Роман, .капец...........у меня головняк был даже С ПЕРЕДАЧЕЙ ОЗ организациям нижестоящим в обход коммайна, а Вы говорите о списании......чувствую - там такой "геморой", что пусть всё "накрывается медным" тазом у нас в уголочке (а точнее - в кладовочке)
кру было по списанию вопросов не было,но это вопрос риторический. мы требуем для списания и нам делают акт технического состояния техники для списания где черным по белому написано,что ремонт нецелесообразен,почему и рекомендовано к списанию,для источников бесперебойного питания еще и что драгметаллов нет.каждый акт стоит порядка 50грн.на основании этих актов делаем списание комиссионно
Підскажіть, як правильно списати зг. нововведень в НС 121 "Основні засоби" калькулятори, телефонні апарати, чи потрібно заключення фірми по ремонту , що не підлягає ремонту?
Ось таке питання : Коли списувати з балансу основні засоби ? Варіант 1- при наявності наказу вищестоящої організації , а потім здійснювати розборку, оприбутковувати металобрухт і подавати звіт про результати списання. чи варіант 2 - отримали наказ, провели процедуру розбирання, оприбуткували металобрухт і зняли з балансу ?
Процедура списання авто була детально описана в газеті "Бюджета бухгалтерія", 2012, № 25. Будь ласка, почитайте, там про все це було детально розписано
Взагалі, підстава для списання - акт списання (оформлений та затверждений), а вже потім йде оприбуткування частин від такого списаного майна. Конкретика була у згаданій консультації: документація, приклад, проводки. Уточніть, що саме Вас цікавить
Списували в кінці року транспортний засіб з оформленням всієї документації. Акт на списання є.Наказ на списання вищестоящої організації є. Потім знято з обліку в технадзорі. Потім у грудні зняла з бухобліку. ДТ 401 КТ 105. Протягом 3-х місяців повинне бути здійснене розбирання і оприбуткування мат.цінностей. Вищестояща організація наголошує на тому що я рано зняла з балансу цей транспортний засіб. А повинна була зробити все одночасно- тобто списати з балансу тоді, коли вже розібрали та оприбуткували мат.цінності. ????????????????????? Хто правий в цій ситуації???
Звичайно, в ідеалі це робити одночасно. Принаймні з Порядку списання об'єктів державної власності (постанова КМУ від 8 листопада 2007 р. N 1314) саме такий висновок й можна зробити.
Тим паче в формі Акта на списання на 4-й сторінці передбачено рядки для інформації про оприбутковані цінності. Але тоді така процедура може розтягнутися на декілька місяців. В результаті на складі буде майно, яке ще фактично не списане з балансу, але вже розібране на різні вузли та деталі. І тільки тоді, як буде закінчено розбирання, демонтаж та проведена оцінка, можна буде списати актив з балансу та оприбуткувати вузли та запчастини - саме так вимагає згаданий Порядок.
Додам, що процедура списання майна вважається закінченою з моменту подання суб'єктом господарювання суб'єкту управління звіту про списання майна.
Транспортний засіб ще не розібраний. Чи правомірні будуть дії бухгалтера щодо відновлення в обліку цього транспортного засобу згідно бухдовідки, до моменту отримання акту приймання мат.цінностей ?
Чи правильно я розумію?
Рівень розпорядника коштів - 3.
Порядок дій при списанні основних засобів (сушильна машина, вартість 4200,00, знос 2500), якщо об’єкт повністю не амортизований:
Комісія, призначена наказом, проводить огляд, наприклад, 11.03.16, складає протокол, додає акт інвентаризації майна, що пропонується до списання (із зазначенням однієї сушильної машини), акт тех. стану, Акт тех. експертизи сервісного центру, все 11.03.16. Потім подається лист до вищестоящої організації про дозвіл на списання, наказ про дозвіл надійшов 25.03.16. 25.03.16 подається Звіт про списання в вищестоящу організацію, видається наказ про списання, складається Акт на списання (типова форма ОЗ-3) і списується з балансу.
Чи обов’язковий дозвіл вищестоящої організації в даному випадку?
Чи потрібен дозвіл на повністю амортизовані об’єкти?
Як бути з списанням 113 (суми від 100 грн.)?
Добрий день, підкажіть як списати наружний блок кондиціонеру (його викрали)? У нас залишилась внутрішня частина кондиціонеру. Чи можемо ми комісією на наш погляд розділити вартість усього кондиціонеру на зовнішню і внутрішню частини і списати тільки наружну?
Добрий день, підкажіть, будь ласка - установа -розпорядник 3-го рівня державного бюджету. На балансі рахуються компьютери, принтери, ксерокси та УПС, які вже давно не працють і не підлягають ремонту. Щ о потрібно для їх списання. Якщо можна, то пошагово. Дуже буду вдячна.
У цьому році був лист Мінфіну від 11.04.2016 р. N 31-11420-07-10/10433, у якому автори листа нарешті дозволили проводити часткову ліквідацію (списання). Цей лист був в газеті "Бюджетна бухгалтерія", 2016, № 19. Тому, колеги - всі , хто цей момент пропустив - пропоную уважно його почитати!!!
Востаннє редагувалось 05 грудня 2016, 16:14 користувачем EVGENIY, всього редагувалось 1 раз.
Причина:Додано посилання на лист МФУ
Підскажіть будь ласка. Чи можна списати матеріальні цінності на підставі акта про непридатність , в кінці року. А саму утилізаію через 2 місяці. Фірма яка буде проводити утилізацію розповідає, що сама процедура займе 1-1,5 місяці. На скільки це правильно?
OKSI-1208 писав:Підскажіть будь ласка. Чи можна списати матеріальні цінності на підставі акта про непридатність , в кінці року. А саму утилізаію через 2 місяці. Фірма яка буде проводити утилізацію розповідає, що сама процедура займе 1-1,5 місяці. На скільки це правильно?
Підставою для відображення в обліку списання є акт на списання
Акт списання основних засобів (часткової ліквідації) застосовується для оформлення господарських операцій з вибуття основних засобів (крім транспортних засобів та документів бібліотечного фонду) у разі повної ліквідації або вибуття частини об'єкта основних засобів при частковій ліквідації.
Вам головне передати на утилізацію і це вже підстава для списання, а коли вони утилізують то вже їх питання!! Ви мабуть переживаєте за кредиторську заборгованість по доходам, так це нічого страшного! Вона не буде простроченою і навіть якщо і буде це нічого страшного!
Матвєєва Вікторія, по КЕКВ 2240 придбали систему відеоспостереження (в т.ч. камеру відеоспостереження) Як правильно поставити її на облік і чи присвоюється в цьому випадку інвентарний номер?
Ви не можете поставити на облік те, за що проплатили за КЕКВ 2240. Такі видатки потрібно списати на фактичні витрати. Тільки якщо оплата йде за капітальними видатками, тоді виникають підстави для обліку таких обєктів у складі ОЗ.
Будь ласка, уточніть, як у Вам визначено предмет договору та що написано в акті
Матвєєва Вікторія писав:Ви не можете поставити на облік те, за що проплатили за КЕКВ 2240. Такі видатки потрібно списати на фактичні витрати. Тільки якщо оплата йде за капітальними видатками, тоді виникають підстави для обліку таких обєктів у складі ОЗ.
Будь ласка, уточніть, як у Вам визначено предмет договору та що написано в акті
Добрый день!
А услуги, например, по установке тоже платятся с 2240, а на удорожание мы относим...
Предмет договору - доручення з монтажу камери відеоспостереження. У вартість договору входять послуги з створення і впровадження систем відеоспостереження у т.ч. пасивного обладнання - монтажних коробів, кабелеводів, кабелів, з'єднувачів, розеток, кріплень, комунікаційних панелей тощо, якщо зазначене обладнання є невід'ємною частиною послуг.
В акті здачі-приймання робіт зазначено створення і впровадження системи відеоспостереження. Як бути ?
777779451 писав:Будь-ласка, допоможіть з проводками. На 107 рах обліковується баран ціною 300грн. Як списати, якщо він помер? Є акт ветеринарів про його хворобу.
Уточніть, будь ласка, коли саме відбувся падіж худоби (у цьому чи у минулому році)
777779451 писав:Будь-ласка, допоможіть з проводками. На 107 рах обліковується баран ціною 300грн. Як списати, якщо він помер? Є акт ветеринарів про його хворобу.
Уточніть, будь ласка, коли саме відбувся падіж худоби (у цьому чи у минулому році)
У минулому році( у грудні) і близиться ще один в цьому.