Плата за адмінпослуги та місцевий бюджет

Аватар користувача
Брусенцова Яна
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 954
З нами з: 03 лютого 2014, 07:44
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Брусенцова Яна »

Щодо зарахування до місцевих бюджетів надходжень від державного мита та плати за надання адміністративних послуг.

28 грудня 2014 року Верховна Рада України ухвалила зміни до Бюджетного кодексу України (Закон №79-VIII), якими розширено дохідну базу місцевих бюджетів. Відповідно до п. 15, 36 частини першої ст. 64 та п. 20-1, 20-2 частини першої ст. 69 Бюджетного кодексу України плата за надання адміністративних послуг та державне мито зараховуються до загального фонду відповідних міських, селищних та сільських бюджетів. Виходячи з цього органи місцевого самоврядування запланували в своїх бюджетах відповідні надходження.

Однак, 6-7 лютого 2015 року органами Державної казначейської служби України в усіх регіонах країни надходження місцевих бюджетів за січень-лютий 2015 року по державному миту та адміністративним послугам було зараховано до Державного бюджету України.

Орієнтовні втрати місцевих бюджетів від таких дій можуть скласти майже 200 млн. грн. (наприклад, у м. Тернопіль втрати міського бюджету вже склали близько 2 млн. грн.: 1016,4 тис. грн. по державному миту та 845,6 тис. грн. за надання адміністративних послуг).

Міністр фінансів України у всіх своїх виступах на засіданнях Уряду, Парламенту, в засобах масової інформації звітується про переведення доходів від державного мита та адміністративних послуг до надходжень місцевих бюджетів. А Державна казначейська служба України позбавляє цих джерел доходів місцеві бюджети (лист №17-10/118-16-83 від 29.01.2015). Такі дії Держказначейства дискредитують здійснювану реформу з питань бюджетної децентралізації.

Асоціація міст України звернулася до Голови Кабінету Міністрів України А.Яценюка та Голови Верховної Ради України В.Гройсмана з проханням сприяти поверненню місцевим бюджетам надходжень від державного мита та плати за надання адміністративних послуг за січень-лютий 2015 року.

(За матеріалами офіційного сайту АМУ http://www.auc.org.ua/news/asotsiatsiya ... yu-ta-mini)

Аватар користувача
ANNA6724
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 116
З нами з: 19 вересня 2014, 11:32
Регіон: Сумская область
Звідки: Сумы

Повідомлення ANNA6724 »

у нашій області 11.02.15 відкриті нові рахунки для зарахування адмінпослуг до місцевих бюджетів. та 13.02.15 казначейством проведено перенесення залишків коштів з державного бюджету до місцевих бюджетів.

Аватар користувача
tinamar
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 459
З нами з: 06 жовтня 2011, 10:39
Регіон: Полтавская область
Звідки: Полтавська область
Дякував (ла): 18 разів
Подякували: 6 разів

Повідомлення tinamar »

Добрий день! Для відкриття доходнього рахунку для зарахування плати за  реєстрацію місць проживання громадян сільській раді потрібно написати заяву в казначейство з посиланням на нормативний документ на підставі якого потрібно відкрити цей рахунок.  На який нормативний акт посилатися та по якому коду доходів відкривати рахунок?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10263
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 145 разів
Подякували: 1366 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

tinamar писав:Добрий день! Для відкриття доходнього рахунку для зарахування плати за  реєстрацію місць проживання громадян сільській раді потрібно написати заяву в казначейство з посиланням на нормативний документ на підставі якого потрібно відкрити цей рахунок.  На який нормативний акт посилатися?
Думаю на БК треба! Уточніть будь ласка за яким кодом класифікації доходів ви хочете відкрити, на скільки мені відомо зараз там якась неузгодженість з цими доходами, ось я бачу проект в ВР змін до БК
Проект Закону про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо зарахування плати за надання адміністративних послуг до бюджетів об'єднаних територіальних громад
1. Обґрунтування необхідності прийняття законопроекту
1. Обґрунтування необхідності прийняття законопроекту

Відповідно до пункту 36 частини першої статті 64 Бюджетного кодексу України (далі – Кодекс) плата за надання інших адміністративних послуг, що справляється за місцем надання послуг належить до доходів загального фонду бюджетів міст республіканського Автономної Республіки Крим та обласного значення, міст Києва та Севастополя, районних бюджетів, бюджетів об’єднаних територіальних громад, що створюються згідно із законом та перспективним планом формування територій громад.

Пунктами 361, 362, 363 статті 64 уточнено, що до таких бюджетів зараховується адміністративний збір за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, адміністративний збір за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань та плата за скорочення термінів надання послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень і державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, а також плата за надання інших платних послуг, пов’язаних з такою державною реєстрацією, що здійснюється виконавчими органами міських рад міст республіканського Автономної Республіки Крим та обласного значення, районними, районними у містах Києві та Севастополі державними адміністраціями.

Відсутність чіткого визначення напрямів зарахування зазначених платежів за перелічені вище адміністративні послуги, що надаються виконавчими органами сільських, селищних та міських (міст районного значення) рад об’єднаних територіальних громад, що створюються згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, зумовила блокування Казначейством України рахунків об’єднаних територіальних громад за вказаними надходженнями.

Таке блокування Державною казначейською службою України рахунків об’єднаних територіальних громад:

1)   паралізує роботу об’єднаних територіальних громад;

2)   унеможливлює отримання адміністративних послуг населенням;

3)   призводить до невиправданих втрат бюджетів ОТГ;

4)   дискредитує децентралізаційну реформу;

5)   не дає змоги завершити процес формування ефективного місцевого самоврядування та територіальної організації влади.

Крім того, об’єднані територіальні громади витратили чималі кошти на створення центрів надання адміністративних послуг, які через дії Казначейства практично припинили свою роботу по наданню адміністративних послуг населенню.

Численне листування органів місцевого самоврядування та їх Асоціацій з органами Державної казначейської служби України, Міністерством фінансів не призводить до розблокування рахунків за надходженнями платежів за адміністративні послуги, відкритих для бюджетів об’єднаних територіальних громад.

Зазначені обставини вказують про необхідність уточнення окремих норм Бюджетного кодексу України в частині зарахування до бюджетів об’єднаних територіальних громад плати за адміністративні послуги, що здійснюється виконавчими органами сільських, селищних та міських (міст районного значення) рад об’єднаних територіальних громад, що створюються згідно із законом та перспективним планом формування територій громад.

 

2. Мета і завдання

Метою прийняття Закону України «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо зарахування плати за надання адміністративних послуг до бюджетів об’єднаних територіальних громад» є відновлення надання адміністративних послуг населенню, розблокування рахунків для зарахування до бюджетів об’єднаних територіальних громад надходжень плати за надання адміністративних послуг та забезпечення належного виконання місцевих бюджетів.

Проектом пропонується внести зміни до пунктів 361, 362, 363 частини першої статті 64 Бюджетного кодексу України (доходи загального фонду бюджетів міст республіканського Автономної Республіки Крим та обласного значення, міст Києва та Севастополя, районних бюджетів, бюджетів об’єднаних територіальних громад, що створюються згідно із законом та перспективним планом формування територій громад) шляхом включення до переліку органів влади, що здійснюють надання адміністративних послуг, виконавчих органів сільських, селищних та міських (міст районного значення) рад об’єднаних територіальних громад.

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10263
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 145 разів
Подякували: 1366 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

tinamar писав:Добрий день! Для відкриття доходнього рахунку для зарахування плати за  реєстрацію місць проживання громадян сільській раді потрібно написати заяву в казначейство з посиланням на нормативний документ на підставі якого потрібно відкрити цей рахунок.  На який нормативний акт посилатися та по якому коду доходів відкривати рахунок?
До речі ніякої заяви не потрібно! 
II. Відкриття рахунків за надходженнями
2.1. Щорічно на початок нового бюджетного періоду відповідно до Бюджетного кодексу України, закону про Державний бюджет України, рішень про місцеві бюджети та бюджетної класифікації, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 14 січня 2011 року N 11, в органах Казначейства відкриваються рахунки за надходженнями до державного та місцевих бюджетів (крім рахунків для зарахування власних надходжень бюджетних установ). Рахунки за надходженнями відкриваються протягом 45 днів з дня прийняття закону про Державний бюджет України.

У разі відсутності змін у законодавстві щодо переліку надходжень, що зараховуються до загального і спеціального фондів державного та місцевих бюджетів, та/або порядку їх зарахування до відповідних бюджетів, а також у разі неприйняття або несвоєчасного прийняття закону про Державний бюджет України органами Казначейства не пізніше першого робочого дня нового бюджетного періоду відкриваються (перевідкриваються) рахунки з реквізитами попереднього бюджетного періоду.

У разі внесення змін до законодавства, згідно з якими змінюється перелік надходжень, що зараховуються до відповідних бюджетів, та/або порядок їх зарахування, а також код та назва території, Казначейство централізовано відкриває/закриває рахунки за надходженнями згідно із внесеними змінами. Інформація про відкриті/закриті рахунки доводиться до органів Казначейства для подальшого інформування органів, що контролюють справляння надходжень бюджету згідно із встановленими порядками взаємодії, та місцевих фінансових органів. Іншим органам державної влади зазначена інформація надається за їх зверненням.

(абзац третій пункту 2.1 із змінами, внесеними згідно з
 наказом Міністерства фінансів України від 05.06.2015 р. N 541)

2.1.1. Управління (відділення) Казначейства у районах, районах у містах, містах обласного, республіканського значення (далі - Управління (Відділення) Казначейства) на підставі інформації про відкриті рахунки та даних, отриманих від органів, що контролюють справляння надходжень бюджету, та відповідних місцевих фінансових органів, подають до головних управлінь Казначейства в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі (далі - Головні управління Казначейства) службові записки щодо відкриття/закриття бюджетних рахунків за надходженнями (додаток 2 до цього Порядку) з переліком надходжень державного та місцевих бюджетів, які справляються на відповідній території, у розрізі бюджетів із зазначенням їх назви.
як бачимо в порядку відкриття рахунків про заяву мова не йде, я підкреслив! Думаю достатньо буде листа від вас! А в загалі вони самі повинні відкрити і вас повідомити, навіщо ця бюрократія не зрозуміло!

Аватар користувача
tinamar
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 459
З нами з: 06 жовтня 2011, 10:39
Регіон: Полтавская область
Звідки: Полтавська область
Дякував (ла): 18 разів
Подякували: 6 разів

Повідомлення tinamar »

EVGENIY, дякую за змістовну відповідь, я може не так написала, не заяву, а лист, та все ж звернення потрібне... В кожного казначейства свої заморочки

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10263
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 145 разів
Подякували: 1366 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

tinamar писав:EVGENIY, дякую за змістовну відповідь, я може не так написала, не заяву, а лист, та все ж звернення потрібне... В кожного казначейства свої заморочки
Ну тоді ссилайтеся в листі на Розділ ІІІ Глава 11 Стаття 64 пункт 1 Бюджетного кодексу, ну треба ще ККДБ бюджету вказати тоді ще в цій статті підпункт вказати!

Відповісти

Повернутись до “Реформа місцевого самоврядування”