6 серпня 2014 р. Урядом прийнято постанову № 324 "Про соціальний захист осіб, які отримали тяжкі тілесні ушкодження під час участі у масових акціях громадського протесту, що відбулися у період з 21 листопада 2013 р. по 21 лютого 2014 року".
Так Кабінет Міністрів України в першому пункті зазначеного документа постановив виплатити одноразову грошову допомогу особам, які отримали тяжкі тілесні ушкодження під час участі у масових акціях громадського протесту, що відбулися у період з 21 листопада 2013 р. по 21 лютого 2014 р., у 50-кратному розмірі прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на час її виплати.
Крім іншого цим же документом був затверджений Порядок виплати одноразової грошової допомоги особам, які отримали тяжкі тілесні ушкодження під час участі у масових акціях громадського протесту, що відбулися у період з 21 листопада 2013 р. по 21 лютого 2014 року.
Відповідно до вказаного Порядку допомога виплачується особам, які отримали тяжкі тілесні ушкодження під час участі у масових акціях громадського протесту, що відбулися у період з 21 листопада 2013 р. по 21 лютого 2014 р., та включені до переліку осіб, які отримали тяжкі тілесні ушкодження під час участі у масових акціях.
Відповідний перелік формується МОЗ за результатами судово-медичної експертизи і затверджується зазначеним Міністерством за погодженням з Мінсоцполітики, МВС та Міноборони.
Для виплати допомоги особа, яка отримала тяжкі тілесні ушкодження під час участі у масових акціях та включена до переліку, має звернутися до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення районної, районної у м. Києві держадміністрації, структурного підрозділу з питань праці та соціального захисту населення виконавчого органу міської, районної у місті (у разі утворення) ради за місцем реєстрації проживання або перебування з відповідною заявою, в якій зазначаються реквізити рахунка у банку, на який перераховується допомога.
До заяви додаються:
копія документа, що посвідчує особу громадянина України, іноземця або особи без громадянства (з пред'явленням оригіналу);
копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті або які не є громадянами України).
У тому ж разі, коли відсутня реєстрації місця проживання або перебування особа, яка отримала тяжкі тілесні ушкодження під час участі у масових акціях, звертається із заявою про виплату допомоги до управління праці та соціального захисту населення Печерської районної у м. Києві держадміністрації.
Якщо ж особа, яка отримала тяжкі тілесні ушкодження під час участі у масових акціях, не може самостійно звернутися за виплатою допомоги у зв'язку із станом здоров'я, вона може подати заяву про виплату допомоги через уповноваженого представника на підставі оформленої у встановленому порядку довіреності.
Орган соціального захисту населення має:
прийняти рішення про виплату допомоги протягом 10 днів після подання заяви та документів, зазначених у пункті 6 цього Порядку;
подати протягом п'яти днів після прийняття такого рішення структурним підрозділам з питань соціального захисту населення обласних, Київської міської держадміністрацій списки осіб, щодо яких прийнято рішення про виплату допомоги, із зазначенням її розміру за встановленою Мінсоцполітики формою для узагальнення, зіставлення з переліком і подання зазначеному Міністерству узагальнених списків протягом трьох днів за встановленою ним формою.
Допомога перераховується на банківський рахунок особи, яка отримала тяжкі тілесні ушкодження під час участі у масових акціях, не пізніше двох робочих днів після надходження коштів на рахунок органу соціального захисту населення.
СТАНОМ НА 12.08.14 р. ПОСТАНОВА НЕ НАБРАЛА ЧИННОСТІ
Соцзахист осіб, які брали участь у масових акціях
Тут можна ділитися новинами, або обговорювати останні новини ;)
- Брусенцова Яна
- Місцевий
- Повідомлень: 954
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:44
- Регіон: Харків
- Подякували: 3 рази
- Контактна інформація:
Перейти
- Бухгалтерський облік
- ↳ Новини
- ↳ Медичні установи із КУ в КНП
- ↳ Облік основних засобів, ІНМА, нематеріальних активів та капінвестицій
- ↳ Облік запасів
- ↳ Інші питання обліку активів (ТМЦ)
- ↳ Бухгалтерська служба
- ↳ Перевірки та відповідальність
- ↳ Надання платних послуг
- ↳ Кореспонденція субрахунків
- ↳ Інвентаризація
- ↳ Позабалансовi рахунки
- ↳ Документи, бланки, форми
- ↳ Різне
- Оплата праці та кадрова справа
- ↳ Виплати працівникам
- ↳ Індексація і компенсація заробітної плати
- ↳ Лікарняні та декретні
- ↳ Відпускні
- ↳ Середня зарплата
- ↳ ЄСВ, ПДФО, ВЗ
- ↳ Військовий збір
- ↳ Податкова соціальна пільга (ПСП)
- ↳ Стипендії, соціальні виплати та пільги
- ↳ Трудові відносини
- ↳ Звітність
- ↳ Інші питання оплати праці
- ↳ Відрядження
- Казначейське обслуговування
- ↳ Застосування КЕКВ
- ↳ Закупівлі за рахунок бюджетних коштів
- ↳ Складання та виконання кошторису
- ↳ ПРОГРАМНО-ЦІЛЬОВИЙ МЕТОД СКЛАДАННЯ БЮДЖЕТУ
- ↳ Різне
- Звітність
- ↳ Оприлюднення публічних коштів, робота з e-data
- ↳ Звітність до казначейства
- ↳ Звітність до фіскальної служби
- ↳ Статистична звітність
- ↳ Звітність до Пенсійного фонду
- Автоматизацiя облiку бюджетних установ
- ↳ FIT-Бюджет
- ↳ Звітність в Excel яка викладена на сайті
- ↳ Наш помічник - Excel
- ↳ Програма Payments (фіндокументи)
- ↳ СДО "Клієнт Казначейства - Казначейство" та "Є-звітність"
- ↳ Безкоштовні програми
- ↳ Платні програми
- ↳ Різне
- Законодавство
- ↳ Виборче законодавство
- ↳ Земельне законодавство у бюджетній сфері
- ↳ Антикорупційне законодавство
- ↳ Люстрація влади
- Галузеві напрямки
- ↳ Освіта
- ↳ Соціальна політика (УПСЗН)
- ↳ Медицина
- ↳ МВС та армія
- ↳ Державна служба
- ↳ Інші
- Різне
- ↳ Архів чату buhgalter.com.ua
- ↳ Дiловодство
- ↳ Новое в законодательстве
- ↳ Ваші пропозиції та побажання, щоб ви ще хотіли бачити на сайті?!?
- ↳ Курилка
- ↳ Свіжі плітки
- ФОРУМ (АРХІВ)
- ↳ Діяльність органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб
- ↳ Місцеве самоврядування
- ↳ Регламент районної ради
- ↳ Проходження служби в органах місцевого самоврядування
- ↳ Прийняття рішень органами місцевого самоврядування
- ↳ Вчинення нотаріальних дій посадовими особами органів місцевого самоврядування
- ↳ Реформа місцевого самоврядування
- ↳ Правовий супровід реформи (децентралізація)
- ↳ Правові питання реорганізації ОМС ОТГ
- ↳ Інвентаризація
- ↳ Питання передачі майна
- ↳ Кадрові питання
- ↳ Питання передачі документації
- ↳ Бюджетний процес у ОМС ОТГ
- ↳ Статути та інші публічні документи ОТГ
- ↳ Реалізація ОМС ОТГ нових повноважень: реєстрація, держархбудконтроль тощо
- ↳ Земельні відносини у зв'язку зі створенням громади
- ↳ Питання діяльності комунальних підприємств та установ, що належать ОТГ
- ↳ Сторінки видань
- ↳ Бюджетна бухгалтерія
- ↳ Оплата праці
- ↳ Місцеве самоврядування
- ↳ Держслужбовець
- ↳ Правила форума
- ↳ Как пользоваться форумом
- ↳ Как создавать темы
- ↳ Куда заливать файлы и скриншоты
- ↳ Архів тем
- ↳ Всі бланки з єдиного внеску на соціальне страхування
- ↳ Увійти на форум стало ще легше!!!
- ↳ Всі бланки податкової звітності
- ↳ Бланки кошторису
- ↳ Робота з інформацією у бюджетних установах
- ↳ Загальні питання
- ↳ Акції та пропозиції
- ↳ Безкоштовні вебінари та література
- ↳ Ваші коментарії та побажання по бюджетним виданням