Кадрові питання ДНЗ/сільська рада

rada.vesele
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 23 вересня 2014, 10:45

Повідомлення rada.vesele »

Дитячий дошкільний навчальний заклад (ДНЗ) має свою власну печатку. Завідувач ДНЗ веде книгу наказів та здійснює записи до трудових книжок та їх облік. Оплата праці та інші виплати працівникам дошкільного закладу здійснюються головним розпорядником коштів (сільською радою). Вся звітність до ПФ та ДПІ подається за печаткою і підписом сільської ради. Як врегулювати дане питання? Хто повинен вести кадри ДНЗ та видавати розпорядження? Сільська рада чи ДНЗ?

Аватар користувача
panyutinorada
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1102
З нами з: 29 травня 2014, 10:21
Подякували: 6 разів

Повідомлення panyutinorada »

Перегляньте тему " Дублювання документів ДНЗ " на форумі.

bodya_93
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 55
З нами з: 10 липня 2014, 15:26
Регіон: Одесская область
Дякував (ла): 3 рази

Повідомлення bodya_93 »

Допоможіть розібатися в ситуації!
В.о. головного бухгалтера був звільнений з займаної посади за згодою сторін 11 вересня, а нового бухгалтера прийняли на роботу 22 вересня. Акта прийому-передачі документів при звільненні не було. А тепер примушують уже звільненого працівника заднім числом зробити акт прийому-передачі. Чи провомірні ці дії?

Федченко Леся
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Федченко Леся »

З одного боку, якщо в посадовій інструкції головного бухгалтера та інших документах установи регламентовано обов’язок головного бухгалтера на момент звільнення оформити акт приймання-передачі справ (документів) - він має виконати цю вимогу.
Але з іншого боку - до вже звільненого працівника будь-які заходи впливу з боку колишнього роботодавця навряд чи законні.
На практиці, здебільшого, цей процес проходить цивілізованим шляхом - звільнений працівник передає за актом прийому-передачі бухгалтерські документи. У разі, якщо колишній працівник уникає участі у процесі передачі - акт прийому-передачі складають керівник установи та новий головний бухгалтер. Якщо має місце відсутність документів чи недостача - питання може бути вирішене у судовому порядку. Тож, звільнений бухгалтер має сам бути зацікавлений передати всі бухгалтерські документи належним чином, щоб у подальшому уникнути проблем.

Відповісти

Повернутись до “Трудові відносини”