Сторінка 2 з 3

Бланк кошторису, плану асигнувань та зведення

Додано: 22 січня 2012, 18:07
EVGENIY
AVF, в розделе бланки бухобліка КОШТОРИС ТА ПЛАНЬ АСИГНУВАНЬ,ЗВЕДЕННЯ ПОКАЗНИКІВ ПО СПЕЦФОНДУ

Бланк кошторису, плану асигнувань та зведення

Додано: 09 лютого 2012, 10:32
Okcana_ubr
Скажите, а что что-то изменилось в Довідке про зміни до річного розпису бюджету(кошторису), в прошлом года они были не такие и сейчас я хотела воспользоваться Вашими бланками а они отличаются

Бланк кошторису, плану асигнувань та зведення

Додано: 09 лютого 2012, 10:47
Natacha
Наше казначейство вимагає до постійних кошторисів додавати реєстри змін по спецфонду. Я вважаю, це неправильно, потрібно додавати зведення показників по спецфлнду.

Бланк кошторису, плану асигнувань та зведення

Додано: 09 лютого 2012, 12:07
Инна1990
Доброго дня! Підскажіть будь-ласка, де можна почитати найновішу інструкцію чи ін.документ про правила заповнення юридичних і фінансових зобов'язань? Я із Чернігівської області і нам в казначействі говорять, що підставою для реєстрації юридич.зоб. є договір,але діє він лише протягом семи днів з дня укладання!!! Або робити власні розрахунки, але ж вони не мають ніякої юридичної сили! Що це за маразм? І чи є ще в кого які вимоги казначейства?

ЯК МЕНІ ЗАПОВНЯТЬ? ЧИМ КЕРУВАТИСЬ? ДУЖЕ, ДУЖЕ ЧЕКАЮ ваших відповідей!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
можна на електронку: innysik@email.ua

Бланк кошторису, плану асигнувань та зведення

Додано: 09 лютого 2012, 21:06
EVGENIY
Natacha, ну тут нужно глубже копать, к примеру вы подали кошторис по 010116 постоянный в котором вобще не было спецфонда, а потом подумали что типа сдадите металолом и решила добавить спец фонд то вам уже нужны Довидки про змины по 010116! Может опишите ситуацию точнее?

Бланк кошторису, плану асигнувань та зведення

Додано: 09 лютого 2012, 21:16
EVGENIY
Инна1990, На даний час діе Порядок обліку зобов'язань розпорядників бюджетних коштів в органах Державного казначейства України Наказ ДКУ №136 від 9 серпня 2004 року (остання зміна 17.12.2010р.), ви його знайдите в розділі нормативні документи на сайті!

Теперь по существу, Договор может действовать хоть год но согласно этого порядка вы должны его зарегестрировать в органах казначейства на протяжении семи дней с дня укладання, договора заключаются только если у вас есть кошторис и в пределах него!
Инна1990 писав:! Або робити власні розрахунки, але ж вони не мають ніякої юридичної сили!
Что значит собственные расчёты? Что имеете ввиду? И про что речь когда спрашиваете КАК ЗАПОЛНЯТЬ?

Бланк кошторису, плану асигнувань та зведення

Додано: 10 лютого 2012, 10:04
Инна1990
В питанні "як заповнять зобов'язання?", я маю на увазі вимоги до заповнення юр.і фін. зобов., Наприклад в нашому казн-ві вимагають при заповненні юр.зобов. щоб дата документа була семи-денний термін з дати зобов'язання! - але ж договора, наприклад, по комунальних послугах та інші, ми не можемо кожного разу нові заключати!!!
А в фін.зоб-ннях - при реєстрації з/п та авансу в колонці номер документа (дані бюд.фін. зоб-ня (кол.2)) потрібно ставити слово "заявка".
До того заявку на готівку заповнювати 2 рази, 1) при реєстрації (зазнач. тільки нараховані суми), 2) при виплаті,нести разом з пл.дорученнями (заповняти пункт 1, та в таб.1 колонку 11.)

Бланк кошторису, плану асигнувань та зведення

Додано: 10 лютого 2012, 19:52
GalinaT
Инна1990,
Инна1990 писав:Наприклад в нашому казн-ві вимагають при заповненні юр.зобов. щоб дата документа була семи-денний термін з дати зобов'язання!
- це не прихоть вашого казначейства - так повинно бути згідно нормативних документів.Цитата з Наказу ДКУ (вище написав EVGENIY,
якого) :Розпорядники бюджетних коштів за умови взяття бюджетного
зобов'язання протягом 7 робочих днів з дати його виникнення
подають до відповідного органу Державного казначейства України
Реєстр бюджетних зобов'язань розпорядників (одержувачів) бюджетних
коштів .
Инна1990 писав:але ж договора, наприклад, по комунальних послугах та інші, ми не можемо кожного разу нові заключати!!!
Зустрічне запитання: а для чого вам їх заключати кожного разу нові ???? Заключили договір,зареєстрували як юридичне зобов"язання на протязі 7 днів один раз і все.Платіть.
Инна1990 писав:А в фін.зоб-ннях - при реєстрації з/п та авансу в колонці номер документа (дані бюд.фін. зоб-ня (кол.2)) потрібно ставити слово "заявка".
Так треба - так і ставте.
Инна1990 писав:До того заявку на готівку заповнювати 2 рази, 1) при реєстрації (зазнач. тільки нараховані суми), 2) при виплаті,нести разом з пл.дорученнями (заповняти пункт 1, та в таб.1 колонку 11.)

Заявку на готівку заповнюєте при кожній виплаті готівки ( або перерахунку на карткові рахунки)

Бланк кошторису, плану асигнувань та зведення

Додано: 13 лютого 2012, 09:20
Инна1990
GalinaT писав: Заключили договір,зареєстрували як юридичне зобов"язання на протязі 7 днів один раз і все.Платіть.
А яку суму реєструвати в юр.зоб. разом з договором? якшо сума у договорі не вказана? (наприклад за телекомунікаційні послуги )
І ще таке: В моєму випадку договір з РЕС-ом від 2006року.Додаткову угоду не дають! Як мені реєструвать???

Бланк кошторису, плану асигнувань та зведення

Додано: 13 лютого 2012, 15:19
IRENE
Ще з 2011 року до довгострокових договорів (звязок, постачання ел.енергії, водопостач., газопост., тепло і т.п.) бюджетники почали укладати доп.угоди із зазначенням суми договору. Сума договору = сума кошторисних призначень (але бувають винятки). Тому вимагайте у постачальників укладати додаткові угоди на поточний рік.
В даному випдаку дії УДКСУ повністю правомірні, адже однією з істотних умов договору є сума.

Бланк кошторису, плану асигнувань та зведення

Додано: 13 лютого 2012, 20:19
EVGENIY
Инна1990, вот из 136 Наказа
За бюджетними зобов'язаннями за окремими напрямами видатків (наприклад, заробітна плата, стипендії, нарахування на заробітну плату, різні види допомоги, витрати на службові відрядження), у тому числі за бюджетними зобов'язаннями, у яких не зазначаються суми, у Реєстрі суми проставляються розпорядниками бюджетних коштів розрахунково, але в межах річних планових показників.

Бланк кошторису, плану асигнувань та зведення

Додано: 20 лютого 2012, 11:21
Аннушка
А кто нибудь делает кошторис в Мереже? Отзовитесь! АУУУУ.........

Бланк кошторису, плану асигнувань та зведення

Додано: 20 лютого 2012, 20:09
EVGENIY
Аннушка, Я пробывал всё получается и даже файл в казну подтягивается, что у вас не выходит?

Бланк кошторису, плану асигнувань та зведення

Додано: 21 лютого 2012, 11:51
Аннушка
Начну с того что платежки и т.д. печатаются нормально.... когда захожу в кошториси - появляется окошко "Cannot open file D:\meregam\Zzdbf.Dbf." внизу спрашивает ОК?, закрываю это окно, появляется окно для работы делаю новый документ, выбираю фонд, функцию и т.д., а как дело доходит до Код одерж(КПОЛ) в довіднике мережі ПУСТО, пыталась вписать код в ручную не проходит, хотя в фин, юр, розподиле этот код есть .... и теперь или лыжи хорошие или я красивая - ничего не пойму... Помогите чем смогите?!

Бланк кошторису, плану асигнувань та зведення

Додано: 21 лютого 2012, 20:26
EVGENIY
Аннушка, Zzdbf.Dbf этот файл лежит в последнем обновлении перезакачайте архив pm.rar! Про довидник мережи я писал в соседней теме вот тут http://kazna.ucoz.ua/forum/3-69-1

Бланк кошторису, плану асигнувань та зведення

Додано: 21 лютого 2012, 20:31
Sneman
Аннушка писав:...а как дело доходит до Код одерж(КПОЛ) в довіднике мережі ПУСТО, пыталась вписать код в ручную не проходит, хотя в фин, юр, розподиле этот код есть ...


Кпол для реестров юр и фин обязательств берется из справочника бюджетов. А для работы с кошторисами Кпол из файла мережи fpo.dbf.

А где взять fpo.dbf - смотрите тут

ЗЫ: пока набирал - не видел, что ответ уже дали

Бланк кошторису, плану асигнувань та зведення

Додано: 22 лютого 2012, 16:10
Аннушка
Всем спасибо за советы, педставляете скачала у Вас мережу что не для платежек, а она только для обл. советов?, а у нас в казне обновления для нашего района сказал программист нет....... вот........, так что мне ждать пока прийдется, буду делать в екселе...
ЕЩЕ РАЗ БОЛЬШОЕ СПБ!!!!

Бланк кошторису, плану асигнувань та зведення

Додано: 22 лютого 2012, 19:50
Sneman
Аннушка писав:Всем спасибо за советы, педставляете скачала у Вас мережу что не для платежек, а она только для обл. советов?


Вы эту качали? Настройки по умолчанию в ней для госбюджета, но легко меняются на местный. Так что она и для районных и для сельських подходит. Распакуйте, зайдите в папку NDI. Там есть файлы SOINASTR_MB.DBF, KMIN_MB.DBF, KLVID_MB.DBF. Переименуйте их так, чтобы убрать из названий "_MB". Только нужно будет справочник бюджетов BUDGET.DBF откорректирповать, чтобы по своему работать.

Бланк кошторису, плану асигнувань та зведення

Додано: 23 лютого 2012, 13:42
EVGENIY
Аннушка, а вы какой бюджет? Sneman, прав, мережа абсолютно для всех и для районных и для сельских бюджетов! Если вы взяли файл из единого реестра можете выслать мне я вам сделаю мережу и файл ФПО.ДБФ ваш дам!

Бланк кошторису, плану асигнувань та зведення

Додано: 24 лютого 2012, 11:31
Аннушка
Я местный бюджет сельского совета..... И Я ВАМ БУДУ ОЧЕНЬ БЛАГОДАРНА, переживаю очень.... скоро на должность гл.бух-ра хочу чтоб было все правильно.... Заранее спасибо за помощь

Добавлено (24.02.2012, 11:31)
---------------------------------------------
А "файл из единого реестра", уточните пожалуйста, в казне нужно брать?

Бланк кошторису, плану асигнувань та зведення

Додано: 24 лютого 2012, 18:39
EVGENIY
Аннушка, Да в казначействе!

Бланк кошторису, плану асигнувань та зведення

Додано: 06 грудня 2012, 20:12
gen_sokol
Добрый вечер. Не знаю к какой теме отнести свой вопрос. Может кто-нибудь знает бесплатную программку для регистрации договоров?

Бланк кошторису, плану асигнувань та зведення

Додано: 07 грудня 2012, 22:54
tinamar
EVGENIY, будь-ласка, якщо буде у Вас можливість доробити бланки довідки про зміни точно як в наказі 57, а то вони на вигляд як бланк кошторису, а в нас казначейство повернуло мені весь пакет змін на заміну, тому, що бланки не відповідають формі , а перенабирати у Word дуже багато граф заповнювати вручну. І ще якби Ви прописали формули у табличній частині вибір коду доходів і КЕКВ: цифри коду ввели, а воно раз і написалась сама назва, як у Вас прописано при виборі КФК у шапці, а то не раз були помилки: пишу кекв, а назва з іншого, або навпаки, та й вдруковування назви видатків займає багатенько часу, копіювання трошки менше.

Бланк кошторису, плану асигнувань та зведення

Додано: 09 грудня 2012, 22:49
EVGENIY
tinamar,
tinamar писав:ожливість доробити бланки довідки про зміни точно як в наказі 57
они вроде соответствуют приказу 57, укажите что конкретно не соответствует??
tinamar писав:І ще якби Ви прописали формули у табличній частині вибір коду доходів і КЕКВ: цифри коду ввели, а воно раз і написалась сама назва, як у Вас прописано при виборі КФК у шапці, а то не раз були помилки: пишу кекв, а назва з іншого, або навпаки, та й вдруковування назви видатків займає багатенько часу, копіювання трошки менше.
это можно

Бланк кошторису, плану асигнувань та зведення

Додано: 10 грудня 2012, 01:33
tinamar
EVGENIY писав:они вроде соответствуют приказу 57, укажите что конкретно не соответствует??

З наказу 57 у довідці про зміни до кошторису такі графи:
Найменування показників Сума змін (+, -)
загальний фонд спеціальний фонд разом
2 3 4 5
НАДХОДЖЕННЯ - усього
у тому числі:
доходи (розписати за кодами класифікації доходів)
фінансування (розписати за кодами класифікації фінансування за типом боргового зобов'язання)
повернення кредитів до бюджету (розписати за кодами програмної класифікації видатків та кредитування, класифікації кредитування)

ВИДАТКИ ТА НАДАННЯ КРЕДИТІВ - усього
у тому числі:
видатки (розписати за кодами економічної класифікації видатків)
надання кредитів з бюджету (розписати за кодами класифікації кредитування)
EVGENIY, а у Вас як бланк кошторису, тільки назва довідки співпадає. Дякую наперед.

Бланк кошторису, плану асигнувань та зведення

Додано: 13 грудня 2012, 08:58
HELENA_ubr
Здравствуйте, помогите пожалуйста.Может у кого-нибудь есть зведення показників(дод.12 до Порядку №1223) и реєстр змін (дод.22 до Порядку №1223) в Excel или Word.

Бланк кошторису, плану асигнувань та зведення

Додано: 13 грудня 2012, 20:34
EVGENIY
tinamar, дошли руки у меня до довидки, ну из вашего текста я понял что ошибок две это"Найменування показників " и нумерация столбцов, название кодов доходов я специально оставил обычно их вобще не пишут!

Бланк кошторису, плану асигнувань та зведення

Додано: 13 грудня 2012, 22:34
EVGENIY
HELENA,
HELENA писав:Здравствуйте, помогите пожалуйста.Может у кого-нибудь есть зведення показників(дод.12 до Порядку №1223) и реєстр змін (дод.22 до Порядку №1223) в Excel или Word.
Перезакачайте этот наказ здесь на сайте, я только что его заменил с додатками в нормальном виде!

Бланк кошторису, плану асигнувань та зведення

Додано: 13 грудня 2012, 22:52
tinamar
EVGENIY, сто разів вибачаюся, але я Вам писала за бланк "ДОВІДКА ПРО ЗМІНИ КОШТОРИСА ТА ПЛАНА АСИГНУВАННЬ ",і що він відрізняється від бланку"КОШТОРИСА ТА ПЛАНА АСИГНУВАННЬ" найменуванням показників, Спасибі і за бланк "КОШТОРИСА ТА ПЛАНА АСИГНУВАННЬ" з новими кекв, але коли у Вас буде вільний час, переробіть будь-ласка і довідку про зміни пробувала переробити сама, але збиваються формули

Бланк кошторису, плану асигнувань та зведення

Додано: 13 грудня 2012, 22:54
EVGENIY
tinamar, я вас правильно понял я тоже про довидку про ЗМИНЫ писал вам выше! То что я щас выложил на сайте к нашему разговору отношения не имеет