Облік та списання ТМЦ

Обговорюємо бухоблік на рахунках 10 "Основні засоби", 11 "Інші необоротні матеріальні активи", 12 "Нематеріальні активи", 13 "Капітальні інвестиції"
Аватар користувача
YesipenkoTanya
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 135
З нами з: 17 грудня 2014, 12:57
Подякували: 2 рази

Повідомлення YesipenkoTanya »

EVGENIY писав:
YesipenkoTanya писав:
EVGENIY писав: П.С. Заміна наприкла пам'яті було 512 МБ а стала 1 Гб це вже модернізація, заміна це ідентичне на ідентичне!
Підкажіть мені ще, якщо модернізація комп*ютерів, то у якому м.о. відобразити ці проводки? І якщо списую запчастини по автобусу, на їх вартість не потрібно збільшувати вартість автобуса?
Дякую.

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10289
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

YesipenkoTanya писав: Підкажіть мені ще, якщо модернізація комп*ютерів, то у якому м.о. відобразити ці проводки? І якщо списую запчастини по автобусу, на їх вартість не потрібно збільшувати вартість автобуса?
Дякую.
Мабудь в 17, в інших я не побачив!
Списуєте з обліку запчастини?? На таку операцію збільшувати вартість автобусу не потрібно!!

Кстати вот стаья о модернизации https://buhgalter.com.ua/articles/buhga ... ik/488056/

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Мускатель писав:Здравствуйте! Подскажите, пожалуйста, как правильно установить непригодность, а затем списать аккумуляторные батареи и шины легковых автомобилей, если нет никаких документов о покупке и учете указанных зап. частей. На учете стоит просто автомобиль. Карта учета пробега шин, соответственно, тоже отсутствует. Заранее благодарю!

Закономірно, якщо автомобіль новий і заміна шин чи акумуляторних батарей (АБ) на ньому ще жодного разу не проводилась, то й документи про придбання окремо шин чи АБ і картки обліку їх пробігу (наробітку) відсутні. Адже шини та АБ, установлені на автомобіль, становлять із ним єдиний об’єкт і у бухобліку окремо не обліковуються. Коли встановлені на автомобіль шини та АБ стали непридатними, то установа придбаває нові. У цьому випадку вартість таких шин та АБ списується за даними бухгалтерського обліку в момент їх установлення на автомобіль (складається Акт списання із зазначенням інформації про те, які шини та АБ на який автомобіль установлено). У подальшому ведеться облік пробігу нововстановлених шин та експлуатаційного ресурсу АБ.
Аби визначити, чи прийшов час списувати шини чи АБ (незалежно від того, обліковуються вони у складі автомобіля чи окремо), слід звернутися до Норм експлуатаційного пробігу автомобільних шин, затверджених наказом Мінтрансу від 08.12.97 р. № 420, Експлуатаційних нормах середнього ресурсу пневматичних шин колісних транспортних засобів і спеціальних машин, виконаних на колісних шасі, затверджених наказом Мінтрансу від 20.05.2006 р. № 488, та Експлуатаційних норм середнього ресурсу акумуляторних свинцевих стартерних батарей колісних транспортних засобів і спеціальних машин, виконаних на колісних шасі, затверджених наказом Мінтрансу від 20.05.2006 р. № 489. Якщо шини та АБ обліковувалися разом з автомобілем як єдине ціле, то їх пробіг буде дорівнювати пробігу самого автомобіля.

Аватар користувача
fhbyf
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 64
З нами з: 15 липня 2014, 11:24
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Днепропетровск
Подякували: 2 рази

Повідомлення fhbyf »

Підскажіть будь-ласка достатньо списувати А92 Довідкою реєстром+подор. листи чи потрібно додавати щей Акт ?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

fhbyf писав:Підскажіть будь-ласка достатньо списувати А92 Довідкою реєстром+подор. листи чи потрібно додавати щей Акт ?
Списання пального (у тому числі бензину А92) проводиться на підставі подорожніх листів. Акт складати не потрібно.
Уточніть, будь ласка, про яку довідку реєстр йдеться?

mamochka
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 358
З нами з: 29 січня 2014, 14:18
Дякував (ла): 7 разів

Повідомлення mamochka »

а можна мені розжувати по проводках і м/о придбання телефону - 530 грн.
1) Дт 675 / Кт 324 - 530 грн. - в 3 м/о
2) Дт 113 / Кт 675 - 530 грн. - в 6 м/о
3) Дт 812 / Кт 401 - 530 грн. - в 9 м/о
4) Дт 401 / Кт 132 - 265 грн. - в 17 м/о
?

Аватар користувача
fhbyf
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 64
З нами з: 15 липня 2014, 11:24
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Днепропетровск
Подякували: 2 рази

Повідомлення fhbyf »

Крот Юлія писав:
fhbyf писав:Підскажіть будь-ласка достатньо списувати А92 Довідкою реєстром+подор. листи чи потрібно додавати щей Акт ?
Списання пального (у тому числі бензину А92) проводиться на підставі подорожніх листів. Акт складати не потрібно.
Уточніть, будь ласка, про яку довідку реєстр йдеться?



Я списувала А92 на підставі под лист легк автом + Довідка реєстр под листів автомобіля за місяць (в ній вказую: Номер запису, номер под листа, показник спідометра при виїзді заїзді кілометраж і к-ть використаного бензину) але головний бухгалтер говорить треба акт на списаня бензину. На які документи зсилатися та доказати що акт непотрібен

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

fhbyf писав: Я списувала А92 на підставі под лист легк автом + Довідка реєстр под листів автомобіля за місяць (в ній вказую: Номер запису, номер под листа, показник спідометра при виїзді заїзді кілометраж і к-ть використаного бензину) але головний бухгалтер говорить треба акт на списаня бензину. На які документи зсилатися та доказати що акт непотрібен
Довідка-реєстр подорожніх листів - це узагальнюючий, але не обов’язковий документ. Звісно, його оформляти можна і треба, якщо це прописано в наказі про облікову політику Вашої установи. Однак безпосередньо підставою для списання пального на роботу автотранспорту все ж таки є Подорожній лист автомобіля.

Що стосується акта на списання бензину, то його оформляти однозначно не потрібно. Однак довести це спираючись на норми чинних правових актів досить складно. Так, згідно з п. 3 розд. І Методичних рекомендацій з бухгалтерського обліку запасів суб'єктів державного сектору господарські операції з надходження, руху та вибуття запасів слід оформляти первинними документами, затвердженими наказом Держказначейства від 18.12. 2000 р. № 130 "Про затвердження типових форм обліку та списання запасів бюджетних установ та інструкції про їх складання", а також наказом Мінстатистики від 21.06.96 р. № 193 "Про затвердження типових форм первинних облікових документів з обліку сировини та матеріалів". За відсутності затверджених типових форм для оформлення окремих господарських операцій із запасами установа має самостійно розробити і затвердити відповідні форми необхідних первинних документів, при цьому такі форми первинних документів повинні містити обов'язкові реквізити, передбачені законодавством.
Тоді як раніше п. 11 розд. V Положення з бухгалтерського обліку запасів бюджетних установ, затвердженого наказом Мінфіну від 14.11.2013 р. № 947, було чітко визначено: списання з бухгалтерського обліку витраченого пального може здійснюватися на підставі подорожніх листів за фактичною витратою. Нині ж це Положення втратило чинність, а нові нормативні акти, на жаль, не місять аналогічної норми.

Аватар користувача
Василевская Светлана
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 13
З нами з: 15 червня 2015, 12:46
Звідки: Украина, Житомир

Повідомлення Василевская Светлана »

Підсажіть будь-ласка, бо я щось заплуталась: списання майна з 113 рахунку відбражається в МО № 9 разом із зносом чи сума донарахованого зносу відображається в МО № 17. Можна будь-ласка приклад заповнення 9 МО у кого є!!!!

Аватар користувача
GalinaT
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 179
З нами з: 14 лютого 2011, 20:09
Регіон: Львовская область

Повідомлення GalinaT »

Питання таке.На 113 рах.обліковуться печатки і штампи. Була потреба замінити кліше до штампів.Придбали кліше.І провели по обліку так,як рекомендував журнал ( номер 34 ).А саме ,як заміна запасних деталей жо штампаЧерез 234 рах.і списання на фактичні видатки.Аудит категорично проти.Позиція аудиту: списати поперелні штампи і взяти на облік на 113 по новому.

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

GalinaT писав:Питання таке.На 113 рах.обліковуться печатки і штампи. Була потреба замінити кліше до штампів.Придбали кліше.І провели по обліку так,як рекомендував журнал ( номер 34 ).А саме ,як заміна запасних деталей жо штампаЧерез 234 рах.і списання на фактичні видатки.Аудит категорично проти.Позиція аудиту: списати поперелні штампи і взяти на облік на 113 по новому.
Вибачте, але я не бачу сенсу списувати печатку повністю, якщо відбувається лише заміна кліше. У разі ж заміни печатки цілком (оснастки разом з кліше), дійсно потрібно списати старі штампи, печатки, а нові, придбані - оприбуткувати на 113 субрахунок.
Цікаво, чим саме аргументують свою позицію аудитори?

Аватар користувача
GalinaT
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 179
З нами з: 14 лютого 2011, 20:09
Регіон: Львовская область

Повідомлення GalinaT »

Крот Юлія писав:
GalinaT писав:Питання таке.На 113 рах.обліковуться печатки і штампи. Була потреба замінити кліше до штампів.Придбали кліше.І провели по обліку так,як рекомендував журнал ( номер 34 ).А саме ,як заміна запасних деталей жо штампаЧерез 234 рах.і списання на фактичні видатки.Аудит категорично проти.Позиція аудиту: списати поперелні штампи і взяти на облік на 113 по новому.
Вибачте, але я не бачу сенсу списувати печатку повністю, якщо відбувається лише заміна кліше. У разі ж заміни печатки цілком (оснастки разом з кліше), дійсно потрібно списати старі штампи, печатки, а нові, придбані - оприбуткувати на 113 субрахунок.
Цікаво, чим саме аргументують свою позицію аудитори?
Аргументуть тим ,що саме кліше ,на якому міститься інформація,і становить основну суть штампа.І якшо її мінять-то міняють сам штамп...От так...Тобто позиція проти позиції,думка проти думки,аудитор проти бухгалтера...Мені більше імпонує Ваша позиція,що це саме ремонт,але не вистарчає аргументів,щоб це відстояти...

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Крот Юлія писав:
GalinaT писав:Питання таке.На 113 рах.обліковуться печатки і штампи. Була потреба замінити кліше до штампів.Придбали кліше.І провели по обліку так,як рекомендував журнал ( номер 34 ).А саме ,як заміна запасних деталей жо штампаЧерез 234 рах.і списання на фактичні видатки.Аудит категорично проти.Позиція аудиту: списати поперелні штампи і взяти на облік на 113 по новому.
Вибачте, але я не бачу сенсу списувати печатку повністю, якщо відбувається лише заміна кліше. У разі ж заміни печатки цілком (оснастки разом з кліше), дійсно потрібно списати старі штампи, печатки, а нові, придбані - оприбуткувати на 113 субрахунок.
Цікаво, чим саме аргументують свою позицію аудитори?

Я вообще такое проводила услугой, по КЕКВ 2240 (заміна кліше)

Аватар користувача
GalinaT
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 179
З нами з: 14 лютого 2011, 20:09
Регіон: Львовская область

Повідомлення GalinaT »

Радистка_Кэт писав:
Крот Юлія писав:
GalinaT писав:Питання таке.На 113 рах.обліковуться печатки і штампи. Була потреба замінити кліше до штампів.Придбали кліше.І провели по обліку так,як рекомендував журнал ( номер 34 ).А саме ,як заміна запасних деталей жо штампаЧерез 234 рах.і списання на фактичні видатки.Аудит категорично проти.Позиція аудиту: списати поперелні штампи і взяти на облік на 113 по новому.
Вибачте, але я не бачу сенсу списувати печатку повністю, якщо відбувається лише заміна кліше. У разі ж заміни печатки цілком (оснастки разом з кліше), дійсно потрібно списати старі штампи, печатки, а нові, придбані - оприбуткувати на 113 субрахунок.
Цікаво, чим саме аргументують свою позицію аудитори?

Я вообще такое проводила услугой, по КЕКВ 2240 (заміна кліше)
По 2240 - це однозначно порушення.

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Это почему же?

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Суть операции: изготавливается составляющий элемент конструкции печати, по своей технической характеристике идентичный тому, который был до этого, и производится замена детали. При этом техническая характеристика печати остается неизменной. Поэтому не вижу никаких препятствий по проведению этой операции как текущего ремонта - по аналогии, как если бы вы ножку стула заменили.

Информация, которая размещена на клише - к технической характеристики объекта МНМА отношения никакого не имеет - это вопрос организационный, а не имущественный.

Поэтому никаких однозначных трактовок этой операции как нарушения - здесь однозначно нет. Да, странно и необычно выглядит. Да, казначейство мне долго не хотело так это проводить - но аргументов против они тоже не нашли.

Аватар користувача
GalinaT
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 179
З нами з: 14 лютого 2011, 20:09
Регіон: Львовская область

Повідомлення GalinaT »

Якщо довели казначеям - молодець.Тепер ще довести аудиту - тут трохи важче :-)

Аватар користувача
вишня
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 63
З нами з: 09 серпня 2013, 12:26
Регіон: Харьковская Область
Звідки: Харьков
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення вишня »

Допоможіть в такому питанні: в установі списано літературу з бібліотеки та отримано макулатуру. ВІдповідна організація,що займається прийманням макулатури, надала накладну на отриману макулатуру на 424,00 грн. Грошові кошти надійшлм в казну на спеціальний рахунок- за макулатуру.Які проводки зробити на цю господарську операцію????

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

вишня писав:Допоможіть в такому питанні: в установі списано літературу з бібліотеки та отримано макулатуру. ВІдповідна організація,що займається прийманням макулатури, надала накладну на отриману макулатуру на 424,00 грн. Грошові кошти надійшлм в казну на спеціальний рахунок- за макулатуру.Які проводки зробити на цю господарську операцію????
На аналогічне запитання вже неодноразово відповідала і я, і мої колеги на форумі. До речі, і в цій самій темі на ст. 2 є відповідь на Ваше питання.
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f ... 1%83#p6597
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f ... 1%83#p6395

Ір4ик
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 17
З нами з: 17 лютого 2014, 18:18
Регіон: Львовская Область
Звідки: Львов
Подякували: 2 рази

Повідомлення Ір4ик »

Добрий день! Підскажіть як правильно списувати зі 104 рахунку. Ми бюджетна установа 3 рівня. Маємо килим для боротьби вартістю 2558,00 грн на який повністю нарахований знос. Килим не придатний до використання. Які потрібно документи і чи потрібно дозвіл вищестоячої організації?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Ір4ик писав:Добрий день! Підскажіть як правильно списувати зі 104 рахунку. Ми бюджетна установа 3 рівня. Маємо килим для боротьби вартістю 2558,00 грн на який повністю нарахований знос. Килим не придатний до використання. Які потрібно документи і чи потрібно дозвіл вищестоячої організації?
Відповідно до абз. 5 п. 5 Порядку про списання об'єктів державної власності, затвердженого постановою КМУ від 08.11.2007 р. № 1314, списання повністю амортизованих основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, первісна (переоцінена) вартість яких менше, ніж 10 тис. грн., здійснюється за рішенням керівника установи. Тож жодних дозволів для списання килима Вам не потрібно.

Якщо Ваша установа фінансується з місцевого бюджету, тоді Вам слід керуватися нормами відповідного місцевого документу про порядок списання об’єктів комунальної власності. Проте, не секрет, що такі документи, за звичай, дублюють норми Порядку № 1314.

Ір4ик
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 17
З нами з: 17 лютого 2014, 18:18
Регіон: Львовская Область
Звідки: Львов
Подякували: 2 рази

Повідомлення Ір4ик »

Крот Юлія писав:
Ір4ик писав:Добрий день! Підскажіть як правильно списувати зі 104 рахунку. Ми бюджетна установа 3 рівня. Маємо килим для боротьби вартістю 2558,00 грн на який повністю нарахований знос. Килим не придатний до використання. Які потрібно документи і чи потрібно дозвіл вищестоячої організації?
Відповідно до абз. 5 п. 5 Порядку про списання об'єктів державної власності, затвердженого постановою КМУ від 08.11.2007 р. № 1314, списання повністю амортизованих основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, первісна (переоцінена) вартість яких менше, ніж 10 тис. грн., здійснюється за рішенням керівника установи. Тож жодних дозволів для списання килима Вам не потрібно.

Якщо Ваша установа фінансується з місцевого бюджету, тоді Вам слід керуватися нормами відповідного місцевого документу про порядок списання об’єктів комунальної власності. Проте, не секрет, що такі документи, за звичай, дублюють норми Порядку № 1314.
Скажіть як правильно оформити таке списання, які необхідні для цього документи і яка буде оборотка?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Ір4ик писав:Скажіть як правильно оформити таке списання, які необхідні для цього документи і яка буде оборотка?
Акта про списання основних засобів (типова форма № ОЗ-3) буде цілком достатньо.
Що Ви маєте на увазі під "обороткою"? Меморіальний ордер?

Ксю
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 133
З нами з: 07 листопада 2012, 09:38
Регіон: Киев
Звідки: Киев

Повідомлення Ксю »

Допоможіть правильно написанти наказ на списання,оприбуткування основних засобів,ТМЦ ,продуктів.Будь ласка!!!!

Иришка
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 185
З нами з: 27 січня 2016, 20:03
Регіон: Черниговская область

Повідомлення Иришка »

Здравствуйте. Если приходуем материалы по 234 счету, то ПДВ сразу относим на фактические расходы? Как сейчас приходуем бензин? ПДВ сразу списываем?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Иришка писав:Здравствуйте. Если приходуем материалы по 234 счету, то ПДВ сразу относим на фактические расходы? Как сейчас приходуем бензин? ПДВ сразу списываем?
Открываем п. 8 разд. ІІ НП(С)БУ 123 "Запасы" и читаем что там написано: "Первісною вартістю запасів, що придбані за плату, є собівартість запасів, яка складається з таких фактичних витрат: суми, що сплачується згідно з договором постачальнику (продавцю), за вирахуванням непрямих податків; суми ввізного мита;
суми непрямих податків у зв'язку з придбанням запасів, які не відшкодовуються суб'єктам державного сектору....".
НДС как раз таки и относится к непрямым налогам.

Далее смотрим п. 2.1 Типовой корреспонденции субсчетов: "Оприбуткування придбаних виробничих запасів, матеріалів і продуктів харчування, тварин для відгодівлі тощо (вартість без податку на додану вартість):
- у разі попередньої оплати Дт 201 - 218, 231 - 239 Кт 362,364;
- у разі сплати після їх отримання Дт 201 - 218, 231 - 239 Кт 675.
Сума ПДВ з виробничих запасів, матеріалів і продуктів харчування:
- придбаних за рахунок коштів загального фонду Дт 201 - 218, 231 - 239 Кт 362, 364, 675;
- придбаних за рахунок коштів спеціального фонду:
якщо податок на додану вартість не включено до податкового кредиту Дт 201 - 218, 231 - 239 Кт 362, 364, 675;
якщо податок на додану вартість включено до податкового кредиту Дт 641 Кт 362, 364, 675".

Таким образом, суму НДС, уплаченного при приобретении запасов, нужно включать в первичную стоимость таких материальных ценностей. Это касается и бензина и других запасов. О списании НДС на фактические расходы можно уже забыть.

Имейте в виду: такой порядок учета запасов (с НДС) действует с 1 января прошлого 2015 года!
Востаннє редагувалось 28 січня 2016, 10:41 користувачем Крот Юлія, всього редагувалось 1 раз.

Иришка
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 185
З нами з: 27 січня 2016, 20:03
Регіон: Черниговская область

Повідомлення Иришка »

Спасибо большое!!!

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Иришка писав:Спасибо большое!!!
Всегда пожалуйста

Аватар користувача
syperboy123
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 05 січня 2012, 19:35
Регіон: Житомирская область
Звідки: Житомир

Повідомлення syperboy123 »

Доброго дня. Чи потрібно висновки сторонніх організацій щоб списати вогнегасники, автомобільні аптечки, компресори. Чи буде досить в даному випадку простого рішення комісії про списання як таких, в яких закінчився строк експлуатації???

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

kaRRame писав:Подскажите пожалуйста новичку в бухучете. Рабочие перчатки отнесли на 114 счет. По требованию - накладной МОЛ получил их со склада. Я  правильно понимаю, что  при выдачи их со склада нужно вводить в эксплуатацию (также как и 113 счет?)??  Нужно ли делать акт ввода в эксплуатацию для спецодежды на 114 счете или достаточно требования-накладной?
Правильные ли будут проводки в этом случае?
Д114-К142
Д402-К401
Сумму на 114 зачисляем с копейками?
Помогите пожалуйста понять правильно ли я делаю.  Спасибо за ранее
Для начала нужно разобраться, какой срок эксплуатации этих рабочих перчаток: больше года или же все таки меньше года. Если такие перчатки объективно могут прослужить более одного года, тогда их действительно нужно зачислять на субсчет 114 "Белье, постельные вещи, обувь и одежда". Если же предположительные срок использования рабочих перчаток меньше одного года, тогда их следует оприходовать на субсчет 221 "МБП".
В случае, если принято решение учитывать перчатки в составе необоротных активов, тогда для их ввода в эксплуатацию нужно будет составить Акт ввода в эксплуатацию основних средств один на все перчатки, выданные в использование. Накладной-требования в таком случае недостаточно.
Указанные Вами проводки по оприходованию перчаток - верные.
ВСЕ необоротные активы (в том числе и спецодежду) нужно учитывать С КОПЕЙКАМИ.

Відповісти

Повернутись до “Облік основних засобів, ІНМА, нематеріальних активів та капінвестицій”