Віра Вадимівна, підкажіть будь-ласка, в зв'язку із переведенням спеціаліста на іншу посаду ми проводимо перевірку, відповідно до Закону "Про очищення влади" і направляємо запити в:
1. МЮУ (обласну), якщо є відомості в реєстрі;
2. ДФС (за місцем проживання);
3. СБУ (Київ), якщо особа народжена ДО 1973 року;
4. МВС (можна обласну, якщо працював на посадах у періоди передбачені ч.3 ст.1 Закону;
5. ГПУ (Київ)якщо працював на посадах у періоди передбачені ч.3 ст.1 Закону.
Чи правильно я зрозуміла???
6.ДСА тут мені не зрозуміло взагалі, чи потрібно направляти всіх, чи тільки осіб, які працювали на посадах...., якщо направляти то куди в Київ?
і ще мене дуже цікавить у п.14-1 563 Порядку Відповідальний структурний підрозділ у разі:
відсутності відомостей про особу, яка підлягає перевірці, у Реєстрі роздруковує відповідну інформацію та додає її до особової справи;
Що саме повинен роздрукувати відповідальний структурний підрозділ довідку чи щось інше(наприклад)?
Так усе правильно Ви зрозуміли, у тому числі й щодо ДСА (запит направляється, за потреби, до територіального управління).
Щодо 14-1 http://lustration.minjust.gov.ua/register
Щиро Вам дякую.
Але щодо 14-1, я зрозуміла, що потрібно перевіряти по Реєстрі, мені не зрозуміло що роздруковувати? Тому що пробувала з сайту роздрукувати інформацію - невийшло. :oops: :oops:
Дякую, по СБУ - то моя опечатка.
А як Ви робили по ДСА, адже до Переліку зміни не вносились а там , відомості, щодо яких орган проводить перевірку:
осіб, стосовно яких встановлено рішенням суду, яке набрало законної сили, що вони:
- співпрацювали із спецслужбами інших держав як таємні інформатори з метою оперативного надання інформації;
- своїми рішеннями, діями чи бездіяльністю здійснювали заходи (та/або сприяли їх здійсненню), спрямовані на підрив основ національної безпеки, оборони чи територіальної цілісності України;
- закликали публічно до порушення територіальної цілісності та суверенітету України;
- розпалювали міжнаціональну ворожнечу;
- своїми протиправними рішеннями, дією чи бездіяльністю призвели до порушення прав людини та основоположних свобод, визнаних рішенням Європейського суду з прав людини; [/u
щодо ДСА: нам прислали листа ДСА України від 14.04.2015 р № 10-7162/15 де сказано що згіно з п.17-1Порядку проведення перевірки... просимо не направляти запити про проведення перевірки до ДСА щодо осіб, які не займали посаду судді в період , що підлягає перевірці
prudnik писав:Підскажіть будь ласка, як правильно копіювати документи для надання у необхідні органи, на окремих аркушах чи ні ? Чи це взагалі не важливо? Дякую
Ми виготовляємо копії документів так як роздруковані оригінали.
Наприклад: Декларація 10 стор. на 5 арк. і відповідно так і копіюємо, завіряємо. Трудова книжка, паспорт - з обох сторін аркушу по 2 сторінки документів, тобто 4 сторінки паспорту на 1 аркуші.
Світусик78 писав:Щиро Вам дякую.
Але щодо 14-1, я зрозуміла, що потрібно перевіряти по Реєстрі, мені не зрозуміло що роздруковувати? Тому що пробувала з сайту роздрукувати інформацію - невийшло. :oops: :oops:
Пишемо ПІБ особи і натискаємо "ПОШУК" - друкуємо сторінку із таким текстом: в рядку буде ваше ПІБ, а нижче "За вказаними параметрами пошуку інформація відсутня" :)
Підскажіть, чи вже хтось отримував відповіді (висновок) про результати перевірки згідно З.У. "Про очищення влади" з МВС України? Оскільки ми розпочали перевірку ще у грудні 2014 року, і з інших органів перевірки вже давно надійшли відповіді на запити, окрім МВС.
1. МЮУ( обласну) , якщо є відомості в реєстрі.
2.ДФС( за місцем проживання).
3.СБУ(Київ), якщо особа народжена після 1973 року
4.МВС((можна обласну)якщо працював на посадах у періоди передбачені ч.3ст.1Закону
5.ГПУ (Київ)якщо працював на посадах у періоди передбачені ч.3ст.1Закону
6.ДСА
Цей перелік органів стосується всіх, чи тільки прийому та переведення особи. Будь ласка поточніть мені перелік органів до яких надсилаються, запити. У нас тільки буде проводиться перевірка, допоможіть будь ласка.
Закон один для всіх і стосується він і тих хто вперше йде на держслужбу і тих хто на ній вже працює! Якщо особа переводиться з одної посади на іншу і вона ще не проходила люстраційну перевірку - їй обов’язково потрібно пройти таку перевірку!
Тільки 3-й пункт правильний "СБУ, якщо особа народжена ДО 1973 року!"
Тобто, якщо працівник народився після 1973 року и не працював на посадах перелічених ч.3ст.1Закону документи подаються до ДФС, та МЮУ якщо є відомості? Це вірно?
Yulia писав:Тобто, якщо працівник народився після 1973 року и не працював на посадах перелічених ч.3ст.1Закону документи подаються до ДФС, та МЮУ якщо є відомості? Це вірно?
Козиренко Віталій писав:щодо тих, кого призначали у період кінець минулого року по два місяці від цього часу - відповіді від усіх органів. МВС - місцева.
А якщо навіть обласне ГУ МВСУ впродовж двох місяців не дало відповіді, а потім повідомило, що це повноваження МВС? Відповідно і МВС не надало відповіді ще з січня 2015 року.
Kateryna.N писав:щодо ДСА: нам прислали листа ДСА України від 14.04.2015 р № 10-7162/15 де сказано що згіно з п.17-1Порядку проведення перевірки... просимо не направляти запити про проведення перевірки до ДСА щодо осіб, які не займали посаду судді в період , що підлягає перевірці
Але чи може ДСА пояснити як цей лист узгоджується з переліком, затвердженим постановою 563? У переліку коло осіб, яких мала б перевіряти ДСА, набагато більше.
Лариса Г писав:Чи потрібно направляти запит в МЮУ( обласну) , якщо відомості в реєстрі немає?
Порядок 563:
14-1. Відповідальний структурний підрозділ у разі: відсутності відомостей про особу, яка підлягає перевірці, у Реєстрі роздруковує відповідну інформацію та додає її до особової справи;
Тобто роздрукуйте довідку і все. Гірше, коли відомості у Реєстрі є.
Віро Вадимівно, підкажіть будь-ласка, в який територіальний орган Державної фіскальної служби надсилати запит, якщо відповідно до паспорта особа знята з реєстрації?
Доброго дня, підкажіть будь-ласка, можливо хтось стикався з такою ситуацією? В який територіальний орган Державної фіскальної служби надсилати запит, якщо відповідно до паспорта особа знята з реєстрації?