Сторінка 12 з 44

Запитання про вiднесення на субрахунок

Додано: 18 лютого 2015, 14:15
Танюшка3575
Добрий день! Прошу вашої допомоги!Працюю бухгалтером нещодавно, і вже потрапила до складної ситуації через свою необачність((Ми уклали тимчасову угоду з РЕСом на три місяц на суму закладену в тимчасовому кошторисі, і проплатила по ній в січні електроенергію. Тепер ми уклали договір з РЕСом на суму річного кошторису (я не відняла суму тимчасового, ту що я вже зареєструвала). Як мені тепер реєструвати цей договір?Як зняти юридичні по тимчасовій угоді?Які документи потрібні?Будь ласка не сваріть мене, я сама розумію що зробила помилку і тепер дуже хвилююсь(((

Запитання про вiднесення на субрахунок

Додано: 18 лютого 2015, 14:44
buhg
Танюшка3575, делаете додаткову угоду до последнего договора с минусом на лишнюю сумму и регистрируете ее

Запитання про вiднесення на субрахунок

Додано: 18 лютого 2015, 15:25
Радистка_Кэт
Думаю, додаткова угода даже не нужна - договор повторяет суммы 1 квартала. зарегистрированное дважды нужно просто снять

Запитання про вiднесення на субрахунок

Додано: 27 лютого 2015, 15:04
Укргость
Здравствуйте!
Подскажите, пожалуйста, решение моей проблемы:
наша организация приобрела основные средства, соответственно, сразу взяли документы для оплаты, поставили в учет на 104 счет и после оплаты нам прислали наши ОС. Но товар оказался неисправным.
1.Какими документами мы должны оформить возврат неисправного основного средства?
2.Должны ли мы вводить в эксплуатацию неисправное оборудование?
Спасибо!

Запитання про вiднесення на субрахунок

Додано: 27 лютого 2015, 15:10
Радистка_Кэт
А вам его как, заменят?

Запитання про вiднесення на субрахунок

Додано: 27 лютого 2015, 15:14
Укргость
нам вернут денежку на счет и мы вернем товар

Запитання про вiднесення на субрахунок

Додано: 28 лютого 2015, 12:49
Goldfish
Dasha3152 писав:правильно ли будет если я все по отдельности отнесу на 113 счет?или клавиатура и мышь это МШП? Накладные лежат в казне на оплату,
Обычно клавиатура и мышь служат более года.

Добавлено (28.02.2015, 12:49)
---------------------------------------------
Dasha3152 писав:оответственно накладные есть, а фактически компьютера нет, и неизвестно когда будет,что мне делать????? читала где то что ставить на приход, составлять договор с поставщиком на ответственное хранение,  а начислять износ уже  когда он будет фактически у нас? ??????? Какой документ подтверждает передачу компьютера в использование???? Спасибо, помогите пожалуйста, может кто то с таким сталкивался.
Да, в случае отсутствияматериальных ценностей действительно есть практика заключать договора хранения.
Но, мне не понятно, зачем делать так, если можно составить договор с предоплатой (если товар до 100 тыс.). Пройдет предоплата и в течении 30 дней вам должны поставить товар.Да, теперь, как японимаю, действительно необходимо начислять амортизацию после ввода в эксплуатацию. Я планировала делать это актом (в инете можно найти пример) и доработать его для себя и утвердить приказом про организации бухучета вместе с составом такой комиссии.

Запитання про вiднесення на субрахунок

Додано: 28 лютого 2015, 16:27
Радистка_Кэт
Договор с предоплатой можно сделать, если есть разрешение ГР

Запитання про вiднесення на субрахунок

Додано: 05 березня 2015, 09:28
Елена4776
Добрий день!
Прочитала роз'яснення видавничого дому Фактор, про те що запаси з 234 рахунку можна списувати лише коли вони прийшли в непридатність, а не коли видані у використання (крім канцелярії та деяких медикаментів)
    Але в голові не вкладається, що на балансі будуть числитись, наприклад,
паперові рушники до тих пір поки не буде відірвано останній його метр, або до останньої краплі миючого засобу.
    1.Не можна написати в акті списання: "комісія здійснила перевірку матеріалів, що були видані для поточної роботи закладу та постановила,
що описані нижче цінності підлягають списанню та вилученню з обліку..."?
    2. Як тоді бути із електроматеріалами (проводами, розетками...) якщо вони прокладені і
встановлені, то я мушу їх і надалі обліковувати, тому що не можна сказати, що вони стали непридатними?
    3. В новій кореспонденції написано 2.4 Вибуття виробничих запасів, матеріалів і продуктів харчування у випадках, передбачених законодавством..." В
якому документі можна прочитати про ці випадки вибуття? Ніде не можу
знайти .
    4. Дуже вже хвилюють ці проводи! Зараз виявляється така ситуація, що за багато років змінювались бухгалтери і законодавство, одні при прокладанні
списували їх, інші залишали на балансі. Тепер на балансі накопичилось
немало метрів, в дійсності на складі їх немає, де вони прокладені вже
ніхто згадати не може. Можемо лише по метражу підбирати, та і то
приблизно, бо зривати поли або псувати стіни ніхто не буде, а далі що
робити списати їх, як встановлені чи просто добавити в обороткі опис про
їх місцезнаходження???
    Буду вдячна за допомогу)

Запитання про вiднесення на субрахунок

Додано: 05 березня 2015, 09:41
EVGENIY
Елена4776, дайте ссылку где прочитали? если в журнале скажите номер журнала!

Запитання про вiднесення на субрахунок

Додано: 05 березня 2015, 12:05
Елена4776
что-то ссылки не работают
Прочитала на форуме http://budget.factor.ua
Список форумів » Консультації з питань застосування законодавства у публічно-правовій сфері » Облік та списання ТМЦ Списання запасів
Когда проверяю переходит, только загружается сюда - не хочет
http://budget.factor.ua/viewforum.php?f=17
вроде эта сработала выберете раздел "Списання запасів"

Запитання про вiднесення на субрахунок

Додано: 05 березня 2015, 13:04
EVGENIY
Елена4776, там же на форуме ответ есть! При передаче запасов в эксплуатацию это ещё не списание, и второй пункт в конце каждого месяца или чаще оформляется акт на списание использованных запасов и к нему прикладывается ведомость выдачи!
Елена4776 писав:2. Як тоді бути із електроматеріалами (проводами, розетками...) якщо вони прокладені івстановлені, то я мушу їх і надалі обліковувати, тому що не можна сказати, що вони стали непридатними?
Ведомостью выдали на установку, в конце месяца делаете акт на списания указываете что списать так как установлены (использованы)!

Запитання про вiднесення на субрахунок

Додано: 05 березня 2015, 13:06
EVGENIY
Елена4776 писав:4. Дуже вже хвилюють ці проводи! Зараз виявляється така ситуація, що за багато років змінювались бухгалтери і законодавство, одні при прокладаннісписували їх, інші залишали на балансі. Тепер на балансі накопичилось
немало метрів, в дійсності на складі їх немає, де вони прокладені вже
ніхто згадати не може. Можемо лише по метражу підбирати, та і то
приблизно, бо зривати поли або псувати стіни ніхто не буде, а далі що
робити списати їх, як встановлені чи просто добавити в обороткі опис про
їх місцезнаходження???
Уже давно нужно было списать!

Запитання про вiднесення на субрахунок

Додано: 05 березня 2015, 13:33
Елена4776
Спасибо, за разъяснение, для тех кто в бронепоезде
Просто меня смутила формулировка о том что можно списывать запасы только когда они "стануть непридатними до використання", а провода то как раз только поступят в свою реальную эксплуатацию, вот и закралось такое предположение что неужели их учитывать, до тех пор пока их не заменят, лет так через 40
Знаю, что бред...но уже не удивлюсь никаким изменениям в нашем законодательстве

Запитання про вiднесення на субрахунок

Додано: 12 березня 2015, 14:47
Dasha3152
Программа "Парус" на каком счете должна учитываться, если я правильно понимаю то это нематериальный актив (сч 121 или 122) предыдущий бухгалтер его отнесла на 109, как правильно?????спасибо!

Запитання про вiднесення на субрахунок

Додано: 12 березня 2015, 14:50
EVGENIY
Dasha3152, 
Dasha3152 писав:Программа "Парус" на каком счете должна учитываться, если я правильно понимаю то это нематериальный актив (сч 121 или 122) предыдущий бухгалтер его отнесла на 109, как правильно?????спасибо!
http://ukrbudget.ru/forum/12-274-1

Запитання про вiднесення на субрахунок

Додано: 18 березня 2015, 12:05
anira2002
Пыдскажіть, Малогабаритний макет АКС-47 (автомат) вартість 6000,00 грн. на який рахунок віднести

Запитання про вiднесення на субрахунок

Додано: 18 березня 2015, 12:32
YesipenkoTanya
anira2002, основний засіб рах 109(моя думка)

Запитання про вiднесення на субрахунок

Додано: 18 березня 2015, 13:25
anira2002
YesipenkoTanya, Дякую

Запитання про вiднесення на субрахунок

Додано: 19 березня 2015, 09:36
натали55
Доброгоранку! Підкажіть будь ластка, на якому рахунку оприбуткувати службові
посвідчення…. На 234 рах. або 331 рах. як бланки суворої звітності?

Запитання про вiднесення на субрахунок

Додано: 19 березня 2015, 11:16
Радистка_Кэт
234 счет и списание на основании раздачи.

Запитання про вiднесення на субрахунок

Додано: 19 березня 2015, 11:53
натали55
Дякую

Запитання про вiднесення на субрахунок

Додано: 24 березня 2015, 14:24
YesipenkoTanya
Підкажіть на який субрахунок віднести дошку з металопластиковим покриттям? Ціна 2760грн

Запитання про вiднесення на субрахунок

Додано: 26 березня 2015, 22:18
Yasha
Доброго времени суток. Подскажите, пожалуйста на какой счет брать шкаф-стенку для игрушек (в детский сад) по цене 2498 грн + НДС 499,60 грн. Читаю ПСБО 121 и метод. рекомендации и зависаю :
"Суб’єкти державного сектору зараховують до малоцінних необоротних матеріальних активів предмети вартістю (без податку на додану вартість), що не перевищує 2500 гривень та строк використання яких перевищує один рік..."
"  Первісна вартість об'єкта основнихзасобів у разі придбання за плату складається з таких витрат:суми, щосплачують постачальникам активів та підрядникам за виконання
будівельно-монтажних робіт (без непрямих податків);реєстраційнізбори, державне мито та аналогічні платежі, що здійснюються у зв'язку з
придбанням (отриманням) прав на об'єкт основних засобів;суми ввізногомита;суми непрямихподатків у зв'язку з придбанням (створенням) основних засобів (якщо вони не
відшкодовуються суб'єктові державного сектору);витрати зістрахування ризиків доставки основних засобів;витрати натранспортування, установку, монтаж, налагодження основних засобів;інші витрати,безпосередньо пов'язані з доведенням основних засобів до стану, у якому вони
придатні для використання із запланованою метою."

Запитання про вiднесення на субрахунок

Додано: 30 березня 2015, 14:09
Бухгалтерёнок_ubr
Подскажите, на какой субсчёт нужно было посадить в 2014 году проектную документацию по разработке генерального плана города, если работы и документация сдаются поэтапно? И на каком он теперь должен быть?

Запитання про вiднесення на субрахунок

Додано: 30 березня 2015, 14:54
фіалка6289
Подскажите, нужно ли на каждый необоротный актив ( объект)  составлять отдельный акт введения в эксплуатацию, если к примеру в одном месяце было куплено компютерную мышь и сетевой фильтр, которые естественно сразу же поступили в эксплуатацию. В другом месяце по грантовому договору была закуплена бытовая техника ( чайники, кофеварки и т.д.)

Запитання про вiднесення на субрахунок

Додано: 30 березня 2015, 15:20
Радистка_Кэт
113 счет - можно групповым введением.

Запитання про вiднесення на субрахунок

Додано: 30 березня 2015, 15:24
BartSimpson
Здравствуйте!Ошибочно отнесли в прошлом году материалы на 113 счет. Подскажите, пожалуйста, обратные проводки с 113 счета на 221. Заранее благодарна!

Запитання про вiднесення на субрахунок

Додано: 30 березня 2015, 16:47
mulberry
BartSimpson, коли оприбутковували, які проводки використовували? І чи нараховували знос 50 відсотків?

Добавлено (30.03.2015, 15:47)
---------------------------------------------
Я так розумію,  замість Фонду у необоротних активах(401) задіювати потрібно Фонд у малоцінних та швидкозношуваних предметах (411). Незрозуміло, правда, як вам дістались ТМЦ, централізовано, чи шляхом придбання за власні кошти. Напишіть конкретніше

Запитання про вiднесення на субрахунок

Додано: 30 березня 2015, 23:17
fanny
Доброї ночі!
Робили поточний ремонт вентиляції на кухні (бюджетна установа). Загальна сума ремонту 8000 грн. Оплачували усе по КЕКВ 2240.
Після ремонту нам установили витяжний вентилятор -2369 грн., та зонти вентиляційні - 2 шт. по 1245 грн.
Питання: дані суми списувати одразу на фактичні видатки чи їх потрібно поставити на облік на 113 рах.? 
Дякую.