В кошторисі в поле "ВИДАТКИ ТА НАДАННЯ КРЕДИТІВ - усього" не сумує значення з 1200 "Виплата процентів (доходу) за зобов'язаннями"
і 1300 Субсидії і поточні трансферти
Скажите, а что что-то изменилось в Довідке про зміни до річного розпису бюджету(кошторису), в прошлом года они были не такие и сейчас я хотела воспользоваться Вашими бланками а они отличаются
Наше казначейство вимагає до постійних кошторисів додавати реєстри змін по спецфонду. Я вважаю, це неправильно, потрібно додавати зведення показників по спецфлнду.
Доброго дня! Підскажіть будь-ласка, де можна почитати найновішу інструкцію чи ін.документ про правила заповнення юридичних і фінансових зобов'язань? Я із Чернігівської області і нам в казначействі говорять, що підставою для реєстрації юридич.зоб. є договір,але діє він лише протягом семи днів з дня укладання!!! Або робити власні розрахунки, але ж вони не мають ніякої юридичної сили! Що це за маразм? І чи є ще в кого які вимоги казначейства?
ЯК МЕНІ ЗАПОВНЯТЬ? ЧИМ КЕРУВАТИСЬ? ДУЖЕ, ДУЖЕ ЧЕКАЮ ваших відповідей!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
можна на електронку: innysik@email.ua
Natacha, ну тут нужно глубже копать, к примеру вы подали кошторис по 010116 постоянный в котором вобще не было спецфонда, а потом подумали что типа сдадите металолом и решила добавить спец фонд то вам уже нужны Довидки про змины по 010116! Может опишите ситуацию точнее?
Инна1990, На даний час діе Порядок обліку зобов'язань розпорядників бюджетних коштів в органах Державного казначейства України Наказ ДКУ №136 від 9 серпня 2004 року (остання зміна 17.12.2010р.), ви його знайдите в розділі нормативні документи на сайті!
Теперь по существу, Договор может действовать хоть год но согласно этого порядка вы должны его зарегестрировать в органах казначейства на протяжении семи дней с дня укладання, договора заключаются только если у вас есть кошторис и в пределах него!
Инна1990 писав:! Або робити власні розрахунки, але ж вони не мають ніякої юридичної сили!
Что значит собственные расчёты? Что имеете ввиду? И про что речь когда спрашиваете КАК ЗАПОЛНЯТЬ?
В питанні "як заповнять зобов'язання?", я маю на увазі вимоги до заповнення юр.і фін. зобов., Наприклад в нашому казн-ві вимагають при заповненні юр.зобов. щоб дата документа була семи-денний термін з дати зобов'язання! - але ж договора, наприклад, по комунальних послугах та інші, ми не можемо кожного разу нові заключати!!!
А в фін.зоб-ннях - при реєстрації з/п та авансу в колонці номер документа (дані бюд.фін. зоб-ня (кол.2)) потрібно ставити слово "заявка".
До того заявку на готівку заповнювати 2 рази, 1) при реєстрації (зазнач. тільки нараховані суми), 2) при виплаті,нести разом з пл.дорученнями (заповняти пункт 1, та в таб.1 колонку 11.)
Инна1990 писав:Наприклад в нашому казн-ві вимагають при заповненні юр.зобов. щоб дата документа була семи-денний термін з дати зобов'язання!
- це не прихоть вашого казначейства - так повинно бути згідно нормативних документів.Цитата з Наказу ДКУ (вище написав EVGENIY,
якого) :Розпорядники бюджетних коштів за умови взяття бюджетного
зобов'язання протягом 7 робочих днів з дати його виникнення
подають до відповідного органу Державного казначейства України
Реєстр бюджетних зобов'язань розпорядників (одержувачів) бюджетних
коштів .
Инна1990 писав:але ж договора, наприклад, по комунальних послугах та інші, ми не можемо кожного разу нові заключати!!!
Зустрічне запитання: а для чого вам їх заключати кожного разу нові ???? Заключили договір,зареєстрували як юридичне зобов"язання на протязі 7 днів один раз і все.Платіть.
Инна1990 писав:А в фін.зоб-ннях - при реєстрації з/п та авансу в колонці номер документа (дані бюд.фін. зоб-ня (кол.2)) потрібно ставити слово "заявка".
Так треба - так і ставте.
Инна1990 писав:До того заявку на готівку заповнювати 2 рази, 1) при реєстрації (зазнач. тільки нараховані суми), 2) при виплаті,нести разом з пл.дорученнями (заповняти пункт 1, та в таб.1 колонку 11.)
Заявку на готівку заповнюєте при кожній виплаті готівки ( або перерахунку на карткові рахунки)
GalinaT писав: Заключили договір,зареєстрували як юридичне зобов"язання на протязі 7 днів один раз і все.Платіть.
А яку суму реєструвати в юр.зоб. разом з договором? якшо сума у договорі не вказана? (наприклад за телекомунікаційні послуги )
І ще таке: В моєму випадку договір з РЕС-ом від 2006року.Додаткову угоду не дають! Як мені реєструвать???
Ще з 2011 року до довгострокових договорів (звязок, постачання ел.енергії, водопостач., газопост., тепло і т.п.) бюджетники почали укладати доп.угоди із зазначенням суми договору. Сума договору = сума кошторисних призначень (але бувають винятки). Тому вимагайте у постачальників укладати додаткові угоди на поточний рік.
В даному випдаку дії УДКСУ повністю правомірні, адже однією з істотних умов договору є сума.
Инна1990, вот из 136 Наказа
За бюджетними зобов'язаннями за окремими напрямами видатків (наприклад, заробітна плата, стипендії, нарахування на заробітну плату, різні види допомоги, витрати на службові відрядження), у тому числі за бюджетними зобов'язаннями, у яких не зазначаються суми, у Реєстрі суми проставляються розпорядниками бюджетних коштів розрахунково, але в межах річних планових показників.
Начну с того что платежки и т.д. печатаются нормально.... когда захожу в кошториси - появляется окошко "Cannot open file D:\meregam\Zzdbf.Dbf." внизу спрашивает ОК?, закрываю это окно, появляется окно для работы делаю новый документ, выбираю фонд, функцию и т.д., а как дело доходит до Код одерж(КПОЛ) в довіднике мережі ПУСТО, пыталась вписать код в ручную не проходит, хотя в фин, юр, розподиле этот код есть .... и теперь или лыжи хорошие или я красивая - ничего не пойму... Помогите чем смогите?!
Аннушка, Zzdbf.Dbf этот файл лежит в последнем обновлении перезакачайте архив pm.rar! Про довидник мережи я писал в соседней теме вот тут http://kazna.ucoz.ua/forum/3-69-1
Аннушка писав:...а как дело доходит до Код одерж(КПОЛ) в довіднике мережі ПУСТО, пыталась вписать код в ручную не проходит, хотя в фин, юр, розподиле этот код есть ...
Кпол для реестров юр и фин обязательств берется из справочника бюджетов. А для работы с кошторисами Кпол из файла мережи fpo.dbf.
Всем спасибо за советы, педставляете скачала у Вас мережу что не для платежек, а она только для обл. советов?, а у нас в казне обновления для нашего района сказал программист нет....... вот........, так что мне ждать пока прийдется, буду делать в екселе...
ЕЩЕ РАЗ БОЛЬШОЕ СПБ!!!!
Аннушка писав:Всем спасибо за советы, педставляете скачала у Вас мережу что не для платежек, а она только для обл. советов?
Вы эту качали? Настройки по умолчанию в ней для госбюджета, но легко меняются на местный. Так что она и для районных и для сельських подходит. Распакуйте, зайдите в папку NDI. Там есть файлы SOINASTR_MB.DBF, KMIN_MB.DBF, KLVID_MB.DBF. Переименуйте их так, чтобы убрать из названий "_MB". Только нужно будет справочник бюджетов BUDGET.DBF откорректирповать, чтобы по своему работать.
Аннушка, а вы какой бюджет? Sneman, прав, мережа абсолютно для всех и для районных и для сельских бюджетов! Если вы взяли файл из единого реестра можете выслать мне я вам сделаю мережу и файл ФПО.ДБФ ваш дам!
Я местный бюджет сельского совета..... И Я ВАМ БУДУ ОЧЕНЬ БЛАГОДАРНА, переживаю очень.... скоро на должность гл.бух-ра хочу чтоб было все правильно.... Заранее спасибо за помощь
Добавлено (24.02.2012, 11:31)
---------------------------------------------
А "файл из единого реестра", уточните пожалуйста, в казне нужно брать?