ще навіть не підозрюють про новий план рахунків і нормально себе почувають.
Алекс777 писав:це просто жесть.....) у мене теж немає бажання закривати січень , а навіть і на роботу ходити
А спробувати користуватися старим планом рахунків не вихід?
Знаю багатьох бухгалтерів які ще навіть не підозрюють про новий план рахунків і нормально себе почувають.
Это не выход: потом КРУ прийдет и впояет нарушение законодательства
Надо ломать голову, изучать, консультироваться....