Облік та списання ТМЦ

Обговорюємо бухоблік на рахунках 10 "Основні засоби", 11 "Інші необоротні матеріальні активи", 12 "Нематеріальні активи", 13 "Капітальні інвестиції"
Вика11
Новачок
Новачок
Повідомлень: 6
З нами з: 18 липня 2011, 22:50
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Днепропетровск

Повідомлення Вика11 »

Доброго дня. Підскажіть будь ласка, що робити з дровами після списання дерев та вікан, які були оприбутковані як дрова на рах239 через Держказну. Ми бюджетна установа., ми можемо їх реалізувати  фізичній особі?Якщо ми це можемо ,то як це оформити?. Дякую

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Вика11 писав:Доброго дня. Підскажіть будь ласка, що робити з дровами після списання дерев та вікан, які були оприбутковані як дрова на рах239 через Держказну. Ми бюджетна установа., ми можемо їх реалізувати  фізичній особі?Якщо ми це можемо ,то як це оформити?. Дякую
Можете, обмежень щодо реалізації матеріальних цінностей бюджетною установою фізичній особі чинним законодавством не передбачено.
От тільки оприбутковувати такі матеріальні цінності слід на субрахунок 261 "Запаси для розподілу, передачі, продажу", оскільки саме цей субрахунок призначений для обліку облік запасів, які придбані (вироблені, отримані) та утримуються з метою подальшого розподілу, передачі або продажу.
При оприбуткуванні дров комісія з числа працівників Вашої установи мала їх оцінити. Результати оцінки повинні бути відображені в Акті оцінки довільної форми.

Рішення про реалізацію дров доцільно оформити окремим розпорядженням (наказом) керівника установи.
Окрім того, з урахуванням вимог ч.1 ст. 208 Цивільного кодексу України для урегулювання відносин з приводу продажу матеріальних цінностей фізичні особі слід укласти договір купівлі-продажу у письмовій формі.
На підтвердження факту передачі дров (відвантаження) покупцю необхідно скласти видаткову накладку. А також покупцю слід надати рахунок на оплату, на підставі якого фізична особа внесе готівку в касу у станови або внесе кошти на рахунок установи.

Вика11
Новачок
Новачок
Повідомлень: 6
З нами з: 18 липня 2011, 22:50
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Днепропетровск

Повідомлення Вика11 »

Крот Юлія писав:
Вика11 писав:Доброго дня. Підскажіть будь ласка, що робити з дровами після списання дерев та вікан, які були оприбутковані як дрова на рах239 через Держказну. Ми бюджетна установа., ми можемо їх реалізувати  фізичній особі?Якщо ми це можемо ,то як це оформити?. Дякую
Можете, обмежень щодо реалізації матеріальних цінностей бюджетною установою фізичній особі чинним законодавством не передбачено.
От тільки оприбутковувати такі матеріальні цінності слід на субрахунок 261 "Запаси для розподілу, передачі, продажу", оскільки саме цей субрахунок призначений для обліку облік запасів, які придбані (вироблені, отримані) та утримуються з метою подальшого розподілу, передачі або продажу.
При оприбуткуванні дров комісія з числа працівників Вашої установи мала їх оцінити. Результати оцінки повинні бути відображені в Акті оцінки довільної форми.

Рішення про реалізацію дров доцільно оформити окремим розпорядженням (наказом) керівника установи.
Окрім того, з урахуванням вимог ч.1 ст. 208 Цивільного кодексу України для урегулювання відносин з приводу продажу матеріальних цінностей фізичні особі слід укласти договір купівлі-продажу у письмовій формі.
На підтвердження факту передачі дров (відвантаження) покупцю необхідно скласти видаткову накладку. А також покупцю слід надати рахунок на оплату, на підставі якого фізична особа внесе готівку в касу у станови або внесе кошти на рахунок установи.
дякую

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Рада була допомогти)

VEP
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 14
З нами з: 26 грудня 2015, 20:16
Регіон: Киевская область
Подякували: 1 раз

Повідомлення VEP »

Доброго дня, шановні колеги!

Цікавить вірне документальне оформлення списання МНМА, цікавлять строки експлуатації матеріалів (Посуд, інструмент, білизна і т.д.)
якщо я не помиляюсь то порядок списання МНМА визначений постановою КМУ №1314? Чи є щє якісь нормативні документи?

VEP
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 14
З нами з: 26 грудня 2015, 20:16
Регіон: Киевская область
Подякували: 1 раз

Повідомлення VEP »

Мда) дуже активні обговорення :))

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10292
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

VEP писав:Мда) дуже активні обговорення :))
Часть ответов на ваш вопрос находится непосредственно выше ваше вопроса, остальные ответы есть на форуме! Нужно просто почитать соответсвующие темы!

ljanysuk
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 22 вересня 2015, 09:53
Регіон: Ивано-Франковская область

Повідомлення ljanysuk »

Доброго дня! Сільська рада придбала термоголовку і насос для газового котла на суму 1410,00 грн. Ці товари можна зарахувати до малоцінних необоротних активів, тому що вартість не перевищує 2500,00 грн. а термін використання перевищує один рік. Кореспонденція рахунків буде наступною:
1. Оприбуткування придбаних МШП Дт 222 Кт 364
Водночас проводиться другий запис Дт 802 Кт 411. Чи потрібно робити ще інші записи? В яких меморіальних ордерах потрібно відобразити?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

ljanysuk писав:Доброго дня! Сільська рада придбала термоголовку і насос для газового котла на суму 1410,00 грн. Ці товари можна зарахувати до малоцінних необоротних активів, тому що вартість не перевищує 2500,00 грн. а термін використання перевищує один рік. Кореспонденція рахунків буде наступною:
1. Оприбуткування придбаних МШП Дт 222 Кт 364
Водночас проводиться другий запис Дт 802 Кт 411. Чи потрібно робити ще інші записи? В яких меморіальних ордерах потрібно відобразити?
Вибачайте, але я з Вам не згодна. Адже термоголовка и насос - це  прилади, встановлення яких призведе до поліпшення технічних характеристик, а як наслідок і підвищення продуктивності, опалювальної системи. Тобто  фактично йдеться про дообладнання (модернізацію) опалювальної системи. Відтак вартість таких приладів і вартість їх встановлення (якщо щим займається стороння організація) слід віднести на збільшення первісної вартості опалювальної системи (за умови що остання обліковується як окремий об’єкт) або первісної вартості будівлі (у разі, якщо опалювальна система не обліковується окрема, а її вартсіть включена до вартості будівлі).

Zoya45
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 16
З нами з: 11 лютого 2016, 15:09
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення Zoya45 »

підкажить будь ласка, інші необоротні матеріальні активи ( рах. 113,114, 119) облік ведеться з копійками?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Вкороте уже відповідаю: ВСІ необоротні активи (у тому числі й інші необоротні матеріальні активи) слід обліковувати З КОПІЙКАМИ.

goyazova@yandex.ru
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 24 березня 2016, 13:01
Регіон: Волынская область

Повідомлення goyazova@yandex.ru »

Як списувати лічильник електроенергії?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

goyazova@yandex.ru писав:Як списувати лічильник електроенергії?
Детально про це Ви можете прочитати у консультації "Списання електролічильників" (див. "Бюджетна бухгалтерія", 2013, № 23).
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

tanyaslavdon
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 146
З нами з: 07 травня 2015, 16:25
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 6 разів
Подякували: 3 рази

Повідомлення tanyaslavdon »

Добрый день!
А если купили оснастку на штамп, а клише осталось прежнее? Как это отразить в учете? Оплатили с 2210.

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10292
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Татьяна писав:Добрый день!
А если купили оснастку на штамп, а клише осталось прежнее? Как это отразить в учете? Оплатили с 2210.
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f=158&t=1503

tanyaslavdon
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 146
З нами з: 07 травня 2015, 16:25
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 6 разів
Подякували: 3 рази

Повідомлення tanyaslavdon »

EVGENIY писав:
Татьяна писав:Добрый день!
А если купили оснастку на штамп, а клише осталось прежнее? Как это отразить в учете? Оплатили с 2210.
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f=158&t=1503
Проблема в том, что нет этих журналов... в силу определенных обстоятельств... Можете тезисно передать суть?
Спасибо!

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10292
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Татьяна писав:
EVGENIY писав:
Татьяна писав:Добрый день!
А если купили оснастку на штамп, а клише осталось прежнее? Как это отразить в учете? Оплатили с 2210.
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f=158&t=1503
Проблема в том, что нет этих журналов... в силу определенных обстоятельств... Можете тезисно передать суть?
Спасибо!
Куча тем есть! Кстати доступ к журналам 2015 года открыт всем!
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f ... 160#p52160
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f ... 873#p43873
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f ... 864#p43864
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f ... p=554#p554

tanyaslavdon
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 146
З нами з: 07 травня 2015, 16:25
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 6 разів
Подякували: 3 рази

Повідомлення tanyaslavdon »

EVGENIY писав:
Татьяна писав:
EVGENIY писав:
Татьяна писав:Добрый день!
А если купили оснастку на штамп, а клише осталось прежнее? Как это отразить в учете? Оплатили с 2210.
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f=158&t=1503
Проблема в том, что нет этих журналов... в силу определенных обстоятельств... Можете тезисно передать суть?
Спасибо!
Куча тем есть! Кстати доступ к журналам 2015 года открыт всем!
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f ... 160#p52160
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f ... 873#p43873
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f ... 864#p43864
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f ... p=554#p554
В этих темах речь идет о смене клише. А мы меняем оснастку. 
[font="Noto Sans", sans-serif]"Про те, як організувати облік печаток та як здійснити їх знищення, ми розповідали в матеріалах «Що потрібно знати про облік та зберігання печаток та штампів» (див. Бюджетна бухгалтерія, 2011, № 25) «За яким КЕКВ оплатити послуги з виготовлення та знищення печаток та штампів» (див. Бюджетна бухгалтерія, 2014, № 14)"[/font]
Журналы в 2015 выписывали. А за 2014 и за 2011 нет возможности прочитать...

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10292
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Крот Юлія писав:
GalinaT писав:Питання таке.На 113 рах.обліковуться печатки і штампи. Була потреба замінити кліше до штампів.Придбали кліше.І провели по обліку так,як рекомендував журнал ( номер 34 ).А саме ,як заміна запасних деталей жо штампаЧерез 234 рах.і списання на фактичні видатки.Аудит категорично проти.Позиція аудиту: списати поперелні штампи і взяти на облік на 113 по новому.
Вибачте, але я не бачу сенсу списувати печатку повністю, якщо відбувається лише заміна кліше. У разі ж заміни печатки цілком (оснастки разом з кліше), дійсно потрібно списати старі штампи, печатки, а нові, придбані - оприбуткувати на 113 субрахунок.
Цікаво, чим саме аргументують свою позицію аудитори?
Вот ваш ответ! 
Он есть по тем ссылкам что я дал и там же есть суждения на эту тему! 
Була потреба замінити кліше осанстку до штампів.Придбали кліше.І провели по обліку так,як рекомендував журнал ( номер 34 ).А саме ,як заміна запасних деталей жо штампаЧерез 234 рах.і списання на фактичні видатки.
Почитайте диалог и поймёте! проверяющие приклепались именно к замене клише если бы была замена оснастки то не приклепались бы! Вот вам и ответ!

tanyaslavdon
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 146
З нами з: 07 травня 2015, 16:25
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 6 разів
Подякували: 3 рази

Повідомлення tanyaslavdon »

EVGENIY писав:
Крот Юлія писав:
GalinaT писав:Питання таке.На 113 рах.обліковуться печатки і штампи. Була потреба замінити кліше до штампів.Придбали кліше.І провели по обліку так,як рекомендував журнал ( номер 34 ).А саме ,як заміна запасних деталей жо штампаЧерез 234 рах.і списання на фактичні видатки.Аудит категорично проти.Позиція аудиту: списати поперелні штампи і взяти на облік на 113 по новому.
Вибачте, але я не бачу сенсу списувати печатку повністю, якщо відбувається лише заміна кліше. У разі ж заміни печатки цілком (оснастки разом з кліше), дійсно потрібно списати старі штампи, печатки, а нові, придбані - оприбуткувати на 113 субрахунок.
Цікаво, чим саме аргументують свою позицію аудитори?
Вот ваш ответ! 
Он есть по тем ссылкам что я дал и там же есть суждения на эту тему! 
Була потреба замінити кліше осанстку до штампів.Придбали кліше.І провели по обліку так,як рекомендував журнал ( номер 34 ).А саме ,як заміна запасних деталей жо штампаЧерез 234 рах.і списання на фактичні видатки.
Почитайте диалог и поймёте! проверяющие приклепались именно к замене клише если бы была замена оснастки то не приклепались бы! Вот вам и ответ!
Спасибо, понятно

vitulya
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 19 серпня 2016, 10:00
Регіон: Полтавская область

Повідомлення vitulya »

Доброго дня! Підкажіть будь-ласка. Ми школа-інтернат нам безкоштовно передають шафи б\у із іншої школи актом-приймання передачі ОЗ ( 113 рах.) де вказана сумма , знос та інвентарний номер. Як правильно відобразити в обліку? І чи потрібен наказ для прийняття чих О.З.?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

vitulya писав:Доброго дня! Підкажіть будь-ласка. Ми школа-інтернат нам безкоштовно передають шафи б\у із іншої школи актом-приймання передачі ОЗ ( 113 рах.) де вказана сумма , знос та інвентарний номер. Як правильно відобразити в обліку? І чи потрібен наказ для прийняття чих О.З.?
Доброго дня!
Відповідно до п. 5 розд. ІІІ Методичних рекомендацій з бухгалтерського обліку основних засобів суб'єктів державного сектору, затверджених наказом Мінфіну від 23.11.2016 р. № 11, первісна вартість основних засобів, отриманих безоплатно від суб'єктів державного сектору, дорівнює первісній (переоціненій) вартості основних засобів, за якою основні засоби обліковувались у суб'єкта державного сектору, що їх передав, з урахуванням витрат на їх доставку, монтаж тощо (якщо такі мали місце) з наведенням нарахованої суми зносу за повну кількість календарних місяців їх перебування в експлуатації.

Основні засоби передаються разом з первинними документами (чи їх копіями), або обліковими регістрами (чи їх копіями), або іншими документами, в яких зазначено вартість придбання (створення) основних засобів.

У разі якщо відсутня достовірна інформація щодо первісної вартості основних засобів, первісна вартість визначається на рівні справедливої вартості на дату отримання, оцінка якої проводиться відповідно до законодавства.

Необхідність складання наказу керівника установи, яка приймає на баланс ОЗ, нормативними документами чітко не прописана. Однак зайвим його оформлення не буде.

vitulya
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 19 серпня 2016, 10:00
Регіон: Полтавская область

Повідомлення vitulya »

Дякую Вам за відповідь. А підкажіть , будь-ласка, як правильно відобразити проводками?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10292
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

vitulya писав:Дякую Вам за відповідь. А підкажіть , будь-ласка, як правильно відобразити проводками?
1.7
Безоплатне отримання необоротних активів за операціями з внутрішнього переміщення в межах органу, уповноваженого управляти об'єктами державної (комунальної) власності
101 - 122
401, 
131 - 133
1.8
Безоплатна передача необоротних активів за операціями з внутрішнього переміщення в межах органу, уповноваженого управляти об'єктами державної (комунальної) власності
401, 
131 - 133
101 - 122
https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/ ... h-ustanov/

vitulya
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 19 серпня 2016, 10:00
Регіон: Полтавская область

Повідомлення vitulya »

Дякую Вам!

vysockaira
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 44
З нами з: 05 серпня 2015, 14:05
Регіон: Запорожская область
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення vysockaira »

Допоможіть, будь ласка, дуже-дуже терміново. Ми бюджетна організація, як правильно облікувати та списати водопровідні труби, які були куплені нами за рахунок депутатського фонду (10 метрів за ціною 300 грн.метр), для  Водоканалу для  заміни цих труб .

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10292
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

vysockaira писав:Допоможіть, будь ласка, дуже-дуже терміново. Ми бюджетна організація, як правильно облікувати та списати водопровідні труби, які були куплені нами за рахунок депутатського фонду (10 метрів за ціною 300 грн.метр), для  Водоканалу для  заміни цих труб .
Є загальний фонд є спеціальний, а у вас є ще й депутатський?????  :1: Можна подробніше будь ласка?

vysockaira
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 44
З нами з: 05 серпня 2015, 14:05
Регіон: Запорожская область
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення vysockaira »

EVGENIY писав:
vysockaira писав:Допоможіть, будь ласка, дуже-дуже терміново. Ми бюджетна організація, як правильно облікувати та списати водопровідні труби, які були куплені нами за рахунок депутатського фонду (10 метрів за ціною 300 грн.метр), для  Водоканалу для  заміни цих труб .
Є загальний фонд є спеціальний, а у вас є ще й депутатський?????  :1: Можна подробніше будь ласка?
вибачте не вірно написала, за програмою використання депутатського фонду нам виділили кошти із загального фонду 3000 грн. на проведення поточного ремонту житлового фонду та придбання матеріалів (водопровідні труби).

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10292
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

vysockaira писав:
EVGENIY писав:
vysockaira писав:Допоможіть, будь ласка, дуже-дуже терміново. Ми бюджетна організація, як правильно облікувати та списати водопровідні труби, які були куплені нами за рахунок депутатського фонду (10 метрів за ціною 300 грн.метр), для  Водоканалу для  заміни цих труб .
Є загальний фонд є спеціальний, а у вас є ще й депутатський?????  :1: Можна подробніше будь ласка?
вибачте не вірно написала, за програмою використання депутатського фонду нам виділили кошти із загального фонду 3000 грн. на проведення поточного ремонту житлового фонду та придбання матеріалів (водопровідні труби).
Можливо на цьому рахунку обліковувати
На субрахунку 261 "Запаси для розподілу, передачі, продажу" ведеться облік запасів, що придбані (вироблені, отримані) та утримуються з метою подальшого розподілу, передачі або продажу, у тому числі вироби з дорогоцінних металів та дорогоцінного і напівдорогоцінного каміння, підручники й інші матеріали освітніх (навчальних) закладів, запаси озброєння тощо.
Мабуть же будете якийсь акт передачі робити, згідно нього і списувати будете!

vysockaira
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 44
З нами з: 05 серпня 2015, 14:05
Регіон: Запорожская область
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення vysockaira »

EVGENIY писав:
vysockaira писав:
EVGENIY писав:
vysockaira писав:Допоможіть, будь ласка, дуже-дуже терміново. Ми бюджетна організація, як правильно облікувати та списати водопровідні труби, які були куплені нами за рахунок депутатського фонду (10 метрів за ціною 300 грн.метр), для  Водоканалу для  заміни цих труб .
Є загальний фонд є спеціальний, а у вас є ще й депутатський?????  :1: Можна подробніше будь ласка?
вибачте не вірно написала, за програмою використання депутатського фонду нам виділили кошти із загального фонду 3000 грн. на проведення поточного ремонту житлового фонду та придбання матеріалів (водопровідні труби).
Можливо на цьому рахунку обліковувати
На субрахунку 261 "Запаси для розподілу, передачі, продажу" ведеться облік запасів, що придбані (вироблені, отримані) та утримуються з метою подальшого розподілу, передачі або продажу, у тому числі вироби з дорогоцінних металів та дорогоцінного і напівдорогоцінного каміння, підручники й інші матеріали освітніх (навчальних) закладів, запаси озброєння тощо.
Мабуть же будете якийсь акт передачі робити, згідно нього і списувати будете!
Дякую!

Відповісти

Повернутись до “Облік основних засобів, ІНМА, нематеріальних активів та капінвестицій”