Відповіді на питання вебінару від 27.04.2016

Аватар користувача
Мацокін Андрій
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 24
З нами з: 03 лютого 2014, 07:50
Регіон: Харків
Контактна інформація:

Повідомлення Мацокін Андрій »

Luda_66 писав:оголошено конкурс був 15 квітня п.р. Чи маємо право провести конкурс і коли призначити на посаду державного службовця що пройде даний конкурс? Призначаємо цю людину згідно нового закону чи ще по-старому? Напишіть механізм призначення на посаду.Дякуємо.
Доброго дня! Це той випадок, коли думка редакції збігається з позицією Нацдержслужби:
http://www.guds.gov.ua/page/shchodo-por ... tnyh-posad
Щодо порядку проведення конкурсного відбору на зайняття вакантних посад державних службовців у разі, якщо такий відбір був оголошений
до 01 травня 2016 року

 
До 01 травня 2016 року прийняття на державну службу на посади третьої-сьомої категорій посад державних службовців здійснювалося відповідно до статті 15 Закону України від 16 грудня 1993 року № 3723-XII «Про державну службу» та Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 15 лютого 2002 року № 169 (далі – Порядок).
Згідно із пунктом 9 Порядку конкурс проводиться поетапно:
 1) публікація оголошення державного органу про проведення конкурсу в пресі або поширення його через інші засоби масової інформації;
 2) прийом документів від осіб, які бажають взяти участь у конкурсі, та їх попередній розгляд на відповідність встановленим кваліфікаційним вимогам до відповідного рівня посади;
 3) проведення іспиту та відбір кандидатів.
З 01 травня 2016 року у зв’язку з набранням чинності Законом України
від 10 грудня 2015 року № 889-VІІІ «Про державну службу» конкурс на зайняття вакантної посади державної служби буде проводиться відповідно до статті 22 цього Закону та Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246.
При цьому слід врахувати, що саме дата набрання чинності Законом України від 10 грудня 2015 року № 889-VІІІ «Про державну службу» є початком для виникнення, зміни чи припинення прав та обов’язків відповідних суб’єктів правовідносин.
Статтею 58 Конституції України встановлено, що закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом’якшують або скасовують відповідальність особи.
У рішенні Конституційного Суду України від 09 лютого 1999 року по справі № 1-7/99 (справа про зворотну дію в часі законів та інших нормативно-правових актів) визначено, що дію нормативно-правового акта в часі треба розуміти так, що вона починається з моменту набрання цим актом чинності і припиняється з втратою ним чинності, тобто до події, факту застосовується той закон або інший нормативно-правовий акт, під час дії якого вони настали або мали місце.
З огляду на викладене, до правовідносин, які виникли до 01 травня
2016 року, застосовується той закон або інший нормативно-правовий акт, під час дії якого вони настали або мали місце.
Таким чином, конкурсний відбір на зайняття вакантних посад державних службовців, який розпочався до 01 травня 2016 року, має закінчитися у порядку встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого
2002 року № 169.
Водночас, тут слід звернути увагу на те, що особа, яка буде прийнята на посаду не буде відповідати новим вимогам, а тому їй прийдеться запропонувати підвищити кваліфікацію чи у гіршому випалку - перейти на іншу роботу!

Аватар користувача
Мацокін Андрій
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 24
З нами з: 03 лютого 2014, 07:50
Регіон: Харків
Контактна інформація:

Повідомлення Мацокін Андрій »

Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів Головного управління державної служби України та Національного агентства України з питань державної служби
НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ
НАКАЗ від 12.04.2016 N 75
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
25 квітня 2016 р. за N 625/28755
Відповідно до пункту 9 Положення про Національне агентство України з питань державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 жовтня 2014 року N 500, та з метою приведення нормативно-правових актів у відповідність до чинного законодавства України,
НАКАЗУЮ:
1. Визнати такими, що втратили чинність:
наказ Головного управління державної служби України від 31 жовтня 2003 року N 122 "Про затвердження Загального порядку проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених на них обов'язків і завдань", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 19 листопада 2003 року за N 1063/8384 (зі змінами);
наказ Головного управління державної служби України від 07 липня 2009 року N 182 "Про затвердження Порядку інформування Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України про досягнення граничного віку перебування на державній службі або закінчення терміну попереднього його продовження державними службовцями, яких призначає на посаду та звільняє з посади в установленому порядку Верховна Рада України, Президент України або Кабінет Міністрів України", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 28 липня 2009 року за N 705/16721;
наказ Головного управління державної служби України від 21 червня 2011 року N 148 "Питання виконання Закону України "Про доступ до публічної інформації" у Головному управлінні державної служби України", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 11 липня 2011 року за N 833/19571;
2. Скасувати такі, що не набрали чинності:
наказ Національного агентства України з питань державної служби від 05 березня 2012 року N 43 "Про затвердження Типового порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 28 квітня 2012 року за N 709/21022 (зі змінами);
наказ Національного агентства України з питань державної служби від 05 березня 2012 року N 44 "Про затвердження Порядку ведення, обліку та зберігання особових справ державних службовців", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 27 квітня 2012 року за N 651/20964 (зі змінами);
наказ Національного агентства України з питань державної служби від 05 березня 2012 року N 45 "Про затвердження Типового положення про службу персоналу державного органу, органу влади Автономної Республіки Крим або їх апарату", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 28 квітня 2012 року за N 699/21012;
наказ Національного агентства України з питань державної служби від 05 березня 2012 року N 46 "Про затвердження Типового порядку оцінювання результатів службової діяльності державних службовців", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 28 квітня 2012 року за N 710/21023 (зі змінами);
наказ Національного агентства України з питань державної служби від 30 березня 2012 року N 62 "Про затвердження Типових правил внутрішнього службового розпорядку", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 25 квітня 2012 року за N 632/20945;
наказ Національного агентства України з питань державної служби від 03 квітня 2012 року N 61 "Про затвердження Порядку стажування державних службовців", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 18 квітня 2012 року за N 580/20893;
наказ Національного агентства України з питань державної служби від 06 квітня 2012 року N 65 "Про затвердження Порядку підвищення рівня професійної компетентності державних службовців", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 04 травня 2012 року за N 713/21026 (зі змінами);
наказ Національного агентства України з питань державної служби від 16 травня 2012 року N 91 "Про затвердження Типового профілю професійної компетентності посади керівника апарату та мінімальних вимог до рівня професійної компетентності осіб, які претендують на зайняття цієї посади", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 31 травня 2012 року за N 872/21184;
наказ Національного агентства України з питань державної служби від 16 травня 2012 року N 92 "Про затвердження Порядку визначення спеціальних вимог до досвіду роботи, вимог до напряму підготовки (отриманої особою спеціальності) та інших вимог до рівня професійної компетентності осіб, які претендують на зайняття посад державної служби груп II, III, IV і V", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 31 травня 2012 року за N 873/21185;
наказ Національного агентства України з питань державної служби від 29 листопада 2012 року N 226 "Про встановлення критеріїв визначення переліку посад працівників державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим та їх апарату, які виконують функції з обслуговування", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 19 грудня 2012 року за N 2121/22433.
3. Департаменту нормативно-правової роботи та юридичного забезпечення Нацдержслужби в установленому порядку забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
5. Цей наказ набирає чинності одночасно з набранням чинності Законом України від 10 грудня 2015 року N 889-VIII "Про державну службу", але не раніше дня його офіційного опублікування.

Голова
К. О. Ващенко

tasha.taran
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 16
З нами з: 13 січня 2016, 09:59
Регіон: Сумская область

Повідомлення tasha.taran »

підскажіть будь ласка, якщо  був 13 ранг в межах 6 категорії ( начальнік відділу), то згідно нового закону буде 9 ранг?

Аватар користувача
Мацокін Андрій
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 24
З нами з: 03 лютого 2014, 07:50
Регіон: Харків
Контактна інформація:

Повідомлення Мацокін Андрій »

Доброго дня! Це залежить від категорії посади і стажу на посаді. Категорія Б (6-3 ранг) керівники структурних підрозділів державних органів і їх заступники. Стаж же надає змогу присвоїти наступний черговий ранг у межах категорії.

Аватар користувача
Мацокін Андрій
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 24
З нами з: 03 лютого 2014, 07:50
Регіон: Харків
Контактна інформація:

Повідомлення Мацокін Андрій »

Щодо переведення на рівнозначну посаду


http://www.guds.gov.ua/page/shchodo-per ... hnu-posadu

Відповідно до статті 41 Закону України від 10 грудня 2015 року № 889-VІІІ «Про державну службу» (далі – Закон) державний службовець з урахуванням його професійної підготовки та професійної компетентності може бути переведений без обов’язкового проведення конкурсу:
1) на іншу рівнозначну або нижчу вакантну посаду в тому самому державному органі, у тому числі в іншій місцевості (в іншому населеному пункті), - за рішенням керівника державної служби;
2) на рівнозначну або нижчу вакантну посаду в іншому державному органі, у тому числі в іншій місцевості (в іншому населеному пункті), - за рішенням керівника державної служби в державному органі, з якого переводиться державний службовець, та керівника державної служби в державному органі, до якого переводиться державний службовець.
Згідно із статтею 2 Закону рівнозначна посада – це посада державної служби, що належить до однієї групи оплати праці з урахуванням юрисдикції державного органу.
Статтею 51 Закону встановлено 9 груп оплати праці. До кожної із груп належать відповідні посади.
Отже, переведення державного службовця без проведення конкурсу можливе на рівнозначну або нижчу посаду.
 
Наприклад:
 
  1. державний службовець, який займає посаду начальника самостійного відділу державного органу, юрисдикція якого поширюється на всю територію України, може бути переведений на посаду начальника самостійного управління цього ж державного органу;
  2. державний службовець, який займає посаду начальника відділу у складі самостійного структурного підрозділу державного органу, юрисдикція якого поширюється на всю територію України, може бути переведений на посаду начальника відділу у складі самостійного структурного підрозділу іншого державного органу, юрисдикція якого поширюється на всю територію України;
  3. державний службовець, який займає посаду головного спеціаліста державного органу, юрисдикція якого поширюється на територію області, може бути переведений на посаду головного спеціаліста державного органу, юрисдикція якого поширюється на територію області.
 
Водночас зазначаємо, що головний спеціаліст державного органу, юрисдикція якого поширюється на територію району, не може бути переведений на посаду головного спеціаліста державного органу, юрисдикція якого поширюється на територію області.

tasha.taran
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 16
З нами з: 13 січня 2016, 09:59
Регіон: Сумская область

Повідомлення tasha.taran »

8 років держслужби, на посаді меньше рока, буде всеж таки 9 ранг?

Luda_66
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 306
З нами з: 18 серпня 2014, 11:27
Дякував (ла): 8 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення Luda_66 »

Мацокін Андрій писав:
Водночас, тут слід звернути увагу на те, що особа, яка буде прийнята на посаду не буде відповідати новим вимогам, а тому їй прийдеться запропонувати підвищити кваліфікацію чи у гіршому випалку - перейти на іншу роботу!
Дякую за відповідь, але чому їй прийдеться запропонувати підвищити кваліфікацію чи у гіршому випадку - перейти на іншу роботу! Чим це аргументується?

nataliya28
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 56
З нами з: 02 квітня 2014, 18:38
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Кобеляки
Дякував (ла): 9 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення nataliya28 »

Мене дуже цікавить виплата за виконання обов"язків колеги у розмірі 50% посадового окладу тимчасово відсутнього держслужбовця (ч.3 ст.52 закону 889), в світлі пунктів 12 та 13 Заходів щодо економного та раціонального використання державних коштів....., затверджених постановою КМУ від01.03.2014р.№65? Чи на цю Постанову при нарахуванні зарплати держслужбовцю, що має право на таку виплату, не звертати увагу? Хто-небуть дайте відповідь.

olekszandra
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 17 березня 2017, 23:28
Регіон: Закарпатская область

Повідомлення olekszandra »

Підскажіть будь ласка, квартира належить на спільній сумісній власності 4 людям, у свідоцтві про право власності не правильно вказано дані декларанта, виходить так, що де-факто декларант має частинку власності, але де-юре немає, оскільки була допущена помилка в імені, чи потрібно декларанту вказувати квартиру як частку своєї власності, чи просто зазначити що має там місце реєстрації?

Відповісти

Повернутись до “Безкоштовні вебінари та література”