Проблема з наказом у багатьох... У мене в тому числі... Але добра душа uly сьогодні у 10:04 поділилась зразком свого наказу... За що велика подяка... Дещо можна використати...
Може, ще в кого є наказ? Поділіться, будь ласка
Соцзахист писав:Вікторія_2504, пожалуйста вышлите и мне tcobl@ukr.net
Привіт, колего із соцзахисту. Я теж звідти... Вам департамент соцзахисту не скидав ніяких роз'яснень, як і що робити? Бо наш мовчить, нічого не знають... А зразок наказу я скачала у виляді файлу, який був прикріплений учасником форуму[font='Noto Sans', sans-serif] [/font]uly сьогодні, 10.02. у 10:04. Так що спробуйте й ви.
Roxanna писав:Доброго дня!!! Я так зрозуміла, що не в мене одної ще немає наказу про зміну облікової політики?
А скажіть чи можна такий наказ робити лютим?
Дякую!!!
Також дуже цікавить це питання. А можна березнем чи травнем? Або навть січнем 2018? На скільки це серйозне порушення, хто це перевіряє/контролює і які санкції будуть застосовані?
З неофіційних джерел дізнався, що це адмінвідповідальність ст. 164.2. Штраф від 136 до 205 грн.
Якщо це так, то це дешевше ніж головні болі з розгрібанням нової кореспонденції. Можна і почекати поки все це детально роз'яснять з Мінфіну, з прикладами проведень, коли обновляться документи і звітність і т.д., а зекономлений час потратити на нарахування заробітної плати та 10 раз перевірити те нарахування бо там штрафи в 10 раз вищі.
Roxanna писав:Доброго дня!!! Я так зрозуміла, що не в мене одної ще немає наказу про зміну облікової політики?
А скажіть чи можна такий наказ робити лютим?
Дякую!!!
Також дуже цікавить це питання. А можна березнем чи травнем? Або навть січнем 2018? На скільки це серйозне порушення, хто це перевіряє/контролює і які санкції будуть застосовані?
З неофіційних джерел дізнався, що це адмінвідповідальність ст. 164.2. Штраф від 136 до 205 грн.
Якщо це так, то це дешевше ніж головні болі з розгрібанням нової кореспонденції. Можна і почекати поки все це детально роз'яснять з Мінфіну, з прикладами проведень, коли обновляться документи і звітність і т.д., а зекономлений час потратити на нарахування заробітної плати та 10 раз перевірити те нарахування бо там штрафи в 10 раз вищі.
Roxanna писав:Доброго дня!!! Я так зрозуміла, що не в мене одної ще немає наказу про зміну облікової політики?
А скажіть чи можна такий наказ робити лютим?
Дякую!!!
Також дуже цікавить це питання. А можна березнем чи травнем? Або навть січнем 2018? На скільки це серйозне порушення, хто це перевіряє/контролює і які санкції будуть застосовані?
З неофіційних джерел дізнався, що це адмінвідповідальність ст. 164.2. Штраф від 136 до 205 грн.
Якщо це так, то це дешевше ніж головні болі з розгрібанням нової кореспонденції. Можна і почекати поки все це детально роз'яснять з Мінфіну, з прикладами проведень, коли обновляться документи і звітність і т.д., а зекономлений час потратити на нарахування заробітної плати та 10 раз перевірити те нарахування бо там штрафи в 10 раз вищі.
Я раньше марта даже думать не собираюсь
Підтримую.
Треба діждатися квартальної дати і подивитися які форми фінансової звітності затвердять і як їх потрібно буде заповнювати. Тоді якраз можна буде подумати наскільки він критично необхідний цей новий план рахунків. А може доведеться ще по старому плану здавати? Щось не дуже спішать з наказом про Фінансову звітність.
Подскажите, каким образом вести учет фин.отделу? частично, как распорядитель, и частично (в части выполнения местного бюджета), по местному бюджету?. соответственно, по местному бюджету третья цифра в субсчете будет - 4? При этом в третьем номере бюджетной бухгалтерии написано, что в 2017 году актуальны только две цифры идентификатора 1 и 2. и как фин.органу вести учет местного бюджета?... Я запуталась вкрай(
Для вас как для распорядителя бюджетных средств нужно использовать третью цифру субсчета - 1.
Уточните, что вы имели в виду - учет средств местного бюджета? Такой учет ведут органы казначейства в соответствии с Планом счетов № 119
я имею ввиду учет движения средств на наших котловых счетах. доходы бюджета и финансирование распорядителей. неужели мы не должны вести у себя учет по котловым?... толку с того, что учет ведет казна, если мы его не видим?...
Olenka292 писав:я имею ввиду учет движения средств на наших котловых счетах. доходы бюджета и финансирование распорядителей. неужели мы не должны вести у себя учет по котловым?... толку с того, что учет ведет казна, если мы его не видим?...
Как это вы его не видите?? Вам казначейство во первых выписки даёт по котлам, во вторых ведомости по 412 форме, в третьих они вам должны отчёты давать по исполнению бюджетов (это есть в порядке)! Но это всё к вашему бухгалтерскому учёту по вашей установе не имеет ни малейшего отношения!
ну вот эти выписки мы сводим в мемориальные ордера, главную, баланс и т.д. Соттвественно в балансе у нас отражаются также остатки по котлам. и казна их выверяет потом) вот такой у нас учет в районе)) и как сейчас не вести учет котлов, в голове не укладывается))
підкажіть якщо закодували 2313-1-1-2220 загальний фонд Медична субвенція а 2313-1-2-2220 загальний фонд, кошти районного бюджету, то чи потрібно при кодуванні матеріальних рахунків (медикаменти, паливно-мастильні і т.д.), необоротних активів (обладнання), матеріальних витрат (рах.8013) також дотримуватись такого принципу як при кодуванні реєстраційних рахунків, тобто: якщо медикаменти придбаваються за рахунок цих двох джерел загального фонду, то чи потрібно медикаменти обліковувати на двох різних рахунках для обліку медикаментів?, і чи потрібно матеріальні рахунки доповнювати КЕКВ, наприклад: 1512-1-1-2220 (Медикаменти за рах.мед. субв.), 1512-1-2-2220 (Медикаменти за рах.мед. субв.). Наперед вдячна.
Olenka292 писав:ну вот эти выписки мы сводим в мемориальные ордера, главную, баланс и т.д. Соттвественно в балансе у нас отражаются также остатки по котлам. и казна их выверяет потом) вот такой у нас учет в районе)) и как сейчас не вести учет котлов, в голове не укладывается))
У Вашому районі якийсь специфічний облік. Це має вести казначейство і їм цього має бути достатньо. Можливо вони придумали для вас такий спосіб для звірки. Але офіційно про такий облік фінансовими установами ніколи не чув.
tivrov_buhgalter писав:підкажіть якщо закодували 2313-1-1-2220 загальний фонд Медична субвенція а 2313-1-2-2220 загальний фонд, кошти районного бюджету, то чи потрібно при кодуванні матеріальних рахунків (медикаменти, паливно-мастильні і т.д.), необоротних активів (обладнання), матеріальних витрат (рах.8013) також дотримуватись такого принципу як при кодуванні реєстраційних рахунків, тобто: якщо медикаменти придбаваються за рахунок цих двох джерел загального фонду, то чи потрібно медикаменти обліковувати на двох різних рахунках для обліку медикаментів?, і чи потрібно матеріальні рахунки доповнювати КЕКВ, наприклад: 1512-1-1-2220 (Медикаменти за рах.мед. субв.), 1512-1-2-2220 (Медикаменти за рах.мед. субв.). Наперед вдячна.
Аналітичні рахунки установи вводять за потреби для зручності обліку і тому Ви можете як доповнювати рахунки по матеріалах аналітичною інформацією так і не доповнювати в залежності від того як ви оцінюєте цю потребу саме для вашого обліку.
Особисто я не бачу потреби розбивати матеріали по джерелах субвенцій а от по фондах (загальний, спеціальні) можливо і потрібно якщо це впливатиме на визначення аналітики рахунку по якому будете списувати ці активи. Якщо ж списуватимуться вони на один рахунок без розбивки то розбивка необхідна лише у випадку коли з вас требують інформацію по активах у розрізі фондів (або, як ви привели у прикладі, субвенцій)
Olenka292 писав:ну вот эти выписки мы сводим в мемориальные ордера, главную, баланс и т.д. Соттвественно в балансе у нас отражаются также остатки по котлам. и казна их выверяет потом) вот такой у нас учет в районе)) и как сейчас не вести учет котлов, в голове не укладывается))
В балансе негде показывать котлы, для них нету там места почитайте инструкции о порядке составления отчётности №44 там о котлах ни слова, так же как и о доходах бюджетов!! Этот вопрос уже подымался на форуме местными советами лет 5 назад, поищите! Мне жаль ваше казначейство и вас за то что вы делаете ненужную работу, которая сделана автоматически програмой е-казна! Та и казначейство делает отчёт по бюджетам каждый месяц!
EVGENIY, помогите пожалуйста, прочитала на форуме ещё в 2012 году Вы посоветовали прочитать статью в журнале "Бюджетная бухгалтерия" № 8 за 2012 по поводу котловых, но не могу найти этот номер газеты. Нужно мне вести м.о., главную книгу по счетам которые начинаются с 3152 и 3142?
Олена Кушнір писав:EVGENIY, помогите пожалуйста, прочитала на форуме ещё в 2012 году Вы посоветовали прочитать статью в журнале "Бюджетная бухгалтерия" № 8 за 2012 по поводу котловых, но не могу найти этот номер газеты. Нужно мне вести м.о., главную книгу по счетам которые начинаются с 3152 и 3142?
МО та головну книгу в установі потрібно вести лише по реєстраційних та особових рахунках (рахунках установи). По котлових вже давно не ведеться тому що цей облік давно перекладено на казначейство. Вони ведуть облік коштів на бюджетних рахунках (котлові якраз і є бюджетними рахунками) та роблять звіти які надають фінансовим установам (квартальні).
Олена Кушнір писав:VOV, Спасибо большое, просто на какой документ я могу сослаться и доказать своему главному бухгалтеру, что это делать не нужно
Це було давно і якими документами регламентовано не памятаю. Можна навпаки запитати казначейство згідно якого документу требують у вас звітність по бюджетних рахунках так як про це нічого не сказано в наказі 44 про звітність (і установи давно вже не ведуть такого обліку). А от уже як виясниться що в казначейство подавати не потрібно то як наслідок немає потреби вести в себе ордери та включати їх у головну книгу, тим більше що у плані рахунків (старому) немає взагалі рахунків для обліку бюджетних коштів на рахунках бюджетів (котлових). В новому ж плані рахунків ці рахунки введено саме для органів казначейства (про це прямо вказано) і розпорядникам коштів ними користуватися не потрібно.