В этих темах речь идет о смене клише. А мы меняем оснастку. [font="Noto Sans", sans-serif]"Про те, як організувати облік печаток та як здійснити їх знищення, ми розповідали в матеріалах «Що потрібно знати про облік та зберігання печаток та штампів» (див. Бюджетна бухгалтерія, 2011, № 25) «За яким КЕКВ оплатити послуги з виготовлення та знищення печаток та штампів» (див. Бюджетна бухгалтерія, 2014, № 14)"[/font]
Журналы в 2015 выписывали. А за 2014 и за 2011 нет возможности прочитать...
GalinaT писав:Питання таке.На 113 рах.обліковуться печатки і штампи. Була потреба замінити кліше до штампів.Придбали кліше.І провели по обліку так,як рекомендував журнал ( номер 34 ).А саме ,як заміна запасних деталей жо штампаЧерез 234 рах.і списання на фактичні видатки.Аудит категорично проти.Позиція аудиту: списати поперелні штампи і взяти на облік на 113 по новому.
Вибачте, але я не бачу сенсу списувати печатку повністю, якщо відбувається лише заміна кліше. У разі ж заміни печатки цілком (оснастки разом з кліше), дійсно потрібно списати старі штампи, печатки, а нові, придбані - оприбуткувати на 113 субрахунок.
Цікаво, чим саме аргументують свою позицію аудитори?
Вот ваш ответ!
Он есть по тем ссылкам что я дал и там же есть суждения на эту тему!
Була потреба замінити кліше осанстку до штампів.Придбали кліше.І провели по обліку так,як рекомендував журнал ( номер 34 ).А саме ,як заміна запасних деталей жо штампаЧерез 234 рах.і списання на фактичні видатки.
Почитайте диалог и поймёте! проверяющие приклепались именно к замене клише если бы была замена оснастки то не приклепались бы! Вот вам и ответ!
GalinaT писав:Питання таке.На 113 рах.обліковуться печатки і штампи. Була потреба замінити кліше до штампів.Придбали кліше.І провели по обліку так,як рекомендував журнал ( номер 34 ).А саме ,як заміна запасних деталей жо штампаЧерез 234 рах.і списання на фактичні видатки.Аудит категорично проти.Позиція аудиту: списати поперелні штампи і взяти на облік на 113 по новому.
Вибачте, але я не бачу сенсу списувати печатку повністю, якщо відбувається лише заміна кліше. У разі ж заміни печатки цілком (оснастки разом з кліше), дійсно потрібно списати старі штампи, печатки, а нові, придбані - оприбуткувати на 113 субрахунок.
Цікаво, чим саме аргументують свою позицію аудитори?
Вот ваш ответ!
Он есть по тем ссылкам что я дал и там же есть суждения на эту тему!
Була потреба замінити кліше осанстку до штампів.Придбали кліше.І провели по обліку так,як рекомендував журнал ( номер 34 ).А саме ,як заміна запасних деталей жо штампаЧерез 234 рах.і списання на фактичні видатки.
Почитайте диалог и поймёте! проверяющие приклепались именно к замене клише если бы была замена оснастки то не приклепались бы! Вот вам и ответ!
Доброго дня! Підкажіть будь-ласка. Ми школа-інтернат нам безкоштовно передають шафи б\у із іншої школи актом-приймання передачі ОЗ ( 113 рах.) де вказана сумма , знос та інвентарний номер. Як правильно відобразити в обліку? І чи потрібен наказ для прийняття чих О.З.?
vitulya писав:Доброго дня! Підкажіть будь-ласка. Ми школа-інтернат нам безкоштовно передають шафи б\у із іншої школи актом-приймання передачі ОЗ ( 113 рах.) де вказана сумма , знос та інвентарний номер. Як правильно відобразити в обліку? І чи потрібен наказ для прийняття чих О.З.?
Доброго дня!
Відповідно до п. 5 розд. ІІІ Методичних рекомендацій з бухгалтерського обліку основних засобів суб'єктів державного сектору, затверджених наказом Мінфіну від 23.11.2016 р. № 11, первісна вартість основних засобів, отриманих безоплатно від суб'єктів державного сектору, дорівнює первісній (переоціненій) вартості основних засобів, за якою основні засоби обліковувались у суб'єкта державного сектору, що їх передав, з урахуванням витрат на їх доставку, монтаж тощо (якщо такі мали місце) з наведенням нарахованої суми зносу за повну кількість календарних місяців їх перебування в експлуатації.
Основні засоби передаються разом з первинними документами (чи їх копіями), або обліковими регістрами (чи їх копіями), або іншими документами, в яких зазначено вартість придбання (створення) основних засобів.
У разі якщо відсутня достовірна інформація щодо первісної вартості основних засобів, первісна вартість визначається на рівні справедливої вартості на дату отримання, оцінка якої проводиться відповідно до законодавства.
Необхідність складання наказу керівника установи, яка приймає на баланс ОЗ, нормативними документами чітко не прописана. Однак зайвим його оформлення не буде.
vitulya писав:Дякую Вам за відповідь. А підкажіть , будь-ласка, як правильно відобразити проводками?
1.7
Безоплатне отримання необоротних активів за операціями з внутрішнього переміщення в межах органу, уповноваженого управляти об'єктами державної (комунальної) власності
101 - 122
401,
131 - 133
1.8
Безоплатна передача необоротних активів за операціями з внутрішнього переміщення в межах органу, уповноваженого управляти об'єктами державної (комунальної) власності
401,
131 - 133
101 - 122 https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/ ... h-ustanov/
Допоможіть, будь ласка, дуже-дуже терміново. Ми бюджетна організація, як правильно облікувати та списати водопровідні труби, які були куплені нами за рахунок депутатського фонду (10 метрів за ціною 300 грн.метр), для Водоканалу для заміни цих труб .
vysockaira писав:Допоможіть, будь ласка, дуже-дуже терміново. Ми бюджетна організація, як правильно облікувати та списати водопровідні труби, які були куплені нами за рахунок депутатського фонду (10 метрів за ціною 300 грн.метр), для Водоканалу для заміни цих труб .
Є загальний фонд є спеціальний, а у вас є ще й депутатський????? Можна подробніше будь ласка?
vysockaira писав:Допоможіть, будь ласка, дуже-дуже терміново. Ми бюджетна організація, як правильно облікувати та списати водопровідні труби, які були куплені нами за рахунок депутатського фонду (10 метрів за ціною 300 грн.метр), для Водоканалу для заміни цих труб .
Є загальний фонд є спеціальний, а у вас є ще й депутатський????? Можна подробніше будь ласка?
вибачте не вірно написала, за програмою використання депутатського фонду нам виділили кошти із загального фонду 3000 грн. на проведення поточного ремонту житлового фонду та придбання матеріалів (водопровідні труби).
vysockaira писав:Допоможіть, будь ласка, дуже-дуже терміново. Ми бюджетна організація, як правильно облікувати та списати водопровідні труби, які були куплені нами за рахунок депутатського фонду (10 метрів за ціною 300 грн.метр), для Водоканалу для заміни цих труб .
Є загальний фонд є спеціальний, а у вас є ще й депутатський????? Можна подробніше будь ласка?
вибачте не вірно написала, за програмою використання депутатського фонду нам виділили кошти із загального фонду 3000 грн. на проведення поточного ремонту житлового фонду та придбання матеріалів (водопровідні труби).
Можливо на цьому рахунку обліковувати
На субрахунку 261 "Запаси для розподілу, передачі, продажу" ведеться облік запасів, що придбані (вироблені, отримані) та утримуються з метою подальшого розподілу, передачі або продажу, у тому числі вироби з дорогоцінних металів та дорогоцінного і напівдорогоцінного каміння, підручники й інші матеріали освітніх (навчальних) закладів, запаси озброєння тощо.
Мабуть же будете якийсь акт передачі робити, згідно нього і списувати будете!
vysockaira писав:Допоможіть, будь ласка, дуже-дуже терміново. Ми бюджетна організація, як правильно облікувати та списати водопровідні труби, які були куплені нами за рахунок депутатського фонду (10 метрів за ціною 300 грн.метр), для Водоканалу для заміни цих труб .
Є загальний фонд є спеціальний, а у вас є ще й депутатський????? Можна подробніше будь ласка?
вибачте не вірно написала, за програмою використання депутатського фонду нам виділили кошти із загального фонду 3000 грн. на проведення поточного ремонту житлового фонду та придбання матеріалів (водопровідні труби).
Можливо на цьому рахунку обліковувати
На субрахунку 261 "Запаси для розподілу, передачі, продажу" ведеться облік запасів, що придбані (вироблені, отримані) та утримуються з метою подальшого розподілу, передачі або продажу, у тому числі вироби з дорогоцінних металів та дорогоцінного і напівдорогоцінного каміння, підручники й інші матеріали освітніх (навчальних) закладів, запаси озброєння тощо.
Мабуть же будете якийсь акт передачі робити, згідно нього і списувати будете!
Підкажіть, будь-ласка! Відповідно до якого нормативного документу бюджетна установа має здійснювати списання малоцінки з субрахунку 113???
Дякую!
Якщо Ваша установа фінансується з державного бюджету, тоді Вам слід керуватися Порядком списання об’єктів державної власності, затвердженим постановою КМУ від 08.11.2007 р. № 1314. Адже саме цим Порядком визначено механізм списання об'єктів державної власності, якими є об'єкти незавершеного будівництва (незавершені капітальні інвестиції в необоротні матеріальні активи), матеріальні активи, що відповідно до законодавства визнаються основними фондами (засобами), іншими необоротними матеріальними активами. А малоцінні необоротні матеріальні активи (субрахунок 113) як раз і належать до інших необоротних матеріальних.
Якщо ж Ваша установа утримується за рахунок коштів місцевого бюджету, тоді Вам слід користуватися нормативним документом, затвердженим органом, який уповноважений управляти комунальним майном. Як правило, це положення про порядок списання майна комунальної власності, затверджені відповідними органами місцевого самоврядування.
Отже, для того, щоб списати поламані стільці, столи, мені необхідно скласти акти їх технічного стану, обгрунтувати необхідність їх списання ??? чи я чогось не розумію?
владка писав:Отже, для того, щоб списати поламані стільці, столи, мені необхідно скласти акти їх технічного стану, обгрунтувати необхідність їх списання ??? чи я чогось не розумію?
Конкретно, Порядком списання об'єктів державної власності, затвердженим постановою КМУ від 08.11.2007 р. №1314, жодних виключень для малоцінних необоротних матеріальних активів (у тому числі й для меблів) не передбачено.
Водночас у самому Акті списання обов'язково указується інформація про технічний стан та причини списання. Тож у даному випадку складати окремий акт технічного стану не доцільно.
Підскажіть будь ласка по такому питанню. Ми бюджетна організація. На автомобілі зламався акумулятор,який враховувався в первісну вартість авто і окремо на обліку не стояв. Ми його замінили.
1. Як мені тепер провести старий акумулятор? я маю його оприходувати, потім списати, чи,можливо,достатньо лише акту про утилізацію?
2. Як поставити на приход новий акумулятор,якщо у мене його вартість вказана в додатку до акту виконаних робіт (проплата була по КЕКВ 2240)?
Дійсно, у вашій ситуацій стару АБ здаєте на утілізацію без будь-яких бухгалтерських проведень (лише документально оформлюєте передачу на утилізацію) та закриваєте на таку АБ Картоку обліку АБ.
А ось нову АБ оприбутковуєте на субрахунок 238, та при встановленні на авто списуєте з нього. Для обліку нової АБ заводите Картку обліку АБ
Матвєєва Вікторія писав:Дійсно, у вашій ситуацій стару АБ здаєте на утілізацію без будь-яких бухгалтерських проведень (лише документально оформлюєте передачу на утилізацію) та закриваєте на таку АБ Картоку обліку АБ.
А ось нову АБ оприбутковуєте на субрахунок 238, та при встановленні на авто списуєте з нього. Для обліку нової АБ заводите Картку обліку АБ
Дякую за відповідь. Але мене ще хвилює те,що новий АБ куплено по КЕКВ 2240-тобто,як послуги....Я його і оприбуткую і спишу на фактичні одним місяцем,але цей КЕКВ... не знаю,як правильно поступити в такій ситуації...
Матвєєва Вікторія писав:Я навіщо Ви його через 2240 проводили? Адже з цього питання були роз*яснення казначейства!!!
Бо у мене є акт виконаних робіт,у якому вказано- "Технічне облуговування автомобіля" і сума.А це ніби як послуги. А також до акту є додаток-називається наряд-замовлення,в якому указані послуги і товари,які були використані при тех.обслуговуванні-заміна мастила,заміна фільтру, і разом з тим перелік запчастин-олива,фільтри і АБ....
Добрый день!
Не нашла такого вопроса, подскажите: у нас сотрудник желает пользоваться личным принтером( т.к. не хватает техники в организации). Мы можем заключить Договора безоплатного пользования имуществом? И потом заправлять картридж за счет бюджетных средств? Как это правильно оформить?