Відповідно до абз. 5 п. 5 Порядку про списання об'єктів державної власності, затвердженого постановою КМУ від 08.11.2007 р. № 1314, списання повністю амортизованих основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, первісна (переоцінена) вартість яких менше, ніж 10 тис. грн., здійснюється за рішенням керівника установи. Тож жодних дозволів для списання килима Вам не потрібно.Ір4ик писав:Добрий день! Підскажіть як правильно списувати зі 104 рахунку. Ми бюджетна установа 3 рівня. Маємо килим для боротьби вартістю 2558,00 грн на який повністю нарахований знос. Килим не придатний до використання. Які потрібно документи і чи потрібно дозвіл вищестоячої організації?
Якщо Ваша установа фінансується з місцевого бюджету, тоді Вам слід керуватися нормами відповідного місцевого документу про порядок списання об’єктів комунальної власності. Проте, не секрет, що такі документи, за звичай, дублюють норми Порядку № 1314.