Сторінка 39 з 44

Re: Запитання про вiднесення на субрахунок

Додано: 23 листопада 2017, 14:03
EVGENIY
Людмила87 писав:
Крот Юлія писав:
Сильвана писав:Підкажіть, будь-ласка, на який рахунок віднести кухонний посуд (тарілки, чашки)? На 1812 чи 1113?
Для обліку посуду доцільно застосовувати субрахунок 1812.
Пробачте, Юліє, а кухонні прибори, недорогі ножі, терки тощо теж сюди? І як бути з тим, що тарілки і по 10 десять років служать? як оформлювати і проводити бій посуду, якщо в бух.обліку самого посуду вже не буде? Акт списання оформити при видачі зі складу і на цьому все?
37. Вартість малоцінних та швидкозношуваних предметів, що передані в експлуатацію, виключається зі складу активів (списується з балансу) з подальшою організацією оперативного кількісного обліку таких предметів за місцями експлуатації і відповідальними особами протягом строку їх фактичного використання.


Подробиці: https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/metod-recomendacii-buhobliku-subjektiv-derjavnogo-sektoru/metod-recomendacii-buhobliku-zapasiv/

Re: Запитання про вiднесення на субрахунок

Додано: 29 листопада 2017, 10:17
Аліна-Аліна
Напишіть, будь-ласка! Якщо на с/раді здійснювався поточний ремонт водопроводу ( замінено 100 м труби, кран поміняно). Кран і трубу купили, а ремонт здійснювали власними силами. Чи можна віднести цей кран і 100 м труби ( на суму1200 грн) на фактичні видатки, тобто списати?

Re: Запитання про вiднесення на субрахунок

Додано: 29 листопада 2017, 10:22
Аліна-Аліна
Якщо відбувається поточний ремонт бічної вулиці в селі, шляхом бетонування підйому, укріплення берегу. Цемент, арматуру с/рада купила, все інше жителі села зробили власними силами. Чи зміниться балансова вартість цих вулиць? чи можна цей матеріал списати на фактичні?

Re: Запитання про вiднесення на субрахунок

Додано: 29 листопада 2017, 12:53
Матвєєва Вікторія
Поточний та капітальний ремонт - це витрати звітнього періоду. У такому разі не відбувається зміна балансової вартості об*єкта, що ремонтується

Re: Запитання про вiднесення на субрахунок

Додано: 29 листопада 2017, 14:36
Аліна-Аліна
Матвєєва Вікторія писав:Поточний та капітальний ремонт - це витрати звітнього періоду. У такому разі не відбувається зміна балансової вартості об*єкта, що ремонтується
Дуже дякую за відповідь! Мені так і в казні казали, і зсилалися на якесь роз'яснення не пам'ятаю чи Мінфінучи кого? Ніхто незнає де це можна прочитати. Я новачок в бухгалтерії незнаю де і шукати чи в Законах чи в розясненнях Мінфіну :)

Re: Запитання про вiднесення на субрахунок

Додано: 29 листопада 2017, 14:50
Ol4ik.kis
Крот Юлія писав:
Тётка писав:Добрий день. Ми бюджетна установа купили двері металеві утепленні та установили їх в будівлі замість старих. Чи потрібно їх ставити на облік (то на який субрахунок - 1113?), чи може списати як встановлені? Якщо списати чи потрібно в вартість будівлі додавати вартість дверей? Ми ж з будівлею реконструкцію не проводили, а лише заміна старих дверей на нові? (для економії тепла). Дякую
Доброго дня!
Двері - це аж ніяк не окремий об'єкт необоротних активів, це збірна конструкція, яку слід обліковувати у складі будівельних матеріалів. Отже, обліковувати двері слід на субрахунку 1513, а не в складі МНМА (субрахунок 1113).
Також зверніть увагу: встановлення дверей - це різновид ремонтних робіт. А от який це буде ремонт (капітальний чи поточний) має вирішити керівник Вашої установи. Однак з урахуванням п.п. 2.8.1 Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженому наказом Держкомітету з питань ЖКГ від 10.08.2004 р. № 150, заміну дверей (особливо разом із заміною дверної коробки та наличників) слід розглядати як капремонт.
У будь-якому випадку, вартість ремонтних робіт (у т.ч. вартість всіх будівельних матеріалів і вартість проектно-кошторисної документації) слід відносити на витрати відповідного звітного періоду. Тобто обліковувати двері окремо після установлення не потрібно. Встановили - списали.
Добрый день! Скажите пожалуйста, знаки пожарной безопасности относятся к МШП или на 1113 приходовать? и крепления для огнетушителей? спасибо!

Re: Запитання про вiднесення на субрахунок

Додано: 29 листопада 2017, 15:13
Матвєєва Вікторія
Аліна-Аліна писав:
Матвєєва Вікторія писав:Поточний та капітальний ремонт - це витрати звітнього періоду. У такому разі не відбувається зміна балансової вартості об*єкта, що ремонтується
Дуже дякую за відповідь! Мені так і в казні казали, і зсилалися на якесь роз'яснення не пам'ятаю чи Мінфінучи кого? Ніхто незнає де це можна прочитати. Я новачок в бухгалтерії незнаю де і шукати чи в Законах чи в розясненнях Мінфіну :)
Ці питання врегульовані НП(С)БО 121 та Методрекомендаціями. Дуже прикро, що ці документи перестали читати :15:
 
НП(С)БО 121
III. Оцінка після первісного визнання та переоцінка основних засобів
1. Витрати на поліпшення об'єкта основних засобів (реконструкцію (реставрацію), модернізацію, добудову, дообладнання) збільшують його первісну вартість протягом усього строку використання, якщо існує ймовірність отримання суб'єктом державного сектору майбутніх економічних вигід, що перевищують первісно оцінений рівень його продуктивності, та/або збільшення потенціалу корисності цього об'єкта.
2. Витрати на утримання об'єкта основних засобів (проведення технічного нагляду, технічного обслуговування та ремонту), які здійснюються для відновлення або підтримання суб'єктом державного сектору майбутніх економічних вигід або потенціалу корисності на первісно оціненому рівні продуктивності об'єкта основних засобів, визнаються витратами звітного періоду, в якому вони були понесені.
 
Методрекомендації ОЗ
VI. Облік ремонту та поліпшення основних засобів
 
1. Приймання закінчених робіт з ремонту і поліпшення основних засобів (модернізація, добудова, реконструкція тощо) оформлюється відповідним первинним документом.
 
2. Рішення про характер і ознаки здійснюваних суб'єктом державного сектору робіт, тобто, чи спрямовані вони на підвищення техніко-економічних можливостей (модернізація, модифікація, добудова, дообладнання, реконструкція тощо) об'єкта, що приведе у майбутньому до збільшення економічних вигод, чи здійснюються вони для підтримання об'єкта в придатному для використання стані та одержання первісно визначеної суми майбутніх економічних вигод від його використання, приймається керівником суб'єкта державного сектору з урахуванням результатів аналізу існуючої ситуації та суттєвості таких витрат. Роботи з поліпшення об'єкта основних засобів (модернізація, модифікація, добудова, дообладнання, реконструкція тощо) здійснюються за рахунок капітальних витрат, передбачених у кошторисах на виконання зазначених робіт.
 
3. Витрати на поліпшення об'єкта основних засобів (реконструкцію (реставрацію), модернізацію, добудову, дообладнання) збільшують його первісну вартість протягом усього строку використання, якщо існує ймовірність отримання суб'єктом державного сектору майбутніх економічних вигід, що перевищують первісно оцінений рівень його продуктивності, та/або збільшення потенціалу корисності цього об'єкта.
 
Вартість робіт, що приводять до збільшення очікуваних майбутніх вигод від об'єкта основних засобів, включається до капітальних інвестицій з майбутнім збільшенням первісної вартості основних засобів. Підставою для визнання витрат, пов'язаних з поліпшенням основних засобів, є зростання внаслідок цих витрат очікуваного терміну корисного використання об'єкта, кількості та/або якості робіт, послуг, які надаються цим об'єктом.
 
Прикладами такого поліпшення є:
 
1) модифікація, модернізація об'єкта основних засобів з метою подовження терміну його корисної експлуатації або збільшення його виробничої потужності;
 
2) заміна окремих частин устаткування для підвищення якості робіт, послуг;
 
3) впровадження ефективнішого технологічного процесу, що дасть змогу зменшити витрати;
 
4) добудова (надбудова) будівлі, що збільшить кількість місць (площу) будівлі, обсяги та/або якість виконуваних робіт (послуг) чи умови їх виконання.
 
4. Витрати на утримання об'єкта основних засобів (проведення технічного нагляду, технічного обслуговування та ремонту), які здійснюються для відновлення або підтримання суб'єктом державного сектору майбутніх економічних вигід або потенціалу корисності на первісно оціненому рівні продуктивності об'єкта основних засобів, визнаються витратами звітного періоду, в якому вони були понесені.
 
5. В інвентарні картки або інші регістри аналітичного обліку відповідних об'єктів основних засобів заносяться дані про змінені техніко-економічні характеристики (вартість, потужність, площа тощо) в результаті їх поліпшення.

Re: Запитання про вiднесення на субрахунок

Додано: 29 листопада 2017, 15:50
Ol4ik.kis
Матвєєва Вікторія писав:Поточний та капітальний ремонт - це витрати звітнього періоду. У такому разі не відбувається зміна балансової вартості об*єкта, що ремонтується
Добрый день! Скажите пожалуйста, знаки пожарной безопасности относятся к МШП или на 1113 приходовать? и крепления для огнетушителей? спасибо!

Re: Запитання про вiднесення на субрахунок

Додано: 05 грудня 2017, 15:54
Крот Юлія
Ol4ik.kis писав:Добрый день! Скажите пожалуйста, знаки пожарной безопасности относятся к МШП или на 1113 приходовать? и крепления для огнетушителей? спасибо!
Доброго дня!
Справа в тому, що відповідно до Методрекомендацій з бухобліку ОЗ господарський інвентар вартістю до 6000 грн. включно за одиницю (комплект) без ПДВ, а також інші малоцінні необоротні предмети, термін експлуатації яких більше одного року, слід обліковувати у складі МНМА (на субрахунку 1113).
Водночас згідно з Порядком застосування Плану рахунків предмети протипожежного призначення обліковуються на субрахунку 1812.
Тому Ви маєте самостійно вирішити, який субрахунок доцільніше застосовувати для обліку таких активів. Але якщо Ви вирішили їх обліковувати у складі МШП, варто подбати не лише про їх оперативний облік, а й  про належний контроль їх використання. Якщо ж Ви не впевненні, що зможете проконтролювати все як слід, тоді є сенс їх обліковувати у складі МНМА. Принаймні, за це Вас ніхто не покарає, а Ви будете спокійні.

Re: Запитання про вiднесення на субрахунок

Додано: 07 грудня 2017, 12:53
Ботанік
Придбано оприскувач за КЕКв 3110 та віднесено на рахунок 1014. Згодом  придбано для доукомплектування запасні частини та обліковуються на рахунку 1515. Зазначені запасні частини необхідно списати. Чи будуде їх вартість  включена до первісної вартості оприскувача чи ні?

Re: Запитання про вiднесення на субрахунок

Додано: 07 грудня 2017, 13:41
EVGENIY
Ботанік писав:Придбано оприскувач за КЕКв 3110 та віднесено на рахунок 1014. Згодом  придбано для доукомплектування запасні частини та обліковуються на рахунку 1515. Зазначені запасні частини необхідно списати. Чи будуде їх вартість  включена до первісної вартості оприскувача чи ні?
Запасні частини чи частини для доукомлектування?? Запасні частини списуються, а ось якщо частини для доукомплектування (тобто таких частин не має в складі ОЗ) то такі частини йдуть на збільшення вартості!

Re: Запитання про вiднесення на субрахунок

Додано: 07 грудня 2017, 14:03
Ботанік
EVGENIY писав:
Ботанік писав:Придбано оприскувач за КЕКв 3110 та віднесено на рахунок 1014. Згодом  придбано для доукомплектування запасні частини та обліковуються на рахунку 1515. Зазначені запасні частини необхідно списати. Чи будуде їх вартість  включена до первісної вартості оприскувача чи ні?
Запасні частини чи частини для доукомлектування?? Запасні частини списуються, а ось якщо частини для доукомплектування (тобто таких частин не має в складі ОЗ) то такі частини йдуть на збільшення вартості!
 Списання запасних частин оформити [font='Times New Roman', serif]Акт приймання відремонтованих, реконструйованих та модернізованих основних засобів чи актом на списання з/частин[/font]

Re: Запитання про вiднесення на субрахунок

Додано: 07 грудня 2017, 14:18
EVGENIY
Ботанік писав:
EVGENIY писав:
Ботанік писав:Придбано оприскувач за КЕКв 3110 та віднесено на рахунок 1014. Згодом  придбано для доукомплектування запасні частини та обліковуються на рахунку 1515. Зазначені запасні частини необхідно списати. Чи будуде їх вартість  включена до первісної вартості оприскувача чи ні?
Запасні частини чи частини для доукомлектування?? Запасні частини списуються, а ось якщо частини для доукомплектування (тобто таких частин не має в складі ОЗ) то такі частини йдуть на збільшення вартості!
 Списання запасних частин оформити [font='Times New Roman', serif]Акт приймання відремонтованих, реконструйованих та модернізованих основних засобів чи актом на списання з/частин[/font]
Рахунок 13 "Капітальні інвестиції" призначений для обліку витрат на придбання або створення матеріальних і нематеріальних необоротних активів, довгострокових біологічних активів. 

За дебетом рахунку відображається збільшення витрат суб'єкта державного сектору на придбання або створення необоротних активів, зокрема суми, сплачені за придбання, виконання будівельно-монтажних робіт, реєстраційні збори, державне мито та аналогічні платежі, суми ввізного мита, суми непрямих податків (якщо вони не відшкодовуються суб'єктові державного сектору), витрати зі страхування ризиків доставки, витрати на транспортування, установку, монтаж налагодження тощо, витрати на поліпшення об'єкта основних засобів (реконструкцію (реставрацію), модернізацію, добудову, дообладнання) та суми витрат, пов'язаних із удосконаленням нематеріальних активів і підвищенням їх можливостей та продовженням строку використання.

Подробиці: https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/buhgalterskiy-oblik/poryadok-zastosuvannya-planu-rahunkiv-buhgalterskogo-obliku-v/

Re: Запитання про вiднесення на субрахунок

Додано: 12 грудня 2017, 10:44
tanyaslavdon
Доброго дня!
Підкажіть, будь ласка, таке питання: організація придбає квартири для подальшого проживання співробітників( переселенців). Це буде службове чи відомче житло? Як взагалі вести облік, які документі оформлюються в бухобліку та де це все прописано? Прошу відповісти, бо кінець року близько )
Дякую!

Re: Запитання про вiднесення на субрахунок

Додано: 18 грудня 2017, 16:23
tanyaslavdon
Татьяна писав:Доброго дня!
Підкажіть, будь ласка, таке питання: організація придбає квартири для подальшого проживання співробітників( переселенців). Це буде службове чи відомче житло? Як взагалі вести облік, які документі оформлюються в бухобліку та де це все прописано? Прошу відповісти, бо кінець року близько )
Дякую!
ДОПОМОЖІТЬ! Як вести облік?...

Re: Запитання про вiднесення на субрахунок

Додано: 26 грудня 2017, 11:40
ТаЭрис
EVGENIY писав:
tatyanaw1@ukr.net писав:
EVGENIY писав:
tatyanaw1@ukr.net писав:EVGENIY, вы здесь уже.помогите,нужен совет тренажер -орбитрек 12 тис.на какой счет,какая група?и 7111-5411 какой мо.СПАСИБООООО.
1014-8
17 МО
спасибо за ответ.вы имеете ввиду групу 8**инши машини та обладнання**?.
и еще вопрос -строк використання тренажера-10 лет(силовы машини та обладнання)?.
сорри,просто туплю.
Вимірювальні прилади, регулюючі прилади і пристрої, лабораторне обладнання, обчислювальна техніка, медичне обладнання, інші машини та обладнання (підгрупи 3–8)10
и еще момент... шторы и тюль -это же 1113рах, не 1114??
добрый день) подскажите, где можно найти полный список по срокам  пол.использования ОС и МНМА?

Re: Запитання про вiднесення на субрахунок

Додано: 26 грудня 2017, 14:03
EVGENIY
ТаЭрис, вот тут
Методичні рекомендації щодо облікової політики суб’єкта державного сектору

Подробиці: https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/ ... -politiki/

Re: Запитання про вiднесення на субрахунок

Додано: 27 грудня 2017, 10:29
ok sy
Доброго дня! Ми закупила балон сталевий за 8200,00 грн. На який рахунок віднести 1016 чи 1115?

Re: Запитання про вiднесення на субрахунок

Додано: 27 грудня 2017, 10:37
Крот Юлія
ok sy писав:Доброго дня! Ми закупила балон сталевий за 8200,00 грн. На який рахунок віднести 1016 чи 1115?
Доброго дня! Уточніть, будь ласка, який то балон і для чого він (де буде використовуватися, з якою метою).

Re: Запитання про вiднесення на субрахунок

Додано: 27 грудня 2017, 11:20
ok sy
Нам пояснили, що балон буде вставлятись в дихальні апарати, для прокачки повітря.

Re: Запитання про вiднесення на субрахунок

Додано: 27 грудня 2017, 11:50
Крот Юлія
ok sy писав:Нам пояснили, що балон буде вставлятись в дихальні апарати, для прокачки повітря.
Тут потрібно чітко розуміти, такий балон придбано для заміни раніше інснуючого чи окремо. Якщо такий балон раніше входив до складу дихального апарату, але вийшов з ладу, тоді новий (придбаний для заміни) - це ніщо інше як запчастина до обладнання.
Також уточніть, будь ласка, про які дихальні апарати йдеться. Це медичне обладнання чи обладнання для роботи в надзвичайних ситуаціях (для рятуваників)?

Re: Запитання про вiднесення на субрахунок

Додано: 27 грудня 2017, 13:04
ok sy
Дихальні апарати використовуються для рятівників і балони - це заміна раніше існуючих в цьому обладнанні. Це точно запчастини. Дякую.
А ще на майбутнє, якщо вже розмова зачіпила рах. 1115., то чи можна обліковувати цінності, вартість котрих більше 6000,00 грн. на цьому рахунку?

Re: Запитання про вiднесення на субрахунок

Додано: 27 грудня 2017, 15:14
Крот Юлія
ok sy писав:Дихальні апарати використовуються для рятівників і балони - це заміна раніше існуючих в цьому обладнанні. Це точно запчастини. Дякую.
А ще на майбутнє, якщо вже розмова зачіпила рах. 1115., то чи можна обліковувати цінності, вартість котрих більше 6000,00 грн. на цьому рахунку?
Вартісне обмеження (на рівні 6000 грн.) встановлено для малоцінних необоротних матеріальних активів (субрахунок 1113). Тоді як прямої вказівки щодо застосування цього обмеження до всіх інших необоротних матеріальних активів, які обліковуються на субрахунках рахунку 11, немає.

Re: Запитання про вiднесення на субрахунок

Додано: 29 грудня 2017, 11:19
Диванова
Добрий день!

В звязку з проблемам з централізованим опаленням, закупили систему електроопалення з керамічних опалювальних панелей 1 шт, не можу зрозуміти куда її оприбутковувати після введення в експлуатацію як окремий ОЗ, чи збільшувати вартість будівлі. Якщо окремий ОЗ - то на який субрахунок, а якщо збільшувати вартість будівлі, то керамічні панелі в складі цієї системи можна і переносити з кабінету в кабінет, і навіть в іншу будівлю. Як  бути в цій ситуації??

Re: Запитання про вiднесення на субрахунок

Додано: 05 лютого 2018, 15:50
НаталіяЛучик
Доброго дня. Підскажіть, будь ласка, проводки по передплаті періодичного видання на поточний рік і подальшого її обліку - обліковувати як дебіторку і списувати вкінці кожного кварталу, а в звіті вказувати як "Витрати майбутніх періодів" - я правильно розумію?

Re: Запитання про вiднесення на субрахунок

Додано: 05 лютого 2018, 16:36
EVGENIY
НаталіяЛучик писав:Доброго дня. Підскажіть, будь ласка, проводки по передплаті періодичного видання на поточний рік і подальшого її обліку - обліковувати як дебіторку і списувати вкінці кожного кварталу, а в звіті вказувати як "Витрати майбутніх періодів" - я правильно розумію?
https://buhgalter.com.ua/articles/buhga ... apitannya/

Re: Запитання про вiднесення на субрахунок

Додано: 05 лютого 2018, 17:58
НаталіяЛучик
EVGENIY, щиро дякую! Дуже корисна стаття!

Re: Запитання про вiднесення на субрахунок

Додано: 14 лютого 2018, 13:37
Анна весна
подскажите,пожалуйста,на какой счет и подгруппу отнести автобусную остановку? Изготовили сами и израсходовали 8500грн

Re: Запитання про вiднесення на субрахунок

Додано: 22 лютого 2018, 10:18
Анюша
EVGENIY, На якому рахунку обліковувати тверде покриття, трубопровід теплових мереж, система каналізаційних стоків

Re: Запитання про вiднесення на субрахунок

Додано: 27 лютого 2018, 14:52
Ariel
Порадьте будь ласка на який рахунок віднести бизнес набор для презентацій (чемодан для модераторів) - подарунок - вартість 6549,0 а в середині маркери, стікери и т.д канцтовари. По сумі на основні засоби, по змісту на 1812