Звіт про витрачання коштів, виданих під звіт
Додано: 27 грудня 2013, 17:32
Шановні фахівці! Поділіться думками і досвідом стосовно того, чи потрібно в Звіті про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт у колонці "Кому, за що і на підставі якого документа заплачено " детально (по найменуваннях) розписувати придбані завгоспом товари, наприклад канцелярські? Рахунок і прибуткова накладна до звіту додається, там є повний перелік найменувань, ціни, кількості, загальної суми і підпис керівника.
Також цікавить ці 2 документи нумеруються окремо чи в одному рядку (кому і за що сплачено, а також проводки по Дт у них одні й ті ж)?
Також цікавить ці 2 документи нумеруються окремо чи в одному рядку (кому і за що сплачено, а також проводки по Дт у них одні й ті ж)?