Сторінка 4 з 5

Re: Облік та списання ТМЦ

Додано: 03 березня 2016, 15:19
Крот Юлія
Вкороте уже відповідаю: ВСІ необоротні активи (у тому числі й інші необоротні матеріальні активи) слід обліковувати З КОПІЙКАМИ.

Re: Облік та списання ТМЦ

Додано: 19 квітня 2016, 10:10
goyazova@yandex.ru
Як списувати лічильник електроенергії?

Re: Облік та списання ТМЦ

Додано: 19 квітня 2016, 10:26
Крот Юлія
goyazova@yandex.ru писав:Як списувати лічильник електроенергії?
Детально про це Ви можете прочитати у консультації "Списання електролічильників" (див. "Бюджетна бухгалтерія", 2013, № 23).

Re: Облік та списання ТМЦ

Додано: 17 серпня 2016, 12:46
tanyaslavdon
Добрый день!
А если купили оснастку на штамп, а клише осталось прежнее? Как это отразить в учете? Оплатили с 2210.

Re: Облік та списання ТМЦ

Додано: 17 серпня 2016, 13:01
EVGENIY
Татьяна писав:Добрый день!
А если купили оснастку на штамп, а клише осталось прежнее? Как это отразить в учете? Оплатили с 2210.
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f=158&t=1503

Re: Облік та списання ТМЦ

Додано: 17 серпня 2016, 13:21
tanyaslavdon
EVGENIY писав:
Татьяна писав:Добрый день!
А если купили оснастку на штамп, а клише осталось прежнее? Как это отразить в учете? Оплатили с 2210.
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f=158&t=1503
Проблема в том, что нет этих журналов... в силу определенных обстоятельств... Можете тезисно передать суть?
Спасибо!

Re: Облік та списання ТМЦ

Додано: 17 серпня 2016, 13:59
EVGENIY
Татьяна писав:
EVGENIY писав:
Татьяна писав:Добрый день!
А если купили оснастку на штамп, а клише осталось прежнее? Как это отразить в учете? Оплатили с 2210.
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f=158&t=1503
Проблема в том, что нет этих журналов... в силу определенных обстоятельств... Можете тезисно передать суть?
Спасибо!
Куча тем есть! Кстати доступ к журналам 2015 года открыт всем!
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f ... 160#p52160
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f ... 873#p43873
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f ... 864#p43864
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f ... p=554#p554

Re: Облік та списання ТМЦ

Додано: 17 серпня 2016, 14:12
tanyaslavdon
EVGENIY писав:
Татьяна писав:
EVGENIY писав:
Татьяна писав:Добрый день!
А если купили оснастку на штамп, а клише осталось прежнее? Как это отразить в учете? Оплатили с 2210.
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f=158&t=1503
Проблема в том, что нет этих журналов... в силу определенных обстоятельств... Можете тезисно передать суть?
Спасибо!
Куча тем есть! Кстати доступ к журналам 2015 года открыт всем!
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f ... 160#p52160
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f ... 873#p43873
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f ... 864#p43864
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f ... p=554#p554
В этих темах речь идет о смене клише. А мы меняем оснастку. 
[font="Noto Sans", sans-serif]"Про те, як організувати облік печаток та як здійснити їх знищення, ми розповідали в матеріалах «Що потрібно знати про облік та зберігання печаток та штампів» (див. Бюджетна бухгалтерія, 2011, № 25) «За яким КЕКВ оплатити послуги з виготовлення та знищення печаток та штампів» (див. Бюджетна бухгалтерія, 2014, № 14)"[/font]
Журналы в 2015 выписывали. А за 2014 и за 2011 нет возможности прочитать...

Re: Облік та списання ТМЦ

Додано: 17 серпня 2016, 15:55
EVGENIY
Крот Юлія писав:
GalinaT писав:Питання таке.На 113 рах.обліковуться печатки і штампи. Була потреба замінити кліше до штампів.Придбали кліше.І провели по обліку так,як рекомендував журнал ( номер 34 ).А саме ,як заміна запасних деталей жо штампаЧерез 234 рах.і списання на фактичні видатки.Аудит категорично проти.Позиція аудиту: списати поперелні штампи і взяти на облік на 113 по новому.
Вибачте, але я не бачу сенсу списувати печатку повністю, якщо відбувається лише заміна кліше. У разі ж заміни печатки цілком (оснастки разом з кліше), дійсно потрібно списати старі штампи, печатки, а нові, придбані - оприбуткувати на 113 субрахунок.
Цікаво, чим саме аргументують свою позицію аудитори?
Вот ваш ответ! 
Он есть по тем ссылкам что я дал и там же есть суждения на эту тему! 
Була потреба замінити кліше осанстку до штампів.Придбали кліше.І провели по обліку так,як рекомендував журнал ( номер 34 ).А саме ,як заміна запасних деталей жо штампаЧерез 234 рах.і списання на фактичні видатки.
Почитайте диалог и поймёте! проверяющие приклепались именно к замене клише если бы была замена оснастки то не приклепались бы! Вот вам и ответ!

Re: Облік та списання ТМЦ

Додано: 17 серпня 2016, 16:00
tanyaslavdon
EVGENIY писав:
Крот Юлія писав:
GalinaT писав:Питання таке.На 113 рах.обліковуться печатки і штампи. Була потреба замінити кліше до штампів.Придбали кліше.І провели по обліку так,як рекомендував журнал ( номер 34 ).А саме ,як заміна запасних деталей жо штампаЧерез 234 рах.і списання на фактичні видатки.Аудит категорично проти.Позиція аудиту: списати поперелні штампи і взяти на облік на 113 по новому.
Вибачте, але я не бачу сенсу списувати печатку повністю, якщо відбувається лише заміна кліше. У разі ж заміни печатки цілком (оснастки разом з кліше), дійсно потрібно списати старі штампи, печатки, а нові, придбані - оприбуткувати на 113 субрахунок.
Цікаво, чим саме аргументують свою позицію аудитори?
Вот ваш ответ! 
Он есть по тем ссылкам что я дал и там же есть суждения на эту тему! 
Була потреба замінити кліше осанстку до штампів.Придбали кліше.І провели по обліку так,як рекомендував журнал ( номер 34 ).А саме ,як заміна запасних деталей жо штампаЧерез 234 рах.і списання на фактичні видатки.
Почитайте диалог и поймёте! проверяющие приклепались именно к замене клише если бы была замена оснастки то не приклепались бы! Вот вам и ответ!
Спасибо, понятно

облік та списання тмц

Додано: 19 серпня 2016, 13:57
vitulya
Доброго дня! Підкажіть будь-ласка. Ми школа-інтернат нам безкоштовно передають шафи б\у із іншої школи актом-приймання передачі ОЗ ( 113 рах.) де вказана сумма , знос та інвентарний номер. Як правильно відобразити в обліку? І чи потрібен наказ для прийняття чих О.З.?

Re: облік та списання тмц

Додано: 19 серпня 2016, 16:58
Крот Юлія
vitulya писав:Доброго дня! Підкажіть будь-ласка. Ми школа-інтернат нам безкоштовно передають шафи б\у із іншої школи актом-приймання передачі ОЗ ( 113 рах.) де вказана сумма , знос та інвентарний номер. Як правильно відобразити в обліку? І чи потрібен наказ для прийняття чих О.З.?
Доброго дня!
Відповідно до п. 5 розд. ІІІ Методичних рекомендацій з бухгалтерського обліку основних засобів суб'єктів державного сектору, затверджених наказом Мінфіну від 23.11.2016 р. № 11, первісна вартість основних засобів, отриманих безоплатно від суб'єктів державного сектору, дорівнює первісній (переоціненій) вартості основних засобів, за якою основні засоби обліковувались у суб'єкта державного сектору, що їх передав, з урахуванням витрат на їх доставку, монтаж тощо (якщо такі мали місце) з наведенням нарахованої суми зносу за повну кількість календарних місяців їх перебування в експлуатації.

Основні засоби передаються разом з первинними документами (чи їх копіями), або обліковими регістрами (чи їх копіями), або іншими документами, в яких зазначено вартість придбання (створення) основних засобів.

У разі якщо відсутня достовірна інформація щодо первісної вартості основних засобів, первісна вартість визначається на рівні справедливої вартості на дату отримання, оцінка якої проводиться відповідно до законодавства.

Необхідність складання наказу керівника установи, яка приймає на баланс ОЗ, нормативними документами чітко не прописана. Однак зайвим його оформлення не буде.

Re: Облік та списання ТМЦ

Додано: 22 серпня 2016, 10:20
vitulya
Дякую Вам за відповідь. А підкажіть , будь-ласка, як правильно відобразити проводками?

Re: Облік та списання ТМЦ

Додано: 22 серпня 2016, 10:32
EVGENIY
vitulya писав:Дякую Вам за відповідь. А підкажіть , будь-ласка, як правильно відобразити проводками?
1.7
Безоплатне отримання необоротних активів за операціями з внутрішнього переміщення в межах органу, уповноваженого управляти об'єктами державної (комунальної) власності
101 - 122
401, 
131 - 133
1.8
Безоплатна передача необоротних активів за операціями з внутрішнього переміщення в межах органу, уповноваженого управляти об'єктами державної (комунальної) власності
401, 
131 - 133
101 - 122
https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/ ... h-ustanov/

Re: Облік та списання ТМЦ

Додано: 22 серпня 2016, 10:44
vitulya
Дякую Вам!

Re: Облік та списання ТМЦ

Додано: 25 серпня 2016, 18:05
vysockaira
Допоможіть, будь ласка, дуже-дуже терміново. Ми бюджетна організація, як правильно облікувати та списати водопровідні труби, які були куплені нами за рахунок депутатського фонду (10 метрів за ціною 300 грн.метр), для  Водоканалу для  заміни цих труб .

Re: Облік та списання ТМЦ

Додано: 26 серпня 2016, 09:35
EVGENIY
vysockaira писав:Допоможіть, будь ласка, дуже-дуже терміново. Ми бюджетна організація, як правильно облікувати та списати водопровідні труби, які були куплені нами за рахунок депутатського фонду (10 метрів за ціною 300 грн.метр), для  Водоканалу для  заміни цих труб .
Є загальний фонд є спеціальний, а у вас є ще й депутатський?????  :1: Можна подробніше будь ласка?

Re: Облік та списання ТМЦ

Додано: 26 серпня 2016, 12:13
vysockaira
EVGENIY писав:
vysockaira писав:Допоможіть, будь ласка, дуже-дуже терміново. Ми бюджетна організація, як правильно облікувати та списати водопровідні труби, які були куплені нами за рахунок депутатського фонду (10 метрів за ціною 300 грн.метр), для  Водоканалу для  заміни цих труб .
Є загальний фонд є спеціальний, а у вас є ще й депутатський?????  :1: Можна подробніше будь ласка?
вибачте не вірно написала, за програмою використання депутатського фонду нам виділили кошти із загального фонду 3000 грн. на проведення поточного ремонту житлового фонду та придбання матеріалів (водопровідні труби).

Re: Облік та списання ТМЦ

Додано: 26 серпня 2016, 13:21
EVGENIY
vysockaira писав:
EVGENIY писав:
vysockaira писав:Допоможіть, будь ласка, дуже-дуже терміново. Ми бюджетна організація, як правильно облікувати та списати водопровідні труби, які були куплені нами за рахунок депутатського фонду (10 метрів за ціною 300 грн.метр), для  Водоканалу для  заміни цих труб .
Є загальний фонд є спеціальний, а у вас є ще й депутатський?????  :1: Можна подробніше будь ласка?
вибачте не вірно написала, за програмою використання депутатського фонду нам виділили кошти із загального фонду 3000 грн. на проведення поточного ремонту житлового фонду та придбання матеріалів (водопровідні труби).
Можливо на цьому рахунку обліковувати
На субрахунку 261 "Запаси для розподілу, передачі, продажу" ведеться облік запасів, що придбані (вироблені, отримані) та утримуються з метою подальшого розподілу, передачі або продажу, у тому числі вироби з дорогоцінних металів та дорогоцінного і напівдорогоцінного каміння, підручники й інші матеріали освітніх (навчальних) закладів, запаси озброєння тощо.
Мабуть же будете якийсь акт передачі робити, згідно нього і списувати будете!

Re: Облік та списання ТМЦ

Додано: 26 серпня 2016, 14:15
vysockaira
EVGENIY писав:
vysockaira писав:
EVGENIY писав:
vysockaira писав:Допоможіть, будь ласка, дуже-дуже терміново. Ми бюджетна організація, як правильно облікувати та списати водопровідні труби, які були куплені нами за рахунок депутатського фонду (10 метрів за ціною 300 грн.метр), для  Водоканалу для  заміни цих труб .
Є загальний фонд є спеціальний, а у вас є ще й депутатський?????  :1: Можна подробніше будь ласка?
вибачте не вірно написала, за програмою використання депутатського фонду нам виділили кошти із загального фонду 3000 грн. на проведення поточного ремонту житлового фонду та придбання матеріалів (водопровідні труби).
Можливо на цьому рахунку обліковувати
На субрахунку 261 "Запаси для розподілу, передачі, продажу" ведеться облік запасів, що придбані (вироблені, отримані) та утримуються з метою подальшого розподілу, передачі або продажу, у тому числі вироби з дорогоцінних металів та дорогоцінного і напівдорогоцінного каміння, підручники й інші матеріали освітніх (навчальних) закладів, запаси озброєння тощо.
Мабуть же будете якийсь акт передачі робити, згідно нього і списувати будете!
Дякую!

Re: Облік та списання ТМЦ

Додано: 01 грудня 2016, 10:27
владка

Підкажіть, будь-ласка! Відповідно до якого нормативного документу бюджетна установа має здійснювати списання малоцінки з субрахунку 113???

Дякую!


Re: Облік та списання ТМЦ

Додано: 01 грудня 2016, 12:04
Крот Юлія
владка писав:

Підкажіть, будь-ласка! Відповідно до якого нормативного документу бюджетна установа має здійснювати списання малоцінки з субрахунку 113???

Дякую!

Якщо Ваша установа фінансується з державного бюджету, тоді Вам слід керуватися Порядком списання об’єктів державної власності, затвердженим постановою КМУ від 08.11.2007 р. № 1314. Адже саме цим Порядком визначено механізм списання об'єктів державної власності, якими є об'єкти незавершеного будівництва (незавершені капітальні інвестиції в необоротні матеріальні активи), матеріальні активи, що відповідно до законодавства визнаються основними фондами (засобами), іншими необоротними матеріальними активами. А малоцінні необоротні матеріальні активи (субрахунок 113) як раз і належать до інших необоротних матеріальних.


Якщо ж Ваша установа утримується за рахунок коштів місцевого бюджету, тоді Вам слід користуватися нормативним документом, затвердженим органом, який уповноважений управляти комунальним майном. Як правило, це положення про порядок списання майна комунальної власності, затверджені відповідними органами місцевого самоврядування.

Re: Облік та списання ТМЦ

Додано: 01 грудня 2016, 17:08
владка
Отже, для того, щоб списати поламані стільці, столи, мені необхідно скласти акти їх технічного стану, обгрунтувати необхідність їх списання ???
чи я чогось не розумію?

Re: Облік та списання ТМЦ

Додано: 01 грудня 2016, 17:43
Крот Юлія
владка писав:Отже, для того, щоб списати поламані стільці, столи, мені необхідно скласти акти їх технічного стану, обгрунтувати необхідність їх списання ???
чи я чогось не розумію?
Конкретно, Порядком списання об'єктів державної власності, затвердженим постановою КМУ від 08.11.2007 р. №1314, жодних виключень для малоцінних необоротних матеріальних активів (у тому числі й для меблів) не передбачено.
Водночас у самому Акті списання обов'язково указується інформація про технічний стан та причини списання. Тож у даному випадку складати окремий акт технічного стану не доцільно.

Re: Облік та списання ТМЦ

Додано: 05 грудня 2016, 13:00
KeyRuss
Підскажіть будь ласка по такому питанню. Ми бюджетна організація. На автомобілі зламався акумулятор,який враховувався в первісну вартість авто і окремо на обліку не стояв. Ми його замінили. 
1. Як мені тепер провести старий акумулятор? я маю його оприходувати, потім списати, чи,можливо,достатньо лише акту про утилізацію?
2. Як поставити на приход новий акумулятор,якщо у мене його вартість вказана в додатку до акту виконаних робіт (проплата була по КЕКВ 2240)?

Re: Облік та списання ТМЦ

Додано: 05 грудня 2016, 14:57
Матвєєва Вікторія
Дійсно, у  вашій ситуацій стару АБ здаєте на утілізацію без будь-яких бухгалтерських проведень (лише документально оформлюєте передачу на утилізацію) та закриваєте на таку АБ Картоку обліку АБ. 
А ось нову АБ оприбутковуєте на субрахунок 238, та при встановленні на авто списуєте з нього. Для обліку нової АБ заводите Картку обліку АБ

Re: Облік та списання ТМЦ

Додано: 05 грудня 2016, 15:04
KeyRuss
Матвєєва Вікторія писав:Дійсно, у  вашій ситуацій стару АБ здаєте на утілізацію без будь-яких бухгалтерських проведень (лише документально оформлюєте передачу на утилізацію) та закриваєте на таку АБ Картоку обліку АБ. 
А ось нову АБ оприбутковуєте на субрахунок 238, та при встановленні на авто списуєте з нього. Для обліку нової АБ заводите Картку обліку АБ
Дякую за відповідь. Але мене ще хвилює те,що новий АБ куплено по КЕКВ 2240-тобто,як послуги....Я його і оприбуткую і спишу на фактичні одним місяцем,але цей КЕКВ... не знаю,як правильно поступити в такій ситуації...

Re: Облік та списання ТМЦ

Додано: 05 грудня 2016, 15:06
Матвєєва Вікторія
Я навіщо Ви його через 2240 проводили? Адже з цього питання були роз*яснення казначейства!!!

Re: Облік та списання ТМЦ

Додано: 05 грудня 2016, 16:40
KeyRuss
Матвєєва Вікторія писав:Я навіщо Ви його через 2240 проводили? Адже з цього питання були роз*яснення казначейства!!!
Бо у мене є акт виконаних робіт,у якому вказано- "Технічне облуговування автомобіля" і сума.А це ніби як послуги. А також до акту є додаток-називається наряд-замовлення,в якому указані послуги і товари,які були використані при тех.обслуговуванні-заміна мастила,заміна фільтру, і разом з тим перелік запчастин-олива,фільтри і АБ....

Re: Облік та списання ТМЦ

Додано: 06 лютого 2017, 13:19
tanyaslavdon
Добрый день!
Не нашла такого вопроса, подскажите: у нас сотрудник желает пользоваться личным принтером( т.к. не хватает техники в организации). Мы можем заключить Договора безоплатного пользования имуществом? И потом заправлять картридж за счет бюджетных средств? Как это правильно оформить?