Lili9390 писав:Хочеться доритися до суті. На 141 проектно кошторисна буде обліковуватись до моменту повного виконання кап. робіт по об"єкту? А потім разом з роботами списуватись на збільшення вартості будинку? А якщо з усього обсягу робіт виконана тільки частина і незрозуміло коли буде виконано все (та й чи буде?) тоді як? А ще інвентаризація на носі
У Вас дійсно досить цікава не однозначна ситуація, тому аби дати Вам чітку відповідь наша редакція звернеться із запитом до розробників Національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку - Мінфіну.
Доброго вечора!Установа придбала сервер по КЕКВ 3110 та ліцензійне програмне забезпечення Microsoft Windows по КЕКВ 2240. Які бухгалтерські проведення установа повинна зробити?
Наташа_П писав:Доброго вечора!Установа придбала сервер по КЕКВ 3110 та ліцензійне програмне забезпечення Microsoft Windows по КЕКВ 2240. Які бухгалтерські проведення установа повинна зробити?
Доброго ранку
Сервер оприбутковуйте як ОЗ, проводок вже багато на форумі наводилось і на сайті в розділі статті також.
На рахунок Виндовс ось тут почитайте http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f ... 33&p=39890 витрати на її придбання одразу списуються на фактичні видатки
П.С. Хоча Виндовс і списується я раджу вести журнал обліку придбаного програмного забезпечення, з ним можна копії розрахункових документів зберігати! Це не обов'язково! Але якщо нагрянуть з перевіркой років через 8, легше буде доводити. адже бухгалтерські документи вже будуть в архіві!
Бухало (Белоус) Даша писав:Добрый день, подскажите пожалуйста, на какой счет отнести фильтр сетевой (96грн.,) на 221?
113
Спасибо! 113 потому что больше года срок эксплуатации?и подскажите пожалуйста еще группа 7?
Ну да срок службы же точно больше года, под все определения подпадает! Возможно конечно и на 221 учитывать как малоценное! Но обычно на 113 и группа 7! Это я из своего опыта, уверен найдутся те у кого и на 221 висит, просто на 113 удобней учитывать, а на 221 только количественный учёт без сумм!
Бухало (Белоус) Даша писав:Добрый день, подскажите пожалуйста, на какой счет отнести фильтр сетевой (96грн.,) на 221?
113
Спасибо! 113 потому что больше года срок эксплуатации?и подскажите пожалуйста еще группа 7?
Ну да срок службы же точно больше года, под все определения подпадает! Возможно конечно и на 221 учитывать как малоценное! Но обычно на 113 и группа 7! Это я из своего опыта, уверен найдутся те у кого и на 221 висит, просто на 113 удобней учитывать, а на 221 только количественный учёт без сумм!
Добрий день! Допоможіть в такому питанні, установа нам безоплатно передає основні засоби (104 субрах.). Ціна за одиницю менше 1000грн., знос нараховано повністю. Ми хочемо оприбуткувати на 113. Як бути із зносом?
Доброго дня, форумчани.
Допоможіть будь ласка, на який рахунок віднести опори для електричних конвекторів - 113 чи 234 ???
Просто виникла грандіозна сутичка з колегою((((
Дякую.
КСД писав:Добрий день! Допоможіть будь ласка, на якому рахунку оприбуткувати люмінесцентні лампи?
Порядок обліку люмінесцентних ламп нічим не відрізняється від обліку інших видів запасів. Вважаю за доцільне їх оприбутковувати на субрахунок 234 "Господарські матеріали і канцелярське приладдя".
А от списанню таких ламп та їх утилізації вже потрібно приділяти особливу увагу.
Оксана_Середа писав:Доброго дня, форумчани.
Допоможіть будь ласка, на який рахунок віднести опори для електричних конвекторів - 113 чи 234 ???
Просто виникла грандіозна сутичка з колегою((((
Дякую.
Так, якщо ці опори йшли в комплекті з конвекторами, то звісно обліковувати їх окремо взагалі не потрібно. Якщо ж опори придбали окремо, тоді їх слід оприбуткувати. А на який саме субрахунок залежатиме від вартості цих матеріальних цінностей. Більш доцільним вважаю вести їх облік у складі запасів, на субрахунку 234 "Господарські матеріали і канцелярське приладдя".
Крот Юлія писав:
А от списанню таких ламп та їх утилізації вже потрібно приділяти особливу увагу.
Вы имеете ввиду - обязательно оплачивать услуги их утилизации?
Маю на увазі, що при зберіганні, розміщенні та утилізації небезпечних відходів (до яких власне і належать відпрацьовані люмінесцентні лампи) слід дотримуватись вимог, передбачених чинним законодавством у сфері поводження з відходами. Тож в установі має бути організований належний облік відпрацьованих люмінесцентних ламп.
А для того, щоб позбутися таких ламп, необхідно укласти договір на утилізацію небезпечних відходів з підприємством, яке спеціалізується на цьому.
Допоможіть розібратися! Отримано шина і ланцюг до висоторіза STINL поставили на 238 рах. чи збільшувати вартість висоторіза і на основі якого документа списати старі непридатні запчастини?
Олена Гривнюк писав:Допоможіть розібратися! Отримано шина і ланцюг до висоторіза STINL поставили на 238 рах. чи збільшувати вартість висоторіза і на основі якого документа списати старі непридатні запчастини?
Славич Вікторія писав:Доброго дня. Ми придбали по 2210 монітор на суму 2625,78 грн в (т.ч. ПДВ 437,63) ПИТАННЯ : оприбутковуємо на 113? з копійками чи без?
Облік ВСІХ необоротних активів (у тому числі й малоцінних необоротних матеріальних активів) слід вести З КОПІЙКАМИ .
Славич Вікторія писав:Доброго дня. Ми придбали по 2210 монітор на суму 2625,78 грн в (т.ч. ПДВ 437,63) ПИТАННЯ : оприбутковуємо на 113? з копійками чи без?
Облік ВСІХ необоротних активів (у тому числі й малоцінних необоротних матеріальних активів) слід вести З КОПІЙКАМИ .
Підкажіть на який рахунок віднести оснастку для гербової печатки (сама печатка на 113 рах) списати стару з 113 і новій остастці присвоїти новий номер 113 рахунку чи на 221
а також замок в двері автомобіля це 238 і списується актом про встановлення в машину?
Татуана писав:Підкажіть на який рахунок віднести оснастку для гербової печатки (сама печатка на 113 рах) списати стару з 113 і новій остастці присвоїти новий номер 113 рахунку чи на 221
а також замок в двері автомобіля це 238 і списується актом про встановлення в машину?
Я б радила списати стару печатку (ту, для якої Ви купили нову оснастку), і оприбуткувати нову печатку (з новою оснасткою), як єдине ціле на 113 субрахунок. Оскільки при поломці оснастки - основної частини будь-якої печатки - вона автоматично стає непридатною для подальшого використання.
Звісно, Вам ніхто не забороняє оприбуткувати оснастку окремо і на 221 субрахунок . Власне, все залежить від очікуваного строку служби такого об’єкта. Проте вважаю більш логічним і вірним зробити так, як осписано вище (списати стару печатку і оприбуткувати нову на 113 субрахунок).
Що стосується заміни замку на дверях автомобіля, то все вірно, його слід оприбуткувати на 238 субрахунок, як запасну частину, а після установлення - списати згідно з актом списання за типовою формою № З-2.
А я повторюсь про свой метод по поводу печати - замену оснастки либо других ее частей я провожу через ремонт по КЕКВ 2240 и списываю стоимость на расходы. В учете ничего не меняю