Шановні фахівці! Поділіться думками і досвідом стосовно того, чи потрібно в Звіті про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт у колонці "Кому, за що і на підставі якого документа заплачено " детально (по найменуваннях) розписувати придбані завгоспом товари, наприклад канцелярські? Рахунок і прибуткова накладна до звіту додається, там є повний перелік найменувань, ціни, кількості, загальної суми і підпис керівника.
Також цікавить ці 2 документи нумеруються окремо чи в одному рядку (кому і за що сплачено, а також проводки по Дт у них одні й ті ж)?
Звіт про витрачання коштів, виданих під звіт
-
- Місцевий
- Повідомлень: 704
- З нами з: 30 червня 2012, 22:03
- Регіон: Cortés
- Звідки: Tegucigalpita
- Подякували: 5 разів
Ole444ka писав:чи потрібно... детально (по найменуваннях) розписувати придбані завгоспом товари
Нет. В колонке указывается наименование продавца и документы (каждый в отдельности), по которым можно идентифицировать расходы. А к документам (товарный чек, накладная и т.д) следует приложить приемный акт передачи ТМЦ на склад.
Ole444ka писав:проводки по Дт у них одні й ті ж)?
Необязательно. В корреспонденции по Д-ту субсчета указываются в соответствии с приобретенными/поступившими активами.