На заході будуть розглянуті питання ведення бухгалтерського обліку бюджетних установ, фінансованих із державного та місцевих бюджетів.
До програми форуму включені питання щодо впровадження ІТ-технологій у сфері бюджетного бухгалтерського обліку та електронного звітування згідно нових положень (стандартів) бухгалтерського обліку та фінансової звітності у державному секторі, новацій із питань електронного середовища баз даних під час моніторингу публічних закупівель та інші питання відображення законодавчих змін обліку та звітності бюджетних установ.
Запрошено близько 300 учасників: головні бухгалтери, керівники бюджетних установ, керівники планово-фінансових відділів установ, фінансованих із державного та місцевих бюджетів.
Прохання зареєструватися до 1 жовтня 2018 року за лінком –
Детальна програма доступна тут