Сторінка 1 з 2

Re: Виконання обов'язків

Додано: 17 серпня 2016, 14:16
novi4ok
Постанова №65 п.12
"Тимчасове припинення встановлення доплат за виконання обов’язків тимчасово відсутніх працівників…".
ЗУ "Про ДС" ст.50
… п.п. 4) виплати за додаткове навантаження у зв’язку з виконанням обов’язків тимчасово відсутнього державного службовця у розмірі 50 відсотків посадового окладу тимчасово відсутнього державного службовця;
п.п. 5) виплати за додаткове навантаження у зв’язку з виконанням обов’язків за вакантною посадою державної служби за рахунок економії фонду посадового окладу за відповідною посадою.
 Я бачу різницю, тому виплачую надбавку за вакантною посадою.

Re: Виконання обов'язків

Додано: 17 серпня 2016, 14:20
Svet
novi4ok писав:Постанова №65 п.12
"Тимчасове припинення встановлення доплат за виконання обов’язків тимчасово відсутніх працівників…".
ЗУ "Про ДС" ст.50
… п.п. 4) виплати за додаткове навантаження у зв’язку з виконанням обов’язків тимчасово відсутнього державного службовця у розмірі 50 відсотків посадового окладу тимчасово відсутнього державного службовця;
п.п. 5) виплати за додаткове навантаження у зв’язку з виконанням обов’язків за вакантною посадою державної служби за рахунок економії фонду посадового окладу за відповідною посадою.
 Я бачу різницю, тому виплачую надбавку за вакантною посадою.
а як встановлювали надбавку? у % від окладу вакантної посади? у якому розмірі?

Re: Виконання обов'язків

Додано: 17 серпня 2016, 14:34
novi4ok
відповідно до нормативного документу "...за рахунок економії фонду посадового окладу за відповідною посадою." Керівник визначив економію в 1/2 частині вакантного окладу.

Re: Виконання обов'язків

Додано: 17 серпня 2016, 15:15
Svet
усім дуже дякую за консультацію

Re: Виконання обов'язків

Додано: 17 серпня 2016, 18:40
yaoleg
novi4ok писав:Постанова №65 п.12
"Тимчасове припинення встановлення доплат за виконання обов’язків тимчасово відсутніх працівників…".
ЗУ "Про ДС" ст.50
… п.п. 4) виплати за додаткове навантаження у зв’язку з виконанням обов’язків тимчасово відсутнього державного службовця у розмірі 50 відсотків посадового окладу тимчасово відсутнього державного службовця;
п.п. 5) виплати за додаткове навантаження у зв’язку з виконанням обов’язків за вакантною посадою державної служби за рахунок економії фонду посадового окладу за відповідною посадою.
 Я бачу різницю, тому виплачую надбавку за вакантною посадою.
Посада працівника, який знаходиться у декреті хіба не є "тимчасово відсутня", чи "вакантна посада". Адже, на час декрету зазвичай приймаємо на роботу працівника за строковим договором!?
Наскільки я розумію "тимчасово відсутній працівник" - це працівник, який знаходиться у відрядженні, ВІДПУСТЦІ або на лікарняному!!!

Re: Виконання обов'язків

Додано: 18 серпня 2016, 13:34
novi4ok
і я так розумію..., а вакантна посада це та на яку організація МОЖЕ оголосити конкурс (але для створення економії ФОП не завжди оголошує) і прийняти працівника на роботу)))))))))))

Re: Виконання обов'язків

Додано: 23 вересня 2016, 11:44
aya
Доброго дня. в мене така ситуація:держслужба.
керівник підрозділу у відпустці, штатного заступника немає. виконуючим обовязки керівника на час його відпустки призначають головного спеціаліста з 12 го серпня, а 15го серпня вводять до штату заступника та беруть людину на цю посаду. Що робити з оплатою праці головного спеціаліста?чи скасовується його наказ тим що є тепер штатний зам

Re: Виконання обов'язків

Додано: 09 березня 2017, 16:27
mamochka
розробляю колективний договір і частина виконання обов'язків покладається на відділ кадрів ( взяла зразок). В установі немає, згідно штатного, кадровика, а всю кадрову роботу виконує бухгалтер. Кого прописувати виконавцем: бухгалтера, чи кадровика( а раптом колись він у штаті появиться)?

І тоді ще уточнене питання: посадові інструкції мають бути на всі посади, що є в штатному розписі чи на посади, обов'язки яких виконуються.
Якщо кадровика немає в штаті, посадової інструкції немає, а на бухгалтера покладено виконання обов'язків кадровика, без доплати, то в наказі на покладання обов'язків розписувати всі обов'язки, які має виконувати бухгалтер як кадровик чи, все-таки, зробити посадову і в наказі написати "згідно посадової інструкції"?

запуталась, бо сьогодні поклали обов'язки на бухгалтера, завтра можуть на когось іншого.

...якось так )))

Re: Виконання обов'язків

Додано: 09 березня 2017, 20:22
yaoleg
Якщо найближчими місяцями не планується внесення змін до штатного в якому додається посада кадровика, то обов'язки мусите покласти тільки на бухгалтера. Відповідно у посадовій інструкції бухгалтера маєте прописати усі обов'язки, які УМОВНО є обов'язками кадровика. Посадова інструкція розробляється і затверджується керівником на ВСІ посади, які затверджені штатним розписом організації.

Re: Виконання обов'язків

Додано: 19 жовтня 2017, 15:18
rnmk2017
Доброго дня ! Така ситуація . Державна установа , штатна чисельність 17 чол. Чи може керівник покласти обов'язок ведення кадрового обліку на головного бухгалтера. Посада кадровика штатним розкладом не передбачена. Яку доплату та в я ких розмірах можна встановити? Дякую!

Re: Виконання обов'язків

Додано: 20 жовтня 2017, 18:15
yaoleg
rnmk2017, мене у Вашій ситуації цікавить, ащо заступник керівника робить, що потрібно Головному бухгалтеру займатись кадровими питаннями? На мою думку, в бухгалтера зовсім спефіка роботи, на відміну від керівника установи та його заступника(в яких і заробітна плата більша ніж у головного бухгалтера)!

Чи можна прийняти на період догляду до 3-х років бухгалтера по договору ЦПХ з правом другого підпису

Додано: 22 жовтня 2017, 00:26
торі10
Бухгалтер центру соціальних служб для дітей, сім'ї та молоді пішла у допологову і післяпологову відпустку. Чи можна взяти на цю посаду тимчасово на період відпуски, а потім на період догляду до 3-х років бухгалтера по договору цивільно-правового характеру з правом другого підпису?

Re: Виконання обов'язків

Додано: 22 жовтня 2017, 16:37
Радистка_Кэт
Бухгалтер довольно часто ведет кадровые вопросы. 

Доплаты, имхо, тут быть не может - в штате нет должности. Пусть просто премию дает

Re: трудові відносини

Додано: 22 жовтня 2017, 18:46
Радистка_Кэт
По ЦПХ взять можно, но с правом подписи не получится.
Он не будет должностным лицом

Re: Виконання обов'язків

Додано: 20 грудня 2017, 11:40
Віка.2017
Державна установа , штатна чисельність 17 чол. Обов'язок ведення кадрового обліку та військового обліку покладено на бухгалтера (така посада одна в установі). Посада інспектора з кадрів передбачена штатним розписом. Яку доплату та в яких розмірах можна встановити? ФОП дозволяє. Не державна служба Дякую за всі можливі варіанти.

Re: Виконання обов'язків

Додано: 20 грудня 2017, 11:55
marina76300
Віка.2017 писав:Державна установа , штатна чисельність 17 чол. Обов'язок ведення кадрового обліку та військового обліку покладено на  бухгалтера (така посада одна в установі).  Посада інспектора з кадрів передбачена штатним розписом. Яку доплату та в яких розмірах можна встановити? ФОП дозволяє. Не державна служба Дякую за всі можливі варіанти.
ВВажаю, що до 50%. Постанова від 07.12.2016р. № 921. п 11

Re: Виконання обов'язків

Додано: 23 січня 2018, 12:52
Ярина
Добрий день! Підкажіть будь ласка, бюджетна установа (лікарня) головний бухгалтер помер, виконуючого обов’язки поклали на економіста, як правильно і на який термін можно покладати обов’язки головного бухгалтера на економіста, як правильно тимчасово виконуючий обов’язки гол. бух-ра чи в.о. гол. бух-ра? Буду дуже вдячна за пораду.

Re: Виконання обов'язків

Додано: 18 березня 2018, 10:26
Ni Marini
Працюю бухгалтером на 1,25 ставки, з 8,00 до 19,00години. Головний бухгалтер працює на ставку ,з 8-17 години. Головний бухгалтер уходить у відпустку на місяць. Мене залишають в.о.головного бухгалтера .Підскажіть , я повинна працювати до 19 чи 17години?

Re: Виконання обов'язків

Додано: 16 липня 2018, 11:05
tanya3651
Добрий день. Підкажіть будь-ласка хто може підписувати документи під час перебування директора на лікарняному. Комунальний заклад (Центр реабілітації людей з інвалідністю), 18 працівників: бухгалтер, педагоги, психологи, обслуговуючий персонал.

Re: Виконання обов'язків

Додано: 16 липня 2018, 11:50
tanya3651
Ще одне питання. Чи може директор комунального закладу видати наказ про призначення в.о. директора з правом підпису, наприклад, соціального педагога на період перебування директора на лікарняному?

Re: Виконання обов'язків

Додано: 21 листопада 2018, 00:41
Oleksa12345
Доброго дня.
Підкажіть будь ласка. Керівництво  дає мені роботу, що не входить до посадових обов'язків в посад. інструкції та контракті, яка не оплачується. Офіційно ця робота в посадових обовязках іншого працівника і офіційно оплачується йому. Які мої права та які н-п. документи порушуються?

Re: Виконання обов'язків

Додано: 25 березня 2019, 11:42
Тетяна П
У фінансово-економічному відділі ОТГ є вакантна посада спеціаліста (посадова особа)  по розрахунках з постачальниками та підрядниками. Всі інші посади відділу також відносяться до посадових осіб. 
Яким чином та на підставі якого документу можна розподілити навантаження за вакантною посадою?
Як повинна проводитись оплата за додатково виконану роботу?

Re: Виконання обов'язків

Додано: 20 червня 2019, 14:40
novi4ok
Головний спеціаліст райдержадміністрації виконує обов’язки начальника відділу за вакантною посадою. тепер в наказах його посаду писати як головного спеціаліста чи як в.о.?

Re: Виконання обов'язків

Додано: 07 червня 2022, 19:21
Галина Михайлівна
Доброго дня!Цікавить наступне питання. Якщо деректора на лікарняному, в нього є два заступники в посадових кожного з них прописано, що на час відсутності вони виконують обов'язки директора. Хто з них має виконувати обов'язки директора. І як це оформити?