Сторінка 1 з 1

Щодо обліку поштових марок установою, що не має каси

Додано: 05 квітня 2017, 17:54
lorygreyg
Є думка, що операції з грошовими документами (у тому числі з поштовими марками, маркованими конвертами і листівками) прирівнюються до касових операцій.

Проте відповідно до Положення № 637 касові операції -  операції  підприємств  (підприємців)  між собою та з фізичними особами,  що пов'язані з прийманням і видачею готівки під час проведення розрахунків через касу з  відображенням цих операцій у відповідних книгах обліку. Грошові документи в даному Положенні не згадуються.

При цьому відповідно до п 2.6 Порядку № 37 до інших коштів установи належать грошові документи ..., які знаходяться в касі установи (поштові марки, сплачені проїзні документи, ....)..

Отже, як бути установі, що не має посади касира та відповідно каси? Марки отримує і використовує співробітник, з яким укладено договір про матеріальну відповідальність.  Турбує питання доцільності і необхідності оформлення касових ордерів.

Re: Щодо обліку поштових марок установою, що не має каси

Додано: 27 квітня 2017, 11:42
Грета
Доброго дня. може це й неправильно.. в нас теж немає каси, я не веду касових ордерів,а марки та конверти списую по авансовому звіту від матер. відповід. особи

Re: Щодо обліку поштових марок установою, що не має каси

Додано: 08 серпня 2017, 15:32
Просто_человек
https://buhgalter.com.ua/articles/buhga ... omjatayte/

Вирішувати керівнику установи - як пропишите в наказі про облікову політику, так потім і відзвітуєте...

Re: Щодо обліку поштових марок установою, що не має каси

Додано: 08 серпня 2017, 15:36
Просто_человек
У нас обов'язки касира покладено на МВО. Касир видає марки відповідальній особі, яка потім звітує про їх використання.
Ведуться прибуткові/вибуткові касові ордери і журнал реєстрації касових ордерів.