Сторінка 1 з 1

Право на додаткову відпустку для бухгалтерів

Додано: 21 листопада 2014, 09:11
tanyazp
Доброго дня. Бухгалтерія нашої установи має право на додаткову щорічну відпустку (7 днів). Таке право нам дає запис про ненормований робий день працівників бухгалтерії у колективному договорі. Та з недавніх часів з нас вимагають записи до посадової інструкції з приводу того, що ми маємо виконувати протягом часу, який ми працюємо понад норму. Підкажіть, чи дійсно до посадової інструкції треба прописувати щось пов'язане із ненормованою працею, чи запису у кол. договорі має вистачити?

Re: Право на додаткову відпустку для бухгалтерів

Додано: 21 листопада 2014, 11:48
Olga_K

Re: Право на додаткову відпустку для бухгалтерів

Додано: 21 листопада 2014, 12:01
Olga_K
є ще лист Мінсоцполітики від 20.1213 №236/06/186-13 про посадові інструкції бухгалтера. але ж все це рекомендації. а конкретно ж вирішує керівництво

Re: Право на додаткову відпустку для бухгалтерів

Додано: 21 листопада 2014, 20:28
tanyazp
Та це все зрозуміло. Читав. Ну закони ж у нас такі, що кожен трактує по-своєму. От і з цього я зрозумів, що можна прописувати, а можна і ні. Та як буде правильніше?

Re: Право на додаткову відпустку для бухгалтерів

Додано: 08 грудня 2014, 16:09
Бєлєвцова Людмила
Рекомендації, затверджені наказом Мінпраці від 10.10.97 р. № 7, вимагають прописати умови надання щорічної відпустки за ненормований робочий день саме у колективному (або трудовому) договорі. Ці рекомендації не висувають вимогу прописувати умову про ненормований робочий день у посадових інструкціях. Ось чому ви не знайдете прямої вимоги прописати це у посадовій інструкції. Але, на мою думку, у посадовій інструкції можна прописати, що працівник виконує обов’язки в умовах ненормованого робочого дня, і це не буде порушенням.

Re: Право на додаткову відпустку для бухгалтерів

Додано: 09 грудня 2014, 08:29
tanyazp
Дуже дякую. Тоді, в принципі, все зрозуміло. Просто боїмося спекуляцій, якщо дану норму буде прописано в посадових інструкціях.