Комунальні послуги

Тут можна ділитися новинами, або обговорювати останні новини ;)
FIN.BOX
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 14
З нами з: 09 листопада 2016, 09:31
Регіон: Киевская область

Повідомлення FIN.BOX »

Чи може установа оплачувати комунальні послуги будівлі , яка стоїть на балансі у головного розпорядника?

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

FIN.BOX писав:Чи може установа оплачувати комунальні послуги будівлі , яка стоїть на балансі у головного розпорядника?
Доброго дня!
Чи вірно я зрозумів Ваше запитання – 2 бюджетні установи, одна з яких є головним розпорядником для іншої, знаходяться в одній будівлі. Договори з комунальними службами укладені з балансоутримувачем.

FIN.BOX
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 14
З нами з: 09 листопада 2016, 09:31
Регіон: Киевская область

Повідомлення FIN.BOX »

саме так, Ви правильно зрозуміли, дві бюджетні установи , одна з яких є балансоутримувачем а також головним розпорядником, друга бюджетна установа- це розпорядник коштів нижчого рівня, а також одночасно є структурним підрозділом установи, яка є головним розпорядником коштів

FIN.BOX
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 14
З нами з: 09 листопада 2016, 09:31
Регіон: Киевская область

Повідомлення FIN.BOX »

gorilla48 писав:
FIN.BOX писав:саме так, Ви правильно зрозуміли, дві бюджетні установи , одна з яких є балансоутримувачем а також головним розпорядником, друга бюджетна установа- це розпорядник коштів нижчого рівня, а також одночасно є структурним підрозділом установи, яка є головним розпорядником коштів
І як Ви це собі уявляєте? Навіть якщо казна пропустить цей договір, то КРУ за це точно вцепиться. Ви не можете оплачувати за те, що не є вашою власністю.
Логічно я це розумію, але яким нормативним документом це все регламентовано?

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

FIN.BOX писав:
gorilla48 писав:
FIN.BOX писав:саме так, Ви правильно зрозуміли, дві бюджетні установи , одна з яких є балансоутримувачем а також головним розпорядником, друга бюджетна установа- це розпорядник коштів нижчого рівня, а також одночасно є структурним підрозділом установи, яка є головним розпорядником коштів
І як Ви це собі уявляєте? Навіть якщо казна пропустить цей договір, то КРУ за це точно вцепиться. Ви не можете оплачувати за те, що не є вашою власністю.
Логічно я це розумію, але яким нормативним документом це все регламентовано?
Доброго дня!
Спробуємо розібратись з питанням поступово.
По перше. Відповідно до ст.7 Бюджетного кодексу України бюджетні кошти використовуються тільки на цілі, визначені бюджетними призначеннями та бюджетними асигнуваннями.
По друге. Відповідно до ст.23 БКУ будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, якщо інше не передбачено законом про Державний бюджет України.
По трете. Відповідно до ст.48 БКУ розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами.
Кошторис бюджетної установи це - основний плановий фінансовий документ бюджетної установи, яким на бюджетний період встановлюються повноваження щодо отримання надходжень і розподіл бюджетних асигнувань на взяття бюджетних зобов'язань та здійснення платежів для виконання бюджетною установою своїх функцій та досягнення результатів, визначених відповідно до бюджетних призначень.
При цьому, згідно з п.20 Порядку складання, розгляду, затвердження та основні вимоги до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 р. № 228 під час визначення обсягів видатків бюджету розпорядників нижчого рівня головні розпорядники повинні враховувати об'єктивну потребу в коштах кожної установи, виходячи з її основних виробничих показників і контингентів, які встановлюються для установ, обсягу виконуваної роботи, штатної чисельності, необхідності погашення дебіторської і кредиторської заборгованості та реалізації окремих програм і намічених заходів щодо скорочення витрат у плановому періоді.
При цьому, під час визначення видатків у проектах кошторисів установи повинен забезпечуватися суворий режим економії коштів і матеріальних цінностей. До кошторисів можуть включатися тільки видатки, передбачені законодавством, необхідність яких обумовлена характером діяльності установи.
Таким чином, вищезазначені норми наведених документів наголошують, що в кошторисі Вашої установи повинні бути передбачені кошти на утримання лише Вашої установи.
Проведення сплати однією юридичною особою за комунальні послуги та енергоносії, які спожили інші юридичні особи, лише підтверджує те, що при розрахунку потреби в бюджетних асигнуваннях на оплату комунальних послуг та енергоносіїв вона була фактично завищена на суму комунальних послуг та енергоносіїв спожитих іншою юридичною особою.

FIN.BOX
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 14
З нами з: 09 листопада 2016, 09:31
Регіон: Киевская область

Повідомлення FIN.BOX »

Владислав Станкус писав:
FIN.BOX писав:
gorilla48 писав:
FIN.BOX писав:саме так, Ви правильно зрозуміли, дві бюджетні установи , одна з яких є балансоутримувачем а також головним розпорядником, друга бюджетна установа- це розпорядник коштів нижчого рівня, а також одночасно є структурним підрозділом установи, яка є головним розпорядником коштів
І як Ви це собі уявляєте? Навіть якщо казна пропустить цей договір, то КРУ за це точно вцепиться. Ви не можете оплачувати за те, що не є вашою власністю.
Логічно я це розумію, але яким нормативним документом це все регламентовано?
Доброго дня!
Спробуємо розібратись з питанням поступово.
По перше. Відповідно до ст.7 Бюджетного кодексу України бюджетні кошти використовуються тільки на цілі, визначені бюджетними призначеннями та бюджетними асигнуваннями.
По друге. Відповідно до ст.23 БКУ будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, якщо інше не передбачено законом про Державний бюджет України.
По трете. Відповідно до ст.48 БКУ розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами.
Кошторис бюджетної установи це - основний плановий фінансовий документ бюджетної установи, яким на бюджетний період встановлюються повноваження щодо отримання надходжень і розподіл бюджетних асигнувань на взяття бюджетних зобов'язань та здійснення платежів для виконання бюджетною установою своїх функцій та досягнення результатів, визначених відповідно до бюджетних призначень.
При цьому, згідно з п.20 Порядку складання, розгляду, затвердження та основні вимоги до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 р. № 228 під час визначення обсягів видатків бюджету розпорядників нижчого рівня головні розпорядники повинні враховувати об'єктивну потребу в коштах кожної установи, виходячи з її основних виробничих показників і контингентів, які встановлюються для установ, обсягу виконуваної роботи, штатної чисельності, необхідності погашення дебіторської і кредиторської заборгованості та реалізації окремих програм і намічених заходів щодо скорочення витрат у плановому періоді.
При цьому, під час визначення видатків у проектах кошторисів установи повинен забезпечуватися суворий режим економії коштів і матеріальних цінностей. До кошторисів можуть включатися тільки видатки, передбачені законодавством, необхідність яких обумовлена характером діяльності установи.
Таким чином, вищезазначені норми наведених документів наголошують, що в кошторисі Вашої установи повинні бути передбачені кошти на утримання лише Вашої установи.
Проведення сплати однією юридичною особою за комунальні послуги та енергоносії, які спожили інші юридичні особи, лише підтверджує те, що при розрахунку потреби в бюджетних асигнуваннях на оплату комунальних послуг та енергоносіїв вона була фактично завищена на суму комунальних послуг та енергоносіїв спожитих іншою юридичною особою.
Кошторис нам головний розпорядник надав по КЕКВ 2271,2272,2273, при цьому договори на поставку комуналних послуг були і є заключені із головним розпорядником, на балансі якого і перебуває будівля. Питання саме в тому - чи законно буде нам перезаключити договора на пряму із постачальниками комунальних послуг та робити проплати згідно актів спожитих комунальних послуг в будівлі яка не перебуває на балансі?

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Перепрошую, а на підставі чого Ваша установа  займає приміщення іншої юридичної особи -головного розпорядника?

FIN.BOX
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 14
З нами з: 09 листопада 2016, 09:31
Регіон: Киевская область

Повідомлення FIN.BOX »

Наша юридична установа є структурним підрозділом установи, яка є головним розпорядником

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

FIN.BOX писав:Наша юридична установа є структурним підрозділом установи, яка є головним розпорядником
Вважаю, що у комунальних служб не має підстав укладати  договори, оскільки Ваша установа не є а ні  балансоутримувачем а ні орендарем приміщень, які займає.

Відповісти

Повернутись до “Новини”