Сторінка 4 з 5

Облік та списанняч ТМЦ

Додано: 08 лютого 2016, 15:56
Вика11
Доброго дня. Підскажіть будь ласка, що робити з дровами після списання дерев та вікан, які були оприбутковані як дрова на рах239 через Держказну. Ми бюджетна установа., ми можемо їх реалізувати  фізичній особі?Якщо ми це можемо ,то як це оформити?. Дякую

Re: Облік та списанняч ТМЦ

Додано: 10 лютого 2016, 17:55
Крот Юлія
Вика11 писав:Доброго дня. Підскажіть будь ласка, що робити з дровами після списання дерев та вікан, які були оприбутковані як дрова на рах239 через Держказну. Ми бюджетна установа., ми можемо їх реалізувати  фізичній особі?Якщо ми це можемо ,то як це оформити?. Дякую
Можете, обмежень щодо реалізації матеріальних цінностей бюджетною установою фізичній особі чинним законодавством не передбачено.
От тільки оприбутковувати такі матеріальні цінності слід на субрахунок 261 "Запаси для розподілу, передачі, продажу", оскільки саме цей субрахунок призначений для обліку облік запасів, які придбані (вироблені, отримані) та утримуються з метою подальшого розподілу, передачі або продажу.
При оприбуткуванні дров комісія з числа працівників Вашої установи мала їх оцінити. Результати оцінки повинні бути відображені в Акті оцінки довільної форми.

Рішення про реалізацію дров доцільно оформити окремим розпорядженням (наказом) керівника установи.
Окрім того, з урахуванням вимог ч.1 ст. 208 Цивільного кодексу України для урегулювання відносин з приводу продажу матеріальних цінностей фізичні особі слід укласти договір купівлі-продажу у письмовій формі.
На підтвердження факту передачі дров (відвантаження) покупцю необхідно скласти видаткову накладку. А також покупцю слід надати рахунок на оплату, на підставі якого фізична особа внесе готівку в касу у станови або внесе кошти на рахунок установи.

Re: Облік та списанняч ТМЦ

Додано: 11 лютого 2016, 09:58
Вика11
Крот Юлія писав:
Вика11 писав:Доброго дня. Підскажіть будь ласка, що робити з дровами після списання дерев та вікан, які були оприбутковані як дрова на рах239 через Держказну. Ми бюджетна установа., ми можемо їх реалізувати  фізичній особі?Якщо ми це можемо ,то як це оформити?. Дякую
Можете, обмежень щодо реалізації матеріальних цінностей бюджетною установою фізичній особі чинним законодавством не передбачено.
От тільки оприбутковувати такі матеріальні цінності слід на субрахунок 261 "Запаси для розподілу, передачі, продажу", оскільки саме цей субрахунок призначений для обліку облік запасів, які придбані (вироблені, отримані) та утримуються з метою подальшого розподілу, передачі або продажу.
При оприбуткуванні дров комісія з числа працівників Вашої установи мала їх оцінити. Результати оцінки повинні бути відображені в Акті оцінки довільної форми.

Рішення про реалізацію дров доцільно оформити окремим розпорядженням (наказом) керівника установи.
Окрім того, з урахуванням вимог ч.1 ст. 208 Цивільного кодексу України для урегулювання відносин з приводу продажу матеріальних цінностей фізичні особі слід укласти договір купівлі-продажу у письмовій формі.
На підтвердження факту передачі дров (відвантаження) покупцю необхідно скласти видаткову накладку. А також покупцю слід надати рахунок на оплату, на підставі якого фізична особа внесе готівку в касу у станови або внесе кошти на рахунок установи.
дякую

Re: Облік та списання ТМЦ

Додано: 11 лютого 2016, 11:53
Крот Юлія
Рада була допомогти)

Re: СПИСАННЯ МАЛОЦІННИХ НЕОБОРОТНИХ МАТЕРІАЛЬНИХ АКТИВІВ

Додано: 16 лютого 2016, 10:18
VEP
Доброго дня, шановні колеги!

Цікавить вірне документальне оформлення списання МНМА, цікавлять строки експлуатації матеріалів (Посуд, інструмент, білизна і т.д.)
якщо я не помиляюсь то порядок списання МНМА визначений постановою КМУ №1314? Чи є щє якісь нормативні документи?

Re: Облік та списання ТМЦ

Додано: 18 лютого 2016, 13:35
VEP
Мда) дуже активні обговорення :))

Re: Облік та списання ТМЦ

Додано: 22 лютого 2016, 13:35
EVGENIY
VEP писав:Мда) дуже активні обговорення :))
Часть ответов на ваш вопрос находится непосредственно выше ваше вопроса, остальные ответы есть на форуме! Нужно просто почитать соответсвующие темы!

Re: Облік та списання ТМЦ

Додано: 24 лютого 2016, 12:10
ljanysuk
Доброго дня! Сільська рада придбала термоголовку і насос для газового котла на суму 1410,00 грн. Ці товари можна зарахувати до малоцінних необоротних активів, тому що вартість не перевищує 2500,00 грн. а термін використання перевищує один рік. Кореспонденція рахунків буде наступною:
1. Оприбуткування придбаних МШП Дт 222 Кт 364
Водночас проводиться другий запис Дт 802 Кт 411. Чи потрібно робити ще інші записи? В яких меморіальних ордерах потрібно відобразити?

Re: Облік та списання ТМЦ

Додано: 24 лютого 2016, 16:26
Крот Юлія
ljanysuk писав:Доброго дня! Сільська рада придбала термоголовку і насос для газового котла на суму 1410,00 грн. Ці товари можна зарахувати до малоцінних необоротних активів, тому що вартість не перевищує 2500,00 грн. а термін використання перевищує один рік. Кореспонденція рахунків буде наступною:
1. Оприбуткування придбаних МШП Дт 222 Кт 364
Водночас проводиться другий запис Дт 802 Кт 411. Чи потрібно робити ще інші записи? В яких меморіальних ордерах потрібно відобразити?
Вибачайте, але я з Вам не згодна. Адже термоголовка и насос - це  прилади, встановлення яких призведе до поліпшення технічних характеристик, а як наслідок і підвищення продуктивності, опалювальної системи. Тобто  фактично йдеться про дообладнання (модернізацію) опалювальної системи. Відтак вартість таких приладів і вартість їх встановлення (якщо щим займається стороння організація) слід віднести на збільшення первісної вартості опалювальної системи (за умови що остання обліковується як окремий об’єкт) або первісної вартості будівлі (у разі, якщо опалювальна система не обліковується окрема, а її вартсіть включена до вартості будівлі).

Re: Облік та списання ТМЦ

Додано: 03 березня 2016, 12:04
Zoya45
підкажить будь ласка, інші необоротні матеріальні активи ( рах. 113,114, 119) облік ведеться з копійками?

Re: Облік та списання ТМЦ

Додано: 03 березня 2016, 15:19
Крот Юлія
Вкороте уже відповідаю: ВСІ необоротні активи (у тому числі й інші необоротні матеріальні активи) слід обліковувати З КОПІЙКАМИ.

Re: Облік та списання ТМЦ

Додано: 19 квітня 2016, 10:10
goyazova@yandex.ru
Як списувати лічильник електроенергії?

Re: Облік та списання ТМЦ

Додано: 19 квітня 2016, 10:26
Крот Юлія
goyazova@yandex.ru писав:Як списувати лічильник електроенергії?
Детально про це Ви можете прочитати у консультації "Списання електролічильників" (див. "Бюджетна бухгалтерія", 2013, № 23).

Re: Облік та списання ТМЦ

Додано: 17 серпня 2016, 12:46
tanyaslavdon
Добрый день!
А если купили оснастку на штамп, а клише осталось прежнее? Как это отразить в учете? Оплатили с 2210.

Re: Облік та списання ТМЦ

Додано: 17 серпня 2016, 13:01
EVGENIY
Татьяна писав:Добрый день!
А если купили оснастку на штамп, а клише осталось прежнее? Как это отразить в учете? Оплатили с 2210.
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f=158&t=1503

Re: Облік та списання ТМЦ

Додано: 17 серпня 2016, 13:21
tanyaslavdon
EVGENIY писав:
Татьяна писав:Добрый день!
А если купили оснастку на штамп, а клише осталось прежнее? Как это отразить в учете? Оплатили с 2210.
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f=158&t=1503
Проблема в том, что нет этих журналов... в силу определенных обстоятельств... Можете тезисно передать суть?
Спасибо!

Re: Облік та списання ТМЦ

Додано: 17 серпня 2016, 13:59
EVGENIY
Татьяна писав:
EVGENIY писав:
Татьяна писав:Добрый день!
А если купили оснастку на штамп, а клише осталось прежнее? Как это отразить в учете? Оплатили с 2210.
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f=158&t=1503
Проблема в том, что нет этих журналов... в силу определенных обстоятельств... Можете тезисно передать суть?
Спасибо!
Куча тем есть! Кстати доступ к журналам 2015 года открыт всем!
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f ... 160#p52160
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f ... 873#p43873
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f ... 864#p43864
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f ... p=554#p554

Re: Облік та списання ТМЦ

Додано: 17 серпня 2016, 14:12
tanyaslavdon
EVGENIY писав:
Татьяна писав:
EVGENIY писав:
Татьяна писав:Добрый день!
А если купили оснастку на штамп, а клише осталось прежнее? Как это отразить в учете? Оплатили с 2210.
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f=158&t=1503
Проблема в том, что нет этих журналов... в силу определенных обстоятельств... Можете тезисно передать суть?
Спасибо!
Куча тем есть! Кстати доступ к журналам 2015 года открыт всем!
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f ... 160#p52160
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f ... 873#p43873
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f ... 864#p43864
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f ... p=554#p554
В этих темах речь идет о смене клише. А мы меняем оснастку. 
[font="Noto Sans", sans-serif]"Про те, як організувати облік печаток та як здійснити їх знищення, ми розповідали в матеріалах «Що потрібно знати про облік та зберігання печаток та штампів» (див. Бюджетна бухгалтерія, 2011, № 25) «За яким КЕКВ оплатити послуги з виготовлення та знищення печаток та штампів» (див. Бюджетна бухгалтерія, 2014, № 14)"[/font]
Журналы в 2015 выписывали. А за 2014 и за 2011 нет возможности прочитать...

Re: Облік та списання ТМЦ

Додано: 17 серпня 2016, 15:55
EVGENIY
Крот Юлія писав:
GalinaT писав:Питання таке.На 113 рах.обліковуться печатки і штампи. Була потреба замінити кліше до штампів.Придбали кліше.І провели по обліку так,як рекомендував журнал ( номер 34 ).А саме ,як заміна запасних деталей жо штампаЧерез 234 рах.і списання на фактичні видатки.Аудит категорично проти.Позиція аудиту: списати поперелні штампи і взяти на облік на 113 по новому.
Вибачте, але я не бачу сенсу списувати печатку повністю, якщо відбувається лише заміна кліше. У разі ж заміни печатки цілком (оснастки разом з кліше), дійсно потрібно списати старі штампи, печатки, а нові, придбані - оприбуткувати на 113 субрахунок.
Цікаво, чим саме аргументують свою позицію аудитори?
Вот ваш ответ! 
Он есть по тем ссылкам что я дал и там же есть суждения на эту тему! 
Була потреба замінити кліше осанстку до штампів.Придбали кліше.І провели по обліку так,як рекомендував журнал ( номер 34 ).А саме ,як заміна запасних деталей жо штампаЧерез 234 рах.і списання на фактичні видатки.
Почитайте диалог и поймёте! проверяющие приклепались именно к замене клише если бы была замена оснастки то не приклепались бы! Вот вам и ответ!

Re: Облік та списання ТМЦ

Додано: 17 серпня 2016, 16:00
tanyaslavdon
EVGENIY писав:
Крот Юлія писав:
GalinaT писав:Питання таке.На 113 рах.обліковуться печатки і штампи. Була потреба замінити кліше до штампів.Придбали кліше.І провели по обліку так,як рекомендував журнал ( номер 34 ).А саме ,як заміна запасних деталей жо штампаЧерез 234 рах.і списання на фактичні видатки.Аудит категорично проти.Позиція аудиту: списати поперелні штампи і взяти на облік на 113 по новому.
Вибачте, але я не бачу сенсу списувати печатку повністю, якщо відбувається лише заміна кліше. У разі ж заміни печатки цілком (оснастки разом з кліше), дійсно потрібно списати старі штампи, печатки, а нові, придбані - оприбуткувати на 113 субрахунок.
Цікаво, чим саме аргументують свою позицію аудитори?
Вот ваш ответ! 
Он есть по тем ссылкам что я дал и там же есть суждения на эту тему! 
Була потреба замінити кліше осанстку до штампів.Придбали кліше.І провели по обліку так,як рекомендував журнал ( номер 34 ).А саме ,як заміна запасних деталей жо штампаЧерез 234 рах.і списання на фактичні видатки.
Почитайте диалог и поймёте! проверяющие приклепались именно к замене клише если бы была замена оснастки то не приклепались бы! Вот вам и ответ!
Спасибо, понятно

облік та списання тмц

Додано: 19 серпня 2016, 13:57
vitulya
Доброго дня! Підкажіть будь-ласка. Ми школа-інтернат нам безкоштовно передають шафи б\у із іншої школи актом-приймання передачі ОЗ ( 113 рах.) де вказана сумма , знос та інвентарний номер. Як правильно відобразити в обліку? І чи потрібен наказ для прийняття чих О.З.?

Re: облік та списання тмц

Додано: 19 серпня 2016, 16:58
Крот Юлія
vitulya писав:Доброго дня! Підкажіть будь-ласка. Ми школа-інтернат нам безкоштовно передають шафи б\у із іншої школи актом-приймання передачі ОЗ ( 113 рах.) де вказана сумма , знос та інвентарний номер. Як правильно відобразити в обліку? І чи потрібен наказ для прийняття чих О.З.?
Доброго дня!
Відповідно до п. 5 розд. ІІІ Методичних рекомендацій з бухгалтерського обліку основних засобів суб'єктів державного сектору, затверджених наказом Мінфіну від 23.11.2016 р. № 11, первісна вартість основних засобів, отриманих безоплатно від суб'єктів державного сектору, дорівнює первісній (переоціненій) вартості основних засобів, за якою основні засоби обліковувались у суб'єкта державного сектору, що їх передав, з урахуванням витрат на їх доставку, монтаж тощо (якщо такі мали місце) з наведенням нарахованої суми зносу за повну кількість календарних місяців їх перебування в експлуатації.

Основні засоби передаються разом з первинними документами (чи їх копіями), або обліковими регістрами (чи їх копіями), або іншими документами, в яких зазначено вартість придбання (створення) основних засобів.

У разі якщо відсутня достовірна інформація щодо первісної вартості основних засобів, первісна вартість визначається на рівні справедливої вартості на дату отримання, оцінка якої проводиться відповідно до законодавства.

Необхідність складання наказу керівника установи, яка приймає на баланс ОЗ, нормативними документами чітко не прописана. Однак зайвим його оформлення не буде.

Re: Облік та списання ТМЦ

Додано: 22 серпня 2016, 10:20
vitulya
Дякую Вам за відповідь. А підкажіть , будь-ласка, як правильно відобразити проводками?

Re: Облік та списання ТМЦ

Додано: 22 серпня 2016, 10:32
EVGENIY
vitulya писав:Дякую Вам за відповідь. А підкажіть , будь-ласка, як правильно відобразити проводками?
1.7
Безоплатне отримання необоротних активів за операціями з внутрішнього переміщення в межах органу, уповноваженого управляти об'єктами державної (комунальної) власності
101 - 122
401, 
131 - 133
1.8
Безоплатна передача необоротних активів за операціями з внутрішнього переміщення в межах органу, уповноваженого управляти об'єктами державної (комунальної) власності
401, 
131 - 133
101 - 122
https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/ ... h-ustanov/

Re: Облік та списання ТМЦ

Додано: 22 серпня 2016, 10:44
vitulya
Дякую Вам!

Re: Облік та списання ТМЦ

Додано: 25 серпня 2016, 18:05
vysockaira
Допоможіть, будь ласка, дуже-дуже терміново. Ми бюджетна організація, як правильно облікувати та списати водопровідні труби, які були куплені нами за рахунок депутатського фонду (10 метрів за ціною 300 грн.метр), для  Водоканалу для  заміни цих труб .

Re: Облік та списання ТМЦ

Додано: 26 серпня 2016, 09:35
EVGENIY
vysockaira писав:Допоможіть, будь ласка, дуже-дуже терміново. Ми бюджетна організація, як правильно облікувати та списати водопровідні труби, які були куплені нами за рахунок депутатського фонду (10 метрів за ціною 300 грн.метр), для  Водоканалу для  заміни цих труб .
Є загальний фонд є спеціальний, а у вас є ще й депутатський?????  :1: Можна подробніше будь ласка?

Re: Облік та списання ТМЦ

Додано: 26 серпня 2016, 12:13
vysockaira
EVGENIY писав:
vysockaira писав:Допоможіть, будь ласка, дуже-дуже терміново. Ми бюджетна організація, як правильно облікувати та списати водопровідні труби, які були куплені нами за рахунок депутатського фонду (10 метрів за ціною 300 грн.метр), для  Водоканалу для  заміни цих труб .
Є загальний фонд є спеціальний, а у вас є ще й депутатський?????  :1: Можна подробніше будь ласка?
вибачте не вірно написала, за програмою використання депутатського фонду нам виділили кошти із загального фонду 3000 грн. на проведення поточного ремонту житлового фонду та придбання матеріалів (водопровідні труби).

Re: Облік та списання ТМЦ

Додано: 26 серпня 2016, 13:21
EVGENIY
vysockaira писав:
EVGENIY писав:
vysockaira писав:Допоможіть, будь ласка, дуже-дуже терміново. Ми бюджетна організація, як правильно облікувати та списати водопровідні труби, які були куплені нами за рахунок депутатського фонду (10 метрів за ціною 300 грн.метр), для  Водоканалу для  заміни цих труб .
Є загальний фонд є спеціальний, а у вас є ще й депутатський?????  :1: Можна подробніше будь ласка?
вибачте не вірно написала, за програмою використання депутатського фонду нам виділили кошти із загального фонду 3000 грн. на проведення поточного ремонту житлового фонду та придбання матеріалів (водопровідні труби).
Можливо на цьому рахунку обліковувати
На субрахунку 261 "Запаси для розподілу, передачі, продажу" ведеться облік запасів, що придбані (вироблені, отримані) та утримуються з метою подальшого розподілу, передачі або продажу, у тому числі вироби з дорогоцінних металів та дорогоцінного і напівдорогоцінного каміння, підручники й інші матеріали освітніх (навчальних) закладів, запаси озброєння тощо.
Мабуть же будете якийсь акт передачі робити, згідно нього і списувати будете!

Re: Облік та списання ТМЦ

Додано: 26 серпня 2016, 14:15
vysockaira
EVGENIY писав:
vysockaira писав:
EVGENIY писав:
vysockaira писав:Допоможіть, будь ласка, дуже-дуже терміново. Ми бюджетна організація, як правильно облікувати та списати водопровідні труби, які були куплені нами за рахунок депутатського фонду (10 метрів за ціною 300 грн.метр), для  Водоканалу для  заміни цих труб .
Є загальний фонд є спеціальний, а у вас є ще й депутатський?????  :1: Можна подробніше будь ласка?
вибачте не вірно написала, за програмою використання депутатського фонду нам виділили кошти із загального фонду 3000 грн. на проведення поточного ремонту житлового фонду та придбання матеріалів (водопровідні труби).
Можливо на цьому рахунку обліковувати
На субрахунку 261 "Запаси для розподілу, передачі, продажу" ведеться облік запасів, що придбані (вироблені, отримані) та утримуються з метою подальшого розподілу, передачі або продажу, у тому числі вироби з дорогоцінних металів та дорогоцінного і напівдорогоцінного каміння, підручники й інші матеріали освітніх (навчальних) закладів, запаси озброєння тощо.
Мабуть же будете якийсь акт передачі робити, згідно нього і списувати будете!
Дякую!