EVGENIY, не знаю что было не так (наверное не правильно перенесла файл)...потом вродь бы всё сработало (по свежему), но вот - новая фишка! - Вышла на работу после выходных...открываю любой экселевский документ, а мне выскакивает окошко что в файле ошибка (и ссылается , что не может найти как раз этот файл - сума прописом ).....ничего не понимаю!!!!! тем более непонятно, почему это сообщение выскакивает даже в тех документах, куда я его не ставила!...конечно, можно предположить, что я вставила этот файл в сам эксель (для всех файлов в результате), но почему тогда пишет, что такой файл не найден ?! и нужный мне документ в результате я могу открыть только с третьей попытки....?!
SVhoy, вобщем вы всё перепутали как я и говорил!!!! Файл нужно было брать с вшитым макросом и в нём уже набирать то что вы хотели, а вы скорее всего разрешили выполнение макросов и начали работать в других файлах и прописывать в них сумапрописом! При этом в формуле вы этого не увидите и всё будет работать, только если закроете весь ексель и заново откроете то он будет просить файл с сумой прописью чтоб выполнить макрос и заполнить ваши формулы!
ALISA-12, Наскільки я знаю, то ніяким нормативним документом довіреність не затверджена. Зазвичай довіреність дається на один бюджетний рік у перший робочий день нового року! А якщо потрібно розписуватись за кожну виписку - заведіть журнал обліку отриманих вииписок.
від 28.05.2008 р. N 31-34000-10-5/20032 Про скасування порядку суворого обліку бланків довіреностей
Міністерством фінансів України з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2008 року N 381 "Про внесення зміни у додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 19 квітня 1993 р. N 283 та визнання такою, що втратила чинність, постанови Кабінету Міністрів України від 6 червня 2007 р. N 809" 5 травня 2008 року видано наказ N 647 "Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 16.05.96 N 99", який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 21 травня 2008 року за N 445/15136. Зазначений наказ скасовує порядок суворого обліку бланків довіреностей на одержання цінностей.
Відповідно до Указу Президента України від 3 жовтня 1992 року N 493/92 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади" зазначений наказ набуває чинності з 1 червня 2008 року. З текстом зазначеного наказу можна ознайомитись на веб-сайті Міністерства фінансів України (www.minfin.gov.ua).
Списання бланків довіреностей, використаних, повернутих, виданих до 1 червня 2008 року, оформлюється Актом списання бланків довіреностей (типова форма N М-2а) та відображається за їх первісною вартістю за кредитом субрахунку 209 "Інші матеріали" і дебетом рахунку 92 "Адміністративні витрати" з одночасним зменшенням на позабалансовому рахунку 08 "Бланки суворого обліку" вартості, за якою бланки довіреностей при придбанні було зараховано на позабалансовий рахунок.
Залишок бланків довіреностей, порядок суворого обліку яких скасовано, за актом довільної форми із зазначенням їх ідентифікаційних даних та кількості списується за їх первісною вартістю з субрахунку 209 у кореспонденції з дебетом рахунку 92 з одночасним списанням з позабалансового рахунку 08 вартості, за якою бланки довіреностей при придбанні було зараховано на позабалансовий рахунок.
Здравствуйте! Огромная просьба с сбросьте пожалуйста бланк Дорожнього листа автобусу незагального призначення (на українській мові), затвердженного Міністерством автомобільного транспорту УРСР від 17.06.1980 № 185 "Про затвердження форм первинного обліку"...Огромное спасибо!!!
Марго5398, если Вы имеете ввиду расчетно-платежные ведомости для выплаты зарплаты, то таковых уже не существует, поэтому можете брать любые произвольной формы, где-то здесь выкладывали примеры, поищите.
Есть утвержденные расчетно-платежные ведомости П-6 и П-7
Доброго вечора! Підкажіть як правильно вести оборотні відомості, чи який нормативний документ про це. Об.відомості ведуться вручну чи в ел.вигляді, якщо є бланки, то поділіться бюдь-ласка.
Присоеденяюсь к vika86 и ещё повторюсь Есть у кого-то бланк тарификации в ексель с формулами для педагогических работников? Поделитесь пожалуйста , только не путать тарифную сетку.
Скажіть будь-ласка, при списанні МШП за типовою формою ОЗ_2 не передбачено місця для вказання яким способом знищується предмет (зараз в мене ситуація коли списувати треба лупу). Але Інструкція 125 вимагає, що "Детально вказуються причини списання та спосіб знищення непридатних запасів (якщо реалізація їх неможлива).".
То де ж тоді це писати?
В мене ніяких матеріалів від знищення не оприбутковується, де і що тоді вказувати в формі ОЗ-2?
І чи логічно буде писати, наприклад в довільній формі знизу бланка ОЗ-2, що предмет (лупу) перетворено в присутності комісії на брухт, який не підлягає оприбуткуванню , а потім (коли, наприклад 10 грудня цей предмет комісією вже знищено) акт буде затверджувати 12 грудня керівник?
салфетка писав:на який рахунок віднести бланки медичної документації
Ранее порядок учета медицинских бланков был регламентирован Приказом МОЗ от 07.10.2008 № 573. Однако Приказ этот утратил силу.
В настоящий момент к бланком строгой отчетности относятся бланки, которые определены Перечнем, утвержденным Постановлением от 14.05.2012 № 456.
Однако, как следует из разъяснения Минфина в Письме от 12.04.2010 г. N 31-32010-05-18/7914, к бланкам строгой отчетности можно отнести и другие бланки, но решение об отнесении бланков к "строгим" оформляется приказами центральных органов исполнительной власти и т.д.
В соответствии с Планом счетов, утвержденным Положением № 611, учет бланков строгой отчетности ведется на забалансовом счете "08". Если бланкам не определен статус "строгих", то учет их производится в общем порядке.
Animone писав:В настоящий момент к бланком строгой отчетности относятся бланки, которые определены Перечнем, утвержденным Постановлением от 14.05.2012 № 456.
М-да. Ничто не вечно под луной. Не перестаю удивляться уникальной способности нашей правящей элиты менять свои решения словно перчатки на руках. Ну да ладно.