Списання будівлі

Тут можна ділитися новинами, або обговорювати останні новини ;)
Кузя
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 225
З нами з: 09 листопада 2012, 15:00
Регіон: Ровенская область
Звідки: Рівне
Дякував (ла): 25 разів
Подякували: 8 разів

Повідомлення Кузя »

Доброго дня. У 2015 році за клопотанням лікарні земля, яка була в користуванні лікарні була прийнята в землі запасу сільської ради і передана у власність (10 ділянок) для будівництва. Люди зробили документи, зареєстрували право власності на земельні ділянки. Але на одній з них знаходиться цегляна господарська будівля 1990 року побудови, яка до цього часу була на балансі вищевказаної лікарні, а тепер передана рішенням сесії районної ради і прийнята рішенням сесії сільської ради на баланс сільської ради. Тепер власник ділянки на якій розташована вищевказана будівля пропонує купити цю будівлю за символічну плату ( кілька тисяч гривень), але ж необхідно зробити експертну оцінку вартості будівлі перед продажем і, я думаю, ціна буде в рази вищою ніж він готовий заплатити. Я новачок в бухгалтерії, але певно ми не можемо продати комунальне майно за вартість нижчою ніж експертна? Якщо ж будівлю списувати і розбирати власними силами сільської ради, то скільки цегли (бо шифер там майже весь побитий) ми маємо поставити на баланс (чи є якийсь норматив)? Що робити якщо не можливо буде розібрати будівлю так щоб лишилася ціла цегла в достатній кількості? Чи обов'язково в комісію по списанню цієї будівлі має бути включений головний чи достатньо буде депутатів сільської ради? І ще один нюанс: власник земельної ділянки погрожує не пустити робітників розбирати будівлю, мотивуючи своє рішення тим, що земля - його власність і ніхто не має права по ній ходити. Я згодна, що питання не зовсім бухгалтерське, але прошу допомоги, бо не знаю що робити.

Кузя
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 225
З нами з: 09 листопада 2012, 15:00
Регіон: Ровенская область
Звідки: Рівне
Дякував (ла): 25 разів
Подякували: 8 разів

Повідомлення Кузя »

Кузя писав:Доброго дня. У 2015 році за клопотанням лікарні земля, яка була в користуванні лікарні була прийнята в землі запасу сільської ради і передана у власність (10 ділянок) для будівництва. Люди зробили документи, зареєстрували право власності на земельні ділянки. Але на одній з них знаходиться цегляна господарська будівля 1990 року побудови, яка до цього часу була на балансі вищевказаної лікарні, а тепер передана рішенням сесії районної ради і прийнята рішенням сесії сільської ради на баланс сільської ради. Тепер власник ділянки на якій розташована вищевказана будівля пропонує купити цю будівлю за символічну плату ( кілька тисяч гривень), але ж необхідно зробити експертну оцінку вартості будівлі перед продажем і, я думаю, ціна буде в рази вищою ніж він готовий заплатити. Я новачок в бухгалтерії, але певно ми не можемо продати комунальне майно за вартість нижчою ніж експертна? Якщо ж будівлю списувати і розбирати власними силами сільської ради, то скільки цегли (бо шифер там майже весь побитий) ми маємо поставити на баланс (чи є якийсь норматив)? Що робити якщо не можливо буде розібрати будівлю так щоб лишилася ціла цегла в достатній кількості? Чи обов'язково в комісію по списанню цієї будівлі має бути включений головний чи достатньо буде депутатів сільської ради? І ще один нюанс: власник земельної ділянки погрожує не пустити робітників розбирати будівлю, мотивуючи своє рішення тим, що земля - його власність і ніхто не має права по ній ходити. Я згодна, що питання не зовсім бухгалтерське, але прошу допомоги, бо не знаю що робити.
Допоможіть!!!!!!!!!

Відповісти

Повернутись до “Новини”