Сторінка 1 з 1

ліквідація управління

Додано: 25 липня 2016, 16:27
kowka26@i.ua
Доброго дня, допоможіть будь ласка в даній ситуації. 02.06.2016 року було видано розпорядження про упорядкування структури, де було припинено діяльність управління (юр.особа) у зв’язку з ліквідацією.  Створено ліквідаційну комісію і призначено головою ліквід.комісіі начальника управління. Створено відділ, якому були передані всі права і обов’язки управління, було переведено працівників управління до відділу. І таке питання: чи можна працівників і начальника управління перевести  з 02.06.2016 до новоствореного відділу?чи потрібно попередити вже з 03.06.2016 року про ліквідацію і чекати 2-хмісячного терміну від дня попередження і тоді вже 03.08.2016 перевести працівників з управління до відділу? а начальника управління можно переводити відразу чи потрібно чекати повної ліквідації управління? і як нараховується заробітна плата:вже з 02.06.2016 року працівники отримують як працівники відділу чи управлінння?і які подати документи для ліквідації до державного реєстратора?

Re: ліквідація управління

Додано: 27 липня 2016, 17:28
Радистка_Кэт
Для регистрации новой организации нужен руководитель. Без него не зарегистрируют. ЕГо можно перевести - а в старой он будет как "голова комиссии", то есть , 2 в одном.

Нужно предупредить всех и дать отчет в центр занятости. Перевести можно когда угодно, и до истечении срока 2 месяца. Этот срок нужен для тех, кто будет уходить по сокращению.

Зарплата считается на штатных сотрудников. То есть, где они в штате - там и получают зарплату. Членство в ликвидкомиссии - это не должность, а функция. Членами комиссии могут быть и уволенные сотрудники

Re: ліквідація управління

Додано: 25 листопада 2016, 13:29
Радистка_Кэт
Уважаемые коллеги, подскажите.

Организация ликвидируется, уже в процессе предупреждение работников.

Можно ли принять в эту структуру человека по переводу? Принять и тут же предупредить про увольнение.

Запрета, вроде, нигде не видела