Є думка, що операції з грошовими документами (у тому числі з поштовими марками, маркованими конвертами і листівками) прирівнюються до касових операцій.
Проте відповідно до Положення № 637 касові операції - операції підприємств (підприємців) між собою та з фізичними особами, що пов'язані з прийманням і видачею готівки під час проведення розрахунків через касу з відображенням цих операцій у відповідних книгах обліку. Грошові документи в даному Положенні не згадуються.
При цьому відповідно до п 2.6 Порядку № 37 до інших коштів установи належать грошові документи ..., які знаходяться в касі установи (поштові марки, сплачені проїзні документи, ....)..
Отже, як бути установі, що не має посади касира та відповідно каси? Марки отримує і використовує співробітник, з яким укладено договір про матеріальну відповідальність. Турбує питання доцільності і необхідності оформлення касових ордерів.
Щодо обліку поштових марок установою, що не має каси
Доброго дня. може це й неправильно.. в нас теж немає каси, я не веду касових ордерів,а марки та конверти списую по авансовому звіту від матер. відповід. особи
- Просто_человек
- Мешканець
- Повідомлень: 245
- З нами з: 23 грудня 2014, 11:15
- Регіон: Днепропетровская область
- Звідки: Днепр
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 18 разів
Вирішувати керівнику установи - як пропишите в наказі про облікову політику, так потім і відзвітуєте...
- Просто_человек
- Мешканець
- Повідомлень: 245
- З нами з: 23 грудня 2014, 11:15
- Регіон: Днепропетровская область
- Звідки: Днепр
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 18 разів
У нас обов'язки касира покладено на МВО. Касир видає марки відповідальній особі, яка потім звітує про їх використання.
Ведуться прибуткові/вибуткові касові ордери і журнал реєстрації касових ордерів.
Ведуться прибуткові/вибуткові касові ордери і журнал реєстрації касових ордерів.