Сторінка 3 з 3

Re: Облікова політика бюджетної установи 2017 року

Додано: 15 лютого 2017, 13:35
Olenka292
ну вот эти выписки мы сводим в мемориальные ордера, главную, баланс и т.д. Соттвественно в балансе у нас отражаются также остатки по котлам. и казна их выверяет потом) вот такой у нас учет в районе)) и как сейчас  не вести учет котлов, в голове не укладывается))

Облікова політика бюджетної установи 2017 року

Додано: 15 лютого 2017, 14:00
tivrov_buhgalter
підкажіть якщо закодували 2313-1-1-2220 загальний фонд Медична субвенція а 2313-1-2-2220 загальний фонд, кошти районного бюджету, то чи потрібно при кодуванні матеріальних рахунків (медикаменти, паливно-мастильні і т.д.), необоротних активів (обладнання), матеріальних витрат (рах.8013) також  дотримуватись такого принципу як при кодуванні реєстраційних рахунків, тобто:    якщо медикаменти придбаваються за рахунок цих двох джерел загального фонду, то чи потрібно  медикаменти обліковувати на двох різних рахунках для обліку медикаментів?, і чи потрібно матеріальні рахунки доповнювати КЕКВ, наприклад: 1512-1-1-2220 (Медикаменти за рах.мед. субв.), 1512-1-2-2220 (Медикаменти за рах.мед. субв.). Наперед вдячна.

Re: Облікова політика бюджетної установи 2017 року

Додано: 15 лютого 2017, 14:03
VOV
Olenka292 писав:ну вот эти выписки мы сводим в мемориальные ордера, главную, баланс и т.д. Соттвественно в балансе у нас отражаются также остатки по котлам. и казна их выверяет потом) вот такой у нас учет в районе)) и как сейчас  не вести учет котлов, в голове не укладывается))
У Вашому районі якийсь специфічний облік. Це має вести казначейство і їм  цього має бути достатньо. Можливо вони придумали для вас такий спосіб для звірки. Але офіційно про такий облік фінансовими установами ніколи не чув.

Re: Облікова політика бюджетної установи 2017 року

Додано: 15 лютого 2017, 14:09
VOV
tivrov_buhgalter писав:підкажіть якщо закодували 2313-1-1-2220 загальний фонд Медична субвенція а 2313-1-2-2220 загальний фонд, кошти районного бюджету, то чи потрібно при кодуванні матеріальних рахунків (медикаменти, паливно-мастильні і т.д.), необоротних активів (обладнання), матеріальних витрат (рах.8013) також  дотримуватись такого принципу як при кодуванні реєстраційних рахунків, тобто:    якщо медикаменти придбаваються за рахунок цих двох джерел загального фонду, то чи потрібно  медикаменти обліковувати на двох різних рахунках для обліку медикаментів?, і чи потрібно матеріальні рахунки доповнювати КЕКВ, наприклад: 1512-1-1-2220 (Медикаменти за рах.мед. субв.), 1512-1-2-2220 (Медикаменти за рах.мед. субв.). Наперед вдячна.
Аналітичні рахунки установи вводять за потреби для зручності обліку і тому Ви можете як доповнювати рахунки по матеріалах аналітичною інформацією так і не доповнювати в залежності від того як ви оцінюєте цю потребу саме для вашого обліку.
Особисто я не бачу потреби розбивати матеріали по джерелах субвенцій а от по фондах (загальний, спеціальні) можливо і потрібно якщо це впливатиме на визначення аналітики рахунку по якому будете списувати ці активи. Якщо ж списуватимуться вони на один рахунок без розбивки то розбивка необхідна лише у випадку коли з вас требують інформацію по активах у розрізі фондів (або, як ви привели у прикладі, субвенцій)

Re: Облікова політика бюджетної установи 2017 року

Додано: 15 лютого 2017, 14:55
EVGENIY
Olenka292 писав:ну вот эти выписки мы сводим в мемориальные ордера, главную, баланс и т.д. Соттвественно в балансе у нас отражаются также остатки по котлам. и казна их выверяет потом) вот такой у нас учет в районе)) и как сейчас  не вести учет котлов, в голове не укладывается))
В балансе негде показывать котлы, для них нету там места почитайте инструкции о порядке составления отчётности №44 там о котлах ни слова, так же как и о доходах бюджетов!! Этот вопрос уже подымался на форуме местными советами лет 5 назад, поищите! Мне жаль ваше казначейство и вас за то что вы делаете ненужную работу, которая сделана автоматически програмой е-казна! Та и казначейство делает отчёт по бюджетам каждый месяц!

Re: Облікова політика бюджетної установи 2017 року

Додано: 16 лютого 2017, 12:16
Олена Кушнір
EVGENIY, помогите пожалуйста, прочитала на форуме ещё в 2012 году Вы посоветовали прочитать статью в журнале "Бюджетная бухгалтерия" № 8 за 2012 по поводу котловых, но не могу найти этот номер газеты. Нужно мне вести м.о., главную книгу по счетам которые начинаются с 3152 и 3142?

Re: Облікова політика бюджетної установи 2017 року

Додано: 16 лютого 2017, 12:17
Олена Кушнір
EVGENIY, я работаю в исполкоме и у нас много котловых:экологический, по субвенции и т.к. далее

Re: Облікова політика бюджетної установи 2017 року

Додано: 16 лютого 2017, 13:37
VOV
Олена Кушнір писав:EVGENIY,  помогите пожалуйста, прочитала на форуме ещё в 2012 году Вы посоветовали прочитать статью в журнале "Бюджетная бухгалтерия" № 8 за 2012 по поводу котловых, но не могу найти этот номер газеты. Нужно мне вести м.о., главную книгу по счетам которые начинаются с 3152 и 3142?
МО та головну книгу в установі потрібно вести лише по реєстраційних та особових рахунках (рахунках установи). По котлових вже давно не ведеться тому що цей облік давно перекладено на казначейство. Вони ведуть облік коштів на бюджетних рахунках (котлові якраз і є бюджетними рахунками) та роблять звіти які надають фінансовим установам (квартальні).

Re: Облікова політика бюджетної установи 2017 року

Додано: 16 лютого 2017, 13:47
Олена Кушнір
VOV, Спасибо большое, просто на какой документ я могу сослаться и доказать своему главному бухгалтеру, что это делать не нужно

Re: Облікова політика бюджетної установи 2017 року

Додано: 16 лютого 2017, 13:55
VOV
Олена Кушнір писав:VOV, Спасибо большое, просто на какой документ я могу сослаться и доказать своему главному бухгалтеру, что это делать не нужно
Це було давно і якими документами регламентовано не памятаю. Можна навпаки запитати казначейство згідно якого документу требують у вас звітність по бюджетних рахунках так як про це нічого не сказано в наказі 44 про звітність (і установи давно вже не ведуть такого обліку). А от уже як виясниться що в казначейство подавати не потрібно то як наслідок немає потреби вести в себе ордери та включати їх у головну книгу, тим більше що у плані рахунків (старому) немає взагалі рахунків для обліку бюджетних коштів на рахунках бюджетів (котлових). В новому ж плані рахунків ці рахунки введено саме для органів казначейства (про це прямо вказано) і розпорядникам коштів ними користуватися не потрібно.

Re: Облікова політика бюджетної установи 2017 року

Додано: 16 лютого 2017, 14:56
Олена Кушнір
VOV, Дякую

Re: Облікова політика бюджетної установи 2017 року

Додано: 16 лютого 2017, 14:57
EVGENIY
Олена Кушнір писав:VOV, Спасибо большое, просто на какой документ я могу сослаться и доказать своему главному бухгалтеру, что это делать не нужно
Це регламентовано БЮДЖЕТНИМ КОДЕКСОМ!!!!
Стаття 56. Ведення бухгалтерського обліку виконання Державного бюджету України 

1. Регулювання питань методології бухгалтерського обліку та звітності про виконання бюджетів здійснюється Міністерством фінансів України. 

2. Бухгалтерський облік усіх операцій щодо виконання Державного бюджету України здійснюють органи Казначейства України у порядку, встановленому Міністерством фінансів України. Цей облік має відображати всі активи та зобов'язання держави. 

Бюджетні установи ведуть бухгалтерський облік відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку та інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку в порядку, встановленому Міністерством фінансів України.

3. Завдання та функціональні обов'язки бухгалтерських служб, повноваження керівника бухгалтерської служби у бюджетних установах - головного бухгалтера визначаються Кабінетом Міністрів України.

Призначення та звільнення головного бухгалтера бюджетної установи здійснюються відповідно до законодавства про працю.

4. Усі надходження бюджету та витрати бюджету обліковуються у валових показниках незалежно від того, передбачається чи не передбачається у бюджетних призначеннях взаємозарахування цих показників. 

5. Усі надходження бюджету та витрати бюджету мають відображатися на рахунках у хронологічному порядку відповідно до встановленої законодавством процедури. Усі бухгалтерські записи мають підтверджуватися документально. 

6. Відображення в бухгалтерському обліку операцій, пов'язаних із надходженням і використанням власних надходжень державних і комунальних вищих навчальних закладів, наукових установ та закладів культури, отриманих як плата за послуги, що надаються ними згідно з основною діяльністю, благодійні внески та гранти, здійснюється у встановленому порядку.
9. Ведення бухгалтерського обліку виконання місцевих бюджетів та порядок закриття рахунків місцевих бюджетів після закінчення бюджетного періоду здійснюються з урахуванням положень статей 56 і 57 цього Кодексу.
Стаття 80. Звітність про виконання місцевих бюджетів 

1. Звітність про виконання місцевих бюджетів визначається відповідно до вимог, встановлених щодо звітності про виконання Державного бюджету України у статтях 58 - 61 цього Кодексу. 

2. Казначейство України складає та подає відповідним місцевим фінансовим органам звітність про виконання місцевих бюджетів за встановленими формами. Зведені показники звітності про виконання бюджетів одночасно подаються органами Казначейства України відповідно органу виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань фінансів, фінансовим органам місцевих державних адміністрацій та виконавчих органів відповідних місцевих рад на умовах, передбачених частиною першою цієї статті.

Re: Облікова політика бюджетної установи 2017 року

Додано: 01 березня 2017, 13:36
Кузя
Доброго дня. Раніше видатки по спеціальному фонду, отриманими як плата за послуги ( господарська діяльність (плата за воду)) відносили на 811 рах. З 01.01.2017 року плата за електроенергію - 8113, а рентна плата за спеціальне використання води та рентна плата за користування надрами - 8115 чи 8411?

Re: Облікова політика бюджетної установи 2017 року

Додано: 28 березня 2017, 17:06
buh.utsznzgizp
Підскажість. Установа фінансується на 50% із загального фонду міського бюджету на оплату громадських робіт та 50% із Фонду зайнятості (спец фонд - форма 4.2 код 25020200) Чи може таке бути, що оплата на одну ціль буде проходити як доходи/видатки за обмінними та необмінними операціями

Re: Облікова політика бюджетної установи 2017 року

Додано: 29 березня 2017, 11:49
Кассиопея
Кстати, насчет финансовой отчетности согласно НС 101, у нас казначейство отказывается принимать фин. отчетность,на основании того что указаний никаких от выше стоящего органа нет. Сказали сдавать только бюджетную отчетность.

Re: Облікова політика бюджетної установи 2017 року

Додано: 29 березня 2017, 12:14
buh.utsznzgizp
В стандарт 101 внесли изменения - прописали "річна звітність"

Re: Облікова політика бюджетної установи 2017 року

Додано: 29 березня 2017, 15:05
EVGENIY
Кассиопея писав:Кстати, насчет финансовой отчетности согласно НС 101, у нас казначейство отказывается принимать фин. отчетность,на основании того что указаний никаких от выше стоящего органа нет. Сказали сдавать только бюджетную отчетность.
Сегодня им всем раздали указания  :52:

Re: Облікова політика бюджетної установи 2017 року

Додано: 30 березня 2017, 11:42
solovey
Кузя писав:Доброго дня. Раніше видатки по спеціальному фонду, отриманими як плата за послуги ( господарська діяльність (плата за воду)) відносили на 811 рах. З 01.01.2017 року плата за електроенергію - 8113, а рентна плата за спеціальне використання води та рентна плата за користування надрами - 8115 чи 8411?
згідно рекомендаціям КЄКВ 2800 относят на 8411.

Re: Облікова політика бюджетної установи 2017 року

Додано: 20 квітня 2017, 12:00
Нат
buh.utsznzgizp, підкажіть чи з"ясували ви відповідь на своє запитання?

Re: Облікова політика бюджетної установи 2017 року

Додано: 20 квітня 2017, 14:04
Vesnyhka
Качайте!!!

Re: Облікова політика бюджетної установи 2017 року

Додано: 22 червня 2017, 15:51
selsovetarb
підскажіть будь ласка як заповнювати звіт про фінансові результати форма №2-дс - квартальна