Облік та списання ТМЦ

Обговорюємо бухоблік на рахунках 10 "Основні засоби", 11 "Інші необоротні матеріальні активи", 12 "Нематеріальні активи", 13 "Капітальні інвестиції"
Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Ір4ик писав:Добрий день! Підскажіть як правильно списувати зі 104 рахунку. Ми бюджетна установа 3 рівня. Маємо килим для боротьби вартістю 2558,00 грн на який повністю нарахований знос. Килим не придатний до використання. Які потрібно документи і чи потрібно дозвіл вищестоячої організації?
Відповідно до абз. 5 п. 5 Порядку про списання об'єктів державної власності, затвердженого постановою КМУ від 08.11.2007 р. № 1314, списання повністю амортизованих основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, первісна (переоцінена) вартість яких менше, ніж 10 тис. грн., здійснюється за рішенням керівника установи. Тож жодних дозволів для списання килима Вам не потрібно.

Якщо Ваша установа фінансується з місцевого бюджету, тоді Вам слід керуватися нормами відповідного місцевого документу про порядок списання об’єктів комунальної власності. Проте, не секрет, що такі документи, за звичай, дублюють норми Порядку № 1314.

Ір4ик
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 17
З нами з: 17 лютого 2014, 18:18
Регіон: Львовская Область
Звідки: Львов
Подякували: 2 рази

Повідомлення Ір4ик »

Крот Юлія писав:
Ір4ик писав:Добрий день! Підскажіть як правильно списувати зі 104 рахунку. Ми бюджетна установа 3 рівня. Маємо килим для боротьби вартістю 2558,00 грн на який повністю нарахований знос. Килим не придатний до використання. Які потрібно документи і чи потрібно дозвіл вищестоячої організації?
Відповідно до абз. 5 п. 5 Порядку про списання об'єктів державної власності, затвердженого постановою КМУ від 08.11.2007 р. № 1314, списання повністю амортизованих основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, первісна (переоцінена) вартість яких менше, ніж 10 тис. грн., здійснюється за рішенням керівника установи. Тож жодних дозволів для списання килима Вам не потрібно.

Якщо Ваша установа фінансується з місцевого бюджету, тоді Вам слід керуватися нормами відповідного місцевого документу про порядок списання об’єктів комунальної власності. Проте, не секрет, що такі документи, за звичай, дублюють норми Порядку № 1314.
Скажіть як правильно оформити таке списання, які необхідні для цього документи і яка буде оборотка?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Ір4ик писав:Скажіть як правильно оформити таке списання, які необхідні для цього документи і яка буде оборотка?
Акта про списання основних засобів (типова форма № ОЗ-3) буде цілком достатньо.
Що Ви маєте на увазі під "обороткою"? Меморіальний ордер?

Ксю
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 133
З нами з: 07 листопада 2012, 09:38
Регіон: Киев
Звідки: Киев

Повідомлення Ксю »

Допоможіть правильно написанти наказ на списання,оприбуткування основних засобів,ТМЦ ,продуктів.Будь ласка!!!!

Иришка
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 185
З нами з: 27 січня 2016, 20:03
Регіон: Черниговская область

Повідомлення Иришка »

Здравствуйте. Если приходуем материалы по 234 счету, то ПДВ сразу относим на фактические расходы? Как сейчас приходуем бензин? ПДВ сразу списываем?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Иришка писав:Здравствуйте. Если приходуем материалы по 234 счету, то ПДВ сразу относим на фактические расходы? Как сейчас приходуем бензин? ПДВ сразу списываем?
Открываем п. 8 разд. ІІ НП(С)БУ 123 "Запасы" и читаем что там написано: "Первісною вартістю запасів, що придбані за плату, є собівартість запасів, яка складається з таких фактичних витрат: суми, що сплачується згідно з договором постачальнику (продавцю), за вирахуванням непрямих податків; суми ввізного мита;
суми непрямих податків у зв'язку з придбанням запасів, які не відшкодовуються суб'єктам державного сектору....".
НДС как раз таки и относится к непрямым налогам.

Далее смотрим п. 2.1 Типовой корреспонденции субсчетов: "Оприбуткування придбаних виробничих запасів, матеріалів і продуктів харчування, тварин для відгодівлі тощо (вартість без податку на додану вартість):
- у разі попередньої оплати Дт 201 - 218, 231 - 239 Кт 362,364;
- у разі сплати після їх отримання Дт 201 - 218, 231 - 239 Кт 675.
Сума ПДВ з виробничих запасів, матеріалів і продуктів харчування:
- придбаних за рахунок коштів загального фонду Дт 201 - 218, 231 - 239 Кт 362, 364, 675;
- придбаних за рахунок коштів спеціального фонду:
якщо податок на додану вартість не включено до податкового кредиту Дт 201 - 218, 231 - 239 Кт 362, 364, 675;
якщо податок на додану вартість включено до податкового кредиту Дт 641 Кт 362, 364, 675".

Таким образом, суму НДС, уплаченного при приобретении запасов, нужно включать в первичную стоимость таких материальных ценностей. Это касается и бензина и других запасов. О списании НДС на фактические расходы можно уже забыть.

Имейте в виду: такой порядок учета запасов (с НДС) действует с 1 января прошлого 2015 года!
Востаннє редагувалось 28 січня 2016, 10:41 користувачем Крот Юлія, всього редагувалось 1 раз.

Иришка
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 185
З нами з: 27 січня 2016, 20:03
Регіон: Черниговская область

Повідомлення Иришка »

Спасибо большое!!!

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Иришка писав:Спасибо большое!!!
Всегда пожалуйста

Аватар користувача
syperboy123
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 05 січня 2012, 19:35
Регіон: Житомирская область
Звідки: Житомир

Повідомлення syperboy123 »

Доброго дня. Чи потрібно висновки сторонніх організацій щоб списати вогнегасники, автомобільні аптечки, компресори. Чи буде досить в даному випадку простого рішення комісії про списання як таких, в яких закінчився строк експлуатації???

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

kaRRame писав:Подскажите пожалуйста новичку в бухучете. Рабочие перчатки отнесли на 114 счет. По требованию - накладной МОЛ получил их со склада. Я  правильно понимаю, что  при выдачи их со склада нужно вводить в эксплуатацию (также как и 113 счет?)??  Нужно ли делать акт ввода в эксплуатацию для спецодежды на 114 счете или достаточно требования-накладной?
Правильные ли будут проводки в этом случае?
Д114-К142
Д402-К401
Сумму на 114 зачисляем с копейками?
Помогите пожалуйста понять правильно ли я делаю.  Спасибо за ранее
Для начала нужно разобраться, какой срок эксплуатации этих рабочих перчаток: больше года или же все таки меньше года. Если такие перчатки объективно могут прослужить более одного года, тогда их действительно нужно зачислять на субсчет 114 "Белье, постельные вещи, обувь и одежда". Если же предположительные срок использования рабочих перчаток меньше одного года, тогда их следует оприходовать на субсчет 221 "МБП".
В случае, если принято решение учитывать перчатки в составе необоротных активов, тогда для их ввода в эксплуатацию нужно будет составить Акт ввода в эксплуатацию основних средств один на все перчатки, выданные в использование. Накладной-требования в таком случае недостаточно.
Указанные Вами проводки по оприходованию перчаток - верные.
ВСЕ необоротные активы (в том числе и спецодежду) нужно учитывать С КОПЕЙКАМИ.

Вика11
Новачок
Новачок
Повідомлень: 6
З нами з: 18 липня 2011, 22:50
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Днепропетровск

Повідомлення Вика11 »

Доброго дня. Підскажіть будь ласка, що робити з дровами після списання дерев та вікан, які були оприбутковані як дрова на рах239 через Держказну. Ми бюджетна установа., ми можемо їх реалізувати  фізичній особі?Якщо ми це можемо ,то як це оформити?. Дякую

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Вика11 писав:Доброго дня. Підскажіть будь ласка, що робити з дровами після списання дерев та вікан, які були оприбутковані як дрова на рах239 через Держказну. Ми бюджетна установа., ми можемо їх реалізувати  фізичній особі?Якщо ми це можемо ,то як це оформити?. Дякую
Можете, обмежень щодо реалізації матеріальних цінностей бюджетною установою фізичній особі чинним законодавством не передбачено.
От тільки оприбутковувати такі матеріальні цінності слід на субрахунок 261 "Запаси для розподілу, передачі, продажу", оскільки саме цей субрахунок призначений для обліку облік запасів, які придбані (вироблені, отримані) та утримуються з метою подальшого розподілу, передачі або продажу.
При оприбуткуванні дров комісія з числа працівників Вашої установи мала їх оцінити. Результати оцінки повинні бути відображені в Акті оцінки довільної форми.

Рішення про реалізацію дров доцільно оформити окремим розпорядженням (наказом) керівника установи.
Окрім того, з урахуванням вимог ч.1 ст. 208 Цивільного кодексу України для урегулювання відносин з приводу продажу матеріальних цінностей фізичні особі слід укласти договір купівлі-продажу у письмовій формі.
На підтвердження факту передачі дров (відвантаження) покупцю необхідно скласти видаткову накладку. А також покупцю слід надати рахунок на оплату, на підставі якого фізична особа внесе готівку в касу у станови або внесе кошти на рахунок установи.

Вика11
Новачок
Новачок
Повідомлень: 6
З нами з: 18 липня 2011, 22:50
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Днепропетровск

Повідомлення Вика11 »

Крот Юлія писав:
Вика11 писав:Доброго дня. Підскажіть будь ласка, що робити з дровами після списання дерев та вікан, які були оприбутковані як дрова на рах239 через Держказну. Ми бюджетна установа., ми можемо їх реалізувати  фізичній особі?Якщо ми це можемо ,то як це оформити?. Дякую
Можете, обмежень щодо реалізації матеріальних цінностей бюджетною установою фізичній особі чинним законодавством не передбачено.
От тільки оприбутковувати такі матеріальні цінності слід на субрахунок 261 "Запаси для розподілу, передачі, продажу", оскільки саме цей субрахунок призначений для обліку облік запасів, які придбані (вироблені, отримані) та утримуються з метою подальшого розподілу, передачі або продажу.
При оприбуткуванні дров комісія з числа працівників Вашої установи мала їх оцінити. Результати оцінки повинні бути відображені в Акті оцінки довільної форми.

Рішення про реалізацію дров доцільно оформити окремим розпорядженням (наказом) керівника установи.
Окрім того, з урахуванням вимог ч.1 ст. 208 Цивільного кодексу України для урегулювання відносин з приводу продажу матеріальних цінностей фізичні особі слід укласти договір купівлі-продажу у письмовій формі.
На підтвердження факту передачі дров (відвантаження) покупцю необхідно скласти видаткову накладку. А також покупцю слід надати рахунок на оплату, на підставі якого фізична особа внесе готівку в касу у станови або внесе кошти на рахунок установи.
дякую

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Рада була допомогти)

VEP
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 14
З нами з: 26 грудня 2015, 20:16
Регіон: Киевская область
Подякували: 1 раз

Повідомлення VEP »

Доброго дня, шановні колеги!

Цікавить вірне документальне оформлення списання МНМА, цікавлять строки експлуатації матеріалів (Посуд, інструмент, білизна і т.д.)
якщо я не помиляюсь то порядок списання МНМА визначений постановою КМУ №1314? Чи є щє якісь нормативні документи?

VEP
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 14
З нами з: 26 грудня 2015, 20:16
Регіон: Киевская область
Подякували: 1 раз

Повідомлення VEP »

Мда) дуже активні обговорення :))

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10264
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 145 разів
Подякували: 1366 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

VEP писав:Мда) дуже активні обговорення :))
Часть ответов на ваш вопрос находится непосредственно выше ваше вопроса, остальные ответы есть на форуме! Нужно просто почитать соответсвующие темы!

ljanysuk
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 22 вересня 2015, 09:53
Регіон: Ивано-Франковская область

Повідомлення ljanysuk »

Доброго дня! Сільська рада придбала термоголовку і насос для газового котла на суму 1410,00 грн. Ці товари можна зарахувати до малоцінних необоротних активів, тому що вартість не перевищує 2500,00 грн. а термін використання перевищує один рік. Кореспонденція рахунків буде наступною:
1. Оприбуткування придбаних МШП Дт 222 Кт 364
Водночас проводиться другий запис Дт 802 Кт 411. Чи потрібно робити ще інші записи? В яких меморіальних ордерах потрібно відобразити?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

ljanysuk писав:Доброго дня! Сільська рада придбала термоголовку і насос для газового котла на суму 1410,00 грн. Ці товари можна зарахувати до малоцінних необоротних активів, тому що вартість не перевищує 2500,00 грн. а термін використання перевищує один рік. Кореспонденція рахунків буде наступною:
1. Оприбуткування придбаних МШП Дт 222 Кт 364
Водночас проводиться другий запис Дт 802 Кт 411. Чи потрібно робити ще інші записи? В яких меморіальних ордерах потрібно відобразити?
Вибачайте, але я з Вам не згодна. Адже термоголовка и насос - це  прилади, встановлення яких призведе до поліпшення технічних характеристик, а як наслідок і підвищення продуктивності, опалювальної системи. Тобто  фактично йдеться про дообладнання (модернізацію) опалювальної системи. Відтак вартість таких приладів і вартість їх встановлення (якщо щим займається стороння організація) слід віднести на збільшення первісної вартості опалювальної системи (за умови що остання обліковується як окремий об’єкт) або первісної вартості будівлі (у разі, якщо опалювальна система не обліковується окрема, а її вартсіть включена до вартості будівлі).

Zoya45
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 16
З нами з: 11 лютого 2016, 15:09
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення Zoya45 »

підкажить будь ласка, інші необоротні матеріальні активи ( рах. 113,114, 119) облік ведеться з копійками?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Вкороте уже відповідаю: ВСІ необоротні активи (у тому числі й інші необоротні матеріальні активи) слід обліковувати З КОПІЙКАМИ.

goyazova@yandex.ru
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 24 березня 2016, 13:01
Регіон: Волынская область

Повідомлення goyazova@yandex.ru »

Як списувати лічильник електроенергії?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

goyazova@yandex.ru писав:Як списувати лічильник електроенергії?
Детально про це Ви можете прочитати у консультації "Списання електролічильників" (див. "Бюджетна бухгалтерія", 2013, № 23).
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

tanyaslavdon
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 146
З нами з: 07 травня 2015, 16:25
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 6 разів
Подякували: 3 рази

Повідомлення tanyaslavdon »

Добрый день!
А если купили оснастку на штамп, а клише осталось прежнее? Как это отразить в учете? Оплатили с 2210.

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10264
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 145 разів
Подякували: 1366 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Татьяна писав:Добрый день!
А если купили оснастку на штамп, а клише осталось прежнее? Как это отразить в учете? Оплатили с 2210.
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f=158&t=1503

tanyaslavdon
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 146
З нами з: 07 травня 2015, 16:25
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 6 разів
Подякували: 3 рази

Повідомлення tanyaslavdon »

EVGENIY писав:
Татьяна писав:Добрый день!
А если купили оснастку на штамп, а клише осталось прежнее? Как это отразить в учете? Оплатили с 2210.
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f=158&t=1503
Проблема в том, что нет этих журналов... в силу определенных обстоятельств... Можете тезисно передать суть?
Спасибо!

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10264
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 145 разів
Подякували: 1366 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Татьяна писав:
EVGENIY писав:
Татьяна писав:Добрый день!
А если купили оснастку на штамп, а клише осталось прежнее? Как это отразить в учете? Оплатили с 2210.
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f=158&t=1503
Проблема в том, что нет этих журналов... в силу определенных обстоятельств... Можете тезисно передать суть?
Спасибо!
Куча тем есть! Кстати доступ к журналам 2015 года открыт всем!
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f ... 160#p52160
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f ... 873#p43873
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f ... 864#p43864
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f ... p=554#p554

tanyaslavdon
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 146
З нами з: 07 травня 2015, 16:25
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 6 разів
Подякували: 3 рази

Повідомлення tanyaslavdon »

EVGENIY писав:
Татьяна писав:
EVGENIY писав:
Татьяна писав:Добрый день!
А если купили оснастку на штамп, а клише осталось прежнее? Как это отразить в учете? Оплатили с 2210.
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f=158&t=1503
Проблема в том, что нет этих журналов... в силу определенных обстоятельств... Можете тезисно передать суть?
Спасибо!
Куча тем есть! Кстати доступ к журналам 2015 года открыт всем!
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f ... 160#p52160
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f ... 873#p43873
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f ... 864#p43864
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f ... p=554#p554
В этих темах речь идет о смене клише. А мы меняем оснастку. 
[font="Noto Sans", sans-serif]"Про те, як організувати облік печаток та як здійснити їх знищення, ми розповідали в матеріалах «Що потрібно знати про облік та зберігання печаток та штампів» (див. Бюджетна бухгалтерія, 2011, № 25) «За яким КЕКВ оплатити послуги з виготовлення та знищення печаток та штампів» (див. Бюджетна бухгалтерія, 2014, № 14)"[/font]
Журналы в 2015 выписывали. А за 2014 и за 2011 нет возможности прочитать...

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10264
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 145 разів
Подякували: 1366 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Крот Юлія писав:
GalinaT писав:Питання таке.На 113 рах.обліковуться печатки і штампи. Була потреба замінити кліше до штампів.Придбали кліше.І провели по обліку так,як рекомендував журнал ( номер 34 ).А саме ,як заміна запасних деталей жо штампаЧерез 234 рах.і списання на фактичні видатки.Аудит категорично проти.Позиція аудиту: списати поперелні штампи і взяти на облік на 113 по новому.
Вибачте, але я не бачу сенсу списувати печатку повністю, якщо відбувається лише заміна кліше. У разі ж заміни печатки цілком (оснастки разом з кліше), дійсно потрібно списати старі штампи, печатки, а нові, придбані - оприбуткувати на 113 субрахунок.
Цікаво, чим саме аргументують свою позицію аудитори?
Вот ваш ответ! 
Он есть по тем ссылкам что я дал и там же есть суждения на эту тему! 
Була потреба замінити кліше осанстку до штампів.Придбали кліше.І провели по обліку так,як рекомендував журнал ( номер 34 ).А саме ,як заміна запасних деталей жо штампаЧерез 234 рах.і списання на фактичні видатки.
Почитайте диалог и поймёте! проверяющие приклепались именно к замене клише если бы была замена оснастки то не приклепались бы! Вот вам и ответ!

tanyaslavdon
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 146
З нами з: 07 травня 2015, 16:25
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 6 разів
Подякували: 3 рази

Повідомлення tanyaslavdon »

EVGENIY писав:
Крот Юлія писав:
GalinaT писав:Питання таке.На 113 рах.обліковуться печатки і штампи. Була потреба замінити кліше до штампів.Придбали кліше.І провели по обліку так,як рекомендував журнал ( номер 34 ).А саме ,як заміна запасних деталей жо штампаЧерез 234 рах.і списання на фактичні видатки.Аудит категорично проти.Позиція аудиту: списати поперелні штампи і взяти на облік на 113 по новому.
Вибачте, але я не бачу сенсу списувати печатку повністю, якщо відбувається лише заміна кліше. У разі ж заміни печатки цілком (оснастки разом з кліше), дійсно потрібно списати старі штампи, печатки, а нові, придбані - оприбуткувати на 113 субрахунок.
Цікаво, чим саме аргументують свою позицію аудитори?
Вот ваш ответ! 
Он есть по тем ссылкам что я дал и там же есть суждения на эту тему! 
Була потреба замінити кліше осанстку до штампів.Придбали кліше.І провели по обліку так,як рекомендував журнал ( номер 34 ).А саме ,як заміна запасних деталей жо штампаЧерез 234 рах.і списання на фактичні видатки.
Почитайте диалог и поймёте! проверяющие приклепались именно к замене клише если бы была замена оснастки то не приклепались бы! Вот вам и ответ!
Спасибо, понятно

Відповісти

Повернутись до “Облік основних засобів, ІНМА, нематеріальних активів та капінвестицій”