Доброго вечора, підскажіть колеги, як розібратися у ситуації. Списано меблі і компьютерна техніка , акт списання основних засобів, протокол комісії про списання є. Сдали та демонтаж та утилізацію спеціальному підприємству, бо там є метал. Вони нам дали договір, дефекти акти і акти приймання передачі. Кошти сказали зарахують на спеціальний рахунок в казначействі, який ми відкрили для цих цілей. В мене питання чи повинні ми реєсрувати такий договір у казначействі та в системі прозорро? Згідно цього договру демонтаж та технічне обстеження безоплатне, тож згідно договору це вони повинні там гроші ще перерахувати.
І друге питання після того, як вони розберуть нашу техніку чи повинні вони вислати ще якість документи? Видаткову накладну , скільки там металобрухту відзначилось чи ще щось?
Та які в мене повинні бути проводки? Де про це можливо дізнатися?
Допоможіть будь-ласка
Списання компьютерної техніки спеціальному підприємству
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10303
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 1369 разів
- Контактна інформація:
-
- Мешканець
- Повідомлень: 112
- З нами з: 31 травня 2012, 22:04
- Регіон: Донецкая область
- Дякував (ла): 3 рази
Доброго дня. Підскажіть будь ласка, чи необхідно мати експертний висновок спеціалізованої установи, яка має ліцензію, для списання з балансу бюджетної установи наступних матеріальних цінностей: мишка та клавіатура (обліковуються як окремі одиниці обліку на рахунку 1113), блок безперебійного живлення, калькулятор, телефон стаціонарний? Чи необхідно їх передавати спеціалізованому підприємсту, яке має на це ліцензію, для подальшої утилізації? Дякую.